Fisken16 184 Skrevet 1. December Er der nogle af jer der har fundet ud af hvordan man "afkoder" pigernes annoncer, de skriver jo næsten alle, at de har en stram og våd fisse, men når man så begynder at kneppe dem, kan man slet ikke mærke om pikken er inde i fissen eller ikke, fordi fissen IKKE er lille og stram hvilket næsten er en nødvendighed når man har en lille pik og gerne vil mærke når den kommer indenfor i varmen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 379 Skrevet 1. December Det kan vi vist aldrig finde ud af før pikken er begravet i fissen. Men vi skal ikke tro på deres annoncer om "stram fisse". Det er mændene der kan afgøre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 192 Skrevet 1. December (edited) jeg tænker ikke at det handler om at du skal lære at afkode annoncer, eller at kvinderne nødvendigvis lyver (jeg ved godt nogle gør) men at du skal erkende hvor udfordringen ligger. stram er et subjektivt begreb. Jeg får ofte at vide jeg er meget stram, men skriver det ikke i mine annoncer, fordi hvad nogle oplever som stramt er ikke sikker alle gør. Jeg har flest gæster der ligger på gennemsnittet/over. Så skulle jeg tro på dem kunne jeg sagtens skrive stram fisse. Men nu har jeg ikke haft så mange gæster under gennemsnittet, så måske de har en anden mening? Nu siger du jo selv at du har en lille pik. Mon ikke stram fisse betegnes ud fra en pik i gennemsnits størrelse. Altså det som de fleste vil betragte som en stram fisse. Min pointe: kvinden kan sagtens have en stram fisse, selvom den ikke føles stram for dig. jeg synes du skal skrive til de kvinder du er interesseret i og forklare hvorfor det er vigtigt for dig, at den er ultra stram, mon ikke du så kan finde en der er stram nok til dig Redigeret 1. December af Pink Peach 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 184 Skrevet 1. December Pink Peach skrev, for 50 minutter siden: jeg tænker ikke at det handler om at du skal lære at afkode annoncer, eller at kvinderne nødvendigvis lyver (jeg ved godt nogle gør) men at du skal erkende hvor udfordringen ligger. stram er et subjektivt begreb. Jeg får ofte at vide jeg er meget stram, men skriver det ikke i mine annoncer, fordi hvad nogle oplever som stramt er ikke sikker alle gør. Jeg har flest gæster der ligger på gennemsnittet/over. Så skulle jeg tro på dem kunne jeg sagtens skrive stram fisse. Men nu har jeg ikke haft så mange gæster under gennemsnittet, så måske de har en anden mening? Nu siger du jo selv at du har en lille pik. Mon ikke stram fisse betegnes ud fra en pik i gennemsnits størrelse. Altså det som de fleste vil betragte som en stram fisse. Min pointe: kvinden kan sagtens have en stram fisse, selvom den ikke føles stram for dig. jeg synes du skal skrive til de kvinder du er interesseret i og forklare hvorfor det er vigtigt for dig, at den er ultra stram, mon ikke du så kan finde en der er stram nok til dig Mange tak for din gode forklaring, jeg tror at du har helt ret, pigerne må jo bedømme ud fra gennemsnittet på størrelsen på pikken, og så skrive hvordan deres tilbagemelding fra mændene er, og derfor føler jeg nok mere tit end mange andre at det er en "ladeport" jeg knepper. Men jeg har da oplevet rigtig mange som har kunne give mig en ret stram følelse, selv om min pik er under gennemsnittet, så der er helt sikker en del piger hvor fissen "passer" ret godt til en mindre pik. Problemet ligger nok i at det er ret nemt at måle en pik, 10, 15 eller 20 cm. mens det er langt sværere at måle en fisse, og måske er det ikke så let for pigen at bedømme om hun er stram for den pik der knepper hende, og derefter at fortælle at hendes sidste kunde synes hun var stram eller ikke, alt efter hvor stor pik han havde. Det jeg efterlyser er måske et "måleskema" til fissen, så vi mænd med små pikke også har en mulighed for at vælge en man faktisk kan mærke, og så mænd med store pikke kan undgå piger med så stram en fisse at de ikke kan trænge ind i den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 192 Skrevet 1. December (edited) Fisken16 skrev, for 10 minutter siden: Mange tak for din gode forklaring, jeg tror at du har helt ret, pigerne må jo bedømme ud fra gennemsnittet på størrelsen på pikken, og så skrive hvordan deres tilbagemelding fra mændene er, og derfor føler jeg nok mere tit end mange andre at det er en "ladeport" jeg knepper. Men jeg har da oplevet rigtig mange som har kunne give mig en ret stram følelse, selv om min pik er under gennemsnittet, så der er helt sikker en del piger hvor fissen "passer" ret godt til en mindre pik. Problemet ligger nok i at det er ret nemt at måle en pik, 10, 15 eller 20 cm. mens det er langt sværere at måle en fisse, og måske er det ikke så let for pigen at bedømme om hun er stram for den pik der knepper hende, og derefter at fortælle at hendes sidste kunde synes hun var stram eller ikke, alt efter hvor stor pik han havde. Det jeg efterlyser er måske et "måleskema" til fissen, så vi mænd med små pikke også har en mulighed for at vælge en man faktisk kan mærke, og så mænd med store pikke kan undgå piger med så stram en fisse at de ikke kan trænge ind i den. Tror du efterlyser noget ret umuligt det er som du selv siger, ret svært at måle en fisse. Især i stramhed, da det ikke har noget med længde at gøre. jeg tænker sagtens at du kan finde nogle der er stramme nok til at give dig en stram følelse. Fisser kommer vel i alle variationer ligesom pikke jeg mener at have hørt thailændere ofte er strammere. Vel fordi asiatiske mænd har en gennemsnitlig mindre pik end resten af verden. Men det kan også være det bare er en skrøne Redigeret 1. December af Pink Peach 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 184 Skrevet 1. December Pink Peach skrev, for 2 minutter siden: Tror du efterlyser noget ret umuligt det er som du selv siger, ret svært at måle en fisse. Især i stramhed, da det ikke har noget med længde at gøre. jeg tænker sagtens at du kan finde nogle der er stramme nok til at give dig en stram følelse. Fisser kommer vel i alle variationer ligesom pikke Ja du har helt ret, jeg har prøvet mange piger med "små stramme" fisser som passer fint til min lille pik, men det jeg mener er at en pige let kan finde en mand med en pik på 4 cm i diameter eller 5 cm alt efter hvad hun synes bedst om, og så kan vi mænd let sige "det passer lige på min pik" - men den mulighed har vi mænd ikke, vi kan ikke søge efter en bestemt størrelse fisse, som vi synes vil passe godt til vores pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlJens71 206 Skrevet 1. December Fisken16 skrev, for 29 minutter siden: Ja du har helt ret, jeg har prøvet mange piger med "små stramme" fisser som passer fint til min lille pik, men det jeg mener er at en pige let kan finde en mand med en pik på 4 cm i diameter eller 5 cm alt efter hvad hun synes bedst om, og så kan vi mænd let sige "det passer lige på min pik" - men den mulighed har vi mænd ikke, vi kan ikke søge efter en bestemt størrelse fisse, som vi synes vil passe godt til vores pik. Har du forsøgt at gå efter alder? Jeg tænker at “stramheden” har noget at gøre med hvor stærk bækkenbunden er. Jeg tænker at yngre damer fra naturens side har stærke muskler og især bækkenbunden. Nb: det er ikke noget jeg ved… Der er også GP`ere som tydeligvis går meget op i træning (markerede muskler). Tror at de alt andet lige vil have stærk bækkenbund Jeg tænker at ovenstående vil være lidt nemmere at søge efter ift annoncers tekst om stramhed osv. For mig handler det også om at varme damen godt og grundigt op (og mig selv…). Der har været en diskussion i dette Forum om at damen kunne blive for våd, så man ikke kunne mærke noget. Jeg ser omvendt på det må jeg indrømme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1023 Skrevet 1. December GlJens71 skrev, for 5 minutter siden: Der er også GP`ere som tydeligvis går meget op i træning (markerede muskler). Tror at de alt andet lige vil have stærk bækkenbund Stærk bækkenbund er en af de bedste måder for kvinder til at få “stram fisse”. Jeg har prøvet unge piger som ikke var specielt trænede som ikke føltes stramme og 40+ som virkelig kunne stramme til om pikken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 181 Skrevet 1. December Pink Peach skrev, for 4 timer siden: jeg tænker ikke at det handler om at du skal lære at afkode annoncer, eller at kvinderne nødvendigvis lyver (jeg ved godt nogle gør) men at du skal erkende hvor udfordringen ligger. stram er et subjektivt begreb. Jeg får ofte at vide jeg er meget stram, men skriver det ikke i mine annoncer, fordi hvad nogle oplever som stramt er ikke sikker alle gør. Jeg har flest gæster der ligger på gennemsnittet/over. Så skulle jeg tro på dem kunne jeg sagtens skrive stram fisse. Men nu har jeg ikke haft så mange gæster under gennemsnittet, så måske de har en anden mening? Nu siger du jo selv at du har en lille pik. Mon ikke stram fisse betegnes ud fra en pik i gennemsnits størrelse. Altså det som de fleste vil betragte som en stram fisse. Min pointe: kvinden kan sagtens have en stram fisse, selvom den ikke føles stram for dig. jeg synes du skal skrive til de kvinder du er interesseret i og forklare hvorfor det er vigtigt for dig, at den er ultra stram, mon ikke du så kan finde en der er stram nok til dig Den eneste måde man kan finde ud af om fissen er stram, er at få pikken op i fissen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 192 Skrevet 1. December Fisken16 skrev, for 6 timer siden: Ja du har helt ret, jeg har prøvet mange piger med "små stramme" fisser som passer fint til min lille pik, men det jeg mener er at en pige let kan finde en mand med en pik på 4 cm i diameter eller 5 cm alt efter hvad hun synes bedst om, og så kan vi mænd let sige "det passer lige på min pik" - men den mulighed har vi mænd ikke, vi kan ikke søge efter en bestemt størrelse fisse, som vi synes vil passe godt til vores pik. Ja, det forudsætter så at mænd er realistiske og ærlige om deres størrelse, hvilket de IKKE er.. (#notallmen osv)så ja i teorien har vi den mulighed. I praksis. Knap så meget. Vi har dog så også den mulighed at vurdere selv ud fra billede. Men vinkler kan gøre meget og billeder kan fakes men ja det er trods alt lidt lettere for kvinder her, end for mænd. du må på tegnebrættet og se om du kan opfinde en fissemåler og se om det er marked for det 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 980 Skrevet 1. December Pink Peach skrev, for 1 time siden: du må på tegnebrættet og se om du kan opfinde en fissemåler og se om det er marked for det Jeg kan lige se annoncerne for mig: Cindy, 29år, 167 cm høj, 60 kg, c-skål bryster og størrelse 7 i fisse Til trådstarteren: hvis en kvinde føles lidt slap er nogle stillinger bedre end andre stillinger: ligger hun på siden, og du trænger op i hende, ligger hun med benene samlet og klemmer mere sammen om din pik. 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 184 Skrevet 2. December Jeg kommer nok til at få brug for hjælp fra en kvinde til at teste de første demo-modeller af fissemåleren - hvis skalaen skal gå fra 1 - 10 så vil jeg helt klart til at søge efter kvinder med en fissestørrelse på 1 eller 2 Jeg er godt bekendt med at nogle stillinger hjælper mere end andre med at klemme om pikken, problemet er bare at det også er de stillinger som gør det vanskeligt at trænge ret langt ind i fissen, når nu pikken ikke er så stor, og dermed reducerer det lidt af fordelen ved disse stillinger i forhold til andre stillinger, hvor pigen f.eks. har benene oppe på skulderene, så selv en lille pik kan komme lidt dybere, og dermed også mærke lidt mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 282 Skrevet 2. December Jeg tror absolut intet du kan lægge i ordet "stram" i en annonce. Du finder også jævnligt teenage studine, der samtidig skriver, at de er 25 år, og så sikkert ikke har gået i skole siden de gik ud af niende klasse i Rumænien for 10 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haffelafparret 37 Skrevet 3. December Først og fremmest, så tænker jeg ikke at det omtalte "måleskema" er hverken realistisk eller brugbart. Derudover så er det jo individuelt hvad folk opfatter som stram, stor osv... Lige såvel som nogle mænd har tendens til at sige deres pik er stor, trods den måske nærmere er gennemsnitlig... Ja så kan det vel ikke udelukkes at nogle kvinder siger de er stramme. Men hvis jeg var i din situation, så ville jeg lægge kortene på bordet, overfor den pågældende kvinde. Dét tror jeg du vil få noget godt ud af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 66 Skrevet 3. December Jeg undres. Er der slet ingen af jer, der skiver om fisse størrelser, der har været opmærksomme, mens i har leget med pigen? Fornemmelsen af stramhed ændrer sig da under hele legen. Når kvinden er helt åbnet, og ikke bevist strammer skedemusklerne, føles fissen knap så stram, som da legen startede. Og husk i øvrigt at størstedelen af sexoplevelsen foregår i hjernen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 192 Skrevet 3. December Voiggodrengen skrev, for 7 timer siden: Jeg undres. Er der slet ingen af jer, der skiver om fisse størrelser, der har været opmærksomme, mens i har leget med pigen? Fornemmelsen af stramhed ændrer sig da under hele legen. Når kvinden er helt åbnet, og ikke bevist strammer skedemusklerne, føles fissen knap så stram, som da legen startede. Og husk i øvrigt at størstedelen af sexoplevelsen foregår i hjernen Ja faktisk er det et godt tegn at den bliver mindre stram. Det er et tegn på at hun nyder det tror dog ikke kvinder bevidst strammer den det har jeg aldrig hørt om. Kan heller ikke se hvad fordelen skulle være? den bliver bare mindre stram jo mere vi slapper af og nyder. men nogle er jo bygget strammere end andre og opleves vel stramme under hele akten 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 237 Skrevet 4. December En fisse er alt for elastisk til at kunne måles (i tværsnit eller stramhed, man kan nok bedre tale om længden). Jeg har mødt gp’er som jeg kunne fiste (efter grundig opvarmning) men som også kunne stramme om en finger. Jeg er enig i, at det kan bidrage til fornøjelsen, hvis hun kan og vil stramme om pikken, men det er også rigtigt, at nogen bliver lidt slappere når det går allerbedst. Mit råd er at prøve forskellige og så vælge efter hele totaloplevelsen i stedet for bare hvor meget der er klemt om pikken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 788 Skrevet 4. December Min erfaring fortæller mig at det hovedsageligt kommer an på kvinden. Jeg har prøvet at over 2 forskellige gange med den samme kvinde at mærke en tydelig forskel, den første gang ikke så stramt anden gang føltes det som “et håndtryk fra en smedemester fra Lindø” altså rigtigt fast. Så hvis du finder en som har styr på muskulaturen, så kan hun sikkert give dig det du efterspørger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2511 Skrevet 4. December (edited) Pink Peach skrev, den 3.12.2025 at 18:24: tror dog ikke kvinder bevidst strammer den det har jeg aldrig hørt om. Kan heller ikke se hvad fordelen skulle være? Jo, jeg vil tilslutte mig - den er go' nok ... En pige, jeg har besøgt jævnligt over et stykke tid, gør det ... Og jeg tør godt skrive under på, at det har en virkning ... Synes @Max Power giver en god beskrivelse ... Jeg véd ikke helt om det 'bare' er 'almindelige' knibeøvelser under selve akten. Eller om det er særlige muskler, der bruges .. Men det er r-e-t effektivt ... Redigeret 4. December af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 538 Skrevet 4. December Pink Peach skrev, den 3.12.2025 at 18:24: tror dog ikke kvinder bevidst strammer den Det er vi absolut nogen der gør Jeg bruger det som en del af vejen til orgasmer og jeg får altså mange, især ved penetration 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 192 Skrevet 5. December CamillaHusmor skrev, for 15 timer siden: Det er vi absolut nogen der gør Jeg bruger det som en del af vejen til orgasmer og jeg får altså mange, især ved penetration Altså jeg strammer da også når jeg er ved at komme/kommer, men ikke en bevidst handling. Har virkelig aldrig hørt om at folk gør det bevidst men man lærer jo noget nyt hver dag som man siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 538 Skrevet 5. December Pink Peach skrev, for 51 minutter siden: lærer jo noget nyt hver dag Og jeg troede førhen at det var normalt at kunne det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 184 Skrevet 6. December Hvad skal man kigge efter i annoncerne hvis man vil finde en som kan/vil stramme fissen rundt om pikken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2895 Skrevet 6. December Fisken16 skrev, for 15 minutter siden: Hvad skal man kigge efter i annoncerne hvis man vil finde en som kan/vil stramme fissen rundt om pikken? Det tror jeg ikke du kan finde svar på i annoncer , men i anmeldelser herinde måske. Højde drøjde har vist ikke nogen betydning for stramhed i fissen. Er lidt under middel udrustet , var sammen med en lidt buttet gp , hun var så stram , at det gjorde ondt i pikken 2 dage efter , faktisk ubehageligt. Og ingen link til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 184 Skrevet 7. December sweetstone skrev, for 23 timer siden: Det tror jeg ikke du kan finde svar på i annoncer , men i anmeldelser herinde måske. Højde drøjde har vist ikke nogen betydning for stramhed i fissen. Er lidt under middel udrustet , var sammen med en lidt buttet gp , hun var så stram , at det gjorde ondt i pikken 2 dage efter , faktisk ubehageligt. Og ingen link til hende. Jeg har prøvet noget lignende, og måske det er en tendens, at det er de kraftige der har det mindste hul Jeg havde en kammerat der en gang sagde at, knoglerne/skelettet på kvinderne er faktisk ens, så er der bare forskel på hvor meget "hullet" er foret med kød og flæsk, jo kraftigere, og dermed meget til at "fylde" og dermed strammere fisse. Måske han har lidt ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg