Hop til indhold
Hr Lille Niels

An evening in Copenhagen with Laura (anal bareback Princess)

Recommended Posts

As part of the game we played, I was to write a review in English, so here it comes.

It all started a month back, I got a message from her, if I was interested in participating in one of her gangbangs. I was, but already having attended a few of these I was more interested in an evening with her. The set-up a nice dinner and a slutty evening in a hotel room.

Finally time for our date, having met her before I knew about her sexual energy, her kink about filming the action and her ability to do anal. How would it be to spend a full evening together? Could reality live up to the fantasy?

At the restaurant 
Dressed in a short skirt, tight-fitting shirt and heels her outfit couldn’t hide how gorgeous her body is, and it was going to be mine all evening and be used for my pleasure.
Starters, a glass of wine, interesting to talk with, intelligent and knowledgeable about the world. Main course and another glass, during the weeks up to the date we had been taking about what to do, and an idea was a quick trip to the bathroom during dinner. No disabled toilet, we quickly slipped into the ladies’ room, the stall at the back. She unzipped my pants and started a blowjob, really nice, slowly taking him in, a little faster, paused, slow again then faster. Her ass, I had to try that as well, panties dropped to the floor, not much space in the stall but we managed. I put my dick to the entrance and gently pushed him inside, oh that was really nice as well, just getting familiar to the feeling of her tight ass around my dick, then a little faster. And then suddenly. Quiet, there is somebody in the stall next door. There I stood with my dick in her ass, trying to not move and be quiet. Not the easiest task in the world. Alone again and the action could continue. Two holes inaugurated and the first films shots recorded. Back just in time for next course.

At the hotel room
How do you report on 3-4 hours of sexual activities?
You don’t, but if you can imagine anal bareback in this position, and that, and the next one, and a fourth, slow and then fast, then hard and deep, ass-to-mouth, fucking the pussy (with condom), cumming on her face/mouth, a finger in the ass while fucking her pussy and the opposite, you get the picture. Occasionally, a break, some pillow talk, a drink or simply just laying down to get my heart rate down again.

I had to throw in the towel before she did.

While I was sipping a cold beer, I watch her as she got dressed, her tits, the ass, just imagine it had been mine all evening, she kissed my best friend goodbye, no reaction, he was all done, and slipped out into the night leaving me with the memories and a slow blues on the radio.

An amazing experience, probably the most sexy and wild evening in my life, definitely the one with the most anal. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den store pung må være blevet tømt i mere end en forstand. Af nysgerrighed: Skabte det slet ikke udfordringer at I begge var væk fra bordet i restauranten længe nok til at gennemspille intermezzoet på toilettet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Intermezzoet som du kalder det var en joker inden aften udspændt sig.

Jeg havde taget to forholdsregler,

1 jeg havde valgt en hotel restaurant og tydeliggjort (vist mit nøglekort med værelsesnummeret på) overfor tjeneren hvilket værelse jeg boede på (hun var fashionable forsinket, så jeg nåede det meste af en øl og small talk med tjeneren inden hendes ankomst). Og utroligt heldigt så var toiletterne en del af restauranten, man skulle ikke ud i hotel delen 

2 hun forlod bordet først, jeg bestilte desserten og lod tjeneren vide at vi havde god tid inden jeg også forlod bordet ( måske/måske ikke han kunne gætte hvad vi lavede, not my problem)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lækkert at du deler. Hun er da i den grad en jeg fantaserer om med det setup. Jeg står så bare hverken med 10.000 + udgifter jeg kan bruge på det, eller mulighed for en friaften/nat væk fra famillien. Men stadigvæk er det vel sådan købesex helt ideelt burde foregå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har egentlig altid troet at det var et langskud og en eventyr forstilling, når jeg så en kvindes annonce med priser som lå fra 10.000 kr og op efter. Også selvom det var for en overnight session. Havde en forstilling om at kvinderne skulle til Dubai for at tjene den slags penge på en enkelt kunde. 

Synes du så her i bagklogskabens klare lys: måske allerede efter det lille hovede var stoppet med at tænke, at det var alle pengene værd? Forstiller mig at det blev langt mere end 10.000 kr da du nok ikke spiste hende af med McDonalds og et tarveligt Airbnb værelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 7 timer siden:

Jeg har egentlig altid troet at det var et langskud og en eventyr forstilling, når jeg så en kvindes annonce med priser som lå fra 10.000 kr og op efter. Også selvom det var for en overnight session. Havde en forstilling om at kvinderne skulle til Dubai for at tjene den slags penge på en enkelt kunde. 

Synes du så her i bagklogskabens klare lys: måske allerede efter det lille hovede var stoppet med at tænke, at det var alle pengene værd? Forstiller mig at det blev langt mere end 10.000 kr da du nok ikke spiste hende af med McDonalds og et tarveligt Airbnb værelse. 

Grundlaget for oplevelser til den tarif er helt sikkert meget begrænset, selv i denne verden. Jeg var dog ikke den første som havde inviteret hende ud.

Der er ikke mange kvinder som vil lege den slags lege (det være sig privat eller professionelt) og færre af dem er flotte piger i 20’erne, endnu mindre bliver mængden af flotte piger i 20’erne som vil lege legen med mænd omkring 50 år. Se, det svarer faktisk slet ikke på dit spørgsmål om jeg synes det var pengene værd. Så lad mig uddybe, jeg er ikke sprunget direkte ud i denne date. Jeg har deltaget i flere af hendes gangbang og i en begrænset periode kørte hun også med kortere personlige møder, som jeg nåede at være en del af.

Så jeg har bygget den op, så jeg kendte hendes sex energi, et par af hendes kink og at vores personlige energier svinger okay sammen. I denne omgang blev der så tilføjet et par elementer til legen og tiden sammen var forlænget. Men selvfølgelig var jeg, lidt, usikker på om fantasierne kunne tåle et møde med virkeligheden. Det kunne det, og på flere punkter blev fantasien faktisk overhalet af virkeligheden. 
Så det korte svar er ja, jeg synes at det var det værd. Det er min opfattelse at hun leger de lege for sjov og spænding, og at det faktisk tænder hende. Det mærkes tydeligt når man stikker hånden ind mellem benene på hende.

Og ja, det kræver lidt mere end McD og Cabinn.

Redigeret af Hr Lille Niels
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oprydning og en enkelt bruger smidt ud af tråden. Næsten bruger, der ønsker at skrive et indlæg læser trådstarters første indlæg og ser om det er relevant i forhold til dette inden man svarer.

Derudover så skal man naturligvis altid tale respektfuldt både TIL og OM andre. Hvis du ikke kan omtale en GP i en respektfuld tone, så er Erogude ikke for dig.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...