Hop til indhold
Seductiongirls

Sex / haveparty hos Seductiongirls den 3/7 kl 17 til 21.. Tør du ?

Recommended Posts

Kære Gæster.

 

Vi kan hermed meddele at alt er fyldt op til vores frække sol og sommer sexparty  :wink:

 

Til jer der har meldt jer på herinde fra, har selvfølgelig jeres plads og vi glæder os til at forkæle jer med 5 friske solskinspiger, den lækreste mad og bedste vin  :smile:

 

Ps. Grundet den store interesse, har vi lavet en venteliste, til hvis der evt skulle komme afbud eller nogen bare bliver væk på dagen.

Ses til et brag af en mandehørmer aften  :wink:

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

@seduction

Super at jeres 'Bøf og bøf' koncept har så stor succes.

Krydser fingre for godt vejr til alle deltagere.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du / i godt, men på ventelisten, som skrevet  :-P

 

Håber i tager lidt billeder og ligger dem ind her knus fra Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

De skiver sikket en nå de har holdt ders sexparty den 3/7 det må værd torsdag i næste uge

Mvh bager

 

he he bager - sorry - der var jeg sgu lidt for hurtig :-) er bare ked af jeg ikke kan komme med :-)))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg turde.

 

Jeg havde på forhånd ingen ide eller viden om, hvad jeg havde indladt mig på. For første gang i mit liv deltog jeg i et sådan sexparty.

 

Forinden havde jeg gjort mig nogle spekulationer: ku jeg få den op at stå foran alle de andre? kunne jeg holde rejsningen? vil jeg kunne komme til? hvad var det for nogle type? hvordan skulle det foregå? regler? 

 

Det var overhovedet ikke noget problem, pigerne var enormt på, det var der ingen tvivl om for mig. Det var fyrene også. I starten var alle lidt tavse, men det løsnede op og så blev der sludret om alt muligt. Iøvrigt interssant at se en del svenskere og et par nordmænd. 

 

Hvorvidt pigerne var typer, som jeg ellers ville have valgt, har jeg svært ved at vurdere. Jeg blev i hvertfald godt og grundig liderlig af at se pigerne få gedigen pik, igen og igen og igen ... Så jeg var hurtig inde i kampen. Fed oplevelse. Man behøvede bare at nærme sig pigerne, så gik resten helt af sig selv.

 

Jeg kom flere gange så intenst, at jeg nærmest ikke ku gå, og det var fedt se andre have det ligesådan  :P

 

Der blev kneppet igennem fra start til slut, imponerende som pigerne bare tog imod hele tiden. Der er nok en nymfoman gemt i en pige eller to. Desuden så skortede det heller ikke på frække opfordringer. 

 

Unset så fik jeg så meget sex, at jeg stadig ryster.(stavekontrol er en god ting ;)

 

Gentagelse: ABSOLUT!!! 110% (bare jeg kan få tid)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så sidder man her med hævet forhud, fem røde fingre på røven , og en duft af brændt gummi og silikone glide. Det er rørende at opleve hvor meget pigerne havde gjort ud af maden, når man kunne nøjes med en tør sandwich og en cola - lækkert med bøf og grønt til at holde kneppeformen. Ligeledes var de 5 meget forskellige piger i topform og delte gavmildt ud af deres evner til alle. Alt i alt en fantastisk aften :)

 

Ingen party uden lidt velment feedback: Start til tiden! Start med at kneppe kl. 17.00 og ikke 20 min over. Ikke fordi man har betalt 10 kr pr minut, men blot fordi vi hader sløseri med tiden. Så start til tiden!

 

Vi ses!

Hest

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi takker mange gange for de rosende ord fra jer begge, det er jo lige præcis det der gør det hele værd.

 

At se så mange tilfredse og glade mennesker, både pigerne og alle jer deltagere og vi bliver bedre gang for gang  :wink: Men vi falder aldrig i standarten med en tør sandwich, cola eller uoplagte piger, det er vores varemærke at der ikke bliver sparet på noget, det er det der gør at vi skiller os ud jo og trækker fuld hus til..

 

hest69, vi ville meget gerne starte præcis kl 17, men desværre er der mange der kun betaler depositum og skal igennem restbetalingen og det trækker desværre tiden, så der vil altid være ventetid før partyet kan gå igang og flere kom allerede kl 16:30 og nogen skulle have bad og lidt at drikke først.

 

Men nu var i jo også flere der først forlod huset kl 21:30 og fik takket af på en god måde  :-P

 

Ps. Carolina er glad for at have sat sine spor på din røv ha ha ha :-P

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...