Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Maj, 2014 Det er ikke et personangreb. Det er en konstatering. Når du terroriserer tråden her, så er du en terrorist. Ok Dion. Du har lov til at have sin anskuelse. Det får du ikke en diskusion ud af med mig. Sov godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 616 Skrevet 3. Maj, 2014 Interessant indlæg Dionysos Jeg er vist mest 50-50 blå-grøn. De gule kan jeg slet ikke med fx. "Forkærlighed for forandringer" (gul). De røde langt hen ad vejen heller ikke ("gruppearbejde") men de har ikke så meget imod mig. Men Dionysos jeg synes ikke jeg kan finde egenskaben "stridbar" i skemaet, den kunne ellers godt bruges på fx. dig. Men det er måske at indordne under "kritisk" i blå. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 4. Maj, 2014 Det kan godt være at du synes jeg bruger mine blå egenskaber i en negativ sammenhæng og at dette skuffer dig. Men altså... Hvordan er det lige du bruger dine blå egenskaber? Til at drive ludervirksomhed? Jeg tror det Jasmin mener er, at hun finder at du er velbegavet, men at du beklageligvis mangler forstanden til at bruge det til noget fornuftigt. Det gætter jeg på at du har fået at vide i løbet af livet før. Om du har lyttet kan jeg være mere i tvivl om. Forstand har ikke noget med farver at gøre iøvrigt. Jeg er ikke meget for at lange diagnoser ud over internettet, men din opførsel får mig til at tænke på en sociopat. Ingen anger, ingen skam. Årsagen til at du ikke skal bruge L-ordet er ikke fordi Jasmin siger det. Det er fordi det lukker af for meningsfuld tovejs-kommunikation når man kræver sin ret til at støde andre. Du kan jo prøve at gå ned til din kebab-mand og kalde ham perker, og så se hvor meget lyst han har til at tale pænt og respektfuldt til dig. Hvis ikke sociopatisk, så vil jeg kalde din adfærd bondsk, og hvem har egentlig lyst til at have med en brovtende, hoven, verbalt aggressiv bondeknold at gøre? Ikke mig. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 4. Maj, 2014 (edited) Anvendt ureflekteret er HDBI modellen nogenlunde lige så videnskabelig som en sten-saks-papir opdeling. Med ganske få undtagelser er vi alle sammen harlequin-ternede - blot med forskellig bundfarver (hvis nu man skal blive i farveanalogien). Og - for at det ikke skal være løgn - vi er sjældent den samme i to forskellige miljøer. Og som eksemplet med Jasmindionysos belyser - det er åbenbart også tæt på umuligt at bedømme andre. Omkring personlighedsopdelinger - så er det her som med så meget andet - at: Hvis det eneste du har er en hammer - så ligner alting et søm... MEN - Dionysos rammer een ting rigtigt - at vores personligheder er forskellige og at vi "instinktivt" klikker bedre med nogle end andre - og at vi derfor ind imellem ender i konflikter ( der forstærkes af anonymitet og forskellige skrivestile og grundholdninger) der kunne være undgået/ reduceret hvis vi tog den andens personlighed med i betragtning. Udfordringen er at vi tror vi kan placere andre - ud fra det umådeligt rudimentære kendskab vi har til et flig af et hjørner den virtuelle personlighed vi vælger at være herinde. Så løsningen er i virkeligheden ret enkel - mere plads til ANDRES synspunkter og mindre nærtagenhed... Give them the benefit of the doubt - Jeps - det gælder såmænd også mig :) Redigeret 4. Maj, 2014 af Heine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 4. Maj, 2014 Interessant indlæg Dionysos Jeg er vist mest 50-50 blå-grøn. De gule kan jeg slet ikke med fx. "Forkærlighed for forandringer" (gul). De røde langt hen ad vejen heller ikke ("gruppearbejde") men de har ikke så meget imod mig. Men Dionysos jeg synes ikke jeg kan finde egenskaben "stridbar" i skemaet, den kunne ellers godt bruges på fx. dig. Men det er måske at indordne under "kritisk" i blå. Stridbare kan alle farver jo være. Men skulle jeg lægge den katergori i ét af felterne, ville det blive hos grøn. For stædighed er et grønt karaktertræk. Hvor de andre farver vil have større tendens til at begrave stridsøksen, vil grøn -pga. sin stædighed- blive ved og ved med at holde gang i striden. "Kritisk" hos blå, skal mere forstås i den forstand at de forholder sig kritisk til udsagn, og tager dem ikke for givet, hvis ikke de kan eftervises eller underbygges af pålidelige argumenter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 4. Maj, 2014 Jeg er ikke meget for at lange diagnoser ud over internettet, men din opførsel får mig til at tænke på en sociopat. Ingen anger, ingen skam. Du kan jo prøve at gå ned til din kebab-mand og kalde ham perker, og så se hvor meget lyst han har til at tale pænt og respektfuldt til dig. Hvis ikke sociopatisk, så vil jeg kalde din adfærd bondsk, og hvem har egentlig lyst til at have med en brovtende, hoven, verbalt aggressiv bondeknold at gøre? Ikke mig. Sociopat. Hahahahaha. Jeg tror du tager internettet lidt for seriøst du. Ingen anger, ingen skam. Det har sgu intet med sociopati at gøre, det er dét der i gamle dage kaldtes ganske almindelig stædighed. At psykologer så med tiden har selv-opfundet tusindvis af lamme diagnoser -herunder sociopati- så de derved kan kaste sagesløse folk rundt i systemet og på armene i hinanden, for på den måde at opretholde deres levebrød, det er sgu kun dit eget problem hvis du er én af de naive fjolser der hopper på dén. At gå ned og kalde sin pizzamand for perker har intet med stædighed at gøre. Det er en direkte sviner, der ikke har andet formål end at være svinsk. Endda en racistisk én af slagsen, hvilket jeg tager meget afstand fra. Ifølge den danske ordbog er en luder en person som tilbyder samleje og andre seksuelle ydelser mod betaling. Sådan har det alle dage været. Og sådan er det stadig i min verden. Ordet perker derimod, det findes slet ikke i den danske ordbog. Men ifølge dansk sprognævn bruges ordet perker som et nedsættende skældsord om folk af mellemøstlig oprindelse på linje med hvordan ordet "nigger" bruges om sorte i USA. Så din sammenligning med ordene luder og perker holder ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 4. Maj, 2014 Sociopat. Hahahahaha. Jeg tror du tager internettet lidt for seriøst du. Ingen anger, ingen skam. Det har sgu intet med sociopati at gøre, det er dét der i gamle dage kaldtes ganske almindelig stædighed. At psykologer så med tiden har selv-opfundet tusindvis af lamme diagnoser -herunder sociopati- så de derved kan kaste sagesløse folk rundt i systemet og på armene i hinanden, for på den måde at opretholde deres levebrød, det er sgu kun dit eget problem hvis du er én af de naive fjolser der hopper på dén. At gå ned og kalde sin pizzamand for perker har intet med stædighed at gøre. Det er en direkte sviner, der ikke har andet formål end at være svinsk. Endda en racistisk én af slagsen, hvilket jeg tager meget afstand fra. Ifølge den danske ordbog er en luder en person som tilbyder samleje og andre seksuelle ydelser mod betaling. Sådan har det alle dage været. Og sådan er det stadig i min verden. Ordet perker derimod, det findes slet ikke i den danske ordbog. Men ifølge dansk sprognævn bruges ordet perker som et nedsættende skældsord om folk af mellemøstlig oprindelse på linje med hvordan ordet "nigger" bruges om sorte i USA. Så din sammenligning med ordene luder og perker holder ikke. Jeg gider ikke ordkløveri med dig Dionysos. Hvis det der er alt hvad du har at komme tilbage med, så er jeg ikke imponeret, og jeg gider heller ikke ofre mere tid på dig. Derfor ryger du på ignore listen nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 4. Maj, 2014 Jeg er faktisk usikker på, at du overhovedet fangede min pointe? Nu langede jeg lidt ud efter ingeniører og fysikere, da de plejer at være uhyre kontante og positivistiske i deres tilgang. Der, hvor jeg ville hen, var, at selv Niels Bohr, nobelpristager i fysik m.m. sagde, at der kommer et punkt, hvor mennesket støder på universets grænser, og bag ved denne grænse må Gud være. Det nøjagtige ordvalg husker jeg ikke, men meningen skulle være rigtig nok. Imidlertid er det væsentlige her, at der, hvor fysikken for Bohr ikke længere slog til, der begyndte Gud. Hej igen -jo da den med universets grænse den forstår jeg skam godt, når jeg skrev det med "limpinden" ås var det faktisk bare lige for at "drille dig lidt" fordi jeg er ateist - det man kan læse i Biblen er "billedlig talt" - Metaforen = ", Den sande løgn" . Den dag der forligger en vid. skb. bevisførelse for at Gud + hans hjælpere virkelig har levet, så tror jeg på Gud. - Familier samles i SORG og GLÆDE i kirken, man fejrer uhyggen og hyggen - ved enten "gravøl" eller Julebryg, og kommer sammen videre i livet og værten hedder Gud og hans talsmand er præsten Jeg er medlem af folkekirken og kommer da til fest i både uhyggen og hyggen. Det med universets grænse er virkeligheden en genial "Forståelsesramme" af Niels Bohr. Denne ramme vil man finde i alle mulige situationer i livet og på alle trin af sværhedsgrader, når man er nået til UG, er man henvist til sig selv, som man tror det er/skal være -man gætter ikke/rafler ikke. Det er her hvor man henvist til at lade sig styre af sin "underbevisthed" og ikke mindst lytte til sin "intuition" - man tror på det man gør. Jeg vil også sætte lighedstegning mellem "Tro" og "Hope dies last" - Det er fra- en tidligere Ukrainsk penneveninde jeg havde for 1½ år siden - det er et gammelt Ukrainsk ordsprog!!!! - tro mig - Ukraine er i mit hjerte i disse tider. Når jeg eks. kører forkert så er jeg tit kommet til UG, så må jeg forlade mig på at jeg tror at have fundet en vej hjem, hope dies last, Nå ikke mere om dette. Nu håber jeg ikke at ledelsen på EG spanker mig ( hope dies last) for nogle af vores indlæg, - for de faktisk milevidt fra den oprindelige streng, men forhåbentlig (hope dies last) mere et eksempel på at det er muligt at tale ordentlig sammen, jeg beder til Gud at jeg ikke bliv er spanket ;) Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 4. Maj, 2014 Jeg tror det Jasmin mener er, at hun finder at du er velbegavet, men at du beklageligvis mangler forstanden til at bruge det til noget fornuftigt. Det gætter jeg på at du har fået at vide i løbet af livet før. Om du har lyttet kan jeg være mere i tvivl om. Forstand har ikke noget med farver at gøre iøvrigt. Jeg er ikke meget for at lange diagnoser ud over internettet, men din opførsel får mig til at tænke på en sociopat. Ingen anger, ingen skam. Årsagen til at du ikke skal bruge L-ordet er ikke fordi Jasmin siger det. Det er fordi det lukker af for meningsfuld tovejs-kommunikation når man kræver sin ret til at støde andre. Du kan jo prøve at gå ned til din kebab-mand og kalde ham perker, og så se hvor meget lyst han har til at tale pænt og respektfuldt til dig. Hvis ikke sociopatisk, så vil jeg kalde din adfærd bondsk, og hvem har egentlig lyst til at have med en brovtende, hoven, verbalt aggressiv bondeknold at gøre? Ikke mig. Du har fuldstændig ret i din vurdering. Jeg kom til samme konklusion, da jeg i samarbejde med en uddannet indenfor området kørte en analyse på mandens indlæg. Han har i bund og grund brug for profesionel hjælp. Men i sagens natur ser han det næppe selv. Trist..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 4. Maj, 2014 Du har fuldstændig ret i din vurdering. Jeg kom til samme konklusion, da jeg i samarbejde med en uddannet indenfor området kørte en analyse på mandens indlæg. Han har i bund og grund brug for profesionel hjælp. Men i sagens natur ser han det næppe selv. Trist..... hvis man sidder og køre en analyse af andre folks indlæg på eroguiden, så må man sgu havde et kedelig liv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 4. Maj, 2014 Du har fuldstændig ret i din vurdering. Jeg kom til samme konklusion, da jeg i samarbejde med en uddannet indenfor området kørte en analyse på mandens indlæg. Han har i bund og grund brug for profesionel hjælp. Men i sagens natur ser han det næppe selv. Trist..... Hvis det er den type lidelse man kigger på, så er der vist ingen behandling. Den eneste lidelse hvor det ikke er den lidende selv, men alle omkring ham der lider. Det eneste man kan gøre er at holde sig langt væk. Hvorfor skal et helt forum ligge under for det her. Det er jo tragisk. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 4. Maj, 2014 Kommer an på hvad man mener med behandling. Man kan trænes til at tænke anderledes til en hvis grad. Om man vil kalde det bahandling eller ej skal jeg ikke udtale mig om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 4. Maj, 2014 hvis man sidder og køre en analyse af andre folks indlæg på eroguiden, så må man sgu havde et kedelig liv. Kan du uddybe det lidt Hr. Kaj? Ved godt du er en mand af meget få ord. Men prøv alligevel at begrunde dit svar hvis du kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. Maj, 2014 Hej Jasmin . Det var nu rød og grøn jeg sagde. Ikke rød og gul. Er du ikke respektfuld? Men det er da ellers det du kræver vi andre skal være. Er det ikke lidt dobbeltmoralsk? jeg er respektfuld i det omfang jeg mener man har gjort sig fortjent til det... du forveksler accept med respekt... jeg forventer ikke og kræver absolut ikke respekt... jeg kræver derimod accept!!! fx af mine holdninger og meninger.... at jeg må synes og mene hvad jeg vil uden at folk vil lave mig om... hvis folk så mener at jeg har nok at byde på til at accepten forvandles til respekt... så er det super... men det er ikke et krav så jeg ville aldrig forlange det for det er noget jeg mener jeg skal gøre mig fortjent til... Narh... Grunden til at du ikke kan med mig er, at jeg nogle gange har den grønnes stædighed. Hvilket du også har. Jeg forbeholder mig min ret til at anvende ordet luder, mens du prøver på at tvinge andre til ikke at bruge ordet. Dét at dominere andre og forsøge at undertvinge dem éns egen vilje er et typisk grønt karaktertræk. Så det er nok nærmere dér filmen knækker . Men jeg må sige at jeg er sgu ret overrasket over at du er blå. Har du læst punkt 2 i mit svar til Romantikeren i svar #20? Du er sikker på at det ikke er sådan noget der gør sig gældende da du ræsonnerede dig frem til blå? jeg kan ikke tvinge nogen til noget - derfor prøver jeg heller ikke... men du har aldrig givet en eneste god grund til at bruge det ord.... for der er ikke nogen god grund. For når du VED!! faktuelt (blåt) at du sårer folk ved at bruge det ord - så misbruger du din blå faktualitet på det groveste... filmen knækker fordi du med et faktuelt ræsonnement forbeholder dig retten til at gøre andre fortræd..... det er ondt og modbydeligt... og det er derfor min film knækker.... du kan nemlig gøre det du lige har gjort... sige "jamen det betyder jo xxxx" ... og faktuelt ja... men emotionelt betyder det en helvedes masse mere... og selv om du ved det - så vælger du at være ligeglad.. ligegyldighed i dette tilfælde er ondskabsfuldt... og derfor knækker filmen for alle omkring dig... ingen kan respektere mennesker der gør fortræd med vilje Men ellers viser det jo at farvespektret blandt sex-sælgerne er mere nuanceret end jeg lige havde gået og troet, og at det måske er lige så mangfoldigt som blandt sex-køberne. Det kan godt være at du synes jeg bruger mine blå egenskaber i en negativ sammenhæng og at dette skuffer dig. Men altså... Hvordan er det lige du bruger dine blå egenskaber? Til at drive ludervirksomhed? hahaha - ikke kun ser du - jeg har nemlig egen virksomhed... og tjener rigtig godt og er meget glad for alt det jeg har skabt... jeg har brugt mine blå evner til at være selvstændig erhvervsdrivende siden jeg var 18 år... med nu 5 forskellige virksomheder som jeg har solgt undervejs når jeg havde lyst til at prøve noget nyt jeg har brugt mine blå evner til al den research der gik forud for min salgs-sex-hobby... for at sikre jeg kom godt fra start... og til 1000 andre ting jeg bruger dem hver dag når jeg analyserer indtjeningsgrundlag for andre virksomheder, når jeg laver økonomiske analyser, headhunting, MUS samtaler, ledelses-coaching og mange andre ting.... hvis jeg kun brugte dem på min hobby ville det være spild... og som sagt før - jeg HADER spild Man kan så diskutere om dét er mere ærværdigt . Men indrømmet -hvis jeg kunne tjene penge på at sælge sex, så havde jeg sgu gjort det . Så vi kan altså nu konkludere at folk i sex-sælger-branchen er folk fra det blå segment, på linje med ingeniører og fysikere . Det er sgu nok overraskende for de fleste, ikke mindst ingeniørerne og fysikerne, mon ikke hehe. du kan i hvert fald konkludere at der er mindst en... mig... lang videregående uddannelse, økonomisk velfunderet og med pæren i orden... du kan konkludere at der findes blå piger der er så bevidste om hvem de er og hvad de vil at de både kan bruge deres blå egenskaber til at drive helt almindelige virksomheder med succes OG nyde en sex-hobby ved siden af... helt uden at de bliver hverken dummere eller mindre værd af den grund :D 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Maj, 2014 Jeg behøver ikke en farvekode, for at vide at jeg er lækker, tilpas intelligent og udstyret med en passende mængde dannelse. Jeg har ligeledes ej heller brug for en farvekode for at kunne spotte personer som jeg aldrig vil kunne svinge med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 4. Maj, 2014 Magler der ikke en lyserød farve :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 4. Maj, 2014 Jeg behøver ikke en farvekode, for at vide at jeg er lækker, tilpas intelligent og udstyret med en passende mængde dannelse. Jeg har ligeledes ej heller brug for en farvekode for at kunne spotte personer som jeg aldrig vil kunne svinge med. I Søndagsavisen er der i denne uge en artikel der hedder "Sådan tackler du de store livskriser". Sådan ca. på side 16-17 stykker. Og du lyder egentlig som én der har nået pensionskrisen. http://digital.sondagsavisen.dk/publication/62a1a329#/62a1a329/16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 4. Maj, 2014 "Det bliver først farligt når de dumme bliver flittige" siger tyskerne... Din endimensionelle tilgang til personlighedsanalyser og tro på at man kan kategorisere folk på baggrund af en " let"farvekode-test er ikke særligt velovervejet Dionysos. Der er faktisk ikke evidens for at en bestemt type personer er overrepræsenteret som sexarbejdere. De er- heldigvis - lige så diversificereede som os andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 4. Maj, 2014 Kan du uddybe det lidt Hr. Kaj? Ved godt du er en mand af meget få ord. Men prøv alligevel at begrunde dit svar hvis du kan nu skal jeg naturligvis ikke blande mig i dit liv, og syntes du at du har fundet dig en dejlig spændende hobby, så er det fint med mig. personligt ville jeg kede min røv i laser, hvis jeg satte og lavede analyser af andres bruges indlæg. men jeg er faktisk blevet lidt nysgerrig. lavere du kun analyser af de bruger som er uenig med dig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 4. Maj, 2014 (edited) "Det bliver først farligt når de dumme bliver flittige" siger tyskerne... Din endimensionelle tilgang til personlighedsanalyser og tro på at man kan kategorisere folk på baggrund af en " let"farvekode-test er ikke særligt velovervejet Dionysos. Måske du skulle læse indlæg #19 i denne tråd. Og kalde HBDI for en "let farvekode-test" siger mere om dit selvophøjede ego end HBDI. Tror næppe du har været i nærheden af at være beskæftiget med noget der bare minder om omfanget af det projekt det har været at udvikle HBDI´en. "tro på at man kan kategorisere folk"... Igen, læs #19. Når det er sagt, så er det altså begrænset hvor mange variationer af forskellige folk kan være. Du kan se på Melodi Grand Prix. Vi er nået dertil, at der snart ikke kan laves en ny MGP-sang, uden at den straks angribes som værende plagiat-brudstykker fra allerede eksisterende sange. Dvs. man kan så småt begynde at kategorisere alle nuværende eksisterende sange, og lave et kategori-kartotek der vil dække 90% af alle sange der vil blive lavet fremover. Det samme med mennesker. Ja kombinationsmulighederne for menneskers egenskaber kan synes uendelige, og det er derfor at vi siger at hvert menneske er unikt. Men på samme måde som i eksemplet på sange, så kan man også kategorisere mennesker i kategorier der vil dække sådan ca. 90% af de menneskelige egenskaber. Det vil kun være de sidste 10% der får det enkelte menneske til at skille sig ud fra de 7 milliarder andre. "Det bliver først farligt når de dumme bliver flittige"... Jeg ved ikke om det er et barnligt forsøg på nedgørelse, men jeg giver dig i dette tilfælde "the benefit of the doubt" som du vist selv ævlede om på et tidspunkt... Redigeret 4. Maj, 2014 af Dionysos Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 4. Maj, 2014 Det behøver du såmænd ikke - jeg lever fint med at du tror på din pixi- boganalyse - der iøvrigt gav dig en fundamental forkert analyse af Jasmin ... . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 4. Maj, 2014 Det behøver du såmænd ikke - jeg lever fint med at du tror på din pixi- boganalyse - der iøvrigt gav dig en fundamental forkert analyse af Jasmin ... . Korrekt. En pixi-boganalyse i min verden, men åbenbart en encyclopædi i din, så travlt du har haft med at følge med i tråden... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 4. Maj, 2014 (edited) nu skal jeg naturligvis ikke blande mig i dit liv, og syntes du at du har fundet dig en dejlig spændende hobby, så er det fint med mig. personligt ville jeg kede min røv i laser, hvis jeg satte og lavede analyser af andres bruges indlæg. men jeg er faktisk blevet lidt nysgerrig. lavere du kun analyser af de bruger som er uenig med dig? Tak for dit svar. Og nu giver det mere mening. Du generaliserede først ved at påstå at man har et kedeligt liv hvis man analyserer tekster. At du personligt ville kede din røv i laser, er jo helt fair og i orden. Og dit spørgsmål. Min årsag til at analysere Dion's tekster har intet med enig eller uenighed at gøre. Jeg er uenig med adskillige personer her på siden. Forskellen består i at disse folk normalt formår at komunikere deres holdninger på en nogenlunde civiliseret måde. Uden konsekvent at nedgøre, såre og pisse på andre i processen. Kort sagt fungere de mentalt som langt størstedelen af verdens befolkning. Det bliver først spændende at analysere når folk falder langt udenfor normen. Et kort svar som sagtens kunne uddybes yderligere. Men håber og tror på at det er nok til du forstår min pointe Redigeret 4. Maj, 2014 af Missetand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 4. Maj, 2014 Dionysos - jeg har givet dig et Like .. for forsøget på en original fornærmelse - men Hey, don't quit your dayjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 4. Maj, 2014 jeg bruger dem hver dag når jeg analyserer indtjeningsgrundlag for andre virksomheder, når jeg laver økonomiske analyser, headhunting, MUS samtaler, ledelses-coaching og mange andre ting.... hvis jeg kun brugte dem på min hobby ville det være spild... og som sagt før - jeg HADER spild du kan i hvert fald konkludere at der er mindst en... mig... lang videregående uddannelse, økonomisk velfunderet og med pæren i orden... du kan konkludere at der findes blå piger der er så bevidste om hvem de er og hvad de vil at de både kan bruge deres blå egenskaber til at drive helt almindelige virksomheder med succes OG nyde en sex-hobby ved siden af... helt uden at de bliver hverken dummere eller mindre værd af den grund :D Nuuu er min leder håbløst bagud med MUS samtaler, så måske du kan assisterer? Hvis vi tager den tirsdag på dit "kontor"?? ;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg