Hop til indhold
Nydgerrig

Jomfru sex 1000 kr

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/438795

Ja man kan da fremsætte mange ønsker - Jeg er en gift mand der søger en kvinde over 18 der vil sælge sin mødom for 1000 kr.

Det er jo den helt rigtige tilgang når man skal have gang i sit sexliv - her kan en hver jomfru få taget sin mødom er en erfaring gift voksen man og tilmed få 1.000 kr. oven i handelen 

Det nok ganske urealistisk der nogen falder for den - men i principet skal det efter min mening være en god oplevelse for pigen som skal have sex første gang, og det syntes jeg ikke er tilgangen til at blive indviet i sexlivet på - hvad syntes i andre om denne form for annoncere - er det ok ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal nok ikke gøre dig de store forhåbninger. 
Ikke mange piger som ikke allerede er i branchen eller overvejer at begynde kigger på AL.

De unge nystartede er dem som kan tage de højeste priser. (Så du skal som minimum forvente en alder i den høje ende af din skala).

Der hvor den falder igennem for mig. Sende billeder. Vend den lige om og tænk på hvor mange af Jer mænd som selv bakker ud af aftaler hvis der kræves billeder. 

Du kan ligeså godt være en fake som kun ønsker dig en samling frække billeder. 
Du vil vurdere “varen”. Meen…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nydgerrig skrev, 1 time siden:

Det nok ganske urealistisk der nogen falder for den

Helt enig. Bare det at pigerne skal sende billeder inden besøg, beviser at manden er mega naiv.

Han for ingen svar, og ingen billeder at hive i elastikken til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 21 minutter siden:

Helt enig. Bare det at pigerne skal sende billeder inden besøg, beviser at manden er mega naiv.

Han for ingen svar, og ingen billeder at hive i elastikken til.

Enig.

Alt skriger af naivitet og manglende situationsfornemmelse.

Alene at tilbyde 1000 kr gør det nærmest grinagtigt :o

Det bedste er nok, at der aldrig vil komme seriøse svar - håber aldrig nogen skal møde en person med sådan en personlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 44 minutter siden:

Du skal nok ikke gøre dig de store forhåbninger. 

Jeg tror ikke det er trådstarters annonce

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nydgerrig skrev, for 1 time siden:

hvad syntes i andre om denne form for annoncere - er det ok ?

Jeg kan ikke se hvorfor annoncen ikke skulle være ok.

Men chancen for at den giver pote tror jeg er mindre end at få 8 rigtige i lotto ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 1 time siden:

De unge nystartede er dem som kan tage de højeste priser.

Det kan godt være - men det er som regel, de mere erfarne, der tjener mere ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, 1 time siden:

Jeg tror ikke det er trådstarters annonce

Der her du set 100% korrekt - jeg er filosofere blot lettere ironisk og sarkastisk over annoncen og spørger mig selv og I andre hvad I syntes min holding er det dybt ude - og ikke indenfor rammen hvad får en voksen gift mand til at ligge en sådan annonce op - i forventning om hvad ? hvordan blev han overhovedet gift ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Går den så går den!

Men jeg tænker at han skal sætte et eller to nuller efter beløbet, hvis han skal have nogen som helst jomfru til at skrive til ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har jo ytringsfrihed her i landet.

Dermed har man også ret til at komme med torskedumme ytringer - herunder at skrive og indrykke torskedumme annoncer!

Vi andre har så lov til at ytre spot og spe!   :P Dog så længe det ikke tar overhånd og bliver til deciderede injurier! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...