petitgiirl 6 Skrevet 9. November Heej søde piger har set at mange gp ikke tager imod udlændinge mænd. Hvorfor? De fleste mener de har haft dårlige oplevelser, især med somalier og araber. Hvad har gjort det til en dårlig oplevelse? Er ny og vil bare lige blive lidt klogere på et par ting omkring udlændinge kunder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 9. November It tends to be the same reasons. That they don't respect boundaries, are disrespectful in general. And can be downright violent. I've been told more then one story, and it tends to be the same nationalities. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
petitgiirl 6 Skrevet 9. November Keaper skrev, for 10 minutter siden: It tends to be the same reasons. That they don't respect boundaries, are disrespectful in general. And can be downright violent. I've been told more then one story, and it tends to be the same nationalities. Would you like to tell me more? Never really heard stories.. so im actually very curious :') 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 9. November petitgiirl skrev, for 3 minutter siden: Would you like to tell me more? Never really heard stories.. so im actually very curious :') I probably should not go into more details. As what I have been told, I have been told in confidence. So I'll let any girl that wish to say, say so herself. But suffice to say, some of the stories has been bad, very bad.... So it's no wonder that some girls has the rule that they only accept meeting Scandinavian men. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dark Sugarbabe 224 Skrevet 10. November (edited) I have nothing specifically against foreigners, especially since I am not an ethnic Nordic myself But I base my assessment and sometimes exclusion on the communication when I am contacted. And here I see a clear difference, probably based on culture background I think, on how men write to me. So I think it is more based on the men's cultural background and their view of women, which is defines their behavior. But I also often get less polite inquiries from Peter, Jens, Kasper and similar names, who are very rude when I don't just accept everything possible because I get paid for it. So it just make me sad that their mothers didn't do better. But most men are just super nice Gentlemen Dark Sugarbabe Redigeret 10. November af Dark Sugarbabe 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3700 Skrevet 10. November Der er ofte tråde om netop det har og svarene fra et flertal af pigerne har oftest været de ofte oplevede nogen mænd med anden etnicitet allerede i kommunikationen som værende ikke respektfulde og ville både prutte om priser og mulige ydelser og blandt etniske danskere bliver den slags blokeret / ignoreret men oplever man at det ofte sker med mænd med anden etnisk baggrund så forstår jeg godt at nogen kvinder vælger at sortere fra på forhånd ligesom at de bliver bedre til hurtigt at spotte useriøse tidsspildere og tidsrøvere og undgå den kommunikation. Desværre er det også statistisk set oftere kriminelle med anden etnisk baggrund der har været involveret i de meget brutale overfald på GPer på klinikker og privat diskret hvor pigerne er blevet røvet og i nogen tilfælde voldtaget hvor en mand kontakter men flere dukker op på stedet og tvinger sig adgang og det hjælper på ingen måde på lysten til tolerance 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 10. November (edited) Enig med de svar du allerede har fået. Det handler meget om den kulturelle baggrund. Har aldrig selv haft besøg fra de lande du specifikt nævner. Hvilket viser at ingen af dem, i de over 10 år jeg har været i branchen, har været i stand til at kommunikere på en sådan måde, at de har fået en booking. Deres attitude er simpelthen uacceptabel. Jeg har altid undret mig over hvordan de er blevet godkendt de steder hvor de ender med fysisk at kunne møde op og være grove i deres opførsel. For jeg har jo logisk nok, ikke engang været i kontakt med nogen som var i stand til, at fake go opførsel indtil de stod i døren. Men enig der er ikke også scandinaviske mænd og andre nationaliteter som bare har en dårlig personlighed, attitude generelt. Og dem som i hvert fald mener de kan tillade sig mere fordi de betaler. Ser “luderen” og ikke mennesket bag. Har i knapt 2 år nu accepteret kommunikation på engelsk hvilket indtil nu ikke har givet adgang for dårlige personligheder. Flere udlændinge, men har fået “godkendt” de rigtige. Indtil da accepterede jeg kun forståeligt dansk. Da de så som minimum havde boet/opholdt sig i Danmark længe nok til at have set / lært hvordan vores kultur fungerer. Så mænd adopteret og opdraget “dansk” ikke blev sorteret fra automatisk. Der er mange derude som ikke er skandinaviske, eller for den skyld europæiske som man uden problemer kan have er dejligt besøg fra. Hvordan du vil udvælge dine kunder er helt op til dig. Uanset skal du være forberedt på en masse fakes i starten som booker en aftale og aldrig møder op. Det bliver mindre jo længere tid du er i branchen. Lille “sjov” historie, da jeg kun accepterede forståeligt dansk. Fik jeg lavet en aftale. Han skrev han var dansk, kommunikerede fint skriftligt på dansk. Men da han mødte op og begyndte at tale, viste han sig at være fra Færøerne. Jeg blev så paf jeg sagde du er da ikke Dansker. Forstod meget lidt af hvad han sagde. Måtte bede ham tale meget langsomt. Jeg var millimeter fra at bede ham gå igen simpelthen pga “uærligheden”. Men vi fik da gennemført et ganske hyggeligt besøg. Med det dansk/færøiske samarbejde kan etnicitet diskuteres. Men i og med kravet var dansk tale, var jeg pænt irriteret over situationen. Hvilket jeg var ret åben og ærlig om. Situationen viser egentlig kun. Uanset hvad du skriver i din annonce. Kan du ikke forvente mændene sorterer sig selv fra. Den opgave vil altid være på dig, så mærk efter med dig selv hvad du ønsker og sorter så godt du kan så du forhåbentlig for flest mulig gode oplevelser. Redigeret 10. November af SweettieDK 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3700 Skrevet 10. November (edited) Hvis man ses ofte med de samme kvinder og har det godt og sjovt sammen så oplever de fleste af os mænd nok at der åbnes lidt op for GP verdenen i kulisseen og hvad kvinderne oplever. Og en af de situationer virker relevant ift. netop det her spørgsmål du er ude i @petitgiirl. En bekendt GP har også af de grunde der ofte nævnes valgt i annoncen at skrive at hun ikke tager imod mænd af anden etnisk baggrund. Men en af de dage hun er aktiv var der store huller i kalenderen og plads til aftaler så hun kigger mobilen igennem for mandlige forespørgsler og får kontakt til en mand der kommunikerer respektfuldt og høfligt men han fortæller at han er adopteret og derfor har et andet etnisk udseende men er vokset op som alle andre Danske børn i Danmark med Danske forældre. Hun vælger at det går nok og er en fin undtagelse for i den indledende kommunikation virker han høflig og respektfuld så de sætter et tidspunkt op som bekræftes af dem begge, og hun informerer om at han får en vej at køre efter og når han nærmer sig skal han skrive så får han endnu mere præcis anvisninger. Og det gør han også, han skriver da han nærmer sig og får så anvisninger til en Parkeringsplads i nærheden hvor han kan holde og når han er ankommet der kan han skrive igen og få adressen. (En rimelig standard fremgang for flere GPer der arbejder alene eller få kvinder sammen). men her går det så skævt han beder om adressen men hun kan ikke se ham på parkeringspladsen og guider ham igen til at når han er ankommet på parkeringspladsen så får han den præcise adresse, det ender der og bliver en udeblivelse og blokering / blacklistning af ham. Det er ikke til at vide om denne mand ikke var seriøs fra starten af, om han fik kolde fødder og ombestemte sig undervejs, om han havde svært ved at finde parkeringspladsen, om han selv troede det var en scam og han ville blive snydt eller rullet eller om han ikke var alene og ude på at rulle hende for lette hurtige kontanter, som der var flere tilfælde af i den periode nævnt i pressen. Uanset hvad så havde hun gjort en undtagelse fra sin regel og endte med en fuser og udeblivelse selvom hun havde brugt tid på at kommunikere, på at gøre stedet klart og på at gøre sig selv klar. Her kan jeg godt forstå hvis hun vælger fremadrettet ikke at afvige fra sit krav og ikke at gøre undtagelser en anden gang. Redigeret 10. November af Dillermand Junior 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anja-Lilje 13 Skrevet 10. November Jeg tager ikke imod mænd af anden etnisk herkomst, da jeg har personlige dårlige erfaringer med dem. Min oplevelse er at jeg ikke mødes på en måde hvor vi er ligeværdige. Jeg oplever mænd, fra især muslimske lande, være nedladende og tror at de kan behandle og tale til en kvinde som det huer dem. Og jeg er sikker på det ikke gør det bedre at man er glædespige, det får dig faktisk til at falde i værdi i deres øjne. Jeg elsker mit job som glædespige fordi jeg spreder glæde. Men i deres øjne er jeg bare en luder som de tror de kan få til hvad som helst, hvis bare de betaler for det. Det er mange år siden jeg har været sammen med en fra Mellemøsten/muslimsk, men den sidste jeg var sammen med, blev sur, fordi jeg sagde nej til noget jeg ikke havde lyst til. Det skaber ikke just en tryg stemning man kan blive liderlig i. Jeg oplever ikke den slags adfærd fra danske mænd. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 282 Skrevet 10. November Anja-Lilje skrev, for 4 timer siden: Jeg oplever ikke den slags adfærd fra danske mænd. Er danske mænd virkelig lutter gode oplevelser? Jeg er ikke tvivl om at der kan være kulturelle og religiøse grunde til, at der generelt set vil være forskel på forskellige grupper. Så overordnet set kan der jo meget vel være rigtig mange danske mænd, som opfører sig pænt og ordentligt. Men jeg tænker, at der da også må være nogle dårlige oplevelser med danske mænd, og nogle danske mænd, som heller ikke kan forstå at opføre sig ordentligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3700 Skrevet 10. November ensomfyr skrev, for 11 minutter siden: Er danske mænd virkelig lutter gode oplevelser? Selvfølgelig er der også danske ikke etniske mænd der opfører sig dårligt men lad os sige du laver aftaler med 10 ikke etniske danske mænd og 1-2 udviser manglende respekt og dårlig opførsel så vil pigerne typisk prøve alt hvad de kan at screene sig til at undgå de 1-2 idioter. Hvis de så oplever at de på 10 aftaler med Danskere med anden etnisk baggrund oplever manglende respekt og dårlig opførsel 4 ud af 10 gange så er det noget mere op af bakke og oplever kvinden at der er manglende respekt og dårlig opførsel i 5-6 ud af ti møder så er det naturligt at flere kvinder vælger at frabede sig kontakt af hele gruppen af mænd fordi de ikke orker besværet ligesom at nogen kvinder vælger at de bare ikke vil ses med alt for unge eller alt for ældre mænd ift. egen alder fordi det ikke tænder dem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anja-Lilje 13 Skrevet 10. November ensomfyr skrev, for 2 timer siden: Er danske mænd virkelig lutter gode oplevelser? Jeg er ikke tvivl om at der kan være kulturelle og religiøse grunde til, at der generelt set vil være forskel på forskellige grupper. Så overordnet set kan der jo meget vel være rigtig mange danske mænd, som opfører sig pænt og ordentligt. Men jeg tænker, at der da også må være nogle dårlige oplevelser med danske mænd, og nogle danske mænd, som heller ikke kan forstå at opføre sig ordentligt. Bevares. Det er måske sat lidt på spidsen fra min side. Men jeg kan sige det på den måde. Sandsynligheden for at en dansk mand opfører sig respektløst, er nedsættende og grænseoverskridende er lavere end for en af anden etnisk herkomst. At være en idiot har generelt set ikke noget at gøre med ens nationalitet. Men frekvensen af den nævnte adfærd er der længere imellem hos danske mænd, sammenlignet med mænd af anden etnisk herkomst. Det er i hvert fald min personlige oplevelse. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anja-Lilje 13 Skrevet 10. November Dillermand Junior skrev, for 1 time siden: Selvfølgelig er der også danske ikke etniske mænd der opfører sig dårligt men lad os sige du laver aftaler med 10 ikke etniske danske mænd og 1-2 udviser manglende respekt og dårlig opførsel så vil pigerne typisk prøve alt hvad de kan at screene sig til at undgå de 1-2 idioter. Hvis de så oplever at de på 10 aftaler med Danskere med anden etnisk baggrund oplever manglende respekt og dårlig opførsel 4 ud af 10 gange så er det noget mere op af bakke og oplever kvinden at der er manglende respekt og dårlig opførsel i 5-6 ud af ti møder så er det naturligt at flere kvinder vælger at frabede sig kontakt af hele gruppen af mænd fordi de ikke orker besværet ligesom at nogen kvinder vælger at de bare ikke vil ses med alt for unge eller alt for ældre mænd ift. egen alder fordi det ikke tænder dem. Rigtig god pointe og måde at forklare det på☺️ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg