Unrusted 119 Skrevet 17. Januar I august/september besøgte jeg en dejlig Thai 3 gange. Hun skulle så hjem til Thailand. Fredag modtog jer en sms med "Hello, I am back". Det er jeg glad for, og jeg vil besøge hende igen. Jeg vidste ikke, at hun kom til Danmark igen, og vi havde ingen aftale om, at hun kunne kontakte mig. Som sagt, så er jeg glad for hendes sms, især da hun (endnu) ikke annoncerer på AL, hvor jeg fandt hende sidste år. Mit spørgsmål er derfor generelt: Har I erfaringer med, at GP'er kontakter jer? Evt. efter at have være inaktive (i hvert tilfælde i DK)? Hvis det er mere almindeligt, end jeg troede, så kontakter de måske blot de kunder, som har besøgt dem flere gange? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 186 Skrevet 17. Januar Ja, jeg har oplevet det nogen gange og synes faktisk ikke det er ok… Meget kan være sket i ens liv i den periode hvor man besøgte vedkommende sidst. Men lige i dit tilfælde er det måske kun godt men det må du næsten selv vurdere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 17. Januar @High Tower Jeg synes heller ikke det er ok, af samme årsag, som du nævner. Der er helt sikkert andre, som ikke behøver skrive til mig. Det hjælper nok ikke at nævne GDPR og personoplysninger Men som nævnt, så er jeg faktisk glad lige i dette konkrete tilfælde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 568 Skrevet 17. Januar Jeg har tit oplevet at de skriver “miss you baby”, “kan du låne mig 300 kr.”, “tilbud i dag” osv og det er faktisk slet ikke i orden. Derfor bruger jeg kun taletid nu og har blokeret de numre, hvor jeg i et øjebliks svaghed har brugt min private telefon, fordi de ikke svarer på hemmelige numre eller taletidskort. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 186 Skrevet 17. Januar Unrusted skrev, for 2 minutter siden: @High Tower Jeg synes heller ikke det er ok, af samme årsag, som du nævner. Der er helt sikkert andre, som ikke behøver skrive til mig. Det hjælper nok ikke at nævne GDPR og personoplysninger Men som nævnt, så er jeg faktisk glad lige i dette konkrete tilfælde Nahhh lige her fornemmer jeg at du er tilfreds og vil tage på tur igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 17. Januar @Titommeren Det vil jeg nødig udsættes for. Jeg forsøger også at holde mig til nogle favoritter. Men man kan jo falde i ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 17. Januar High Tower skrev, for 2 minutter siden: Nahhh lige her fornemmer jeg at du er tilfreds og vil tage på tur igen Hvis jeg ikke havde haft andre planer i weekenden, så havde jeg besøgt hende allerede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big thaifan 24 Skrevet 17. Januar Ved mit sidste besøg hos GP, sagde hun at hun gemte mit nummer, men hun vil ikke skrive uopfordret. Ville heller ikke bryde mig om aktiv og direkte markedsføring. Tænker "min" GP gemmer det for at huske ønsker og præferencer, så går de indledende øvelser lidt lettere 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 186 Skrevet 17. Januar Unrusted skrev, Lige nu: Hvis jeg ikke havde haft andre planer i weekenden, så havde jeg besøgt hende allerede Ender jo med at vi andre måske besøger hende før dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 17. Januar @Big thaifan Det giver jo god mening på dén måde. @High Tower Hun er en lille, sexet og rigtig sød Thai, så hvem kan lide det? Andre må da gerne besøge hende, så hun ikke rejser hurtigt pga. bad business 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 186 Skrevet 17. Januar Unrusted skrev, for 1 minut siden: @Big thaifan Det giver jo god mening på dén måde. @High Tower Hun er en lille, sexet og rigtig sød Thai, så hvem kan lide det? Andre må da gerne besøge hende, så hun ikke rejser hurtigt pga. bad business Vi må vente og se hvem og hvor hun vil opholde sig og hvad hun vil tilbyde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Booba 30 Skrevet 17. Januar Har jeg også prøvet, et år efter mødet skrev hun uopfordret til mig på sms. Har også prøvet to gange at blive stalket på facebook, af hende og en Dansk GP. Overvejer meget at anskaffe mig et taletidskort eller måske sådan en Esim? aner bare ikke hvordan det praktisk fungerer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Puk 4 Skrevet 17. Januar Esim er uden betydning, det skjuler dig ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oleboy 55 Skrevet 17. Januar Jeg har en ekstra “hemmelig” telefon, så det er da rart med SMSer fra nogen jeg har besøgt, ligesom jeg bruger den til at takke for behandlingen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 474 Skrevet 17. Januar Jeg har en sextelefon, som kun er tændt de få gange om året, hvor jeg har brug for den. Har aldrig oplevet at modtage SMS eller andre henvendelser. Men for et par måneder siden, da jeg havde lagt den til ladning og tændt dem, kom der et ukendt opkald ind, som jeg først så, da det stod anført som ubesvaret. Lidt spooky, da ingen ud over nogle glædespiger har nummeret, og nummeret matchede umiddelbart ikke nogen numre, jeg har haft skrevet til. Lidt spooky, da telefonen nok kun er tændt samlet 2-3døgn om året. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 291 Skrevet 18. Januar ensomfyr skrev, for 5 timer siden: og tændt dem, kom der et ukendt opkald ind, som jeg først så, da det stod anført som ubesvaret. Lidt spooky, da ingen ud over nogle glædespiger har nummeret, og nummeret matchede umiddelbart ikke nogen numre, jeg har haft skrevet til. Lidt spooky, da telefonen nok kun er tændt samlet 2-3døgn om året. Når man tænder nogle telefoner, vises de ubesvarede opkald der har været mens telefonen var slukket. Opkaldet kan derfor have været foretaget tidligere. Du kan se hvornår i listen over opkald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hjorten 52 Skrevet 18. Januar Der er nok ingen tvivl om de gemmer numre for lettere at kunne sortere de dårlige fra, det har jeg da fået fortalt af dansk GP. jeg har en enkelt gang fået en besked fra Gp men hun havde spurgt på forhånd om hun måtte kontakte mig, og eftersom jeg har en telefon kun til dette formål er det ok med mig. Så slipper jeg også for det opsøgende arbejde med at finde en god gp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jussi5000 8 Skrevet 18. Januar Jeg har også oplevet at få en sms sidste år kort før jul fra en GP jeg besøgte tilbage i august. Jeg var også pænt overrasket over at de overhovedet (gider) at holde styr på det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anja-Lilje 54 Skrevet 18. Januar (edited) Vi kan godt finde på at gemme numre. Jeg har personligt gjort det, for at sortere de useriøse fra, men det kunne aldrig falde mig ind at kontakte en gæst, med mindre vi sammen havde aftalt andet. Det må være så grænseoverskridende for manden og jeg kan slet ikke forstå de piger, der gør det. Tænker det er almen viden at diskretion er en forudsætning for at begge parter er trygge. Redigeret 18. Januar af Anja-Lilje 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5523 Skrevet 18. Januar Unrusted skrev, for 12 timer siden: Har I erfaringer med, at GP'er kontakter jer? Det sker, men ikke så ofte. Heldigvis. Jeg kunne forestille mig, at det afhænger af, hvor meget du har besøgt den pågældende pige. Om pigerne gemmer numrene? Hvad ville du selv gøre i deres sted? Jeg ville gøre præcis som @Anja-Lilje skriver: Anja-Lilje skrev, for 3 minutter siden: Vi kan godt finde på at gemme numre. Jeg har personligt gjort det, for at sortere de useriøse fra, men det kunne aldrig falde mig ind at kontakte en gæst, med mindre vi sammem har aftalt andet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 47 Skrevet 18. Januar Har prøvet det een gang hvor en GP’er dagen efter et iøvrigt supergodt besøg skrev om ikke jeg kom og besøgte hende igen. Jeg ignorerede blot beskeden og blokerede nummeret bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 18. Januar Selvfølgelig gemmer vi numrene. Ellers ville vi aldrig komme i gennem sorteringen af hvem kontakter os for første gang, hvem har været før og er seriøs etc. Men personligt ville jeg aldrig bruge dem til uopfordret kontakt. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 601 Skrevet 18. Januar Måske et lille life hack til både mænd & kvinder. Jeg har brugt nympho den sidste halvanden måned. Og jeg kobler alt op på telefonnummeret, da jeg hverken har noget at skjule eller skamme mig over. Jeg blev så konfronteret da jeg satte jeg en aftale op med en kvinde, om at en anden kvinde havde lavet et notat ift min bruger om at jeg var useriøs. Jeg kan ikke huske den konkrete episode og slet ikke i den korte tid på nympho. Men det virker i hvert fald muligt for kvinderne at lave notater til hinanden udfra brugerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wade 10 Skrevet 18. Januar Jeg har 3-4 piger, som jeg besøger regelmæssigt, og de gemmer mit nummer. Jeg ved det, fordi når jeg skriver til dem, svarer de mig inden for 5 minutter. Jeg spurgte endda en af dem, og hun viste mig sin telefon, hvor jeg var gemt som "the black man" , som jeg synes var lidt mærkeligt, men ok. Heldigvis har ingen af dem kontaktet mig uopfordret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1559 Skrevet 18. Januar (edited) Jeg tænker da pigerne har mit telefonnr i og med jeg har skrevet SMS og det er jo rart for os begge at man kan se de kontakter og aftaler vi har haft tidligere. Det gør jo det hele lidt lettere og tryggere. Damerne ved hvem jeg er og har kun gode oplevelser og erfaringer med mine besøg. Det er jo tydeligt at det er rart at vide hvem det er der kommer. Redigeret 18. Januar af Slowman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg