Brystomann 76 Skrevet 25. December, 2025 På annoncelight er der masser af annoncer uden billeder. Både incall og outcall. En ting er at møde op, og finde på en undskyldning for at gå igen, hvis hun langt fra er din type.. Men en som kommer til dig?? Bruger i rent faktisk de annoncer hvor man ikke aner hvad man møder??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 171 Skrevet 25. December, 2025 Hvis ikke de har billeder på annoncen og ikke vil sende billede af dem selv heller, så er det no go for mig. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 186 Skrevet 25. December, 2025 Nej….. Jeg skal/vil se billeder ellers bliver der aldrig en aften 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 168 Skrevet 25. December, 2025 Nej jeg gider ikke køre efter ingenting. Det mindste de kan gøre for at få kunder er at sætte vellignende billeder på annoncen. Jeg går også tit efter dem, der ikke har dækket ansigtet til. Det er bare irriterende, uanset hvor meget privatliv de måtte have. De har jo selv valgt dette erhverv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 721 Skrevet 25. December, 2025 MrExtra skrev, for 5 minutter siden: Jeg går også tit efter dem, der ikke har dækket ansigtet til. Det er bare irriterende, uanset hvor meget privatliv de måtte have. De har jo selv valgt dette erhverv. Heldigvis gælder retten til privatliv også for dem, der har valgt dette erhverv. Ville du fx have det ok med at dine oplysninger/billeder blev delt offentligt, så pigerne kunne se hvem du var som kunde? Du har jo selv valgt at være sexkunde. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 25. December, 2025 Tror det er meget usandsynligt at jeg ville kontakte nogen, der ikke har billeder. Som mange andre har jeg også oplevet, at kvinden nok ikke helt er hende, der er på billederne. Og det kan naturligvis være et problem, hvis afvigelsen er for stor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 25. December, 2025 (edited) Fra en gp’s perspektiv, hvis man kræver ansigtsbillede enten i annoncen eller tilsendt. Så skal man selv være villig til som minimum at sende ansigt og helst helkrop påklædt. Ellers er det krav urimeligt Redigeret 25. December, 2025 af SweettieDK 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
88’er 4 Skrevet 25. December, 2025 Jeg har flere gange taget chancen, at besøge kvinder uden billede. For mig kan det noget, man kunne jo risikere at rende i nogen man kendte Jeg synes personligt det er kinky at begge parter ikke har nogen anelse om hvem der dukker op/hvem man dukker op hos. En stor del af min egen jagt, foregår også i en radius af 10-15 km fra egen bopæl og der bliver brugt lidt tid på at frasortere fakes. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 25. December, 2025 Jeg går efter annoncer med billeder. Ansigtet behøver ikke at være vist (det er ok, at de beskytter sig selv). GP'en må også gerne have tøj på, selvom det er skønt, hvis det ikke er for meget Desværre kan man ikke altid tage efter billederne Nogle gange har jeg taget chancen, selvom der ikke har været billeder. Jeg tjekker så her på EG efter anmeldelser. Tror kun det er en enkelt GP jeg har besøgt, hvor der ikke var billeder og heller ingen anmeldelser. Sjovt nok var det helt i top over mine oplevelser hos GP'er, så hende endte jeg med at besøge 3 gange inden hun rejste ud af DK igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammertonen 144 Skrevet 25. December, 2025 Når jeg vælger med foto, vælger jeg ofte dem, der ser 'almindelige' ud. Dels fordi dem med modelfotos eller tydeligt redigerede sjældent lever op til det, de prøver at signalere og dels fordi, at de bedste - i hvert fald thai-oplevelser - har jeg haft med 'naturligt' udseende kvinder. Når det så er sagt, gjorde jeg tidligere tit end dyd ud af bare at ringe og bestille en tid på et mere eller mindre tilfældigt thai-massge sted. For mig var en stor del af spændingen og oplevelsen ikke at vide, hvem jeg ville møde i døren, og hvad der ville ske. Det gav mange gode oplevelser, men også en del mindre gode - men det var det værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 171 Skrevet 25. December, 2025 SweettieDK skrev, for 3 timer siden: Fra en gp’s perspektiv, hvis man kræver ansigtsbillede enten i annoncen eller tilsendt. Så skal man selv være villig til som minimum at sende ansigt og helst helkrop påklædt. Ellers er det krav urimeligt Det er et helt fair krav, og et jeg er blevet stillet et par gange gennem tiden som jeg intet problem ser i. Lige som vi har lov at vælge til så har I lov at vælge fra. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystfisker 28 Skrevet 26. December, 2025 Halløj med jer. Nu er jeg en lidt ældre herre. Tilbage i 80 erne hvor jeg brugte Ekstra Bladet. Massage sider. Der var alle ude billeder. Man tog chancen. Det var altid spændende hvad man mødte. Det var sjældent at jeg gik . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 26. December, 2025 88’er skrev, for 22 timer siden: Jeg synes personligt det er kinky at begge parter ikke har nogen anelse om hvem der dukker op/hvem man dukker op hos. Det kan jeg også godt se det spændende i. Måske skulle man prøve det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 26. December, 2025 lystfisker skrev, for 7 timer siden: Nu er jeg en lidt ældre herre. Tilbage i 80 erne hvor jeg brugte Ekstra Bladet. Massage sider. Der var alle ude billeder. Man tog chancen. Det var altid spændende hvad man mødte. Det var sjældent at jeg gik . Når man jo netop ikke vidste, hvad der ville stå i den anden ende, så var forventningen måske heller ikke en 25-årig åleslank skønhed med kæmpepatter, men måske noget lidt mere normalt. Jeg har nogle gange oplevet, at billederne af kvinden på annoncen, helt sikkert ikke var kvinden, jeg mødte i døren. De fleste gange har jeg mødt en kvinde, der nok må siges at være lidt mere "jævn" af udseende end hende på billederne. Dog har det stadig været en kvinde, der i det store og hele passede med hende på billederne, når man lige fjerne det polerede og lidt for kunstige. Så generelt har jeg været godt tilfreds alligevel, eftersom jeg jo er fuldt tilfreds med en almindelige kvinde. En enkelt gang har jeg dog oplevet, at afvigelsen var for stor. Hårfarven var en helt anden, og hun var nok 20-25 kg tungere end kvinden på billederne. Ikke at jeg ikke også har haft skøn sex med kvinder, der var 20-30 kg for tunge. Dette besøg blev ingen succes, eftersom mine forventninger var en helt anden end det hun kunne præstere. Og det var bestemt ikke, fordi hun ikke var sød og serviceminded. Min forventning blev bare overhovedet ikke indfriet, så her burde jeg nok været gået. Havde hun bare lagt billeder op af sig selv, så havde jeg forventet en lækker stor kvinde, og så var oplevelsen nok blevet bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg