Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Jeg hade set billeder af sille og besluttede at besøge hende da hun hade vagt hos Tantrahuset i Kolding.

Ved ankomst blev jeg vist et meny kort og bestilte for 800 kr. Fik at vide at hun lige skulle veksle og kom til bage sener. jeg blev tilbudt et bad.Da jeg kom tilbage var sille kommet ind i hyggerumet. Hun vat iført et koset og brysterne var smurt ind i olie. Her fik jeg at vide at hun ikke kune give tilbage så jeg måtte få for 1000. bad hende om at tage det sidste tøj af med det afviste hun. Jeg kunne se store kraftige grimme ar under begge bryster hvilket var dræbende for lysten. Så selve akten var ikke noget jeg kan anbefale. Ang alder vil jeg tro 0mkring de 50 hvad du ser på billederne er ikke hvad du får de er nok 10 år gamle.

 

Steder  10

Pigen 3

kommer ikke til bage til Sille nogen sinde det var sku en øv oplevelse.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dionysos

Tja.. en luder i udkantsdanmark... i Kolding. Hvad kan man forvente :D . Jeg tror ikke jeg ville have haft de store forventninger :grin:  :D .

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

føj en gang fake pis..og billeder hun må f ha en grim smag i munden..øv for dig..føler med dig...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er svært at forsvarer sig selv i dette forum.

Alle og enhver kan jo skrive ubehagelige ting med eller uden grund, og min tid er ikke til at sidde online og forsvare mig overfor en en gæst der åbenbart ikke var tilfreds.

Jeg inviterer alle der ser dette til at komme og besøge mig - se at mine billeder er "up to date" (fra 2014), se at jeg bestemt ikke er 50 og JA  jeg har haft et bryst-løft, men aldrig hørt nogen beklage sig over mine ar.

Måske skulle pågældende gæst tænke over hvordan han behandler pigen (man får hvad man giver!) - hvis du blev tilbudt bad har du nok trængt til det...

  • Synes godt om 12

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er svært at forsvarer sig selv i dette forum.

Alle og enhver kan jo skrive ubehagelige ting med eller uden grund, og min tid er ikke til at sidde online og forsvare mig overfor en en gæst der åbenbart ikke var tilfreds.

Jeg inviterer alle der ser dette til at komme og besøge mig - se at mine billeder er "up to date" (fra 2014), se at jeg bestemt ikke er 50 og JA  jeg har haft et bryst-løft, men aldrig hørt nogen beklage sig over mine ar.

Måske skulle pågældende gæst tænke over hvordan han behandler pigen (man får hvad man giver!) - hvis du blev tilbudt bad har du nok trængt til det...

 

 

At selv begynde at kaste med mudder og beskylde en kunde for at være beskidt, er bestemt IKKE en yndefuld måde at forsvare sig på!!! Hvis du mente at han var SÅ beskidt, skulle du nok have bedt ham om at gå igen i stedet for!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dionysos, din kommentar har ingen saglig relevans til anmeldelsen.

 

Derudover, håber jeg at efterfølgende indlæg kan blive holdt i en god og saglig tone. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

....selvfølgelig en fordel at have lige penge med, men hvis nu automaten spyttede en tusse ud er det jo ligesom det, og ikke at kunne give tilbage er sku dårlig stil.

At gå med til at betale de 1000 vil man jo forvente lidt ekstra service, at blive mødt med "bad hende om at tage det sidste tøj af med det afviste hun" ....total turn off

Del dette indlæg


Link til indlæg



On topic.

Må indrømme du tog det særdeles pænt Landmanden. Virkelig dårlig service som jeg personligt nok ikke havde håndteret så roligt som dig...
Bedre held næste gang! :)

Redigeret af Moderator
Slettet forsøg på afsporing og personlig ligegyldig bemærkning
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er svært at forsvarer sig selv i dette forum.

Alle og enhver kan jo skrive ubehagelige ting med eller uden grund, og min tid er ikke til at sidde online og forsvare mig overfor en en gæst der åbenbart ikke var tilfreds.

