Hop til indhold
wag

Forbud mod at advare mod rockere?

Recommended Posts

Så fik jeg jeg en advarsel af Stapler En bestemt swingerklub blev anbefalet, og jeg skrev at den var rockerrelateret. Hvordan pokker kan det være "afsporing"? Og en ting er advarslen - den lever jeg gerne med. Men mit advarselsindlæg er blevet slettet. 

Jeg troede at denne site var for at vi kunne anbefale og fraråde både prostituerede og andre sex-faciliteter. Det er simpelthen ikke i orden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stapler har et umætteligt behov for at dominere eroguide.dk.

Det er hans personlige hobby at sætte folk på plads og uddele advarsler. Det er derfor aktiviteten på siden er faldende, og har været det længe.

Den frie debat findes ikke mere på siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svend2 skrev, for 19 minutter siden:

Det er hans personlige hobby at sætte folk på plads og uddele advarsler. Det er derfor aktiviteten på siden er faldende, og har været det længe.

Tak for den vinkel. 

Jeg har nu prøvet at skrive et nyt indlæg i den tråd, hvor jeg gør det tydeligt at jeg ikke afsporer. Så må vi se hvad der var skyld i advarslen: En sproglig finesse, at jeg omtalte rockere generelt, eller det at jeg frarådede to bestemte swingerklubber i københavn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svend2 skrev, for 18 minutter siden:

Han er bare ordstyrer. Det er godt at have synes jeg. Debatter uden en ordstyrer udvikler sig desværre næsten ALTID til møj og mudderkastning. Det er vi heldigvis blevet fri for med ordstyrerens indsats.

En ordstyrer SKAL dominere. Ikke noget som helst galt i det.

Når vi får en lille kindhest skal vi bare tage det som en mand, og ikke pive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, for 2 timer siden:

Så fik jeg jeg en advarsel af Stapler En bestemt swingerklub blev anbefalet, og jeg skrev at den var rockerrelateret. Hvordan pokker kan det være "afsporing"? Og en ting er advarslen - den lever jeg gerne med. Men mit advarselsindlæg er blevet slettet. 

Jeg troede at denne site var for at vi kunne anbefale og fraråde både prostituerede og andre sex-faciliteter. Det er simpelthen ikke i orden

Husk på at der er én eller flere som har anmeldt dit indlæg…

Ikke mig dog da jeg ikke har læst det endnu. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, Lige nu:

Husk på at der er én eller flere som har anmeldt dit indlæg…

Ikke mig dog da jeg ikke har læst det endnu. ;)

Måske en der er tilknyttet de to swingerklubber der er ejet af en dømt, rockerrelateret kriminel? Det ville da give et motiv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, Lige nu:

Måske en der er tilknyttet de to swingerklubber der er ejet af en dømt, rockerrelateret kriminel? Det ville da give et motiv. 

Måske det finder vi aldrig ud af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, for 2 minutter siden:

Hvilken tråd omhandler dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sigge skrev, for 1 minut siden:

Jeg er stoppet med at skrive anmeldelser af en eneste grund. Tror I kan gætte hvorfor .

...at du ikke kan finde ud af at overholde denne sides retningslinjer? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 3 minutter siden:

Hvilken tråd omhandler dette?

Tråden er "swingerklub" i "Generel debat"

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewBee6970 skrev, for 1 minut siden:

..at du ikke kan finde ud af at overholde denne sides retningslinjer? :rolleyes:

Nej, har skrevet MANGE anmeldelser, men ved en efterlysning syndes en hvis person at jeg spred rygte. Blev leveret på en måde som gør at jeg dropper lave anmeldelser for nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig har sitet til formål at anmelde herunder IKKE at give sine anbefalinger.

Hvis du har oplevelser du ønsker at anmelde, så gør du blot dette.

Men på sitet skal du ikke komme med mistanker om kriminelle aktiviteter i klubber på Sjælland eller relation til kriminelle, når tråden handler om hjælp til at finde klubber i Jylland.

Hvis du tror at nogle er rodet ind i noget kriminalitet, så tager du den med politiet. Alt for ofte har vi set at folk fortæller at de har "inside viden" om kriminel aktiviteter. Nogle viser sig at holde vand - andre viser sig ikke at holde vand, og så har man måske sat en uskyldig ud af forretning ved at sprede rygter.

Selvfølgig skal rockere og alt deres aktivitet modarbejdes. Men desværre kan vi ikke tillade at folk kommer med sådanne påstande - uanset om jeg personligt har en kraftig aversion imod rockere og alt deres væsen, så er eroguide ikke en folkedomstol og skal heller ikke udvikle sig til det.

Trådstarter beder om råd om hvor han kan finde en hjemmeside, der kan hjælpe ham med at finde Swingerklubber i nærheden af Thy og Mors. Og du begynder at tale om rockerrelaterede klubber på Sjælland. Du fik en forklaring men nu gentager du det IGEN i samme tråd.  Så du har lige fået en advarsel på ENDU en afsporing i samme tråd.

wag skrev, for 9 timer siden:

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

I actually managed to read the mentioned thread befor it got removed. The thread starter was thinking about trying a swingerclub and was looking for recomondations and the usual spots got mentioned and then @wag brought the good point forward, that one has the option to consider which kind of bussines your money and your participation supports. On that angle the point that two of the most often mentioned swingerclub in Copenhagen, Cityswinger and XX Dark, is owned and operated by a man who has associations with Bandidos and has used them for his own gain . Due to a conflict between him and another individual, the owner of the two swingerclubs ordered an assault, but not specifically a killing, after a severe smear campaign against a poor soul from Amager failed to have the effect Zeuthen had wanted he hired his associates to serve a beating. This is public knowledge and can be researed by a simple google search and a longe debate can be found on Reddit, https://www.reddit.com/r/TrueCrimeDK/comments/1bzu02o/swingerchefen_er_bagmanden_i_drabet_på_kastrup/

Now that being said I have to agree with @Probator that I appreciate the fact that there are moderators around on this site to stear the debate and while one could get the impression that @Stapler is very sensitive or literal in following the set of rules on posting on this site, the fact is that the indivual is spending time on all hours of the day doing it. So, thank you to the moderators for that time, I feel it lifts the quality of the debate and reviews posted on this site.

Furthermore I also agree with @wag as costumers, regardless what market we're shopping in, we have the option to be considerate as in to where we spend our money and which individauls, businesses or cooperations we support by being a consumer there and we can see ourselves sharing their values or we can choose not to give a shit.

Added 45 minutes later: Now it's interesting  that my and some of the previous post in this thread don’t register in the usual manner on the 

“SENESTE INDLÆG FRA FORUM” on the front page of the site, now that can make one wonder.

Redigeret af Rouge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...