Hop til indhold
SweettieDK

Sabotage… fravalg af kunder.

Recommended Posts

SweettieDK skrev, for 10 minutter siden:

Den sorterer dog ikke de problematiske etniciteter helt fra da de måske kan de sprog uden at have ændret syn på hvordan man behandler kvinder

Ja, desværre ikke alle danske ord, nogen af dem har slået op i ordbogen for at se betydning såsom "respektfuld, ligeværd og pli"

Redigeret af ½angel

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 7 timer siden:

Jeg har stående nu at jeg kun taler dansk og engelsk. I stedet “de skal kunne”. Så jo det tænker jeg du kan. Den sorterer dog ikke de problematiske etniciteter helt fra da de måske kan de sprog uden at have ændret syn på hvordan man behandler kvinder. 

Nå jeg har nu ændret min Annonce og bede om  oplysning om  hvilke nationalitet de har og at de skal send et billede af venstre hånd. Dermed skulle være det lidt nemmere at udsotere. Og til første gang med en hak at de skal strat Beskeder med en særlig emoji som står ned  af Annoncen ellers svar jeg ikke til henvendelse - for at være sikker at velkomne har læst hele annoncen og forebyg for meget tid på skriveri med personer som er for doven at læse annonce. 

Tak Sweetti for din oplysning om ændring af love. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh denne diskussion har været har så mange gange før.

Selvfølgelig er det et hvert menneskes ret, til at fravælge hvem man vil være sammen med uanset om det er et betalt samvær eller ej!!!

Vi som gæster vælge også selv hvem vi vil være sammen med, og mange finder det i orden at vende i døren på trods af bestilt tid, som måske har gjort at kvinden har måtte sige nej til andre gæster.

Eller må vi som gæster ikke fravælge men skal besøge alle kvinderne i en tilfældig rækkefølge uden at kunne takke nej :lol:

Bemærkede lige at der blev søgt efter en dansktalende Thai, vedkommende udelukker alle andre etniske grupper.

Så er det vel ikke lovligt i henhold til tidligere omtalte EU lov?

Redigeret af LystTilSM

Del dette indlæg

Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 8 timer siden:

Åh denne diskussion har været har så mange gange før.

Ja det har den som jeg selv skrev. Diskussion om rigtigt eller forkert var heller ikke pointen med opslaget. 

LystTilSM skrev, for 8 timer siden:

Bemærkede lige at der blev søgt efter en dansktalende Thai, vedkommende udelukker alle andre etniske grupper.

Så er det vel ikke lovligt i henhold til tidligere omtalte EU lov?

Ved ikke om EG bliver pålagt at følge reglen.
Tvivler uanset på der er ressourcer til at styre det i alle de mange tråde og kommentarer. Men nu er det også mændene der går efter os annoncørerne. Og med mindre nogen gp’er gider tage sig tid til at sidde og sørger for “det gælder ens for alle”. Så bliver de nok uanset ikke rapporteret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en simpel regel. Vis annoncen enden siger "No Blacks or mixed allowed", "Dear Danish",  Scandinavian" eller "Vikings" undgår jeg de dammer. Syns jeg det er surt fordi de fravælger mig af min baggrund? Ja, men man skal respektere GPer's ønsker og at bruge de nye EU regler til at saboterer og afpresning er helt skut af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige en tilføjelse, til Jer piger som 100% ikke ønsker andre etniciteter. 

Fik i dag denne ordlyd. 
“Født og opvokset i Dk”, jeg fangede den og spurgte:

Og danske forældre?

Nej xxx

Jeg valgte at takke nej. Egentlig ikke fordi pågældende land, er et for mig automatisk fravalg, har andre søde kunder derfra.
Men fordi når man bevidst forsøger at lave en formulering der kan misfortolkes. Hvor han ved fremmøde kunne argumentere, “har aldrig sagt jeg var dansker”, så viser det mig man prøver at skjule noget, smutte gennem nåleøjet på en misforståelse. Der er ingen garanti for han var opvokset, opdraget med danske / skandinaviske værdier og kvindesyn.

Så pas på hvad I siger ja til. Spørg hellere en gang for meget. 

Med til historien hører, han ved de første henvendelser ikke havde oplyst nationalitet. Hvis jeg uanset ikke har tid indgår jeg ikke i dialogen inden det er relevant, svarer blot “nej”, “desværre ikke” el.lign. Og jeg havde en enkelt gang slet ikke svaret, simpelthen for at få ham til, at overveje hvorfor han ikke fik svar. Idag gav han så alt ønsket booking info. Men som sagt et ganske velformuleret forsøg på, at undgå at oplyse sit reelle kulturelle/genetiske ophav. 

Piger vær opmærksom og pas på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er typisk dansk at overfortolke og overimplementere EU lovgivning.

Det håbløse GDPR regime er et godt eksempel på dette. En sympatisk lovpakke der overfortolkes i vildskab til stor gavn for bureaukratiet og en fed indtægtskilde for juridiske konsulenter.

Hvis man i sin annonce skriver at man ikke kan har lyst til at have sex med gæster af specifikke etniciteter fordi man ikke kan tænde på dem seksuelt, så burde det vel ikke være anderledes end hvis man skriver at man ikke tænder på gæster der er overvægtige eller gæster der er for gamle eller for unge.

Jeg tænder for eksempel slet ikke på kvinder af afrikansk, mellemøstlig eller asiatisk oprindelse, og jeg er på ingen måde eller form racist eller fordomsfuld. Disse etniciteter får bare slet ikke kalorius til at rykke på sig.

Jeg tænder heller ikke på unge kvinder uanset etnicitet. Jeg undgår bevidst at besøge østeuropæiske kvinder, da jeg ikke vil kunne leve med at have sex med en kvinde der kan være handlet. Ikke dermed sagt at alle østeuropæiske kvinder er handlede, og ikke et ondt ord om andre gæster der frekventerer østeuropæiske piger. Hvis jeg undlader at besøge dem, er jeg personligt 100% sikker på at jeg ikke rammer en der er handlet.

Et lille tip kan være at få ChatGPT eller en anden GPT til at hjælpe med at formulere en annoncetekst der vil kunne holde ifht. EU lovgivningen (som jeg i dette tilfælde ikke kender).

God weekend til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
PolleFraSnave skrev, for 2 minutter siden:

Et lille tip kan være at få ChatGPT eller en anden GPT til at hjælpe med at formulere en annoncetekst der vil kunne holde ifht. EU lovgivningen (som jeg i dette tilfælde ikke kender).

God weekend til alle

Er ChatGPT virkelig i stand til det? ;)

Også god weekend til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heliot skrev, for 6 minutter siden:

Er ChatGPT virkelig i stand til det? ;)

Også god weekend til dig

Ja da. Opskriften er at man laver et udkast til en tekst. Den sætter man ind i GPT’ens tekstfelt og sørger for at starte med 3 x “ og slutte med 3 x “

Eksempel:

”””Dette er min annoncetekst”””

Under teksten skriver man så instruksen/prompten til GPT’en inden man trykker SEND 

Eksempel på prompt:

Kom med et bud en version af ovenstående tekst hvor indholdet overholdet EU lovgiving om annoncering - specielt i forhold til diskriminering pga etnicitet. Du skal bruge mit sprog og tænk dig om

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...