Hop til indhold
Ingenved

Er i blevet opdaget, eller har i været tæt på?

Recommended Posts

Jeg forestiller mig at denne hobby er noget de fleste af os holder for os selv og ikke deler. Næsten som et dobbeltliv. 

nogen gang sker der dog det at ens hemmelighed bliver opdaget på den ene eller anden måde. Det kan være noget helt tilfældigt som at blive set af en bekendt på vej til et bordel, eller noget sjusk som f.eks. at glemme at slette sine beskeder.

Jeg prøver altid at tage mine forebehold så det bliver så diskret så muligt. Jeg besøger kun gp’er når jeg er langt fra egen hjemmebane grundet arbejde, og jeg skriver aldrig fra mit eget nummer osv. men alligevel har der været gange hvor mit skjulte liv har været ved at komme frem i lyset.

lad mig høre jeres historier:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har benyttet mig af et bordel, der ligger langt ude på landet, 60 km fra venner og familie, så jeg er ikke blevet opdaget endnu. Og så har jeg ingen hustru, der læser mine sms'er i smug.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På vej hen til et bordel i et villakvarter i Egå, opdagede jeg en arbejdeskollega i færd med at læsse trailer. Vendte straks om. Det viste sig ved opslag i telefonbog, at han boede lige ved siden af bordellet. Jeg burde nok også have bidt mere mærke i, at han ofte bande over trafikken på Grenåvej om morgenen og forlods undersøgt, hvor han boede. Jeg havde været på besøg før denne hændelse, men ikke siden.

Har aldrig hørt nogen hentydninger om mine besøg.

Bordellet er forlængst lukket.

Skjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kneppet en yngre kollegas mor, men det fandt jeg først ud af bagefter, da jeg fandt hende på Facebook efterfølgende. Det var også liiiige tæt nok på. Overvejede at begynde at kalde ham hulfætter uden at fortælle ham grunden til det:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

En tidligere kollega åbnede døren engang til en aftale. Jeg genkendte hende øjeblikkeligt, hun sagde ikke noget. 
Så aftalen blev gennemført og det var faktisk en god oplevelse. 

Redigeret af Hr Lille Niels
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
TordenSkjold skrev, for 17 timer siden:

villakvarter i Egå

Det røde hus med optaget/fri lampe ud mod Grenåvej :mrgreen:
Det lukkede da jeg flyttede fra byen for 15 år siden:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Voiggodrengen skrev, for 19 minutter siden:

Det røde hus med optaget/fri lampe ud mod Grenåvej :mrgreen:
Det lukkede da jeg flyttede fra byen for 15 år siden:ph34r:

Naa. Ganske vist vender baghaven ud mod Grenåvej, men husker ikke noget med en lampe. Huset ligger på en sidegade til Grenåvej.

Jeg husker huset som mørkt og træbeklædt, men sådan ser det ikke ud idag. 

Skjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TordenSkjold skrev, for 2 timer siden:

Naa. Ganske vist vender baghaven ud mod Grenåvej, men husker ikke noget med en lampe. Huset ligger på en sidegade til Grenåvej.

Jeg husker huset som mørkt og træbeklædt, men sådan ser det ikke ud idag. 

Skjold.

Var det ikke på Åmarksvej ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke den diskussion om adresse ligger lidt udenfor emnet.

Jeg er måske en gang blevet opdaget uden at vide det. To venner lavede en joke i mit selskab om en specifikt adresse, som jeg følte var møntet på mig. Men jeg kan ikke vide det.

En anden gang skulle jeg vise en kammerat noget på computeren der begyndte med s. Bang, så foreslog den sexyclub. Jeg har dog aldrig været, men kigget... han sagde ikke noget.

Men jeg er evighedssingle, så de fleste jeg kender tænker jo nok at mit behov dækkes et eller andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ingenved skrev, den 15.11.2025 at 23:39:

men alligevel har der været gange hvor mit skjulte liv har været ved at komme frem i lyset.

lad mig høre jeres historier:biggrin:

Må vi høre din?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skulle engang vise nogle fotos på min mobil til en af mine nærmeste. Jeg havde fundet billedserien frem og var i gang med at give mobilen fra mig, da der i samme øjeblik kommer en uopfordret sms fra en thaipige, som jeg havde besøgt et par år (!) forinden, men som med halve års mellemrum stadig via sms forsøgte at appellere til et nyt besøg.

Beskeden var bare et neutralt “Hi” fra et nummer, jeg med vilje ikke har indkodet, men godt kan genkende, og jeg ved ikke, om den anden nåede at se noget. Jeg fik lynhurtigt taget mobilen tilbage og slettet beskeden, og forsøgte efter bedste evne at virke rolig, men under overfladen galopperede pulsen derudaf og i virkeligheden har jeg nok virket en kende febrilsk i situationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg så en dokumentar om prostitutionsmiljøet (kan ikke huske hvor) hvor de gik efter en specifik mand som tjente penge på at udleje huse under “tvivlsomme” omstændigheder, altså sort.

På et tidspunkt havde de placeret sig udenfor/ tæt på en af hans adresser i Skive, dér må jeg tilstå at mine håndflader blev fugtige, fordi det var et sted som jeg havde besøgt.

Selvom manden og hans bil var (sparsomt) sløret ville man hvis man kendte ham, godt kunne lægge 2 og 2 sammen.

Da må jeg indrømme at jeg fik lidt paranoia, men heldigvis var de ikke der den samme dag som mig.   :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, for 4 timer siden:

Da må jeg indrømme at jeg fik lidt paranoia, men heldigvis var de ikke der den samme dag som mig.   :wacko:

Man kan føle koldsveden rende ned af ryggen blot ved tanken ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er egentlig lidt ærgerligt at man sådan er nødt til at skjule det. Det ville være dejligt hvis prostitution var acceptabelt. Både for sælger og køber, synes jeg.

Mange af os har sikkert som sådan ikke nogen hjemme det skal holdes skjult for. Alligevel gør vi det i det skjulte, fordi prostitution er så tabubelagt og udskammet. Ikke mange af os vil risikere at familie, venner, naboer eller kolleger kender til det, fordi der ses så negativt på det. Jeg ville være meget ked af det, hvis en kollega eller nabo så mig rende ind på et bordel eller noget.

Derfor benytter jeg mig stort set også kun af det, når jeg er langt hjemmefra på kursus eller kundemøder eller lignende. Så kan det være, at jeg enten får besøg på hotelværelset eller tager ud til en. Men er jeg af sted samme med en kollega, så kommer der heller ikke til at ske noget. Nok primært fordi jeg ikke vil lyve, hvis kollegaen nu skulle spørge, hvad jeg skulle halvsent om aftenen.

Men langt hjemmefra, fordi så er chancen for at møde en nabo eller kollega så meget mindre end hvis jeg gør det i min egen provinsby i Jylland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min kæreste fandt nogle billedserier jeg havde lavet sammen med nogle glædespiger. Det blev hun pænt muggen over. Billederne var heldigvis fra før jeg mødte hende og det fik jeg forklaret hende, men jeg gætter på det er noget der har ligget i hende på sinde siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, den 17.11.2025 at 09:20:

Må vi høre din?

Jada. Engang fandt min veninde min ekstra telefon som jeg udelukkende bruger til denne hobby. Da hun spurgte ind til hvad den blev brugt til sagde jeg at det var arbejde. Den slugte hun råt til at starte med. 

men så tænder hun telefonen, og lige når hun gøre det dumper der en besked ind hvor der står “stadig interesseret? 900kr i bil” 

Der står jo ikke noget direkte explicit, og jeg prøver at bilde mig selv ind i at hun ikke tænkte noget, for hun sagde heller intet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, den 17.11.2025 at 16:03:

Puha:lol: det kunne have endt grimt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ingenved skrev, for 22 timer siden:

Jada. Engang fandt min veninde min ekstra telefon som jeg udelukkende bruger til denne hobby. 

Uha, hvilken forklaring skal man give om bollofonen.

Nu har jeg ikke en kæreste som kan finde den, men min hjemboende søn kunne falde over den hvis den lå til opladning. Og det gider jeg ikke forklare, så jeg kan levende sætte mig ind i situationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det tættest jeg har været på var faktisk i går, havde en tid ved GP over middag, vi skrev sammen en halv time før ingen problemer. Jeg ankommer og skriver til hende, intet svar, prøver et par gange uden resultat og hun er velanmeldt herinde og har også besøgt hende før så tænke lige i splitsekund jeg kunne da bare gå op til døren.
Men valgte at køre min vej igen og skrev til hende jeg undrede mig over manglende svar. 
et par timer senere skrev hun at sædelighedspolitiet var kommet på besøg lige inden jeg skulle ankomme, så godt jeg fik trukket stikket og kom væk :biggrin: det kunne godt være blevet en lidt spøgs situation ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bor i provinsen, for snart 20 år siden var der et enkelt bordel i byen og det var rimeligt populært. En almindelig onsdag aften var Vicki Silver på besøg og jeg havde booket en tid  - men det der med tidsbestillingen gik vist lidt galt.

Først kom en af byens håndværksmestre hvor den unge lærling skulle have et stripshow af Vicki, så jeg måtte lige vente i køkkenet på min tur (det lå så man kunne se hvem der kom og gik) Han så mig godt men tror ikke lige at han kunne huske det dagen efter hvis man tænker på hans promille......

Mens jeg ventede blev der ringet på døren og en mandsperson ville lave en aftale men allerede i døren blev der forhandlet om prisen - han fik vist et kvarters tid til en sveden pris - de gik så på første sal - hvilket vist var meget godt. På stemmen og måden at tage på er jeg 100% sikker på at det var økonomichefen fra min arbejdsplads :D 

Mit efterfølgende besøg hos Vicki er noget som jeg stadig tænker på med et smil <3 

En onsdag aften i starten af dette årtusinde kunne noget ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har i tidernes morgen været på nogle bordeller hvor der var venteværelse. Det er fra tiden hvor man mødte op og ventede.

Skanderborgvej nær Viby torv i en penthouselejlighed

Langelinie i Vejle.

Begge stede har jeg mødt fremmede; men ikke nogen jeg kendte.

Grønnegade i Aarhus. Der kunne man dog låse døren, så der ikke kom nye til mens man ventede.

Skjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skulle engang besøge en pige på klinik. Da døren går op står en kollega på den anden side som telefonpige. Der var øjeblikkelig genkendelse - og en ganske lang stilhed. Inden hun sagde velkommen og viste mig ind på værelset. Det var underligt dagen efter på kontoret - men også lidt frækt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En dag mødte en mand op, som jeg genkendte med det samme. Han er far til en af mine sønners barndomsvenner/klassekammerater.

Det tog vi begge i stiv 'arm', som man siger . Han er blevet en af de faste kunder .

Del dette indlæg

Link til indlæg
TordenSkjold skrev, for 20 timer siden:

Har i tidernes morgen været på nogle bordeller hvor der var venteværelse. Det er fra tiden hvor man mødte op og ventede.

Skanderborgvej nær Viby torv i en penthouselejlighed

Langelinie i Vejle.

Begge stede har jeg mødt fremmede; men ikke nogen jeg kendte.

Grønnegade i Aarhus. Der kunne man dog låse døren, så der ikke kom nye til mens man ventede.

Skjold.

Husker også at man på Trepkasgade i Århus når man besøgte den lille “antikvitetsbutik” kunne gå ind i en meget lille mellemgang og låse yderdøren. Her kunne man så sætte sig på en stol og vente på, at kunden før dig gjorde sig færdig. Både døren og væggene ind til selve aktivitetsrummet var af den meget tynde slags, så man var fint underholdt i ventetiden. Venteværelset var så lille, at når kunden før skulle ud, så blev man bedt om at “gå i skammekrogen”. Man kunne lige akkurat presse sig op i hjørnet og vende ryggen til, mens kunden listede ud. 
Ak ja, hvad man ikke gjorde for at besøge navnkundige Nanna.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...