Bear 8102 Skrevet 12. Januar (edited) 3300-76 skrev, den 1.1.2026 at 15:16: Mit ønske for 26 er at finde milfen der faktisk både kan lide at blive slikket og sutte samtidig - altså en 69er - men det har vist sig en kæmpe udfordring at finde en rent faktisk kan lide begge dele... og jeg tænder bare slet ikke på piger der faker Prøv June hos damerne for dig. Hun gjorde præcis det da jeg besøgte hende i sommers. Redigeret 12. Januar af Bear 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robert 138 Skrevet 12. Januar Bigstok skrev, den 29.12.2025 at 16:11: Jeg går med overvejelser om at prøve en trekant med 2 piger i 2026. Det har jeg aldrig prøvet og efter nogle år med købesex virker det som den logiske vej at gå, hvis der skal ske noget nyt. Jeg plejer fint at kunne få tiden til at gå med en enkelt dejlig pige, men tanken om at have 2 piger for sig selv samtidig er svær slippe og nok mange mænds drøm. Hælder mod et thai-sted, såfremt der skulle vise sig en mulighed med to flotte piger i Østjylland. Mira og Balla i Vejen (https://annoncelight.dk/showad/441354) ser meget tiltrækkende ud, men der er godt nok langt at køre... Kan dog ikke udelukke at fristelsen bliver for stor på et tidspunkt. En anden fantasi jeg går og tumler med er at filme mig selv have sex med en GP. Noget mere grænseoverskridende og mindre sandsynligt at det er realistisk gennemførligt. Få GP'er annoncerer med lige netop den ekstraydelse og for at jeg skulle vælge at gå videre med det, skulle det også være en pige jeg havde god kemi med og tillid til (og vice versa ikke mindst). Kunne også forestille mig at det i realiteten bliver noget mindre frækt end jeg går og forestiller mig, men det kunne være sjovt at prøve under de helt rigtige omstændigheder. Vi må se hvad det nye år bringer. Godt nytår til jer alle. Jeg har både prøvet trekant og filme det.Kan jeg kun anbefale! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 588 Skrevet 13. Januar Jeg taler kun udfra egne ønsker og nedenstående er ikke for at underkende at betalingssex også kan (har) ha sine fordele. Jeg underkender ikke at jeg heldigvis har haft mange gode oplevelser og mødt mange dejlige kvinder, som jeg muligvis ikke havde haft fornøjelsen af udenfor branchen. Men jeg er begyndt at stille mig kritisk. For mig synes jeg købesex er lidt ligesom junkfood fra Just Eat. Det er nemt men det mætter ikke særlig længe. Jeg har jagtet dopamin kicket. Men fordi mænds orgasmer er så korte, så er det sgu mange penge at betale for en kort tids rus og glæde. Og ja, der er brugt mange penge. Har fantasien været der, har jeg udlevet det: gangbangs, bdsm, transkønnet. You name it. Nogen måneder har været det rene fråseri. Og relationerne er ligegyldige. Få kvinder kender jeg deres rigtige navn (kun fordi begge parter har været fjong med mobilepay). Ellers møder jeg jo kun deres alias og "hobby" persona. Så jeg håber at 2026 bliver året med lidt mere selvkontrol og lidt mindre handling på impulserene. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VictoriaDavinci 134 Skrevet 17. Januar KelsenKbh skrev, den 11.1.2026 at 18:38: Mit ønske er at slikke dine fødder Du skal være så velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VictoriaDavinci 134 Skrevet 17. Januar Babsoman skrev, den 10.1.2026 at 14:22: Må man være med, eller skal du ha hende for dig selv Du må gerne være med.. jo flere, jo bedre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 147 Skrevet 23. Januar Mit sex ønske i 2026 er at jeg vil gerne være mere aktiv og besøge flere piger. Sidste år besøgte jeg 3 piger 2 danske og 1 thai hvor jeg fik btb. I år vil jeg gerne se Miza igen da det var et dejligt besøg sidste år og hvor der var rigtig god tid. Og så vil jeg gerne besøge nogle flere Danske piger og måske nogle flere thai både hvor det kun er massage men også hvor der er mulighed for ekstra Jeg kunne også godt tænke mig at komme med til Fredagsbar men syntes at der er langt til Kbh fra Vestjylland og skal tage fri fra arbejde for at komme med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big thaifan 24 Skrevet 23. Januar Mine planer for 2026 Anal med en lille thai, max 155 cm Har aldrig prøvet 4 hånd, absolut en ting som skal prøves snart Overvejer om jeg skal prøve en dansk GP 2026 bliver et fantastisk år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bygger 43 Skrevet 23. Januar At finde en kvinde der kan slikkes og fistes i røven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babsoman 28 Skrevet 27. Januar VictoriaDavinci skrev, den 17.1.2026 at 02:54: Du må gerne være med.. jo flere, jo bedre Really Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingeniøren 29 Skrevet 28. Januar Jeg har længe haft et ønske om at fiste en kvinde. Det skal gerne være med en GP i 2026. Der er dog ikke så mange der tilbyder det, men mon ikke jeg kan finde en Tænder vildt på at min hånd forsvinder op i hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nybegynder11 170 Skrevet 28. Januar Mit største ønske i 2026, er en trekant. Og ja det skal være med 2 piger. På anden plads er at tage en pige analt uden kondom. Jeg ved dog ikke om jeg også har modet til dette når det bliver aktuelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 29. Januar Ingeniøren skrev, den 28.1.2026 at 09:25: Jeg har længe haft et ønske om at fiste en kvinde. Det skal gerne være med en GP i 2026. Der er dog ikke så mange der tilbyder det, men mon ikke jeg kan finde en Tænder vildt på at min hånd forsvinder op i hende. Der er et par muligheder Jennifer, hun kommer rundt i landet. Jeg har ikke besøgt hende selv, kun mødt hende til fredagsbar hvor hun er sjov og spændende selskab. https://annoncelight.dk/showad/343021 Simone i Køge. Hun er besøgt, hun tager godt imod en hånd i missen. Og er frisk på andre ting også. https://annoncelight.dk/showad/414202 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg