Hop til indhold
McLovin

Inflation & købesex

Recommended Posts

Det er nok et lettere betændt emne for kvinderne her i forummet, at erkende åbent, at der er opblevet nedgang i business eller markant tilrettelser i priserne pga inflationskrisen og derved (måske) nedgang i antal kunder. Men byd gerne ind hvis du har lyst.

Anyway, har du som mand, i lyset af stigende priser på stort set alle parametre, omlagt din købe lyst indenfor sex? Her tænker jeg både frekvensen men også om du har sænket niveauet fra de ekslusive premium kvinder som annoncer mere sjældent, end hvad chancen for at se en levende enhjørning, til de mere økonomi venlige kvinder? 

Eller er det stadig status quo, som for 5 år siden?

Overstående er blot pga jeg er nysgerrig. Der er ikke en dybere mening med dette :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 22 minutter siden:

Det er nok et lettere betændt emne for kvinderne her i forummet, at erkende åbent, at der er opblevet nedgang i business eller markant tilrettelser i priserne pga inflationskrisen og derved (måske) nedgang i antal kunder. Men byd gerne ind hvis du har lyst.

Anyway, har du som mand, i lyset af stigende priser på stort set alle parametre, omlagt din købe lyst indenfor sex? Her tænker jeg både frekvensen men også om du har sænket niveauet fra de ekslusive premium kvinder som annoncer mere sjældent, end hvad chancen for at se en levende enhjørning, til de mere økonomi venlige kvinder? 

Overstående er blot pga jeg er nysgerrig. Der er ikke en dybere mening med dette :D

Om det koster et par hundrede kroner mere i dag for en time i forhold til for 5 år siden betyder ikke noget for mig. Når jeg har valgt den glædespige, jeg vil se, så er det sjældent prisen er har nogen betydning. Om det koster 1500, 1800, 2000 eller 2200 for en time er ligegyldigt.

Men selvfølgelig er der nok også en øvre smertegrænse. Vil de have 3000 for en time, så bliver det ikke med mig som gæst. Det er simpelthen for meget for en times hygge. Men om 5 eller 10 år når priserne igen og igen er steget, så ender det jo nok med at 3000 er en okay pris for en time, men til den tid kan jeg så nok heller ikke finde noget til 1500 eller 1800 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prostitution i alverdens afskygninger er vist kommet for at blive.  Kigge man bare lidt tilbage i tiden, så er nogle koncepter nærmest forsvundet og andre er vækstet.

Jeg har købt seksuelle ydelser over flere årtider, og der har før være inflation, stor arbejdsløshed og hvad ved jeg.  Fakta er, at selvom der måske er en mindre nedgang i efterspørgslen, så behøver man som GP ikke at sætte sine priser ned.   Lige her skal man som kunde vide, at jo flere gæster jo bedre, på bekostning af en anstændig markedspris ikke er et mål for de enkelte kvinder

Og til spørgmålet og emnet.  Nej, jeg har ikke ændre vaner. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Inden for thai massage har jeg trukket mig en del.

Flere steder er priserne steget til 500 kr for massage. Det er også fint nok hvis hun rent faktisk kan massegere, men det er desværre et lotteri. Og  år jeg så samtidig kan tage til min fysioterapi og få en times massage til samme pris, og så er det garanteret en certeficeret massør der levere en ordentlig massage. Der er der selvfølgelig ikke noget frækt, men når jeg har gået til en thai massør er det primært for at få massage, og når det så er 500 kr for et lotteri og hvis man så efter 45 minutter får tilbudt bumbum til 1000 kr mere (4000 i timen), ja nogen tager vist godt nok kun 700 kr (2800 i timen) mere for det kvarter, som i øvrigt går ud over det sidste kvarters manglende massage, ja så tager jeg en time ved fysioterapi, og så kan jeg besøge en pige bagefter.

Men der er ærgeligt, da jeg elsker en god massage, som bliver bygget op, og hvor man aftale lidt frækt til sidst alt efter ens humør

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har endnu ikke ændret vaner, men kommer til det næste år, når jeg skal til at leve af folkepension. Under alle omstændigheder vil jeg ikke give 3000 for en time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 4 timer siden:

har du som mand, i lyset af stigende priser på stort set alle parametre, omlagt din købe lyst indenfor sex? 

Jeg har i år aflagt lidt færre besøg end de sidste par år, men det har ikke noget med stigende priser at gøre.

Nogen piger har ganske rigtigt hævet prisen med et par hundrede kroner eller deromkring, men der er også en del, som ikke har. Jeg besøger mest thaipiger, og i Storkøbenhavn er det stadig normalpris at give 1000/1500 kr for 30/60 minutters fuld pakke, dvs. med sex, præcis som før covid. Ja, enkelte tager lidt mere eller lidt mindre, men billedet er i min optik rimelig uforandret i forhold til for fem år siden, hvad angår sex-besøg hos thaipiger.

Ind imellem besøger jeg latinaerne. Nogen af dem har haft samme pris i flere år, andre har lagt et par hundrede kr. oveni.

Randersmand skrev, for 1 time siden:

Inden for thai massage har jeg trukket mig en del.

Flere steder er priserne steget til 500 kr for massage.

Nyd de jyske priser, trods alt. I Storkøbenhavn har mange thaisteder efterhånden sat massageprisen op til 400/600 kr for 30/60 minutter. Det nærmer sig vist snart halvdelen af stederne, tror jeg. Men prisen for sex er ret uforandret, som skrevet ovenfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Upåagtet hvad folk melder ind, så er det et ufravigeligt faktum, at folk skruer ned for de ekstra ting, der KAN undværes. Masser af luksusvarer er underdrejet, man ser f.eks. et massivt dyk på high-end ure. 
Så selvom der sikkert er mange der vil nægte det, men nu skal vi jo huske på at brugerne af Eroguide, alle har massivt store vedhæng mellem benene, langt over landsgennemsnittet, tjener gennemsnitligt langt over 2 millioner osv osv…. Men selvfølgelig er denne branche også ramt.

For mit eget vedkommende. 
Jeg har virkelig ikke brugt mange penge på den del det sidste års tid. Ikke så meget pga af økonomien. Men helt generelt synes jeg at enkelte piger har sat priserne op i et niveau hvor de ikke hører til. Primært har det, for mig, handlet om tid og overskud. Der har været rod på det familiære, som har trukket tænder…. 
Så har dem jeg egentlig godt gad besøge ikke været her når jeg har haft tid/overskud. 
Det har bare været et 2025 til glemmebogen!
Håber på et bedre 2026:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 4 timer siden:

Upåagtet hvad folk melder ind, så er det et ufravigeligt faktum, at folk skruer ned for de ekstra ting, der KAN undværes… selvfølgelig er denne branche også ramt.

Ja, har man af den ene eller anden årsag ikke længere det samme økonomiske råderum, så må man jo finde steder at spænde livremmen ind. Og selvom man sætter pris på at besøge kvindeligt selskab, så vil det nok for de fleste blive reduceret i den situation.

De sidste gange, jeg har spurgt de GP/massagepiger, som jeg har besøgt, har de svaret, at der ikke er så travlt. Det samme nævnes i tråde hist og her, så måske har du og @McLovin ret i, at der samlet set omsættes (lidt?) mindre i sexbranchen, end i andre år. Men overordnet set går det jo godt i Danmark, så det er nok ikke en kæmpe nedgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Ja, har man af den ene eller anden årsag ikke længere det samme økonomiske råderum, så må man jo finde steder at spænde livremmen ind. Og selvom man sætter pris på at besøge kvindeligt selskab, så vil det nok for de fleste blive reduceret i den situation.

De sidste gange, jeg har spurgt de GP/massagepiger, som jeg har besøgt, har de svaret, at der ikke er så travlt. Det samme nævnes i tråde hist og her, så måske har du og @McLovin ret i, at der samlet set omsættes (lidt?) mindre i sexbranchen, end i andre år. Men overordnet set går det jo godt i Danmark, så det er nok ikke en kæmpe nedgang.

Ja, overordnet har vi meget få problemer i lille DK. Men, forbruger tilliden er jo nærmest ikke eksisterende, netop grundet den usikre verdenssituation. Det betyder at danskerne forer sig lidt ekstra, på toppen af den kæmpe opsparing man i forvejen sidder på. 
Alting er blevet dyrere, så det er helt logisk at pigerne har færre kunder. Alt andet ville være nærmest naturstridigt. Men det er jo ikke fordi at købesex forsvinder som trade…. Trods alt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 8 timer siden:

Upåagtet hvad folk melder ind, så er det et ufravigeligt faktum, at folk skruer ned for de ekstra ting, der KAN undværes. Masser af luksusvarer er underdrejet, man ser f.eks. et massivt dyk på high-end ure. 

For mit vedkommende har jeg i de sidste par år skruet op for besøgene hos de unge kvinder.

Det skyldes ikke at mit økonomiske råderum er blevet bedre. Jeg kan bestemt også godt mærke, at priserne er steget på en pakke hakket oksekød og så videre.

At jeg besøger flere unge kvinder i dag end for nogle år siden skyldes udelukkede, at jeg i dag har større mulighed for det tidsmæssigt. Skal jeg besøge en ung kvinde, så kræver det at jeg er børnefri, og det er jeg typisk kun, når jeg er af sted på kursus eller lignende med arbejde. Og det har der været flere muligheder for i de sidste par år.

Og det har der været plads til i min lille økonomi, som bestemt ikke er prangende. De stigende priser for mig vedkommende betyder jo nok desværre, at der så bare kommer færre penge over på opsparingen hver måned. Ja, hvis der overhovedet bliver flyttet nogen derover. Det er måske lidt problematisk, når bilen skal udskiftes om nogle år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har sat antal ned, men giver glad imellem 2 og 3000 for et knald . Grunden er at jeg faktisk synes det er svært at finde piger der lever op til mine krav om udseende og som kan lide at få og modtage oral hvor jeg må komme i munden. Så det giver lidt sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De par år jeg efterhånden har været i gang har jeg kun besøgt flere og flere, men er på det sidste blevet mere selektiv om man kan sige det. det betyder ikke så meget om det er +/- nogle hundrede bare de levere top service så er jeg glad. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prisen betyder helt sikkert noget. Hvilket jeg vil mene at pigerne også ved siden flere og flere er begyndt at skjule deres priser, og så er det rimeligt sjældent at jeg sender forspørgsel, for så er chancen rimelig god for at det er for højt, og jeg orker ikke at vente op til en hel dag for at få svar, hvis jeg ellers får det.

For mit vedkommende hvis timeprisen kommer over de 1800, så vil det sikkert kun blive en gang jeg besøger. Eller også begynder jeg at se på hvad en halv time koster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, den 8.12.2025 at 19:33:

Det er nok et lettere betændt emne for kvinderne her i forummet

Hvorfor skulle det være betændt. Alle kender jo verdens situationen. 
Men nej, bundlinjen er nogenlunde den samme. Det er blot flere forskellige kunder. Hvor før i tiden kom nogen fast hver måned, nogen flere gange på en måned. Der går mere tid med “sekretær” arbejdet for at udvælge fake/real mellem henvendelserne. Så der ligges flere timer i at tjene samme beløb. Men gennemsnitligt samme beløb. Aldrig to måneder der er ens. Det var da rart da der var flere gengangere som var nemme at sige ja til, hvor man i noget omfang kunne huske hvem de var og glæde sig lidt extra. Nu kan der sagtens gå et par måneder eller mere mellem genbesøg. 
Har vel Max 15 personer hvor jeg 100% ved hvem de er når de skriver, fordi vi ses ofte. Det tal var meget højere tidligere. For mig hænger det også sammen med flytning og opbygning af ny kunde gruppe. Men er sikker på jeg hurtigere havde fået flere mere stabile kunder hvis verdens økonomien så af anderledes ud. 
Sidder da også af og til, og tænker ok kunne ha tjent mere hvis jeg havde sagt ja til Bib, Bob, bum… men stort måske. Har jo fravalgt dem af en årsag. Så var de dukket op eller havde jeg blot spildt min tid med at vente eller brudt egne grænser for at tjene de penge. Nej, så hellere tjene lidt mindre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor skulle det være betændt

Måske er det fordi jeg som mand scroller annoncer at jeg bemærker det. Falder ofte over (black friday/vinter/sommer/fødselsdags) tilbud, eller "ændrede priser". Eller måske er det fordi jeg bor i hovedstadsområdet, hvor konkurrencen er hårdere. Men ser et klart mønster i en ændret adfærd fra kvinderne end jeg gjorde for 3-4-5 år siden.

Jeg ved heller ikke om det er et betændt emne, ligesom jeg heller ikke ved om det er et betændt emne når en glædespige er 22 år stillestående de 5+ år hun er aktiv i branchen eller bruger 10 år gamle modelbilleder til at lokke mænd til. Jeg har bare endnu ikke set nogen kvinder sætte ord på hverken det ene eller andet salgstrick. Så det er blot observationer. Så skønt du byder ind. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, 1 time siden:

Så skønt du byder ind. 

Velbekom. At de kører tilbud er jo ikke ens betydende med de som sådan mangler kunder. Måske de følger “trenden” (vil køre samme tilbud som andre butikker). Eller bare er flinke med tilbud. Måske fordi de faktisk har økonomisk overskud til at have råd til at give tilbud. 

Jeg har kørt tilbud en gang i mit lange karriere og kommer ikke til det igen. Men de andre må jo gøre som de lyster. 

Ændrede priser kan også være prisstigning :D

Håber flere piger byder ind på emnet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun været i markedet 2 år. Men synes priserne er de samme. Det er fx ret standard hos Thai pigerne.

De danske piger svinger meget mere fra ok priser til alt for dyre (i min optik) og de øvrige udenlandske, kan jeg ikke rigtig få hold på. Der er i visse tilfælde tilkøb der virker lidt tossede på mig. Både at det er tilkøb og den pris der forlanges. En pige der har et tilsyneladende fint tilbud på 800 kr for 30 min, kan hurtigt ende med + 700 kr for fx rimming til dem, kys og at bade sammen og så er vi på samme pris, som andre sælger 60 minutter for som inkluderer det meste…..

og det der er sket over de sidste par år er, at flere og flere ydelser bliver ekstra, så der gemmer sig jo en prisstigning. Lidt det samme som en pose kaffe koster det samme, men før for 500 g og nu for 400 g.

Og det irriterer mig så jeg fravælger ofte piger hvor ret almindelige services bliver til ekstra. Måske også fordi jeg ofte vælger “sex in all positions” fra og ønsker andre services:o

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Måske de følger “trenden” (vil køre samme tilbud som andre butikker).

Men der bliver netop kørt tilbud fordi virksomheden ønsker at bibeholde eller kapitalisere på markedsandelen indenfor branchen, hvis vi nu skal sammenligne glædespiger med detailhandel :D

Jeg forsøger selv at gå en stor buge uden om de kvinder som er tvunget ind i branchen. Fælles for alle kvinderne i branchen er dog, at selvom der også kan være en seksuel forløsning for jer, så er det pengene som er fokus. 

Antager du hvorfor andre kvinder vælger at kører tilbud eller er det bygget på hvad du hører fra dine kollegaer i branchen? Hvorfor valgte du selv at kører tilbud i sin tid? Og jeg er oprigtig nysgerrig, så det er ikke ment så direkte og hårdt. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 26 minutter siden:

Antager du hvorfor andre kvinder vælger at kører tilbud eller er det bygget på hvad du hører fra dine kollegaer i branchen? Hvorfor valgte du selv at kører tilbud i sin tid? Og jeg er oprigtig nysgerrig, så det er ikke ment så direkte og hårdt.

Synes mine mange “måske” indikerer gætværk. 
Snakker meget begrænset med andre gp’er

Jeg kørte tilbud, for at være flink, og det eneste jeg fik ud af det, var at mange af dem som var 1.gang besøgende i den periode. Synes det var træls prisen steg. Nej prisen steg ikke prisen blev normal der havde hele tiden været en slutdato. Og endda kun et besøg til tilbudspris pr person i perioden. Så var tydeligt for alle, hvordan det hang sammen. 
Så jeg vil hellere bygge en kunde gruppe på dem som kan acceptere prisen som den er. Selv hvis nogen piger bruger det som “salgs trick” vil mange af kunderne kun komme mens der er rabat. Eller brokke sig, i stedet for at værdsætte rabatten. 
Jeg fik endda beskeder som ej nåede det ikke inden for datoen, havde en booking men måtte aflyse. Kan jeg få min rabat nu. Det bøvl gider jeg personligt ikke. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for at dele dit perspektiv fra den sælgende side, @SweettieDK. Jeg tror, vi er mange, som synes det er interessant, hvordan du og andre GPer ser på det. Og fuldt forståeligt med, at du ikke laver rabatter.

McLovin skrev, for 18 timer siden:

Måske er det fordi jeg som mand scroller annoncer at jeg bemærker det. Falder ofte over (black friday/vinter/sommer/fødselsdags) tilbud, eller "ændrede priser". Eller måske er det fordi jeg bor i hovedstadsområdet, hvor konkurrencen er hårdere. Men ser et klart mønster i en ændret adfærd fra kvinderne end jeg gjorde for 3-4-5 år siden.

Er det virkelig så ofte, at der reklameres med tilbud? Altså som rent faktisk også ER tilbud? Nogen skriver det jo, men længere nede finder man så ud af, at prisen bare er normalprisen.

Det eneste mønster, jeg observerer, er at flere og flere annoncer udelader priserne. Men den trend er ikke pludselig opstået, men har gradvist taget til gennem et par års tid nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Er det virkelig så ofte, at der reklameres med tilbud?

Altså den pågældende annonce er præmie eksempelet på at der forsøges at lokke med tilbud, som jeg selv ofte bemærker når jeg scroller annoncer igennem. Men antagelsen er korrekt, at der bliver kørt tilbud så ofte, at det er normalprisen, hvor det psykologiske kneb bliver brugt: "normalt tager jeg xxx for ydelserne. Men KUN denne måned kan du få det til xxx". For så måneden efter at ændre december til januartilbud.

Og det er ikke for at belyse en enkel kvindes salgstricks. Har set en håndfuld eksempler på det.  Dog ofte er det de samme kvinder som benytter sig af det.

Screenshot_20251211-092207~2.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er stort set stoppet. Prisen har da i den sammenhæng noget at sige, men ikke i forhold til stigning, nok mere den meget faldende kvalitet af besøget som helhed. Det gør at der bliver større spænd mellem pris og kvalitet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...