Hop til indhold
Brystomann

Kigger i på mande annoncer på Annoncelight??

Recommended Posts

Hej piger..

Er det almindeligt for jer at checke mande annoncer, for at se om nogen har specielle ønsker i kan opfylde??

Hej mænd..

Har i prøvet at annoncere efter specielle ydelser??

Redigeret af Brystomann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har flere gange prøvet at lave en annonce på Annoncelight og har også fået henvendelser på dem. Det er desværre endnu ikke blevet til et møde og jeg har også svært ved at afgøre hvor mange henvendelser der har været fake og lavet af nogen der synes at det er sjovt.

Til gengæld har jeg fået et godt indblik i de håbløse henvendelser som gp'er får fra mænd der tydeligvis ikke læser annoncen. Jeg har nemlig prøvet at få flere håbløst dårlig formuleret henvendelser fra mænd, selvom jeg tydeligt skriver, at jeg er mand og søger kvinde. Så jeg kan godt forstå at gp'erne bliver trætte af dårlige henvendelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu får du et svar mere fra en mand.

Jeg har også nogle gange forsøgt med annoncer på annoncelight.

Jeg har haft 1 positiv oplevelse, hvor jeg den vej fik kontakt med en ung kvinde uerfaren ud i købesex. Havde et hyggeligt møde, og så var det vist ikke noget, hun gjorde mere.

Derudover har jeg fået nok 3 gange henvendelser, der nok desværre må siges at være snyd og bedrag. Første gang troppede jeg op et sted efter en rigtig god korrespondance i nogle dage, men fremme ved stedet var der pludselig tavshed.....og så nogle timer senere en undskyld og hun ville gerne fortsætte. Tror simpelthen jeg blev taget ved næsen og hun (ham) måske har siddet i en lejlighed og grinet af mig nede på gaden. Dernæst blev jeg nok lidt mere kritisk og har sorteret dem fra.

Dernæst en række henvendelser, hvor det gør godt i en håndfuld mail, og så vil de have at videre kommunikation foregår via en eller anden hjemmeside, hvor jeg skal oprette mig som bruger og sikkert betale for at sende beskeder.

Og så det mest typiske: Absolut ingen respons.

Jeg er som udgangspunkt holdt med at forsøge at finde aftaler den vej. Det er langt nemmere og mere succesfuldt at browse kvindeannoncerne og finde en den vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brystomann skrev, for 4 timer siden:

Hej mænd..

Har i prøvet at annoncere efter specielle ydelser??

Udover min gamle profil på thaifriendly? Nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ensomfyr skrev, for 2 timer siden:

Jeg har haft 1 positiv oplevelse

Det skal lige siges at mine positive oplevelse ligger 10 år tilbage eller så. 

Siden har det intet givet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja kigger på mande annoncer, men mest for at finde nogle mænd som for langt annoncen forkert ind når de er par kommer de til at ligge som en mande annonce.

har selv gjort det engang med min bolle veninde, vi lavede nogle gange en trekant med en ekstra fyr, og andre gange vil hun have gangbang.

mvh fraekmand 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brystomann skrev, for 1 time siden:

Er der ingen GPer der kigger på mænd..?

Er det ikke lidt bagvendt, hvis GPen skal henvende sig? Det vurderes det måske unødvendig tidkrævende for hende med opsøgende salg, og så aner hun jo ikke, om annoncen er reel eller lagt op som chikane af den mand, man skal henvende sig til. Med andre ord: uden forudgående dialog, vægter GPen diskretion højere end en tvivlsom aftale.

Så i min bog er det helt ok, at GPer ikke responderer på mænds annoncer, også selvom det så desværre rammer de mænd, som faktisk har reelle ønsker med deres opslag. GPerne har sikkert i forvejen rigeligt at gøre med at sortere de useriøse henvendelser fra, som de selv modtager.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg tjekker af og til mænds annoncer på AL. Når der er en annonce, jeg synes passer godt til mig, så kan jeg godt finde på at skrive. Desværre er der mange useriøse annoncer, og jeg foretrækker mænd fra Eroguide - de er generelt meget mere seriøse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...