Hop til indhold
Seductiongirls

Sex / haveparty hos Seductiongirls den 3/7 kl 17 til 21.. Tør du ?

Recommended Posts

KÆRE GÆSTER.

 

VI ÅBNER ATTER OP FOR GODTEPOSEN I FORM AF ET BRAGENDE SEX / HAVEPARTY, HVOR VI TAGER IMOD MED SPREDTE BEN, ÅBNE ARME OG SPRØJTENDE SAFTER FRA VORES VIRILE GÆSTER.

5 FRÆKKE SOMMERPIGER VIL SERVICERE DIG MED SEX A:LIBITUM OG DER VIL SOM ALTID BLIVE DISKET OP MED LÆKKER HJEMMELAVET MAD.

 

FORRET : MELON MED PARMASKINKE.

 

HOVEDRET: VI STARTER GRILLEN OP.

 

DESSERT: HJEMMEBAGT CHOKOLADE KAGE MED FRISKE JORDBÆR.

 

DER ER OGSÅ MASSER AF KILDEVAND, SODAVAND OG VIN.

 

DU VIL OPLEVE LESBISK SHOW, DILDO SHOW, STRIPSTEASE, SPRØJTEORGASME, HAVE SEX OG MEGET ANDET. GLÆD DIG, FOR PIGERNE ER SÅ KLAR ;O)

SEDUCTION TØR, HVOR ANDRE SAMLER BENENE.

 

PRISEN VIL VÆRE 2600 KR FOR 4 TIMER OG TILMELDING KAN SKE PÅ TLF 36727360.

DEPOSITUM PÅ 1300 KR FORUDBETALES SENEST MANDAG DEN 30 JUNI PERSONLIGT I HUSET, OVER BANK ELLER VED ANDEN AFTALE (HUSK AT MEDBRING KVITTERING ) OG VI TAGER FORBEHOLD FOR AFLYSNING OG ÆNDRINGER.

DATO ER TORSDAG 3 / 7 - 2014 KL 17 - 21.

 

GUDINDERNE ER : http://seductiongirls.net/pigerne/miss-lulu/ 

                                http://seductiongirls.net/pigerne/michella/

                                http://seductiongirls.net/pigerne/carolina/

                                http://seductiongirls.net/pigerne/line/

                                http://seductiongirls.net/pigerne/jessica/

 

VI ER KENDT FOR VORES PARTY`S, SÅ SKYND DIG AT FÅ EN AF DE EFTERTRAGTET PLADSER.

 

YOU DON`T WANNA MISS THIS :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havparty? Mener i udendørs?

2.600 for fire timer, lækker mad og fem godter til dessert.

Uhmmmm... Det lyder sgu godt :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arrrrghhhh.... for pokker da havde overset datoen. Der sidder jeg med tæerne i Gardasøen og drikker en kold eller to...

Men god fornøjelse til de heldige, der vælger at forsøde torsdagen med et frækt 'nude gardenparty'... det kan da kun blive en ordentlig en på opleveren :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er også væk på ferie dér, så jeg synes klart at I skal få de tilmeldte til at lave lidt havearbejde også! ;-))

 

Jeg vil til gengæld gerne stille et spørgsmål, for jeg kunne godt tænke mig et sexparty/gangbang efter denne opskrift:

En "hovedmodel" og et antal "fluffere" - og et party hvor der knaldes præcis som man har lyst til, men hvor hovedattraktionen er at komme udover "hovedmodellen".

Jeg tænder nemlig helt vildt på billedet af knaldende mennesker og en smuk kvinde i midten, som alle mænd på skift knalder og kommer udover, så hun til sidst er helt smurt ind.......

 

Er det noget der kunne realiseres hos Jer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også væk på ferie dér, så jeg synes klart at I skal få de tilmeldte til at lave lidt havearbejde også! :wink:)

 

Jeg vil til gengæld gerne stille et spørgsmål, for jeg kunne godt tænke mig et sexparty/gangbang efter denne opskrift:

En "hovedmodel" og et antal "fluffere" - og et party hvor der knaldes præcis som man har lyst til, men hvor hovedattraktionen er at komme udover "hovedmodellen".

Jeg tænder nemlig helt vildt på billedet af knaldende mennesker og en smuk kvinde i midten, som alle mænd på skift knalder og kommer udover, så hun til sidst er helt smurt ind.......

 

Er det noget der kunne realiseres hos Jer?

 

Hejsa eh74

 

Desværre, denne oplevelse er ikke noget vi kan opfylde hos os.

 

En ting er en eller 2 fyre, men ikke et helt selskab der tømmer sig ud over en af pigerne og slet ikke til vores parties..

 

God ferie..

Del dette indlæg


Link til indlæg

fedt koncept, flotte tøser .... jeg kan godt den 3/7 kl 17 til 21 - men tør jeg og er konditionen i orden - jeg går lige i tænkeboks, det lyder godt nok frækt :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

fedt koncept, flotte tøser .... jeg kan godt den 3/7 kl 17 til 21 - men tør jeg og er konditionen i orden - jeg går lige i tænkeboks, det lyder godt nok frækt :-P

Argh visse vasse der er masser af tid til at puste lidt mellem hopperiet og skylle de gode bøffer fra grillen ned med vin og lidt mandehørm  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har længe funderet over jeres koncept med sexpartys. Jeg er meget nysgerrig omkring, hvordan det forgår, sådan lidt en a til z fortælling. hvis du har lyst. Go dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har længe funderet over jeres koncept med sexpartys. Jeg er meget nysgerrig omkring, hvordan det forgår, sådan lidt en a til z fortælling. hvis du har lyst. Go dag 

 

Hejsa.

Du kan søge på anmeldelser herinde eller på google og se hvad folk siger om vores parties.

 

Men A til Z.. Hmm jamen du betaler et depositum og så er du garanteret en plads, skulle der mod forventning være ændringer eller aflysning, så vil du altid få besked plus dine penge tilbage.

 

Du kan betale enten i huset eller over bank.

 

Når du ankommer, bliver du budt på lidt drikkelse, mens du venter på at komme ud og få taget tøjet af, der har vi aflåste træningsskabe. Du får udleveret et håndklæde, ført ind i et andet værelse sammen med de andre deltager og stille begynder stemningen at løsne sig, når alle er klar, kommer der 2 piger ind på hver værelse og der kan i gæster så frit går frem og tilbage og være sammen med dem alle, vi åbner også op for havesex, hvor der bliver slået en pavillon op og her plejer Miss Lulu at give den gas med sine dildoshows og uendelige sprøjteorgasmer.

 

Der vil blive serveret rigtig lækker hjemmelavet mad, denne gang starter vi grillen op med store bøffer, kyllingespyd osv og der er også til den tørstige gane, af vin, vand og sodavand..

 

Alt i alt giver i den gas, flere af deltagerne er faste gengangere og de er alle søde til at lade andre komme til og det er rigtig mandehørm, lidt ala en mandelounge..

 

Huset er i timerne 17 til 21, kun for sexparty gæster og der mangler aldrig noget, tværtimod er der altid handlet for meget ind  :wink:

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder gæsterne nøgne ude i haven? :P

Alle gæsterne får udleveret et håndklæde, så nej medmindre de er ude under pavillonen hos Miss Lulu i haven, så kan de nok ikke undgå at være nøgne og hive sig lidt i banditten under hendes sprøjteorgasme shows  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Gæster.

 

Vi kan hermed oplyse at partyet tager sig til med hastige skridt og at der nu er ca 7 pladser tilbage, så det er ved at være tid, hvis i skal have en af de eftertragtet pladser til årets party..

 

Seduction, when you need and want more than just pussy  :wink:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Kvalitetsbevidste gentlemen og cool drengerøve foretrækker altid Seductiongirls.

Narj, jeg foretrækker dem også....  :huh:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Gæster.

 

Vi kan hermed oplyse at partyet tager sig til med hastige skridt og at der nu er ca 7 pladser tilbage, så det er ved at være tid, hvis i skal have en af de eftertragtet pladser til årets party..

 

Seduction, when you need and want more than just pussy  :wink:

 

 

 

Hej lyder bare frækt....... tager i også billeder det synes jeg kunne være frækt kh. Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...