Hop til indhold

Recommended Posts

Selvfølgelig forsvare de piger der kender hende. :smile: hvem skulle ellers gøre det!

 

Pigerne må da forsvare hende alt det de vil, og SilleMalou er sikkert også rigtig hyggeligt selskab til fester og i kaffe pauserne mellem kunderne - det kan jeg som kunde bare ikke bruge til noget! For mig er det anmelderens ord der har betydning (såfremt at det er skrevet på en ordentlig nuanceret måde) Så derfor havner Sille altså på min NO go liste.

 

Landmand du skal ikke prøve at forklare, Hvis Sille ikke mente hun havde lyst til at give dig en ordentlig service kunne hun bare have afvist dig - det har pigerne deres fulde ret til! Men tager de imod betaling, så må man også forvente at de levere!!! 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hej.

Jeg hade set billeder af sille og besluttede at besøge hende da hun hade vagt hos Tantrahuset i Kolding.

Ved ankomst blev jeg vist et meny kort og bestilte for 800 kr. Fik at vide at hun lige skulle veksle og kom til bage sener. jeg blev tilbudt et bad.Da jeg kom tilbage var sille kommet ind i hyggerumet. Hun vat iført et koset og brysterne var smurt ind i olie. Her fik jeg at vide at hun ikke kune give tilbage så jeg måtte få for 1000. bad hende om at tage det sidste tøj af med det afviste hun. Jeg kunne se store kraftige grimme ar under begge bryster hvilket var dræbende for lysten. Så selve akten var ikke noget jeg kan anbefale. Ang alder vil jeg tro 0mkring de 50 hvad du ser på billederne er ikke hvad du får de er nok 10 år gamle.

Steder 10

Pigen 3

kommer ikke til bage til Sille nogen sinde det var sku en øv oplevelse.

Hejsa :-)

Altså det må til hver en tid være muligt at bede en gæst om at vaske sig eller tage et bad...

Eller sige Nej tak til ham hvis han ikke ønsker nogen af delene.

En pige kan jo ikke tvinge dig i bad vel...

Det står dig jo frit for at sige at du IKKE ønsker et bad og så vælge at gå hvis pigen insisterer.

Det samme med pengene....

Hvis du ikke ønskede at bruge 1000kr så kunne du have takket nej og været gået igen.

I kan som gæster ikke forvente at vi kan veksle.

Hvis alle kommer med store sedler så løber vi jo tør for veksle penge.

Kh Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Præcis Trinetease :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :smile:

Altså det må til hver en tid være muligt at bede en gæst om at vaske sig eller tage et bad...

Eller sige Nej tak til ham hvis han ikke ønsker nogen af delene.

En pige kan jo ikke tvinge dig i bad vel...

Det står dig jo frit for at sige at du IKKE ønsker et bad og så vælge at gå hvis pigen insisterer.

Det samme med pengene....

Hvis du ikke ønskede at bruge 1000kr så kunne du have takket nej og været gået igen.

I kan som gæster ikke forvente at vi kan veksle.

Hvis alle kommer med store sedler så løber vi jo tør for veksle penge.

Kh Trine

 

Trine gæsten har jo selv bedt om et bad på forhånd så det er slet ikke noget problem her. Lad nu værre med at komme med grundløse beskyldninger - det kan i piger jo heller ikke selv lide!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Trine gæsten har jo selv bedt om et bad på forhånd så det er slet ikke noget problem her. Lad nu værre med at komme med grundløse beskyldninger - det kan i piger jo heller ikke selv lide!

Jeg beskylder ingen for noget som helst overhovdet.

Jeg kender ikke SilleMalou...

Om hun ligner sine billeder osv har jeg ingen anelse om....

Ej heller om det var god sex eller ej...

Men det lyder bare som om at hun bliver fejet af bordet med den store pensel og dømt lidt hårdt.

Jeg reagere udelukkende på det første indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hejsa :smile:

Altså det må til hver en tid være muligt at bede en gæst om at vaske sig eller tage et bad...

Eller sige Nej tak til ham hvis han ikke ønsker nogen af delene.

En pige kan jo ikke tvinge dig i bad vel...

Det står dig jo frit for at sige at du IKKE ønsker et bad og så vælge at gå hvis pigen insisterer.

Det samme med pengene....

Hvis du ikke ønskede at bruge 1000kr så kunne du have takket nej og været gået igen.

I kan som gæster ikke forvente at vi kan veksle.

Hvis alle kommer med store sedler så løber vi jo tør for veksle penge.

Kh Trine

 

...du har overhovedet ikke læst Landmandens indlæg, han havde bestilt tid til et bad... "Jeg hade i forvejen bestilt tid og her hade jeg bedt om at få et bad det gør jeg altid, syntes det er bedst for begge."..

Og det var efter badet han blev konfronteret med, at der ikke kunne gives tilbage så vælger man da ikke at gå, det er vel

ikke et badeland han har besøgt ??? angående penge..hvis man ikke har to røde så ser det sku skidt ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig meget over det menneskesyn, der ligger i den anmeldelse. Var du ude og kigge på ny bil? Det er for fanden et menneske, du står over for. Vis dog lidt respekt. Har hun nogle ar? Er hun ikke perfekt? Jamen dog. Klag dog til Forbrugerrådet, så handelen kan gå tilbage. Eller hvad? Eller få det bedste ud af situationen og opfør dig ordentligt - vis en smule lidenskab, så kan det være, du får lidt igen.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så stopper vi. Nu er anmeldelsen kørt nok af sporet fra en hel der intet kender til hvilken oplevelse Landmanden havde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...