petitgiirl 18 Skrevet 17. Januar Hvordan ka man afvise at give bj til en med virkelig dårlig hygiejne på den mest høflige måde, uden personen bliver irrerteret og humøret bliver ødelagt? Får snart trauma af at give bj lugten har været virkelig virkelig slem de seneste par gange! Kan umuligt trække vejret når det er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 376 Skrevet 17. Januar Kan du ikke bruge vådservietter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 470 Skrevet 17. Januar petitgiirl skrev, for 16 minutter siden: Hvordan ka man afvise at give bj til en med virkelig dårlig hygiejne på den mest høflige måde, uden personen bliver irrerteret og humøret bliver ødelagt? Får snart trauma af at give bj lugten har været virkelig virkelig slem de seneste par gange! Kan umuligt trække vejret når det er.. Bed dem om at gå ud og vaske pikken! 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10038 Skrevet 17. Januar Sender du mændene i bad først? Måske du kunne gøre bad sammen til en del af forspillet. Det føles super intenst at blive badet og kælet for med svamp og sæbe, og specielt hvis du forstår at vaske pik og nosser på en sensuel måde. Du kan reklamere med det som din specialitet eller evt lægge det udenfor den aftalte tid. 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
petitgiirl 18 Skrevet 17. Januar Fedtøre skrev, for 16 minutter siden: Kan du ikke bruge vådservietter? Vådservietter kan umuligt tage lugten væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
petitgiirl 18 Skrevet 17. Januar ensomfyr skrev, for 6 minutter siden: Bed dem om at gå ud og vaske pikken! Tænker det ville ødelægge humøret og irrertere ham på en eller anden måde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
petitgiirl 18 Skrevet 17. Januar Lauersen skrev, for 5 minutter siden: Sender du mændene i bad først? Måske du kunne gøre bad sammen til en del af forspillet. Det føles super intenst at blive badet og kælet for med svamp og sæbe, og specielt hvis du forstår at vaske pik og nosser på en sensuel måde. Du kan reklamere med det som din specialitet eller evt lægge det udenfor den aftalte tid. Inden jeg møder op på aftalte sted, får jeg afvide af dem feks. At de lige går ind og bader hurtigt inden jeg når frem :/ men ellers en rigtig dejlig ide du kom med. Skal lige overvejes 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 470 Skrevet 17. Januar petitgiirl skrev, for 9 minutter siden: Tænker det ville ødelægge humøret og irrertere ham på en eller anden måde ? Har du ikke lyst til at sætte munden til en klam pik, så er det mindste han kan gøre da at gå ud og få den vasket. Hvis det ødelægger hans humør og irriterer ham, så må det jo bare være en del af det. Jeg kan ikke se problemet. Som mand vil jeg da have fuld forståelse for, at hvis en kvinde ikke gider sutte min pik, hvis der lugter grimt. Så vil jeg da foretrække, at hun beder mig om at vaske pikken, frem for hun forsøger at give mig et blowjob, mens hun lyder som en der er ved at kaste op over stanken fra min pik. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5513 Skrevet 17. Januar ensomfyr skrev, for 20 minutter siden: Bed dem om at gå ud og vaske pikken! Nemlig. petitgiirl skrev, for 37 minutter siden: lugten har været virkelig virkelig slem de seneste par gange! Kan umuligt trække vejret når det er.. Udover at bede manden vaske sig en ekstra gang, så har jeg hørt, at nogle piger vælger at komme noget parfume på sin egen håndryg på den hånd, som holder pikken under blowjobbet, og som derfor er tæt på pigens næse, Det giver hende en mere behagelig duft at forholde sig til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 470 Skrevet 17. Januar ensomfyr skrev, for 26 minutter siden: Bed dem om at gå ud og vaske pikken! Og hvis det er hele skridtregionen, der er uhumsk og uhygiejnisk, så send dem i et bad som andre også nævner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 202 Skrevet 17. Januar petitgiirl skrev, 1 time siden: Hvordan ka man afvise at give bj til en med virkelig dårlig hygiejne på den mest høflige måde, uden personen bliver irrerteret og humøret bliver ødelagt? Bare en tanke: pas på dine egne grænser før hensyn til dine gæster. Det lyder uacceptabelt det du beskriver. 14 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 438 Skrevet 17. Januar petitgiirl skrev, 1 time siden: Hvordan ka man afvise at give bj til en med virkelig dårlig hygiejne på den mest høflige måde, uden personen bliver irrerteret og humøret bliver ødelagt? Får snart trauma af at give bj lugten har været virkelig virkelig slem de seneste par gange! Kan umuligt trække vejret når det er.. Man siger det på en pæn måde og med et smil. Søde ven hvis vi skal hygge os sammen så bliver jeg nok lige nødt til at bede dig gå ud i bad. Jeg har det selv virkelig svært ved dårlige lugte. Har faktisk prøvet at en gæst kom ind af døren og decideret nægtede at tage et bad haha . Så han valgte at gå i stedet. Og lig fokus på hygiejne i din annonce 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 83 Skrevet 17. Januar (edited) Det er sgu da også for klamt hvis man kommer på besøg med en pik der stinker, og forventer blow eller noget som helst andet - fuldstændig mangel på respekt Redigeret 17. Januar af Kirneh86 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 17. Januar Jeg lærer aldrig at forstå, hvordan visse mænd kan opfatte sig selv som lækre, selvom de stinker langt væk. Send dem i bad, eller bed dem om at gå igen!! 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 146 Skrevet 17. Januar Hmm tja det gælder jo også den anden vej … jeg gør meget ud af og være nyvasket og dufte godt, når jeg møder en GP .. det synes jeg er en selvfølge, men jeg har den seneste tid to gange oplevet at pigen ikke har samme indstilling, det er ikke særlig sjovt og blive tilbudt doggy stillingen, når der ikke lige lugter af lagkage !! Men ja så ved man jo hvem der ikke skal besøges igen ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1424 Skrevet 17. Januar "det er ikke særlig sjovt og blive tilbudt doggy stillingen" Har jeg også oplevelet for nylig. Jeg er for pæn til at sige noget direkte, så jeg afbrød bare og sagde at det alligevel ikke var noget for mig. Efterfølgende skrev jeg til Mama, og forklarede. Tænker hun har sagt det videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 186 Skrevet 17. Januar petitgiirl skrev, for 4 timer siden: Hvordan ka man afvise at give bj til en med virkelig dårlig hygiejne på den mest høflige måde, uden personen bliver irrerteret og humøret bliver ødelagt? Får snart trauma af at give bj lugten har været virkelig virkelig slem de seneste par gange! Kan umuligt trække vejret når det er.. Jeg ville nok afvise kunden næste gang han forsøgte at bestille tid. Og ja du kan sagtens være ærlig og fortælle hvorfor… Måske han bliver stødt/trist men du skal ikke finde dig i hvad som helst 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 17. Januar Jeg læser det som at det er den samme mand? Jeg ville stoppe med at lave aftaler med ham, hvis du ikke bryder dig om at sige noget. Han har tydeligvis ikke en hygiejne standard der bliver højere. Jeg bruger næsten altid vådservietter selvom de lige er kommet fra badet, da man jo sidder lidt sammenklemt med benene på turen derhen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora Sommer 16 Skrevet 17. Januar Køb en lækker, lidt dyr showergel og sælg badet som en luksus de bare ikke MÅ gå glip af 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 186 Skrevet 17. Januar CamillaHusmor skrev, for 2 minutter siden: Jeg læser det som at det er den samme mand? Jeg ville stoppe med at lave aftaler med ham, hvis du ikke bryder dig om at sige noget. Han har tydeligvis ikke en hygiejne standard der bliver højere. Jeg bruger næsten altid vådservietter selvom de lige er kommet fra badet, da man jo sidder lidt sammenklemt med benene på turen derhen Og præcis derfor foretrækker jeg altid at kunne tage et hurtigt bad inden leg… Bare lige 2 min så man kan være 100% ren og dufte godt til det sjove begynder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 150 Skrevet 17. Januar petitgiirl skrev, for 5 timer siden: Kan umuligt trække vejret når det er Øv hvor er jeg ked af at høre, at du har svært ved at sige fra. Jeg synes hverken det skal pakkes ind eller gøres til en del af forspil eller noget som helst andet. Hygiejne, og at DIN oplevelse er god, er vigtigere end noget andet, selvom der er kommet mange fine bud i tråden. Jeg synes bare du skal kigge dem i øjnene og sige “vask dig lige igen” med et sødt smil. Det er trods alt, dig der bestemmer. 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KlunkeKaj 9 Skrevet 17. Januar Jeg synes det ophidsende at få suttet min pik når den er svedig og dufter. Nogen gør det 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 149 Skrevet 17. Januar petitgiirl skrev, for 7 timer siden: Hvordan ka man afvise at give bj til en med virkelig dårlig hygiejne på den mest høflige måde, uden personen bliver irrerteret og humøret bliver ødelagt? Får snart trauma af at give bj lugten har været virkelig virkelig slem de seneste par gange! Kan umuligt trække vejret når det er.. Du skal da ikke give bj til en der lugter, jeg har aldrig besøgt en pige, uden at gå i bad hos hende, selv om jeg måske har været i bad for et par timer siden hjemmefra, vil altid stå så ren og frisk som overhovedet muligt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 129 Skrevet 17. Januar Renlighed er en dyd! I de mange år jeg har besøgt GPer har det altid undret mig at man ikke bliver sendt i bad før man skal hygge sig! De fleste steder f.els. i Tyskland er der ikke til diskussion, man bliver sendt i bad, og jeg fatter ikke hvordan nogen vil være bekendt at stikke deres beskidte pik i munder på en kvinde, det, men det siger meget om manglende respekt Og i øvrigt et hvert menneske har ret til at sige nej det gælder også GPer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 144 Skrevet 18. Januar W.C. Fields skrev, for 15 timer siden: Jeg lærer aldrig at forstå, hvordan visse mænd kan opfatte sig selv som lækre, selvom de stinker langt væk. Send dem i bad, eller bed dem om at gå igen!! Det er jo heller ikke sikkert de selv opfatter sig selv som lækre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg