sneræven 2541 Skrevet 20. Januar (edited) hjerter konge skrev, for 12 timer siden: Tja den fordom passer sgu nok på mig. Jeg ville gerne have et forhold eller one night stands men det er ikke lykkedes MeToo ... Jeg har ikke haft kæreste eller elskerinde siden min skilsmisse for 35 år siden. Tror der er en kombination af flere ting, der er gået galt for mig .. Men jeg har ikke kunnet score - i den forstand at jeg ikke har kunnet lægge an på kvinder jeg var tiltrukket af .. Jeg opgav efter 25 år og har siden besøgt nogle piger ... Min tanke med at deltage her på EG var egentlig at få noget snak i gang også med GP'erne om os mænd der står i den situation ... Vi har måske lidt andre behov ... Men jeg synes generelt pigerne håndterer det fint ... Redigeret 20. Januar af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 20. Januar Pink Peach skrev, den 19.1.2026 at 17:49: for nylig var der en der skrev herinde, som havde det indtryk at mænd kun går til prostitueret hvis de ikke kan score. det er naturligvis ikke sådan det forholder sig. Jeg har tænkt lidt over denne. Jeg er en mand som ikke har haft det så nemt med kvinderne. Jeg er ikke nogen Adonis, men det behøver man heller ikke at være for at score kvinder, for jeg har mødt mange mænd, der ikke var synderligt attraktive, men som sagtens kunne score en lækker steg. Midt problem, og sikkert for de fleste andre mænd der ikke kan score, er nok at vi på mange måder er for tilbageholdende, ikke reagerer på kvindernes signaler og måske heller ikke har så stor selvtillid og derfor tror vi ikke kan score og så bliver det lidt en ond cirkel. Men selvom jeg har været for tilbageholdende og ikke haft held i sprøjten så ofte som jeg kunne have ønsket, så har jeg da haft både one night stands, kærester og været gift. I dag er jeg i en situation hvor jeg nok ikke rigtig ønsker en kæreste lige nu. Måske om nogle år, men lige nu ønsker jeg ikke på nogen måde at binde mig. Derfor er det almindelige datingmarked ikke rigtig aktuelt for mig, for jeg ønsker i bund og grund ikke at risikere at komme ud i noget, der kunne ende med at blive et forhold. Så er prostitutionen nemmere. Det er nemt, hurtigt og uforpligtende. En ny kvinde hver gang. Som jeg nævnte i en anden kommentar, så gør jeg lidt dette for at føle mig ung. Når jeg ligger der i sengen og nyder en 20-25 år yngre kvinde, så føler jeg mig også 20 år yngre. Og lad os bare være ærlige. Ude på datingmarkedet er der sgu nok ikke mange kvinder på 28, der gerne vil have en 25 år ældre mand som mig. Så de kvinder, jeg vælger at mødes med denne vej, er kvinder, der nok i bund og grund er ret uopnåelige for en mand i min alder (medmindre jeg har 100 millioner på bankbogen og en lækker sportsvogn 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 588 Skrevet 20. Januar Nu er det jo ikke meget kvinderne byder ind. Sofie Brandvarm var for mig en unicorn, som jeg aldrig fik mødt men har fulgt. I det nyeste afsnit "Red Light" sætter Sofie ord på sin tid i branchen. Nu er jeg igang med afsnittet med "Sasha", den anden yderlighed. Lidt godt kommer der trods alt ud af Ekstra Bladet. Begge kvinder er meget reflekterne og gode til at sætte ord på tiden i branchen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 20. Januar Min rejse igennem denne verden er gået gennem tre faser. Da jeg blev skilt og manglede sex, nærvær etc. Her var måske også lidt panik, valget faldt på yngre kvinder i 20’erne som mindede mig om min ungdom før ægteskabet. Det varede nok 3-4 år, før jeg kom videre. Senere søgte jeg mere gfe agtige oplevelser, når jeg ikke så en kvinde privat. Jeg havde alt fra one night stands til års lange forhold i den periode. Som ind imellem forholdene blev suppleret med gp oplevelser. Tredje, og aktuelle, fase er jeg i gang med nu. Her søger jeg i højere grad specielle oplevelser som jeg ikke lige kan finde privat. Igen ser jeg en privat, så holder jeg mig væk fra gp’ere. De specielle oplevelser kan være alt fra en ung smuk kvinde som jeg bare må have sex med, gangbang og videre til mere kinky oplevelser som jeg ikke lige kan finde privat. Så jeg er endt et sted hvor gp besøg er en del af min oplevelsesøkonomi på lige fod med rejser, koncerter og fodboldkampe med kammeraterne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thorell77 28 Skrevet 20. Januar Jag går till GP:s trots att jag har masser sex med min kone… Det är spännande, sjukt upphetsande och bara jävligt skönt! Jag söker inga fetischer eller så egentligen, utan bara väldigt hett om man träffar en GP som kan njuta av mötet lika mycket som jag gör! Och det sker såklart inte varje gång, men när det sker är det ”bulls - eye”! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 20. Januar (edited) McLovin skrev, for 4 timer siden: Nu er det jo ikke meget kvinderne byder ind. Sofie Brandvarm var for mig en unicorn, som jeg aldrig fik mødt men har fulgt. I det nyeste afsnit "Red Light" sætter Sofie ord på sin tid i branchen. Nu er jeg igang med afsnittet med "Sasha", den anden yderlighed. Lidt godt kommer der trods alt ud af Ekstra Bladet. Begge kvinder er meget reflekterne og gode til at sætte ord på tiden i branchen. Har ikke hørt afsnittet med sasha, men det med Pernille. Det var et hård afsnit at høre. Jeg tror dog hendes historie er meget langt fra hvad kvinder normalt oplever i branchen. Men et virkelig godt eksempel på hvor vigtigt det er at sætte grænser, både for sig selv og sine kunder. Hun var godt nok en ødelagt pige, det mødte nogle afstumpede mænd. har aldrig hørt om hende Sofie før, men bare hendes stemme og latter fik mig til at kunne lide hende med det samme. Redigeret 20. Januar af Pink Peach Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 983 Skrevet 20. Januar Mit motto er: Hellere leve sin drøm, end drømme sit liv. Jeg drømmer om, at give og modtage nærhed og varme uden mange ekstra forpligtelser. Det får jeg nærmest altid hos de søde kvinder jeg møder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 147 Skrevet 21. Januar hjerter konge skrev, den 19.1.2026 at 23:24: Tja den fordom passer sgu nok på mig. Jeg ville gerne have et forhold eller one night stands men det er ikke lykkedes så jeg får dækket nogle af de behov hos glædespiger Jeg må stemme i jeg har altid været meget genert og har heller ikke haft held med pigerne. Selvom jeg idag er blevet mere udadvendt og har fået mere selvtillid, har jeg stadig ikke held med pigerne. Dem jeg er interesseret i er ikke interesseret i mig og omvendt. Derfor startede jeg igen med at besøge GP sidste år efter mange års pause og jeg må indrømme at det er vanedannende 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 588 Skrevet 21. Januar Pink Peach skrev, for 22 timer siden: Jeg tror dog hendes historie er meget langt fra hvad kvinder normalt oplever i branchen. Pernilles historie gik lige i hjertet på mit beskytter-kompleks. Det gik lige under huden på mig imens hun fortalte om sine oplevelser. Selvom min måde at opsøge intimitet på ligger fjernt fra vold, har fortællingen tvunget mig til en tung selvransagelse: Har mine impulser – og til tider manglende kontrol over dem – efterladt en kvinde ødelagt? Den tristhed sidder dybt i mig nu. Det står tydeligt efter alle tre afsnit, at branchen er nedbrydende og at det er derfor, de færreste kvinder holder til det i mere end et par år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 22. Januar (edited) Jeg besøger typisk en GP lørdag formiddag, og så kan jeg se fodbold resten af weekenden uden at høre brok Spøg til side. Mine besøg startede pga. mangel på sex i et forhold, der varede for længe. GP’er har fået gang i banditten igen. Jeg har fundet min vej hos thai-kvinder, som jeg rigtig godt kan lide. Det er en slags intim wellness. Lingam, kasap og erotisk massage, der glider over i sex. Det kan noget ekstra, som ingen kæreste har givet mig. Mht. at score, har jeg ikke haft problemer. Kærestesex kan også noget bl.a. med flere følelser. Med GP’er betyder kommunikationen også noget. At kunne sende en ”bestilling” på sms og spørge, om hun har tid kl. xx. Det giver mig lidt spænding (ikke kun mellem benene). Redigeret 22. Januar af Unrusted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg