SweettieDK 2147 Skrevet 14. December, 2025 (edited) Nu så jeg lige en anmeldelse hvor en ærgrede sig over ikke at måtte slikke ordentligt. Da jeg ikke vil afspore kan jeg ikke spørge i tråden. Men skægstubbe kan have været årsagen. Havde alligevel overvejet, at lave denne tråd. Da jeg selv for tiden oplever mange som kommer ubarberet. Tvivler på alle er ved at lade skægget gro langt. Så ved ikke om det er julestress, eller hvorfor I glemmer/undlader at barbere Jer. Men det er meget ubehageligt at blive slikket af en som ligger og kører hovedet rundt og kradser over alt dernede. Har selv måttet bede dem som har “rivejernet” med om at være forsigtige. Det er ikke bare de minutter I slikker det er ubehageligt, de mange ridser kan blive til bumser, bylder, små betændte områder også selv om vi har go hygiejne. Allerede inden besøget er slut, ved næste kunde etc. kan snavs og bakterier trænge ind mens man ligger og hygger, inden man efter besøget igen får badet. Så hvis I vil slikke fisse, længe og grundigt. Så fjern det der dag gamle skæg. Så kan vi alle ha det rart. Go jul. Redigeret 14. December, 2025 af SweettieDK 17 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 14. December, 2025 Jeg har ganske vist nogle skægstubbe på hagen og rundt om munden, da min hud ikke tåler at blive barberet helt ned der. Men har da aldrig fået klager af damerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bo l 4 Skrevet 14. December, 2025 Jeg har et (blødt) langt fuldskæg. Har heldigvis heller ikke fået klager tidligere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 810 Skrevet 14. December, 2025 Skægstubbe har vi lært af vores Konge. Desuden er det vinter og den ekstra pels gør underværker. Spøg til side... Nogle kan godt lide den kildrende fornemmelse af skæg andre kan ikke. Og jeg forstår dig udmærket, jeg vil heller ikke placere mit ansigt i en kvindes lysken, hvis ikke den er glat som en bowlingkugle. Jeg tænker, nogle måske kommer lige fra arbejde, og derfor måske ikke har haft lejlighed for at køre ostehøvlen over fjæset. Du kunne jo evt have et nogle engangs barberhøvle (bic eller lign.) og noget billigt barberskum klar til brug, og så ellers bede dem om at benytte det, når du sender dem i bad inden leg. Og så tilbage til en spøg, alternativt kunne du tilbyde dem en voksbehandling i 5-øreren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 202 Skrevet 14. December, 2025 Jeg har haft en kæreste som var meget efter mig, hvis der var noget der kunne kradse. Så jeg blev først bedre til at barbere mig, men lærte også at være forsigtig. Det er ikke noget jeg har tænkt meget over, men jeg tror ikke jeg længere kradser nogen, uanset om jeg er glatbareret eller har stubbe. Jeg har nok ubevidst gjort det til en vane at være forsigtig (og har ikke en fetich med at skulle gnide hele ansigtet rundt, men så ville jeg være helt glatbareret, naturligvis). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 14. December, 2025 W.C. Fields skrev, for 52 minutter siden: Jeg har ganske vist nogle skægstubbe på hagen og rundt om munden, da min hud ikke tåler at blive barberet helt ned der. Men har da aldrig fået klager af damerne. Der er jo er også forskel på små steder og øre til øre stubbe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 14. December, 2025 Bo l skrev, for 40 minutter siden: Jeg har et (blødt) langt fuldskæg. Har heldigvis heller ikke fået klager tidligere Uh elsker blødt fuldskæg. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 872 Skrevet 14. December, 2025 Jeg forstår fuldt ud ønsket om et friskt nybarberet ansigt ved orale lege. Jeg sørger altid for at være nybarberet. Det ville være skønt hvis de piger der barberer sig forneden også var nybarberede. For det er heller ikke nogen fornøjelse den anden vej rundt. K 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 14. December, 2025 LarsTysker skrev, for 39 minutter siden: når du sender dem i bad inden leg. Er bare ikke alle jeg sender I bad. Det er som hovedregel deres egen vurdering om de skal i bad når de ankommer. Og noget jeg ved booking afsætter 10 min gratis til. Hvis de har oplyst at være nybadet og klar, er de 10 min ikke til rådighed. Og så vil den barbering ende med at gå fra deres tid. Dem som ved de skal i bad. Kan jo tage skraber og barberskum med. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 14. December, 2025 McLovin skrev, for 9 minutter siden: Lige så er det jo op til den enkelte kvinde at nævne for sine gæster før legen starter, at hvis x, y og z skal indgå i legen, så skal der være nogen ting opfyldt. Er da et forsøg værd. Har bare ikke hidtil været et problem. Synes bare flere og flere glemmer det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 14. December, 2025 SweettieDK skrev, for 30 minutter siden: Der er jo er også forskel på små steder og øre til øre stubbe Ja, jeg barberer skam kinderne, men oplever nogle slemme hudgener, når jeg en sjælden gang barberer hage og mund. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 587 Skrevet 14. December, 2025 @SweettieDK det kan være din kvote af gifte kontra single mænd er gået op. Og han ikke går ned på lillemor længere. Og det nok derfor vil skabe større undren hvis han pludselig barberede skægstubbene af. Men nu spekulerer jeg bare. Min skægvækst er næsten ikke eksisterende. Så har aldrig døjet med den problemstilling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 335 Skrevet 14. December, 2025 Fik engang klager over 8 timer gamle stubbe. Og nu syntes jeg ikke mit skæg vokser specielt hurtigt, men som konsekvens her af, så barber jeg mig som noget af det sidste før jeg forlader matriklen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 14. December, 2025 @SweettieDK Glad for du lige sender det ud. Og til mændene, stop nu med undskyldninger, vi ved siden vi gik i ottende klasse at rug-ikke barberet hud Ikke er det blødeste i verden, og vi burde kunne tænke så meget selv at tage forholdsregler for at GP'erne ikke skal lege mor for os. Vi er voksne mænd, der hellere ikke burde skulle læse i GP'ers annoncer at de gerne ser vi har fået taget et bad inden leg, det burde være grundlæggende viden. Jeg har fuldskæg og holder det blødt med olier osv. Imens halsen og kinderne altid er nybarberet når det er tid til besøg. Samme er underregionen. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 216 Skrevet 14. December, 2025 Åh den er lidt svær, for har oplevet mænd der har bløde stubbe og stubbe der er stive som en stålbørste Tror kun jeg en enkelt gang eller 2 har oplevet det var ubehageligt at hans skæg stubbe kører hårdt rundt dernede. Fordi de presser hovedet så hårdt dernede og når man er "in the heat of the moment", tror jeg simpelthen ikke en mand lige tænker over hvor hårdt det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 667 Skrevet 14. December, 2025 Jeg har kun oplevet irritation i mit ansigt, når der kysses meget. Konklusion jeg må være mere hærdet i underlivet end mit ansigt 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 14. December, 2025 (edited) McLovin skrev, for 4 timer siden: @SweettieDK det kan være din kvote af gifte kontra single mænd er gået op. Og han ikke går ned på lillemor længere. Og det nok derfor vil skabe større undren hvis han pludselig barberede skægstubbene af. Men nu spekulerer jeg bare. Min skægvækst er næsten ikke eksisterende. Så har aldrig døjet med den problemstilling. Hmm spændende spekulation, men skal vi lige afprøve din teori. Vi er enige om skæg ikke gror ud til en længde og for evigt har den længde? Så hvis han har stubbe (og ikke lækker langt blødt skæg) så barberer han det et par gange om ugen. I så fald vi er enige så langt. Hvorfor skulle lillemor så undre sig. Redigeret 14. December, 2025 af SweettieDK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 14. December, 2025 Gudinden med kæmpe patter skrev, for 3 timer siden: Åh den er lidt svær, for har oplevet mænd der har bløde stubbe og stubbe der er stive som en stålbørste Jeg har simpelthen gjort det til en vane lige at nusse ansigtet lidt under de indledende kys. Så jeg ved hvad jeg skal forvente / tage højde for hvis de vil slikke. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 14. December, 2025 lejogbrug skrev, 1 time siden: Konklusion jeg må være mere hærdet i underlivet end mit ansigt Jeg er total med dig her… 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 115 Skrevet 16. December, 2025 (edited) Baberer mig altid omhyggeligt lige inden jeg besøger en gp. Men en gang varmede hun noget i en lille kasserolle og smurte det varmt på mit ansigt. Det stivnede og føltes, som om mit ansigt var støbt ind i klar plastic - hun sagde, det var for at jeg ikke skulle kradse hende, når hun satte sig på mit ansigt. Det blev bagefter fjernet med lunkent vand. Ved de næste besøg var det åbenbart ikke nødvendigt. Redigeret 16. December, 2025 af Catana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 17. December, 2025 (edited) Nu kan man jo være barberet og stadig kradse en hel del. Det kommer jo an på hvor kraftig skægvækst man har og hvordan man barberer sig. Jeg gik ret meget op i vådbarbering på et tidspunkt. Det betød safe racer, pre creme, barberkost til at sæbe ind og 3-5 pass (med, på tværs og sidst imod vokseretning). After shave creme eller lotion. Så er man barberet, så det holder nogle timer. En vådbarbering med almindelig skraber og kun et pass med skægets vokseretning betyder at man stadig krasser når man går mod skægets vokseretning og få timer efter også med vokseretningen. Jeg ved ikke hvor sensitive de forskellige damers inderlår og ansigter er, men jeg har aldrig modtaget klager. Jeg har derimod oplevet et par gange at piger nævner at det er dejligt når de kan mærke og dufte at man er virkelig nybarberet Jeg nyder de bløde inderlår og bliver glad når der er en velpasset lille dusk at stikke snuden i. Det er frækt. Og det er dejligt at vide at man ikke kradser. Redigeret 17. December, 2025 af Slowman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 335 Skrevet 17. December, 2025 Slowman skrev, for 4 minutter siden: Jeg gik ret meget op i vådbarbering på et tidspunkt. Det betød safe racer, pre creme, barberkost til at sæbe ind og 3-5 pass (med, på tværs og sidst imod vokseretning). After shave creme eller lotion. Så er man barberet, så det holder nogle timer. Ja det er sådan jeg barber mig, det er super lækkert med fuldstændig glatte kinder og hage syntes jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 17. December, 2025 Noob2025 skrev, for 5 minutter siden: Ja det er sådan jeg barber mig, det er super lækkert med fuldstændig glatte kinder og hage syntes jeg. Det er det, men det tager tid. Man skal betragte det som en luksus, man nyder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 83 Skrevet 19. December, 2025 Problemet er bare at hvis man er på dating markedet så er skægstubbe mere attraktiv en glat barberet. Der er flere undersøgelser om hvad kvinder foretrækker. Så det er måske ikke så smart i forhold til vores fritidsaktivitet. Men i den virkelige verden gavner de skægstubbe os måske. Så jeg lader mit skæg trimme og har nu heller ikke hørt fra nogen de syntes det var træls. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1811 Skrevet 13. Januar Af samme årsag har jeg altid en toilettaske med barbergrej i bilen, hvis der skulle ske noget spontant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg