Dark Sugarbabe 211 Skrevet for 3 timer siden (edited) Dear fellow sisters. I’m just curious about how you handle having the money form your guests? I always find it a bit awkward to receive money when we start a meeting. And sometimes I forget it completely, so it's my guest who remembers it before he leaves. I've never experienced that someone hasn't paid. But what do you do when you receive money? Do you count it in front of the guest to see if the agreed money is there? And have you ever experienced a wrong payment? I never count myself, not even after the guest has left. And I've never experienced finding out that it was a wrong payment - maybe because I don't count I prefer believing that men who visit me are trustworthy and that I've never been cheated. But I think it's exciting to hear how you other girls do? Kisses from Dark Sugarbabe Redigeret for 3 timer siden af Dark Sugarbabe 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1952 Skrevet for 3 timer siden I almost always count. Especially with new customers, but also in case they didn’t have the exact amount and need change. I don’t want them to feel cheated, or get awkward by having to ask for change. Sometimes when there is to much, they say that is alright just keep it. Sometimes they want change. I also sometimes forget to get payed before sex. And once completely forgot till he had left. But he payed after on mobile pay. So no problem. Have never not gotten paid. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlJens71 183 Skrevet for 1 time siden I need to comment as a costumer (sorry ) You can trust your costumer or not. BUT: if you count, please do it in front of the costumer. If there is a mistake and you identify out of sight - no one will believe you - and you’ll then start a discussion - nightmare to start with Therefore I always check the amount “a thousand times” before the meeting 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5269 Skrevet for 1 time siden Dark Sugarbabe skrev, for 2 timer siden: I always find it a bit awkward to receive money when we start a meeting. Der går ikke ret lang tid for os mænd, førend det at aflevere penge som noget af det første, er en helt normal del af et besøg, når vi kommer for at købe sex. Så du skal i hvert fald ikke føle situationen som awkward på vores vegne, synes jeg. Ligesom @GlJens71 foretrækker jeg faktisk også, at pigen tjekker beløbet med det samme. Jeg opfatter det ikke som at blive mistænkeliggjort, men som en bekræftelse af, at pigen og jeg begge er enige om, at alt stemmer. Af og til falder betalingen på thaiklinikker først efter servicen. Så sørger jeg for, at sedlerne lægges på briksen, så pigen har mulighed for at se sedlerne og dermed med lidt enkel hovedregning kan vide, at beløbet passer, uden at hun skal stå og tælle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg