Guest Dionysos Skrevet 3. Maj, 2014 Så kunne jeg da godt tænke mig at vide, hvordan d'herrer Dionysos og Sneræven ser på astrologi? Jeg har selv haft stor fornøjelse af at få lagt et horoskop af en astrolog. Det skete i 1991 i forbindelse med en "temporær livskrise". Astrologen lavede en længere rapport med mulighed for at stille uddybende spørgsmål. Han havde, må jeg sige, ramt forbløffende godt. Ved et par punkter var jeg dog lodret uenig i hans beskrivelse af mine egenskaber, resourcer og muligheder. Astrologen erkendte så, at han kunne have taget fejl. Imidlertid viste det sig så små 15 år senere, at han havde haft helt ret. Hvad siger vi til den? Astrologi og horoskoper hører så absolut til den røde arketype, på linje med det spirituelle. Det strider mod alt det blå står for: Rationalitet, faktualitet og hvad der videnskabeligt kan bevises. Så du kan nok ligesom regne ud hvad jeg mener om astrologi og horoskoper. Det tilhører børnebøgerne ligesom trolde, hekse og julemanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 3. Maj, 2014 Så kunne jeg da godt tænke mig at vide, hvordan d'herrer Dionysos og Sneræven ser på astrologi? Jeg har selv haft stor fornøjelse af at få lagt et horoskop af en astrolog. Det skete i 1991 i forbindelse med en "temporær livskrise". Astrologen lavede en længere rapport med mulighed for at stille uddybende spørgsmål. Han havde, må jeg sige, ramt forbløffende godt. Ved et par punkter var jeg dog lodret uenig i hans beskrivelse af mine egenskaber, resourcer og muligheder. Astrologen erkendte så, at han kunne have taget fejl. Imidlertid viste det sig så små 15 år senere, at han havde haft helt ret. Hvad siger vi til den? Hej BX - det havde jeg godt nok ikke troet om dig, at du hoppede på sådan en limpind . Jeg har altid betragtet denne form for vejledning som det rene generelle udsagn vås som kan passe ind i de fleste situationer, og for alle mennesker Mig bekendt er der til dato aldrig ført en naturvidenskabelig bevisførelse der dokumenterer astrologiens troværdighed For mig at se er det eneste troværdige hos en astrolog det beløb du blev rippet for - for det var dyrt ikke Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2014 (edited) Det med astrologi er blevet testet mange gange, alle mulige sammenhænge, også videnskabeligt. Astrologi er dumpet med et brag. Jeg kunne huske DR i en ikkevidenskabelig test men dog meget rammende alligevel, de udleverede samme horoskop til en gruppe på så vidt jeg husker et par dusinvis mennesker. Folk blev bedt om at vurdere hvorvidt horoskopet passede godt på dem, det mente alle pånær to. Horoskoper udformes så det passer på de fleste, og ordene er oftest nogen der passer på de fleste, hvem er ikke lidt kærlig, lidt stædig, lidt humoristisk, lidt hensynsfuld, og hvem oplever ikke op og nedture på en eller anden måde og i et eller andet omfang løbende, der sker jo hele tiden gode og dårlige ting i ens liv. Redigeret 3. Maj, 2014 af Fraiser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Maj, 2014 (edited) Hej BX - det havde jeg godt nok ikke troet om dig, at du hoppede på sådan en limpind . Jeg har altid betragtet denne form for vejledning som det rene generelle udsagn vås som kan passe ind i de fleste situationer, og for alle mennesker Mig bekendt er der til dato aldrig ført en naturvidenskabelig bevisførelse der dokumenterer astrologiens troværdighed For mig at se er det eneste troværdige hos en astrolog det beløb du blev rippet for - for det var dyrt ikke : Nej, det havde du nok ikke troet . Men det skal du nu ikke grine ad. Det var en forbløffende oplevelse, hvor jeg faktisk lærte en hel del om mig selv. Det var utroligt, så præcist han kunne karakterisere mig, og der var således en del "brokker", der pludselig faldt på plads. På det mere materialistiske og kontrollerbare plan kunne han næsten på øre fortælle mig, hvor meget jeg med tidens fylde ville arve, og han forudsagde også, hvd jeg ville få af efterkommere. Næsten ligeledes på dato. Prisen husker jeg ikke, ud over at en slavewhisky var en del billigere. Men pengene var givet godt ud. Det kendteste horoskop er nok det, som Tycho Brahe udarbejdede, da Christian IV blev født. Det kom til at passe forbløffende godt. Redigeret 3. Maj, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 3. Maj, 2014 Det tror jeg faktisk gerne. Jeg har hørt, at kræftpatienter lever enormt intenst med alle sanser åbne i den sidste tid. Jeg håber aldrig, at jeg selv kommer til at opleve det, men det givet stof til eftertanke om, hvordan vi til daglig "sløser" vor tid bort. Det er faktisk dette faktum, der har gjort, at jeg i nu nogle år har opsøgt glædespiger. Hej igen Det er faktisk dette faktum, der har gjort, at jeg i nu nogle år har opsøgt glædespiger - jamen gør det - for det er jo tydeligt at det er det der skal til, for at komme videre i dit liv og så lige lidt PEPTALK : - hvem er den vigtigste person i dit liv????? - det er sgu dig selv - og den eller de næst vigtigste det ved du jo selv - det allervigtigste i dit er at du er ansvarlig overfor dig selv - så ud til pigerne med dig og hvis jeg endelig skal komme med en eller anden bemærkning - som prøv så mange forskellige som muligt - den dag du fylder 99år så kniber det sgu nok. Hvis du kigger i min profil så kan du se at jeg levede et noget broget liv i mine unge år, det var helst en ny hvergang - det er minder om gode dejlige piger jeg har - tro mig - jeg har aaaaldrig fortrudt det Jeg er stadig single og hvis det kommer over mig - så er det Dating eller Scor, det er meget sjovere Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2350 Skrevet 3. Maj, 2014 Jeg er også meget skeptisk over for astrologi som sådan. MEN Jeg tror mange astrologer er fremragende til at læse andre mennesker. De bruger så horoskoberne som en slags 'katalysator' eller et påskud for at bruge de evner. Vi har jo ikke et erhverv der hedder 'professionelle menneskelæsere' - selv om dét måske ville være en god idé ... Så jeg tror ikke poå astrologi, men jeg tror nogle astrologer kan være gode rådgivere ... dionyses Går ud fra at det er "De indre gudinder" og "De indre guder" af Jean Shinoda Bolen du taler om? Ja det er to fantastiske bøger, som alle bør læse, og som næsten burde være obligatorisk i folkeskolen, istedet for alt det andet lort man bliver tvangsindlagt til at læse. Ja, lige præcis .. og jeg har tænkt nøjagtig det samme. Jeg tror mange af de gamle polyteistiske religioner handlede meget om menneskekundskab. Kristendommen virker meget mere ensporet, hér handler det stort set kun om at adlyde fællesskabets regler og moral - især omkring sex og familieliv. Hvilket selvfølgelig er både godt og nødvendigt, men der er mange nuancer man ikke tager højde for. Blandt andet at mennesker er foirskelligt indrettet. Ikke mindst når det gælder kærlighed og seksualitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 3. Maj, 2014 Jeg tror mange af de gamle polyteistiske religioner handlede meget om menneskekundskab. Kristendommen virker meget mere ensporet, hér handler det stort set kun om at adlyde fællesskabets regler og moral - især omkring sex og familieliv. Hvilket selvfølgelig er både godt og nødvendigt, men der er mange nuancer man ikke tager højde for. Blandt andet at mennesker er foirskelligt indrettet. Ikke mindst når det gælder kærlighed og seksualitet. Den græske mytologi er alle andre mytologier og trosretninger SÅ suverænt overlegen. De kunne sgu noget de gamle grækere. Underligt at dét land i dag ligger totalt underdrejet med en økonomi i ruiner... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 3. Maj, 2014 Nej, det havde du nok ikke troet . Men det skal du nu ikke grine ad. Det var en forbløffende oplevelse, hvor jeg faktisk lærte en hel del om mig selv. Det var utroligt, så præcist han kunne karakterisere mig, og der var således en del "brokker", der pludselig faldt på plads. På det mere materialistiske og kontrollerbare plan kunne han næsten på øre fortælle mig, hvor meget jeg med tidens fylde ville arve, og han forudsagde også, hvd jeg ville få af efterkommere. Næsten ligeledes på dato. Prisen husker jeg ikke, ud over at en slavewhisky var en del billigere. Men pengene var givet godt ud. Det kendteste horoskop er nok det, som Tycho Brahe udarbejdede, da Christian IV blev født. Det kom til at passe forbløffende godt. Hej igen - det er godt nok forudsigelser til eftertanke - denne person har disket op med. Helt ærligt fra min side, så har jeg da set den "6 sans" med Christian Borup , og er da overrasket over hans evner , og det mener jeg faktisk, - men jeg forstår stadig ikke hvordan hvor resultaterne bliver til - jeg mangler en "forståelsesramme" en formel . Nå men der nok så meget jeg ikke forstår Mange hilsner Nyder livet, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. Maj, 2014 forkert Dio jeg kan love dig 110% at jeg er alt andet end rød og gul... du får lov at prøve igen hvis du gerne vil sætte i kasser... men hvis du havde gået dem igennem en for en havde du opdaget din fejl vedr mig inden du postede den... social, nonverbal kommunikation..... aldrig i livet - meget meget langt fra hvem jeg er gruppearbejder, samarbejde og tilgængelighed.... kan man komme ret meget længere fra hvordan jeg er skruet sammen?? *gg* respektfuld ikke just... kun hvis jeg selv synes modparten har fortjent det... ikke pr default som røde normalt gør det.... way wrong involveret... ja på overfladen til tingene keder mig... men støtter og leger..... nix.. kun hvis det passer mig at gøre det... det er en ide jeg får nogengang - ikke en del af den jeg er så det er en af dem hvor der selvfølgelig er lidt.. men meget lidt... til gengæld kan jeg nikke ja til stortset alle de blå og de fleste grønne... kald mig bare turkis og ingen af de gule ud over strategisk og hollistisk grunden til at jeg slet ikke kan med dig Dio er at jeg kan se en "fellow blue" men kan se at du bruger dine evner i negativ sammenhæng... og det pisser mig af... for jeg kan se at du kan bedre og formår meget meget bedre end det... du er temmelig refleksiv men bruger dine reflektioner til at støde folk fra dig i stedet for at delagtiggøre os og tage os med som du jo har rigeligt evner for..... jeg hader spild !! jeg tror dette indlæg er det mest positive jeg har set fra dig herinde endnu... hvorfor jeg også har taget det alvorligt og har svaret på hvorfor du tager fejl i at jeg er rød og tror det er derfor jeg har et anstrengt forhold til dine indlæg alle de ting der gør de blå fantastiske synes jeg du misbruger (du har i hvert fald gjort det tidligere selv om du ikke har gjort det i oplægget til denne debat).... derfor har jeg et meget anstrengt forhold til dine indlæg... ikke fordi jeg er rød og ikke fordi jeg er overfølsom eller andre gule/røde karakteristika men ganske enkelt fordi jeg ikke kan udstå folk der beviseligt misbruger et talent til negative formål men thumbs up for dette debatoplæg som jeg finder både sjovt og lærerigt... og faktisk det første fra din side der viser at du reelt er blå og også kan andet end at misbruge dine evner for at få gryden til at koge over.. cadeau for det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Maj, 2014 (edited) Hej igen - det er godt nok forudsigelser til eftertanke - denne person har disket op med. Helt ærligt fra min side, så har jeg da set den "6 sans" med Christian Borup , og er da overrasket over hans evner , og det mener jeg faktisk, - men jeg forstår stadig ikke hvordan hvor resultaterne bliver til : - jeg mangler en "forståelsesramme" en formel . Nå men der nok så meget jeg ikke forstår : Ja, det var godt nok bemærkelsesværdigt. Han forudså både antallet af efterkommere, deres køn samt - så nogenlunde da - fødselstidspunktet. Jeg forstår heller ikke, hvordan disse resultater kommer frem. Mellemregningerne er en gåde for mig, men facit var slående. Selv opererer jeg inden for humaniora, hvor alting er relativt og diskuterbart, og jeg forstår godt, hvis en benhård ingeniør eller fysiker, som jo er vant til hårde fakta, her står helt af. Og dog: Jeg mener, at Niels Bohr engang udtalte noget i retning af, at vi på et tidspunkt støder på erkendelsesgrænsen, og derefter kan tingene kun forklares med Gud. Redigeret 3. Maj, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 3. Maj, 2014 Al det der med skema overlader jeg til de kvinder, der mader deres små poder. Eller læger og sygeplejersker på hospitaler, der bruger 1/3 af deres arbejdstid på at udfylde skema. Skema er for børn. der møder med nystrøget skjorte eller kjole 1. dag i 1. klasse på skolen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 3. Maj, 2014 Det er fint hvis du besidder alle disse egenskaber. Bare husk at der er 3 situationer: 1: De egenskaber man reelt besidder 2: De egenskaber man ønskede man besad og derfor har en tendens til at tro at man har 3: De egenskaber man tror andre gerne vil have man har, og man derfor også har en tendens til at svare at man har. Kan du ellers finde ud af at filtrere egenskaberne kreeret af pkt. 2 og 3 fra, og stadig har alle dine nævnte egenskaber på din liste, så tegner fremtiden lys for dig I punkt tre f.eks. har det snare været opvendt punkter som andre ikke tror man har men rent faktisk har. Jeg har om jeg kan lide det eller ej en diagnose hvad diagnosen er jo ligegyldigt, så har jeg i alt for lang tid for nogen år tilbage kæmpede med det faktum at jeg var min diagnose og at jeg bildte mig ind og stoppede mig selv hvor dårlig jeg var og til sidst tror man på det. der er nok lidt fejlmargin i min første antagelse om hvad jeg besidder men mindst blå og det mærkelig er at dem der har givet mig diagnosen ser mig som en blå hele vejen igennem, men jeg er gul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 3. Maj, 2014 Hvem har egentlig skabt disse arketyper? det minder lidt om de fire temperamenter synes jeg dem husker jeg også med forskellige farver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 3. Maj, 2014 Når jeg kigger mig selv i spejlet er jeg hovedsGelig hudfarvet..... Er det ensbetydende med jeg indeholder flere forskellige typer? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Maj, 2014 Når jeg kigger mig selv i spejlet er jeg hovedsGelig hudfarvet..... Er det ensbetydende med jeg indeholder flere forskellige typer? .... Måske under overfladen ...... :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 3. Maj, 2014 Ja, det var godt nok bemærkelsesværdigt. Han forudså både antallet af efterkommere, deres køn samt - så nogenlunde da - fødselstidspunktet. Jeg forstår heller ikke, hvordan disse resultater kommer frem. Mellemregningerne er en gåde for mig, men facit var slående. Selv opererer jeg inden for humaniora, hvor alting er relativt og diskuterbart, og jeg forstår godt, hvis en benhård ingeniør eller fysiker, som jo er vant til hårde fakta, her står helt af. Og dog: Jeg mener, at Niels Bohr engang udtalte noget i retning af, at vi på et tidspunkt støder på erkendelsesgrænsen, og derefter kan tingene kun forklares med Gud. Hej igen I min verden skal alt være større end eller lig med, ellers falder det sammen og derefter kan tingene kun forklares med Gud. - ej heller denne limpind hopper jeg på som argument for bevisførelse, - jeg er 100% ateist - og det er rigtigt. Og dog går jeg alligevel i kirke !!!!!!!!!!!!! - det er der hvor man ringer sammen med knæene Ved du forresten hvad "Morgenandakt er ????? Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Maj, 2014 (edited) ------ og derefter kan tingene kun forklares med Gud. - ej heller denne limpind hopper jeg på som argument for bevisførelse, - jeg er 100% ateist - og det er rigtigt. Jeg er faktisk usikker på, at du overhovedet fangede min pointe? Nu langede jeg lidt ud efter ingeniører og fysikere, da de plejer at være uhyre kontante og positivistiske i deres tilgang. Der, hvor jeg ville hen, var, at selv Niels Bohr, nobelpristager i fysik m.m. sagde, at der kommer et punkt, hvor mennesket støder på universets grænser, og bag ved denne grænse må Gud være. Det nøjagtige ordvalg husker jeg ikke, men meningen skulle være rigtig nok. Imidlertid er det væsentlige her, at der, hvor fysikken for Bohr ikke længere slog til, der begyndte Gud. Redigeret 3. Maj, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 3. Maj, 2014 (edited) . forkert Dio jeg kan love dig 110% at jeg er alt andet end rød og gul... du får lov at prøve igen hvis du gerne vil sætte i kasser... men hvis du havde gået dem igennem en for en havde du opdaget din fejl vedr mig inden du postede den... social, nonverbal kommunikation..... aldrig i livet - meget meget langt fra hvem jeg er gruppearbejder, samarbejde og tilgængelighed.... kan man komme ret meget længere fra hvordan jeg er skruet sammen?? *gg* respektfuld ikke just... kun hvis jeg selv synes modparten har fortjent det... ikke pr default som røde normalt gør det.... way wrong involveret... ja på overfladen til tingene keder mig... men støtter og leger..... nix.. kun hvis det passer mig at gøre det... det er en ide jeg får nogengang - ikke en del af den jeg er så det er en af dem hvor der selvfølgelig er lidt.. men meget lidt... til gengæld kan jeg nikke ja til stortset alle de blå og de fleste grønne... kald mig bare turkis og ingen af de gule ud over strategisk og hollistisk grunden til at jeg slet ikke kan med dig Dio er at jeg kan se en "fellow blue" men kan se at du bruger dine evner i negativ sammenhæng... og det pisser mig af... for jeg kan se at du kan bedre og formår meget meget bedre end det... du er temmelig refleksiv men bruger dine reflektioner til at støde folk fra dig i stedet for at delagtiggøre os og tage os med som du jo har rigeligt evner for..... jeg hader spild !! jeg tror dette indlæg er det mest positive jeg har set fra dig herinde endnu... hvorfor jeg også har taget det alvorligt og har svaret på hvorfor du tager fejl i at jeg er rød og tror det er derfor jeg har et anstrengt forhold til dine indlæg alle de ting der gør de blå fantastiske synes jeg du misbruger (du har i hvert fald gjort det tidligere selv om du ikke har gjort det i oplægget til denne debat).... derfor har jeg et meget anstrengt forhold til dine indlæg... ikke fordi jeg er rød og ikke fordi jeg er overfølsom eller andre gule/røde karakteristika men ganske enkelt fordi jeg ikke kan udstå folk der beviseligt misbruger et talent til negative formål men thumbs up for dette debatoplæg som jeg finder både sjovt og lærerigt... og faktisk det første fra din side der viser at du reelt er blå og også kan andet end at misbruge dine evner for at få gryden til at koge over.. cadeau for det Hej Jasmin . Det var nu rød og grøn jeg sagde. Ikke rød og gul. Er du ikke respektfuld? Men det er da ellers det du kræver vi andre skal være. Er det ikke lidt dobbeltmoralsk? Narh... Grunden til at du ikke kan med mig er, at jeg nogle gange har den grønnes stædighed. Hvilket du også har. Jeg forbeholder mig min ret til at anvende ordet luder, mens du prøver på at tvinge andre til ikke at bruge ordet. Dét at dominere andre og forsøge at undertvinge dem éns egen vilje er et typisk grønt karaktertræk. Så det er nok nærmere dér filmen knækker . Men jeg må sige at jeg er sgu ret overrasket over at du er blå. Har du læst punkt 2 i mit svar til Romantikeren i svar #20? Du er sikker på at det ikke er sådan noget der gør sig gældende da du ræsonnerede dig frem til blå? Men ellers viser det jo at farvespektret blandt sex-sælgerne er mere nuanceret end jeg lige havde gået og troet, og at det måske er lige så mangfoldigt som blandt sex-køberne. Det kan godt være at du synes jeg bruger mine blå egenskaber i en negativ sammenhæng og at dette skuffer dig. Men altså... Hvordan er det lige du bruger dine blå egenskaber? Til at drive ludervirksomhed? Man kan så diskutere om dét er mere ærværdigt . Men indrømmet -hvis jeg kunne tjene penge på at sælge sex, så havde jeg sgu gjort det . Så vi kan altså nu konkludere at folk i sex-sælger-branchen er folk fra det blå segment, på linje med ingeniører og fysikere . Det er sgu nok overraskende for de fleste, ikke mindst ingeniørerne og fysikerne, mon ikke hehe. Redigeret 3. Maj, 2014 af Dionysos Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 3. Maj, 2014 Hvem har egentlig skabt disse arketyper? det minder lidt om de fire temperamenter synes jeg dem husker jeg også med forskellige farver. http://en.wikipedia.org/wiki/Herrmann_Brain_Dominance_Instrument Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 3. Maj, 2014 Al det der med skema overlader jeg til de kvinder, der mader deres små poder. Eller læger og sygeplejersker på hospitaler, der bruger 1/3 af deres arbejdstid på at udfylde skema. Skema er for børn. der møder med nystrøget skjorte eller kjole 1. dag i 1. klasse på skolen. Kan du også finde ud af at bøvse og spytte en snotklat afsted uden at savle ned på dine sko? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Maj, 2014 Kan du også finde ud af at bøvse og spytte en snotklat afsted uden at savle ned på dine sko? Så bumser du i igen, og går over i grove personlige angreb. Skam dig. Det startede ellers så godt, med en pæn tone, omend det med at putte mennesker i kasser, skemaer og på formler er lidt primitivt. Men kan man ikke overskue mere, så bevares da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2014 (edited) Jeg har hørt, at kræftpatienter lever enormt intenst med alle sanser åbne i den sidste tid. Jeg håber aldrig, at jeg selv kommer til at opleve det, men det givet stof til eftertanke om, hvordan vi til daglig "sløser" vor tid bort. Nu er det jo heldigivis ikke sådan, at det er alle kræftpatienter, der dør i dag, lægerne er efterhånden blevet rigtig dygtige til at stoppe eller helbrede kræft, så ikke nødvendigvis grund til at 'opgive' livet fordi man får konstateret kræft. Og jo selvfølgelig dør alle kræftpatienter, men det gør alle andre også, selvom de har været så heldige (og måske dygtige) at undgå at få kræft. Beklager at indlægget er off topic, men kunne ikke lade være. Redigeret 3. Maj, 2014 af smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 3. Maj, 2014 (edited) Så bumser du i igen, og går over i grove personlige angreb. Skam dig. Det startede ellers så godt, med en pæn tone, omend det med at putte mennesker i kasser, skemaer og på formler er lidt primitivt. Men kan man ikke overskue mere, så bevares da. Klart. Han laver jo et grovt personangreb på mig ved at ligestille mig med et barn der har første skoledag. Det skal jeg selvfølgelig ikke lade stå uhørt hen... Men den fornærmelse var vel for sofistikeret til at du kunne gennemskue den. Og nu starter du endnu et personangreb ved at sige "Men kan man ikke overskue mere, så bevares da." Og snart kommer moderator vel flyvende og lukker tråden da der er gået personangrebs-inflation i den. Men det er vel dét der er målet for en terrorist som dig. Redigeret 3. Maj, 2014 af Dionysos Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Maj, 2014 Klart. Han laver jo et grovt personangreb på mig ved at ligestille mig med et barn der har første skoledag. Det skal jeg selvfølgelig ikke lade stå uhørt hen... Men den fornærmelse var vel for sofistikeret til at du kunne gennemskue den. Og nu starter du endnu et personangreb ved at sige "Men kan man ikke overskue mere, så bevares da." Og snart kommer moderator vel flyvende og lukker tråden da der er gået personangrebs-inflation i den. Men det er vel dét der er målet for en terrorist som dig. Det var nu ikke et person angreb, men en generel betragtning. Det er jo ikke dig der har lavet farvelade hjulet-vel? Terrorist det er da et person angreb, men det får nu gå upåagtet hen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 3. Maj, 2014 Det var nu ikke et person angreb, men en generel betragtning. Det er jo ikke dig der har lavet farvelade hjulet-vel? Terrorist det er da et person angreb, men det får nu gå upåagtet hen. Det er ikke et personangreb. Det er en konstatering. Når du terroriserer tråden her, så er du en terrorist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg