Vixenida 1388 Skrevet 9. Oktober Bruger typisk diskret hotel eller air bnb, men hvad er situationen egentlig med sommerhuse? Anbefalinger? Det er jo udenfor sæson nu, så priserne er altså gode - og kunne jo være et dejlig ophold også. Send gerne forslag i privat beskeder eller kom med din holdning her. tak tak! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 9. Oktober Min anbefaling lad være. Nu må vi se hvor meget du bliver høvlet ned. Men da jeg for nogen tid siden spurgte til emnet sommerhus. Kom der links med regler og at de herfra som ejer sommerhuse bestemt ikke ville bryde sig om hvis det var deres. At nogen udlejere som får mistanke om det. Overvågning på vandforbrug etc. sender udlejnings bureauet ud for at stoppe det. Men godt ophold hvis du alligevel vælger det. Jeg droppede det, da jeg ikke gad gå med frygten er der nogen der booker, bare for at få adressen og anmelde det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 752 Skrevet 9. Oktober I forlængelse af ovenstående, hvordan ville du selv have hvis du vidste at dit sommerhus blev brugt til den slags? Jeg nærmer mig ordsproget “Sten og glashus” jeg ved det godt, men jeg kunne ikke forestille mig som potentiel ejer af et sådant hus og mine børn evt. skulle sove i en seng hvor der var blevet leget “gem pølsen” til den store guldmedalje, medmindre der bliver brugt vådligger lagen (totalt ufedt) vil der komme pletter på en madras og sommerhuse har i forvejen en til dens til at lugte lidt ….funky. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3348 Skrevet 9. Oktober Ikke en særlig god ide. Jeg kender et tilfælde, hvor nogle naboer blev sure over biler der vendte i deres indkørsel og anmeldte til Politiet at der foregik noget mærkelig i sommerhuset. (de troede at der blev handlet med narkotika) Politiet kom til stede, og var ikke i triviel om at der blev drevet bordel, to let påklædte piger og en enkel kunde. Ejeren af sommerhuset blev næste formiddag præsenteret for en sigtelse for rufferi, af to betjente der mødte op på hans privat adresse. Den blev dog frafaldet efter nogle uger da huset var booket via nettet ved et udlejningsfirma, som havde sendt koden til døren via en mail til den ene pige. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
supermadsen 57 Skrevet 9. Oktober ja altså jeg har prøvet det der med sommerhus en gang og det gik da fint nok men hold nu op de udlejere har lange næser du skal næsten hoste forkert før de ringer og spør hva du laver så det kræver man har lidt held og lidt charme med sig men ja uden for sæson kan man jo tit finde et sted billigt og helt for sig selv så man ka få lidt ro og hygge uden naboer der glor så det er lidt et sats men kan være guld hvis man rammer rigtigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg