Hop til indhold

Recommended Posts

Har du personligt besøgt Agatha? (hvilket det lyder til du har). 
De Post-op GP jeg har erfaring med, plejer at vide hvordan en pik skal suttes, og kan tage den bagi som en champ. Og det er vi nogen der godt kan lide:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hansibansi skrev, den 1.9.2025 at 19:56:

Hun er tidligere mand i min optik

Lidt svært at forholde sig til. Enten er man tidligere mand eller ej. “I min optik” giver ikke rigtig mening her. 

Hansibansi skrev, den 1.9.2025 at 19:56:

stemmen knækker over og har meget tydelige ar de forkerte steder.

Og det her er ren volapyk. Har stemmen ar?

Uanset hvad der måtte være op eller ned vedrørende det gode menneske, der kalder sig Agatha på EG (og jo, jeg har også set Aghathas billeder) er jeg nok på linje med @tusse.

Jeg er mere forvirret end oplyst af din anmeldelse. Har du faktisk mødt hende? 

Og som du i øvrigt selv skriver efterfølgende 

Hansibansi skrev, 1 time siden:

Jeg foretrækker en rimelig sandfærdig varedeklaration, ellers bliver vedkommende sendt hjem igen. Det synes ikke er helt urimeligt.

Vi andre foretrækker ikke blot en påstået sandfærdig, men også troværdig varedeklaration fra dig, hvis vi skal lytte efter. 

Twain

Redigeret af Twain

Del dette indlæg

Link til indlæg

En gevaldig omgang sniksnak - jeg kan i sagens natur ikke kønsteste en GP, men hun er efter min bedste overbevisning ikke en biologisk kvinde. Og derfor var det afgang for mit vedkommende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Twain skrev, for 18 timer siden:

Vi andre foretrækker ikke blot en påstået sandfærdig, men også troværdig varedeklaration fra dig, hvis vi skal lytte efter. 

Twain

Til Twain

Nu vil jeg ikke hoppe på en ene eller den anden side i denne diskussion, Men da jeg har set nok snart en mill ladyboys i thailand, kan jeg med 90% sige at ja kvinden i annoncen er med mit relativt trænede øje født som mand. De restende 10% kan også skyldes de mange operationer som kan forvrænge virkeligheden, og dertil kan man spørge om der uanset hvad er tale om en ægte kvinde. Men vil nu uden at påstå noget konkret sige, at hun er tidligere mand. Hvis hun er det, hvilket hun nok er, burde hun skrive det.

Men undskyld mig Hansibansi, syntes du under ingen omstændigheder at hendes billeder og videoer var en ledetråd? Hvis du tændte så meget på det du så i annoncen, er der muligvis noget du bør undersøge sexuelt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hansibansi skrev, den 5.9.2025 at 14:41:

En gevaldig omgang sniksnak - jeg kan i sagens natur ikke kønsteste en GP, men hun er efter min bedste overbevisning ikke en biologisk kvinde. Og derfor var det afgang for mit vedkommende. 

Du misforstår. Min bemærkning handlede slet ikke om Agatha, men alene om dig og din sammenblanding af volapyk og ondskabsfuldhed i en mindre end to linjers “anmeldelse.”

skunken skrev, den 5.9.2025 at 15:34:

Til Twain

Nu vil jeg ikke hoppe på en ene eller den anden side i denne diskussion, Men da jeg har set nok snart en mill ladyboys i thailand, kan jeg med 90% sige at ja kvinden i annoncen er med mit relativt trænede øje født som mand. De restende 10% kan også skyldes de mange operationer som kan forvrænge virkeligheden, og dertil kan man spørge om der uanset hvad er tale om en ægte kvinde. Men vil nu uden at påstå noget konkret sige, at hun er tidligere mand. Hvis hun er det, hvilket hun nok er, burde hun skrive det.

Men undskyld mig Hansibansi, syntes du under ingen omstændigheder at hendes billeder og videoer var en ledetråd? Hvis du tændte så meget på det du så i annoncen, er der muligvis noget du bør undersøge sexuelt. 

Som jeg skrev, havde jeg også hæftet mig ved Agathas billleder. Og jeg er enig med dig. Hun kan sagtens have været født mand. 

Jeg reagerede alene på @Hansibansi s anmeldelse, fordi den, i det omfang den overhovedet gav mening rent sprogligt (og det gør den ret beset ikke), var afstumpet og lød som hævn for dårlig dømmekraft.

Twain

Redigeret af Twain

Del dette indlæg

Link til indlæg
Twain skrev, for 16 minutter siden:

Du misforstår. Min bemærkning handlede slet ikke om Agatha, men alene om dig og din sammenblanding af volapyk og ondskabsfuldhed i en mindre end to linjers “anmeldelse.”

Som jeg skrev, havde jeg også hæftet mig ved Agathas billleder. Og jeg er enig med dig. Hun kan sagtens have været født mand. 

Jeg reagerede alene på @Hansibansi s anmeldelse, fordi den, i det omfang den overhovedet gav mening rent sprogligt (og det gør den ret beset ikke), var afstumpet og lød som hævn for dårlig dømmekraft.

Twain

Og som du kan læse i min besked er vi enige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal ikke kunne sige om det bare er snowflakes eller mangel på trækkraft på harddisken, men jeg skrev sådan set bare at "damen" i min optik var en mand. En ret vigtig oplysning skulle jeg mene, men sådan kan vi jo være så forskellige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hansibansi skrev, for 1 time siden:

Jeg skal ikke kunne sige om det bare er snowflakes eller mangel på trækkraft på harddisken, men jeg skrev sådan set bare at "damen" i min optik var en mand. En ret vigtig oplysning skulle jeg mene, men sådan kan vi jo være så forskellige. 

Din oplysning var rigtig fin, men tonen var lidt skarp, hvilket er forståeligt hvis du føler dig snydt. Næste gang tæl lige til 10 og skriv mere sagligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...