Hop til indhold

Lad os FORSTÅ hinanden vha. HBDI

Featured Replies

Skrevet

Nuuu er min leder håbløst bagud med MUS samtaler, så måske du kan assisterer? Hvis vi tager den tirsdag på dit "kontor"?? :wink:

Sådan en samtale kunne jeg også godt tænke mig ;-)

• Svar 76
  • Visninger 6.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Gentleman and a Scholar
    Gentleman and a Scholar

Jeg tror det Jasmin mener er, at hun finder at du er velbegavet, men at du beklageligvis mangler forstanden til at bruge det til noget fornuftigt. Det gætter jeg på at du har fået at vide i løbet af l

• jeg er respektfuld i det omfang jeg mener man har gjort sig fortjent til det...  du forveksler accept med respekt...    jeg forventer ikke og kræver absolut ikke respekt... jeg kræver derimod accept

• Gentleman and a Scholar
    Gentleman and a Scholar

Hvis det er den type lidelse man kigger på, så er der vist ingen behandling. Den eneste lidelse hvor det ikke er den lidende selv, men alle omkring ham der lider. Det eneste man kan gøre er at holde s

Skrevet

Alt det pis med farvekoder,som firmaerne går så meget op i for at få den, påstår de,rigtige medarbejder, der fortæller hvilke niveau man er, samt hvor man hører til, er i mine øjne Bullshit,

Det skal så forstås på den måde, at når de vurderer om en person passer ind i deres organisation, så kan det da godt være det er farvenæssigt er det rigtige, men kan man ikke samarbejde med kollegaerne så er det sgu da lige meget.

Som chef ligeså dennes medarbejdere.

Nok lidt rodet formuleret, men håber det giver mening alligevel.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.