gafka 38 Skrevet 8. September Hej alle, Jeg vil bare høre fra jer andre hvor længe I ville vente på at en GP svarer tilbage før I prøver på at kontakte en helt anden GP? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 86 Skrevet 8. September Kommer meget an på hvad situationen er. Hvis det lige præcis er hende jeg vil besøge, så venter jeg til jeg får svar. Hvis jeg har et par stykker i kikkerteren, så en times tid. Man kan ha været uheldig at man lige har skrevet til hende, i det hun modtager en anden kunde. Så en times tid efter, så burde hun være ledig igen til at svare. Men altså, synes altså heller ikke du ''skylder'' nogen noget, og du skal besøge dem, fordi du skrev til dem. Det er da helt fair at have skrevet til mere end en, bare du ikke laver en aftale og så bliver væk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5218 Skrevet 8. September gafka skrev, for 39 minutter siden: Hej alle, Jeg vil bare høre fra jer andre hvor længe I ville vente på at en GP svarer tilbage før I prøver på at kontakte en helt anden GP? Du kan med fordel i din egen sms angive, at du gerne vil have svar fx senest kl. 11.15. Medmindre det handler om en aftale med kort varsel, så plejer jeg selv at give pigen ca 75-90 min til at svare, netop fordi hun jo kunne have en gæst, der lige var kommet, og de fleste aftaler varer højest en time. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5218 Skrevet 8. September Den_glade_amatør skrev, for 50 minutter siden: Du kan med fordel i din egen sms angive, at du gerne vil have svar fx senest kl. 11.15. At gøre sådan har også den fordel, at GPen ved, hvor længe det er ok at svare dig. Mange piger vælger hellere at undlade at svare end at sende et svar med flere timers forsinkelse, hvilket kan have den uheldige konsekvens, at hendes sms kommer på et ubelejligt tidspunkt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1212 Skrevet 8. September Som den_glade_amatør skriver, så en rigtig god ide at skrive tidsrum i du må skrives til. Ser jeg først en besked flere timer senere, er det ikke altid jeg svare. Er beskeden blot et “Hej” svarer jeg os kun hvis jeg keder mig. De beskeder hvor manden skriver “Hej, jeg er en mand på xx år, der gerne vil besøge dig xx-tid kl xx. Jeg vil gerne hvis vi kan xxx (som også viser han har læst annoncen og ikke ønsker noget, der klart står jeg ikke tilbyder)” bliver prioriteret først. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 8. September Det kommer i høj grad an på situationen. Hvis jeg sidder en aften ved 20.30-tiden på mit hotel og gerne vil have poleret 1-tallet samme aften, så venter jeg ikke særlig længe. Sandsynligvis har jeg også fundet et par stykker, som jeg har skrevet til. Så får vi se, hvem der svarer først, og om svaret er attraktivt. Her vil jeg ikke sidde flere timer og vente, men vil gerne have svar inden for 15 - 60 minutter eller så, for jeg skal jo også seng, så jeg er klar til møde eller kursus dagen efter. Omvendt har jeg andre været lidt mere forudseende, da jeg jo godt ved, at jeg vil sidde på det hotel ved 20.30-tiden og nok gerne vil have 1-tallet poleret. Her har jeg nogle gange forsøgt at skrive 1 - 2 dage før. Nogen svarer hurtigt, andre langsommere. Her mødtes jeg engang med en sød kvinde, som først svarede mig efter 12-16 timer. Efter det første svar var hun så ret hurtig til at svare og vi fik lavet en aftale dagen efter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1399 Skrevet 8. September Normalt svares der hurtigt, men jeg venter op til en time, hvis det er en aftale samme dag jeg forsøger at lave. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg