Hop til indhold
Butchermann

PayPal og Paysafecard??

Recommended Posts

Jeg har ikke hørt om 1 eneste endnu hvor det har været en succes

Så hold dig langt væk fra de piger der ønsker betaling på den måde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som Sweetie Siger PayPal er ikke nødvendigvis skal og faktisk behøves PaySafe hellere ikke være det fordi det er Skrill der ejer det og kan overføres gratis til ens Skrill Konto , dette er dig i sin tid i første omgang lavet til online gambling så man havde et kort der kunne udbetale ens gambling gevinster på , jeg selv bruger det til at indbetale til crypto betalinger blandt andet. 

Men ja forudbetaling uanset hvad det er , er no go. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Paypal er som revolut, en overførelse. Aldrig overføre uden at have mødt kvinden, ligesom du ville når du betaler med kontanter.

paysafecard, kunne i teorien også være ok, igen aldrig sende kode eller give kort før du står ved kvinden. Mig bekendt er der dog ingen som har haft gode oplevelser med paysafecard. Og derfor bliver alle ønsker om paysafecard, herinde, betragtet som forsøg på svindel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil de have PaySafeCard, så får du næppe noget for pengene.

Du kan købe et PaySafeCard alle mulige mærkelige steder. Du køber et PaySafeCard med en vis værdi. Så får du en seddel med en kode på, og det er reelt denne kode, som har værdien.

Med denne kode kan man så modtage pengene. Uden selv at have benyttet det, så vil det foregå noget i retning af: Glædespigen logger på hendes PaySafeCard konto og indtaster den kode, hun har fået af kunden (dig). Og vupti, så har hun modtaget betalingen.

Det er jo megasmart, for så er der ikke nogle kontanter, der kan blive stjålet.

Men...... hvor går det så galt?

Støder du på en glædespige, der tilbyder PaySafeCard er de frygtelig hjælpsomme med at fortælle, hvordan og hvorledes du køber et sådant kort. De henviser endog til lokale steder, hvor man kan købe dem. Problemet er bare, at de så beder dig om at sende et billede af det indkøbte PaySafeCard. Og hvis koden fremgår af det billede, så vupti har du mistet alle dine penge, og du får helt sikkert ikke noget fisse for dem.

Så hvis du endelig begiver dig ud i PaySafeCard, så sørg for at den famøse kode ikke er synlig på billedet.

Er du meget heldig, så er der faktisk en glædespige, der tænker: Fint, han har købt et PaySafeCard, så nu kan han godt komme op at kneppe og overdrage koden til mig. Men jeg kunne godt forestille mig at der i mange (de fleste) tilfælde slet ikke sidder en glædespige i den anden ende, som gerne vil tilbyde sex.

Redigeret af ensomfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Paypal ville jeg - hvis jeg var kunde - ikke være nervøs for. Som tidligere skrevet, så er det for så vidt bare en pengeoverførsel. 
Paypal yder samtidig den sikkerhed til betaleren, at betalingen kan trækkes tilbage - stort set uden forbehold. 
Af samme grund er Paypal ikke udpræget populært blandt gp’ere, da det faktisk er dem, der er i størst fare for at blive snydt, idet kunden jo kan trække pengene tilbage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...