Hop til indhold

Recommended Posts

Penge tilbage i skat, de skulle sættes i omløb igen.

Efter en kort og præcis kommunikation på snap (hun krævede bl.a. et billede af udstyret inden en endelig aftale kom i hus) mødte jeg dagen efter op i lobbyen på det aftale tid og sted, der sad et par andre fyre og kiggede ned i deres telefoner. Afhentet af hendes ven, og efter lidt transport udfordringer, ankom vi til hvor seancen til finde sted.

Reglerne:

 

  • ingen smerte eller slag
  • vaginalt og analt med gummi, nyt gummi efter anal
  • medbring egne kondomer, rigeligt
  • oralt uden
  • al sperm skulle afleveres i munden på hende
  • hendes ven ville filme med hende i fokus, ingen ansigter af deltagere

 

 

Flot og sexede pige, efter en kort ordveksling fik vi (6 mand, 3 lidt ældre og 3 lidt yngre) smidt tøjet og hun suttede alle stive. Herefter skete der flere ting i løbet af de næste 80-90 min, end jeg kan huske og beskrive, her følger et udvalg frit fra hukommelsen:

  • hun med pikke i mund og røv i doggy, i missonæren, i cow girl, i reverse cow girl
  • hun med pikke i mund og mis i sengen, igen i missionæren, doggy og cow girl
  • dp i cow girl og reverse cow girl, og på et tidspunkt også en pik i munden
  • al sperm blev afleveret i munden/ansigtet
  • en masse oralt med og uden afslutning
 
Personligt var jeg først til at afslutte, ikke at det var et mål i sig selv, men hun ville have så meget sperm som muligt så ingen grund til at holde igen. En pause ca halvvejs inden vi med fornyet styrke gav hende mere sperm. Allerede i løbet af første halvleg talte vi om at hun nok kunne tage mere end vi kunne give hende, og ganske rigtigt det hele stoppede naturligt efter 80-90 min hvor hun forsøgte at vride en sidste dråbe ud af en af de yngre, alle andre havde givet op på det tidspunkt.
 
Hun gør helt sikkert dette af lyst, faktisk fik jeg først spurgt til overdragelse af betalingen i pausen.
 
Tak til de øvrige deltagere for en god atmosfære og for at give plads til hinanden.

 

Summary in English, as not all participants speak Danish:

  • Really sexy and good looking girl, who loves sex in all three holes, orally without everything else with condom
  • Great set-up, thanks to her friend and the other participants for a very friendly atomsphere
  • She could take more cum than six guys could give
  • Will I go again? Yes, if the date is possible

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 12 minutter siden:

Penge tilbage i skat, de skulle sættes i omløb igen.

Efter en kort og præcis kommunikation på snap (hun krævede bl.a. et billede af udstyret inden en endelig aftale kom i hus) mødte jeg dagen efter op i lobbyen på det aftale tid og sted, der sad et par andre fyre og kiggede ned i deres telefoner. Afhentet af hendes ven, og efter lidt transport udfordringer, ankom vi til hvor seancen til finde sted.

Reglerne:

 

  • ingen smerte eller slag
  • vaginalt og analt med gummi, nyt gummi efter anal
  • medbring egne kondomer, rigeligt
  • oralt uden
  • al sperm skulle afleveres i munden på hende
  • hendes ven ville filme med hende i fokus, ingen ansigter af deltagere

 

 

Flot og sexede pige, efter en kort ordveksling fik vi (6 mand, 3 lidt ældre og 3 lidt yngre) smidt tøjet og hun suttede alle stive. Herefter skete der flere ting i løbet af de næste 80-90 min, end jeg kan huske og beskrive, her følger et udvalg frit fra hukommelsen:

  • hun med pikke i mund og røv i doggy, i missonæren, i cow girl, i reverse cow girl
  • hun med pikke i mund og mis i sengen, igen i missionæren, doggy og cow girl
  • dp i cow girl og reverse cow girl, og på et tidspunkt også en pik i munden
  • al sperm blev afleveret i munden/ansigtet
  • en masse oralt med og uden afslutning
 
Personligt var jeg først til at afslutte, ikke at det var et mål i sig selv, men hun ville have så meget sperm som muligt så ingen grund til at holde igen. En pause ca halvvejs inden vi med fornyet styrke gav hende mere sperm. Allerede i løbet af første halvleg talte vi om at hun nok kunne tage mere end vi kunne give hende, og ganske rigtigt det hele stoppede naturligt efter 80-90 min hvor hun forsøgte at vride en sidste dråbe ud af en af de yngre, alle andre havde givet op på det tidspunkt.
 
Hun gør helt sikkert dette af lyst, faktisk fik jeg først spurgt til overdragelse af betalingen i pausen.
 
Tak til de øvrige deltagere for en god atmosfære og for at give plads til hinanden.

 

Summary in English, as not all participants speak Danish:

  • Really sexy and good looking girl, who loves sex in all three holes, orally without everything else with condom
  • Great set-up, thanks to her friend and the other participants for a very friendly atomsphere
  • She could take more cum than six guys could give
  • Will I go again? Yes, if the date is possible

 

Holy moly det lyder frækt. Gid hun gør det igen snart. Opdagede ikke annoncen . Hvad kostede det og kan du beskrive pigen? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder jo som en forrygende oplevelse! Linket er ikke virksomt, så mit spørgsmål er, om I får en kopi af filmen?  :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, for 5 minutter siden:

Holy moly det lyder frækt. Gid hun gør det igen snart. Opdagede ikke annoncen . Hvad kostede det og kan du beskrive pigen? :)

Det bliver lange tråde, med den citering der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, 1 time siden:

Holy moly det lyder frækt. Gid hun gør det igen snart. Opdagede ikke annoncen . Hvad kostede det og kan du beskrive pigen? :)

Hun er 165-170 måske 60 kg. Et par meget pæne bryster som har fået lidt hjælp for nå str c. Det hele ser meget harmonisk ud. Jeg ville til en hver tid vende mig efter hende på gaden. Kønt ansigt med et dejligt smil.

Hun har gjort det et par gange, forstod jeg. Der var et par gengangerne med. Der er også en tråd fra midt januar om hendes gb.

2k måtte jeg af med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
zombie skrev, 1 time siden:

Det lyder jo som en forrygende oplevelse! Linket er ikke virksomt, så mit spørgsmål er, om I får en kopi af filmen?  :razz:

Jeg kiggede hendes ven over skulderen et par gange mens han filmede. Hun er meget udstillet og handlingerne er meget eksplicitte, så dem tror jeg ikke at hun vil dele med andre (mødt over snap). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, den 15.4.2024 at 18:31:

Jeg kiggede hendes ven over skulderen et par gange mens han filmede. Hun er meget udstillet og handlingerne er meget eksplicitte, så dem tror jeg ikke at hun vil dele med andre (mødt over snap). 

Hvor meget så du? Altså hvad jeg har forstået ud fra annoncen, bliver der filmet / taget billeder. Er det fuld krop eller kun up close af hende?

Og ud fra hvad du skriver, virker det lidt mere som hun bliver udstillet, selvom hun skriver hun vil ha billederne fordi det tænder hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, for 1 time siden:

Hvor meget så du? Altså hvad jeg har forstået ud fra annoncen, bliver der filmet / taget billeder. Er det fuld krop eller kun up close af hende?

Og ud fra hvad du skriver, virker det lidt mere som hun bliver udstillet, selvom hun skriver hun vil ha billederne fordi det tænder hende. 

Hmm, dette kunne nemt ende i en debat om betydningen af enkelte specifikke ord, den debat er min grammatiske baggrund utilstrækkelig til at tage del i.

Så lad mig prøve med enkle ord at beskrive hvad jeg så.

Først, jeg så ikke meget, jeg var optaget andet steds, og jeg kiggede primært for at få bekræftet at fokus var på hende og ikke på os andre. Fokus var på hende. Jeg så optagelse af film med seksuelt indhold.

Udstillet? Vise sig frem? Synlig? I fokus? jeg ved ikke hvad der er den korrekte grammatiske betegnelse. 
 

Min hovedpointe var at hun nok ikke ville dele, da det er tydeligt hvad der sker.

Godt nok?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...