Jeg inviterer alle der ser dette til at komme og besøge mig - se at mine billeder er "up to date" (fra 2014), se at jeg bestemt ikke er 50 og JA  jeg har haft et bryst-løft, men aldrig hørt nogen beklage sig over mine ar.

Måske skulle pågældende gæst tænke over hvordan han behandler pigen (man får hvad man giver!) - hvis du blev tilbudt bad har du nok trængt til det...

 

 

.. hvis billederne er rigtige er jeg lige glad med om du er 50 :-P, men jeg har allerede 2 andre aftaler i Jylland (3 hvis Line er så sød som det lader til .............) men ok - glæder mig til at besøge dig :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kender Sille m og må sige det er ikke det indtryk jeg har af hende overhovedet.. Sille er ikke 50 år!!! Ærgerligt det gik sådan, håber da i to kan klare den på pm og aftale en revanche og få en god oplevelse begge kan være tjent med... Knus Line. Ps og Sille du er savnet af mange gæster i Randers...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sille er en super sød pige som jeg kender hende - og nogle gange må man altså bede manden om at gå i bad. Det synes jeg personligt er god service - fremfor at bede ham gå igen! 

 

Og det er ikke ligefrem befordrende for pigens servicegen når man pakker en mand ud der lugter af gammel sved - prøv lige at se det omvendte billede, ikke fedt vel ?!? 

 

Kærligst

Maise

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sille er en super sød pige som jeg kender hende - og nogle gange må man altså bede manden om at gå i bad. Det synes jeg personligt er god service - fremfor at bede ham gå igen! 

 

Og det er ikke ligefrem befordrende for pigens servicegen når man pakker en mand ud der lugter af gammel sved - prøv lige at se det omvendte billede, ikke fedt vel ?!? 

 

Kærligst

Maise

 

At omtalte pige er en super sød pige er da ok. Men ligefrem at snyde gæsten for 200 kr. samt ikke at ville give service for dem, det er jo også en form for at score drikkepenge på, går den så går den jo.

 

Det undlades der behændigt at kommentere på, ikke, så det er måske helt i orden.

 

Venligst landsbytossen - uden smartphone

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Det er svært at forsvarer sig selv i dette forum.

Alle og enhver kan jo skrive ubehagelige ting med eller uden grund, og min tid er ikke til at sidde online og forsvare mig overfor en en gæst der åbenbart ikke var tilfreds.

Jeg inviterer alle der ser dette til at komme og besøge mig - se at mine billeder er "up to date" (fra 2014), se at jeg bestemt ikke er 50 og JA  jeg har haft et bryst-løft, men aldrig hørt nogen beklage sig over mine ar.

Måske skulle pågældende gæst tænke over hvordan han behandler pigen (man får hvad man giver!) - hvis du blev tilbudt bad har du nok trængt til det...

 

 

Har i lagt mærke til at når en pige har fået kritik af en kunde her inde, så melder pigen næsten altid at kunden lugtede af gammel sved...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Da jeg kom tilbage var sille kommet ind i hyggerumet. Hun vat iført et koset og brysterne var smurt ind i olie. Her fik jeg at vide at hun ikke kune give tilbage så jeg måtte få for 1000.

 

Du kunne vel bare være vendt om gået igen, hvis du ikke ville betale 1.000 kr. Så havde du endda også fået et gratis bad.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ BigDick:

 

Det er god stil fra pigen side altid at have byttepenge med, men det kan jo glippe. Landmanden kunne jo bare have forladt stedet hvis han ikke ville lægge de 200 kr ekstra. Der er jo noget der hedder "den frie vilje"! Desuden skrives der intet sted at hun ikke gav ham service - hun ville blot ikke tage det sidste tøj af, korset what ever. Sådan har nogle piger det måske bedst. 

 

Men du er jo så vidt jeg kan se enig med Dionysos i hans, efter min mening, ignorante udsagn tidligere i tråden - så hvad brokker du dig egentlig over?!? 

 

God dag derude

Maise

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det er fint nok at Sille er en supersød veninde for et par piger herinde. Men det er irrelevant i i forhold til anmeldelsen.

Det lugter lidt af at en kollega og veninde har fået en dårlig anmeldelse og så skal vi lige hjælpe vores gode veninde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja.. en luder i udkantsdanmark... i Kolding. Hvad kan man forvente :D . Jeg tror ikke jeg ville have haft de store forventninger :grin:  :D .

 

Tåbelig bemærkning ! 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fint nok at Sille er en supersød veninde for et par piger herinde. Men det er irrelevant i i forhold til anmeldelsen.

Det lugter lidt af at en kollega og veninde har fået en dårlig anmeldelse og så skal vi lige hjælpe vores gode veninde.

Du har ret i det er nok nogen gode "veninder" der lige hjælper hende her , Har besøgt hende da hun var i Århus og det var på samme måde ingen service og det skulle bare går hurtig , hun har snart haft en del navne ,det er der vel også en grund til men skifter navn hele tiden.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er sille malou at finde på fyn så vil jeg da gerne være den der opklare det en gang for alle :-D for hun ligner da ikke en på 50 på billederne!!!!!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Det er fint nok at Sille er en supersød veninde for et par piger herinde. Men det er irrelevant i i forhold til anmeldelsen.

Det lugter lidt af at en kollega og veninde har fået en dårlig anmeldelse og så skal vi lige hjælpe vores gode veninde.

...ja, og hvis det havde været en udenlandsk pige var

hun blevet, mere eller mindre hals hugget..ikke særlig

saglig denne forskelsbehandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sille er en super sød pige som jeg kender hende - og nogle gange må man altså bede manden om at gå i bad. Det synes jeg personligt er god service - fremfor at bede ham gå igen! 

 

Og det er ikke ligefrem befordrende for pigens servicegen når man pakker en mand ud der lugter af gammel sved - prøv lige at se det omvendte billede, ikke fedt vel ?!? 

 

Kærligst

Maise

 

En landmand kan måske også lugte af ko, gris eller begge dele

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig har bodel mutteren Line, jo sin egen dagsorden for at støtte op om Sille Malou. I samme indlæg skriver hun jo, at hun er savnet i Randers af kunder. Så det Line prøver på, er jo at få hende til at bruge sit bodel "Pigekollegtivet". Det da logik for perlehøns, og ren forretnings mæssig interesse.

Den gode karma, er jo også blot en manipulation oven på, at hun stikker til dit og dat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush

Synes fandme det er lidt sørgeligt, at næsten alle trådede skal ødelægges med folks brokken over dit og dat. Hvorfor ikke holde en saglig tone?

Fint man har haft en dårlig oplevelse og er utilfreds med noget eller nogen. Men at det skal blive til en direkte heads mod pigerne der står jeg af. Og om Line vil have Sille tilbage til Randers eller ej, er vel ikke noget problem, ihvertfald ikke i min verden. Må da være fedt for Sille at kunderne er vilde med hende og må da også et ellet andet sted bevise at hun er eftertraktet, og at hendes ydelser er gode.

Kom nu drenge, vær positive. Kæmpe vinger bagud, det er sgu snart sommer. :)

Ham den nye.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ang pålevelsen hos Sille.

 

lidt opklarende fakta.

 

Jeg har besøgt mange piger i årens løb, ved godt at billederne ikke altid er hvad du ser når du kommer frem. Men her var det nok redigeret lige lovligt meget. ang betaling, de 1000 blev overdraget inden bad og der blev på ingen tidspunkt tilbudt at kunne få pengene tilbage hvis jeg ikke ønskede ekstra ydelser. Jeg hade i forvejen bestilt tid og her hade jeg bedt om at få et bad det gør jeg altid, syntes det er bedst for begge.

 

Vil bare sige er man til en pige der har en stor livserfaring og ikke søger en ung pige kan det være.

Men opforder til at være ærlig i sin beskrivelse af sig selv i sin annonce.

som du skriver Jeg er altid nyvasket og velduftende og tilbyder kun sikker-sex!

Jeg modtager alle gentlemens; alder/størrelse er ikke vigtigt,
det der betyder noget for mig er at du er nyvasket og behandler mig med respekt. der for bad inden

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Selvfølgelig forsvare de piger der kender hende. :-) hvem skulle ellers gøre det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...