Fisken16 184 Skrevet tirsdag klokken 17:47 (edited) Er der nogen der kender en hjemmeside eller lignende, hvor man kan finde swinger klubber. Jeg har leget lidt med tanken, og tror måske jeg vil give det et skud Jeg har slet ingen erfaring med at swinge, men har mod på at prøve, så måske nogle her kan give mig gode råd, og fortælle om det overhovedet er muligt at få noget ud af det, når man kommer som enlig mand på 60+ Jeg søger noget der ikke er alt for langt væk fra thy/mors, men måske heller ikke direkte i Thisted da jeg ikke vil bryde mig om at blive genkendt i vores lille lokale samfund. Redigeret i går klokken 04:37 af Stapler Overskrift rettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens70 15 Skrevet tirsdag klokken 17:56 Du kan sagtens komme der, også i din alder. Der kommer ALLE slags mennesker, i alle aldre og størrelser. Når du er i klubben, kan du jo i starten, bare kigge lidt rundt. Måske du er heldig at finde en, eller flere, at være sammen med. Måske et par, som vil være to om konen, det er meget almindeligt. Vær dig selv, vær høflig, spørg inden du gør tilnærmelser og husk, et nej er et nej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 182 Skrevet tirsdag klokken 19:21 Prøv at lave en profil på Scor og ja kigge på de forskellige events. Jeg tror at der er nogle tæt på dig. Jeg var tii min første swingerfest i lørdags. Jeg kom som singel og er 47 år. Og jeg må sige at man skal ikke forvente noget første gang fordi der er så mange indtryk. Men er man langt nok fremme i skoene skal der nok ske noget. Men jeg vil klart anbefale dig at tage afsted hvis det er muligt. Jeg synes at det er noget helt specielt lige meget hvad der sker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1411 Skrevet tirsdag klokken 19:40 Fisken16 skrev, for 1 time siden: Er der nogen der kender en hjemmeside eller lignende, hvor man kan finde swinger klubber. Du kan måske finde noget på https://swingerguiden.dk/ Jeg tror ikke, du skal være så nervøs for at møde nogen fra lokalområdet. De fleste tager jo langt væk, for netop ikke at møde naboen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2595 Skrevet fredag klokken 03:06 (edited) Det behøver han ikke at tage stilling til. Fordi emnet er hvordan han finder en hjemmeside. wag skrev, for 5 timer siden: ...er der et moralsk spørgsmål du skal tage stilling til... Redigeret fredag klokken 03:08 af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 458 Skrevet fredag klokken 08:16 Fisken16 skrev, den 9.12.2025 at 18:47: /.../ Jeg søger noget der ikke er alt for langt væk fra thy/mors, men måske heller ikke direkte i Thisted da jeg ikke vil bryde mig om at blive genkendt i vores lille lokale samfund. Julius skrev, den 9.12.2025 at 20:40: Du kan måske finde noget på https://swingerguiden.dk/ Jeg tror ikke, du skal være så nervøs for at møde nogen fra lokalområdet. De fleste tager jo langt væk, for netop ikke at møde naboen. Men vad är problemet med att bli igenkänd på en swingersklubb? Man är ju där i samma ärende! Jag besöker ofta tyska FKK där alla kan se alla – jag räknar med att jag förr eller senare kommer att stöta på någon jag känner. Men som sagt, vi är ju där i samma ärende och jag tänker att det snarare kan vara en fördel att kunna prata öppet med någon istället för de "anonyma" diskussioner vi för här på Eroguide. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yxes 50 Skrevet fredag klokken 10:28 vi er kommet meget i klub, mest Tucan i Kolding og Joys i Århus. deres hjemmeside kan du finde på google. Med spørgsmålet om der er noget at komme efter... Måske det kommer uhyggelig meget an på hvordan man er, opfører sig, og hvad man forventer. Regner du med der er pussy garanti, så forget it accepterer et nej BETYDER nej !!! men vær ikke genert over at komme i snak med andre, og simpelt spørge, hvaaaa, var det noget med en singlefyr som mig ? så er der hurtig rene linier og et ja eller nej tak.. Sidst men ikke mindst.. Singlemænd er temmelig meget i overtal, så man skal oppe sig lidt det kan f.eks. være, mød op pæn, dermed mener jeg se sorineret ud, ingen sorte negle og klør på tæerne. ikke et par gamle slidte, falmede boksershorts, men evt. et par smarte der er købt til disse formål, eller ihvert fald et par pæne og nye. det ER sådan noget båder singlekvinder men også os par lægger mærke til.. Men kny på, klem ballerne sammen og kom afsted.. det koster 250 kr. for dig i Joys. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 420 Skrevet fredag klokken 21:20 (edited) Citat Er der nogen der kender en hjemmeside eller lignende, hvor man kan finde swinger klubber. Jeg har leget lidt med tanken, og tror måske jeg vil give det et skud Prøv at kigge på xklub.dk. Der er er henvisninger til alle klubber i Danmark, og der er også en chat med mange jyder (.... Resten er slettet af mods.) Redigeret i går klokken 04:39 af Stapler slettet irrelevante oplysninger 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2595 Skrevet i går klokken 04:40 (edited) Du har hjulpet brugeren, med det bruger ønsker. Resten er irrelevant for trådstarters emne. Det er en afsporing med informationer om klubber på sjælland. wag skrev, for 7 timer siden: Prøv at kigge på xklub.dk. Der er er henvisninger til alle klubber i Danmark, og der er også en chat med mange jyder (.... Resten er slettet af mods.) Redigeret i går klokken 05:03 af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg