Hop til indhold
cassanova

Ja jeg aflyser af og til en GP aftale.

Recommended Posts

Ja det må være frustrerende for en GP hvis kunden aflyser en aftale. Men hvis vi prøver at se det fra kundens side. Det er en dyr fornøjelse at besøg en GP , omkring de 1500 for en time. Når jeg får lyst til at besøge en GP , så forespørger jeg flere , 3 til 5 piger . Den GP der svarer først får som regel opgaven, men hvis en anden , mere attraktiv GP også svarer så er det hende der får opgaven , og jeg aflyser dermed  ved den første. Det kan virke hårdt og brutalt , men det er vilkårene. Gp ere kan jo også til enhver tid aflyse opgaver .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor ikke bare vente lidt på at den første svare 1-2 timer? så er du fri for at skulle melde afbud og hun skal ikke bøvle med falske henvendelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 43 minutter siden:

Ja det må være frustrerende for en GP hvis kunden aflyser en aftale. Men hvis vi prøver at se det fra kundens side. Det er en dyr fornøjelse at besøg en GP , omkring de 1500 for en time. Når jeg får lyst til at besøge en GP , så forespørger jeg flere , 3 til 5 piger . Den GP der svarer først får som regel opgaven, men hvis en anden , mere attraktiv GP også svarer så er det hende der får opgaven , og jeg aflyser dermed  ved den første. Det kan virke hårdt og brutalt , men det er vilkårene. Gp ere kan jo også til enhver tid aflyse opgaver .

Jeg skal ikke afvise, at jeg ville kunne finde på at gøre som sig.

Og efter min mening er det helt fint. Det vigtigste er, at man aflyser aftale, hvis man af den ene eller anden grund bliver forhindret. Så er grunden egentlig ligegyldig. Om man har fundet en anden og mere attraktiv pige, om bilen er punkteret så man ikke kan komme frem, om man er blevet syg eller dårlig; eller om blot har fået kolde fødder og ikke tør møde hende, er fuldstændig ligegyldigt. Bare skriv til pigen og aflys.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja - sommetider må man aflyse af en eller anden grund - det naturligvis træls, men så meddeler man det naturligvis så pigen har mulighed for disponere anderledes, mange beder jo også om man lige bekræfter en 1/2 til hel time inden - det helt ok for begge parter - tit ofte bor de jo ikke lige rundt om hjørnet så jeg skriver også lige jeg er på vej - så jeg ikke skal kører forgæves - så behandler vi alle vores aftaler med respekt er det jo lettere for alle - at navigere i - jeg vælger som regel kun en pige og afventer svar - hører jeg ikke noget indenfor en time går jeg videre og indtil vi har lavet en aftale - så er der jo ikke nogen - sommetider er det på dagen eller den næste dag - afstemmer ydelser og pris inden - det er på plads, men tager altid en time, da jeg syntes der skal være ro på og man kan finde ud af nærme sig - så derfor bruger jeg mere tid på at vælge - No go er når det ikke er pigen på billedet eller de er 10 år gamle billeder og 10 / 20 kg siden - forstår ikke pigerne at de gider bruge tid på at lokke kunder til på et falsk grundlag - det må da give problemer flere gange. Så en opfordring til pigerne - brug nu de nyeste billeder som er realistisk og brug lige et par min af jeres tid til afstemme med kunden - aftal ikke ydelser som I ikke gør eller ikke har lyst til - 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er det altid okay at aflyse en aftale, så længe man skriver det til GPen i god og ikke bare bliver væk :) Sådan er det jo også med andre aftaler her i livet. Man bliver jo heller ikke bare væk fra en tandlægetid eller aftale med ven. Det er mangel på respekt :rolleyes:

Men hvis man giver lyd fra sig, kunne jeg aldrig drømme om at tænke negativt om det. Det er altid fair. 

Redigeret af louiselarsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Booba skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor ikke bare vente lidt på at den første svare 1-2 timer? så er du fri for at skulle melde afbud og hun skal ikke bøvle med falske henvendelser.

Fordi det automatisk kan gøre at man ender i tidsmæssigt pres i forhold til at kunne nå at kommunikere fornuftigt, få aftalen på plads samt indfinde sig på det aftalte sted.

Men det er naturligvis under den forståelse at en evt. aflysning af en aftale sker prompte og rettidigt. Jeg har i hvert fald en personlig grænse for "hvor sent" jeg ønsker at aflyse. Er den grænse overskredet så er det den aftale der står uagtet hvem end der så måtte svare/byde ind. 

Jeg mener man skylder at respekterer GP's tid på lige fod med ens egen. I samme tråd forventer jeg naturligvis også at GP aflyser rettidigt og ikke blot 5 min før mødet. (Jeg kører ofte både 1, 2 eller 3 timer for at møde den rette pige)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja så må jeg nok være den der stiller mig lidt på tværs. Med mindre man bliver syg eller på anden måde forhindret synes jeg det er at lege med vores tid. De andre der måske har spurgt til samme tid kan sagtens have lavet andre aftaler men du havde “reserveret” den. Så selv hvis vi skriver til dem og siger nu blev der ledigt er der ingen garanti at tiden bliver booket igen. 

Personligt har jeg en grænse på 2-3 aflysninger fra samme person i streg hvis de ikke har været ved mig før. Kommer helt an på årsagerne, hvor go tid der blev aflyst. Så her er man ikke garanteret en ny chance. 

Men fristende taktik. Hov jeg har en booking kl 11.00 på 30 min. En spørger til en time. Det har jeg tid til jeg aflyser da bare lige og tager en jeg tjener mere på. Eller det er en ny person, som måske/måske ikke er seriøs. Hov en gammel kending vil ha samme tid. Den skal han da have. Jeg aflyser da bare lige. Tror helt ærligt ikke du/I ville finde det sjovt hvis vi begyndte at være lige så useriøse. Og aflyse i tide og utide. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 7 timer siden:

Ja det må være frustrerende for en GP hvis kunden aflyser en aftale. Men hvis vi prøver at se det fra kundens side. Det er en dyr fornøjelse at besøg en GP , omkring de 1500 for en time. Når jeg får lyst til at besøge en GP , så forespørger jeg flere , 3 til 5 piger . Den GP der svarer først får som regel opgaven, men hvis en anden , mere attraktiv GP også svarer så er det hende der får opgaven , og jeg aflyser dermed  ved den første. Det kan virke hårdt og brutalt , men det er vilkårene. Gp ere kan jo også til enhver tid 

Tænk hvis vi GP’er også drev forretning på den måde …. !!!! Bare og lave aftaler om at mødes For så bare aflyse “ fordi en mere attraktiv kunde “ 

At skive ud til 3-5 Gp’er & “ Den er svare først får opgaven” 

( Hun tror så du er seriøs  & Lægger tid og energi i at skulle møde) Afsætter tid til dig 

Også kan hun så alligevel ende op med at blive fyret af Enten i sidste øjeblik eller 
Citat “  Hvis en anden mere attraktiv GP “ melder sig på banen

Det kan som du skriver “ hårdt og brutalt “

Jeg vil mere mene  mere Bad attitude & mindre God stil… 

Sorry to say Jeg er bare ikke fan …. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 8 timer siden:

Tænk hvis vi GP’er også drev forretning på den måde …. !!!

Det har jeg oplevet mere end en gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Det har jeg oplevet mere end en gang. 

Nu ved jeg godt det ikke er mig du svarer. Og hvis jeg skal formulere mit skriv så det passer ind i emnet. Så tror jeg du/I argumenterer/ retfærdiggør jeres adfærd med gætværk. Tolker dit skriv som du er for at mænd kan aflyse med hvilken som helst grund. Men hvordan ved du pigen har prioriteret en anden. Vi kan ikke af-/bekræfte jeres grundlag for aflysning, lige så lidt som I reelt ved hvad der ligger bag en aflysning fra gp. 
Hvis det er sandt. Kan jeg kun opfordre alle kvinder såvel som mænd til at være seriøse når de bekræfter en booking. Da alt andet ødelægger branchen og skaber endnu en ond cirkel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er så gammeldags at jeg mener en aftale er en aftale.

Jeg har som udgangspunkt kontaktet pigen/damen fordi jeg er interesseret i en aftale, når den er indgået er det sådan det bliver.

De andre alternativer må så vente på en anden god gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, den 7.10.2025 at 16:38:

Det er virkelig dårlig stil. Håber pigerne blacklister

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 2 timer siden:

Jeg er så gammeldags at jeg mener en aftale er en aftale.

Jeg har som udgangspunkt kontaktet pigen/damen fordi jeg er interesseret i en aftale, når den er indgået er det sådan det bliver.

Ja jeg går også efter den kvinde, jeg kunne tænke mig at møde.

Har kun aflyst en gang pga. sygdom, men nu er det en jeg kender i forvejen :wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Casanova

Jeg tror du ville aldrig kunne mødes med mig.

Mange af de mere seriøse vælger at skrive til mig 2-4 gange og er villige til at vente, ind til jeg svar og venter ofte endu længere indtil jeg har mulighed for et møde. Det kan nogle gange tage op til 3 uger, før det kan lade sig gøre.

Derfor tror jeg, du ikke er særlig kræsen, men måske lidt ligeglad med, hvem du sejler rundt med. Men sådan er det ikke for alle.

Og nej – selvom vi har frihed til at aflyse en aftale, synes jeg, det er dårlig stil at gøre det, bare fordi en anden kunde tilbyder mere penge. Det er lidt den situation, du selv står i her.

Selvfølgelig er det noget helt andet, hvis man bliver syg, som @Mister12 nævnte, eller hvis noget vigtigt sker i ens liv, som må have højere prioritet. Men at aflyse et møde for en anden kunde – nej tak! I så fald kan man højst flytte mødet lidt frem eller tilbage, så alle bliver glade. Men bestemt ikke, hvis jeg får fornemmelsen af, at vedkommende skriver parallelt med fire andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, den 7.10.2025 at 21:24:

Tja så må jeg nok være den der stiller mig lidt på tværs. Med mindre man bliver syg eller på anden måde forhindret synes jeg det er at lege med vores tid. De andre der måske har spurgt til samme tid kan sagtens have lavet andre aftaler men du havde “reserveret” den. Så selv hvis vi skriver til dem og siger nu blev der ledigt er der ingen garanti at tiden bliver booket igen. 

Personligt har jeg en grænse på 2-3 aflysninger fra samme person i streg hvis de ikke har været ved mig før. Kommer helt an på årsagerne, hvor go tid der blev aflyst. Så her er man ikke garanteret en ny chance. 

Men fristende taktik. Hov jeg har en booking kl 11.00 på 30 min. En spørger til en time. Det har jeg tid til jeg aflyser da bare lige og tager en jeg tjener mere på. Eller det er en ny person, som måske/måske ikke er seriøs. Hov en gammel kending vil ha samme tid. Den skal han da have. Jeg aflyser da bare lige. Tror helt ærligt ikke du/I ville finde det sjovt hvis vi begyndte at være lige så useriøse. Og aflyse i tide og utide. 

Jeg kunne ikke være mere enig. Der skal være respekt begge veje. Alt andet er ingen tjent med. Bevares der kan ske noget man ikke selv er herre over. Fred være med det. Men har man først lavet aftalen så må det være den man holder. uagtet at man har søgt kontakt med flere annoncører. Eller at en "bedre" kunde vil have en tid man har givet væk.

AmmaRose skrev, 1 time siden:

@Casanova

Jeg tror du ville aldrig kunne mødes med mig.

Mange af de mere seriøse vælger at skrive til mig 2-4 gange og er villige til at vente, ind til jeg svar og venter ofte endu længere indtil jeg har mulighed for et møde. Det kan nogle gange tage op til 3 uger, før det kan lade sig gøre.

Derfor tror jeg, du ikke er særlig kræsen, men måske lidt ligeglad med, hvem du sejler rundt med. Men sådan er det ikke for alle.

Og nej – selvom vi har frihed til at aflyse en aftale, synes jeg, det er dårlig stil at gøre det, bare fordi en anden kunde tilbyder mere penge. Det er lidt den situation, du selv står i her.

Selvfølgelig er det noget helt andet, hvis man bliver syg, som @Mister12 nævnte, eller hvis noget vigtigt sker i ens liv, som må have højere prioritet. Men at aflyse et møde for en anden kunde – nej tak! I så fald kan man højst flytte mødet lidt frem eller tilbage, så alle bliver glade. Men bestemt ikke, hvis jeg får fornemmelsen af, at vedkommende skriver parallelt med fire andre.

Meget korrekt. Anerkendelse af at alle parter dedikere tid, energi og tilstedeværelse ind i de her møder. Det er bestemt ikke noget man bør tage for givet. Heller ikke selvom der ligger en transaktionel relation under det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skriver til pigen jeg vil mødes med og afventer hendes svar, før jeg skriver til andre, syntes det er at spilde pigernes tid, ville selv blive irriteret hvis pigerne brændte en af, fordi noget bedre dukkede op

Del dette indlæg

Link til indlæg
niceguyhimself skrev, for 8 timer siden:

Jeg skriver til pigen jeg vil mødes med og afventer hendes svar, før jeg skriver til andre,

ENIG.

Aflyser dog i god tid ved sygdom (hvilket har været sjældendt) Vil alligevel indrømme, at jeg for nyligt aflyste en aftale, hvor der i annoncen blev lovet french kissing, hvilket jeg nogle timer inden mødet bad hende bekræfte. Men det ville hun ikke, så derfor aflyste jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
niceguyhimself skrev, for 9 timer siden:

Jeg skriver til pigen jeg vil mødes med og afventer hendes svar, før jeg skriver til andre, syntes det er at spilde pigernes tid, ville selv blive irriteret hvis pigerne brændte en af, fordi noget bedre dukkede op

Ditto her. Som regel med den tilføjelse, at jeg gerne vil bede om svar senest kl. xx. Det har den ekstra værdi, at GPen på den måde ved, om det er ok at svare, selvom hun først ser beskeden et stykke tid efter, at jeg har sendt den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
niceguyhimself skrev, for 19 timer siden:

Ingen tvivl om, at dette er den pæneste måde at gøre det på.

Men min erfaring med glædespiger er, at man jo langt fra altid får et hurtigt svar. Nogle gange har jeg oplevet, at der går 2 til 3 timer eller mere.

Så når jeg sidder kl. 19 om aftenen på et hotelværelse og gerne vil have en aftale i hus kl. 21 eller kl. 22, så vil jeg typisk skrive til 1 pige. Og får jeg ikke umiddelbart et svar fra hende efter 5-10 minutter, så vil der være en god chance for, at jeg skriver til 1 mere, venter lidt, så 1 mere. Og så fårå har e vi jo se, hvem der svarer først.

Men når jeg så har en aftale i hus, så ville jeg nok også som udgangspunkt holde mig til den aftale og ikke bare hoppe på en anden og mere attraktiv pige, som responderer senere på min henvendelse. Men man skal jo aldrig sige aldrig. Måske er den mere attraktive kvinde lige præcis hende, jeg allerhelst vil mødes med, og så kan det da godt være, at jeg aflyser den først indgående aftale. Har ikke stået i den situation endnu, så jeg skal ikke sige hvad jeg vil gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nøjagtig samme tilgang. Dog kun med to/tre piger af gangen :) .. 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Så, jeg forstår udemærket godt, at det er svært at vælge og så bare skrive ud og så vente på den første ledige. 

Redigeret af Stapler
Afsporing slettet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold dig til det emne, der ønskes diskuteret. Ingen grund til at fortælle om dine oplevelser med navngivne GP. Læs emnet inden du begynder at skrive.

KøbEnKrammer skrev, for 9 timer siden:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Del dette indlæg

Link til indlæg
ensomfyr skrev, for 20 timer siden:

Ingen tvivl om, at dette er den pæneste måde at gøre det på.

Men min erfaring med glædespiger er, at man jo langt fra altid får et hurtigt svar. Nogle gange har jeg oplevet, at der går 2 til 3 timer eller mere.

Så når jeg sidder kl. 19 om aftenen på et hotelværelse og gerne vil have en aftale i hus kl. 21 eller kl. 22, så vil jeg typisk skrive til 1 pige. Og får jeg ikke umiddelbart et svar fra hende efter 5-10 minutter, så vil der være en god chance for, at jeg skriver til 1 mere, venter lidt, så 1 mere. Og så fårå har e vi jo se, hvem der svarer først.

Men når jeg så har en aftale i hus, så ville jeg nok også som udgangspunkt holde mig til den aftale og ikke bare hoppe på en anden og mere attraktiv pige, som responderer senere på min henvendelse. Men man skal jo aldrig sige aldrig. Måske er den mere attraktive kvinde lige præcis hende, jeg allerhelst vil mødes med, og så kan det da godt være, at jeg aflyser den først indgående aftale. Har ikke stået i den situation endnu, så jeg skal ikke sige hvad jeg vil gøre.

Jeg skriver ikke 2 timer før, skriver som regel dagen før

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er stor forskel på at have flere forespørgsler ude lidt parallelt og så på at aflyse indgåede aftaler.

Jeg spørger fx ofte til om vi kan bade sammen indenfor den afsatte tid og hvis jeg ikke har et svar indenfor 30 min spørger jeg måske en anden. Når så får svar, at det kan vi godt, men det koster 300 kr, ja så siger jeg oftest nejtak og håber på den anden siger ja uden merpris. 

Det kalder jeg ikke at bryde en aftale, men nejtak til at indgå en aftale. Havde jeg sagt jatak til den første aftale med merprisen og fået den anden aftale uden merpris lidt senere, holder jeg fast i den første. En aftale er en aftale!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...