Hop til indhold
3somelover

Minnie - aldrig igen

Recommended Posts

Jeg har altid leget lidt med tankerne om trans i meget lang tid og faldt så over Minnie der virkede sød og havde gode anmeldelser. Jeg valgte derfor at tage chancen for nogle måneder siden. Lidt svær at komme i kontakt med men det lykkedes skam.

Meget nervøs tog jeg derud og fik afjandlet. Da jeg kom ind var det virkelig GFE og berøring der ville noget. Det endte med at hun var toppen og jeg kunne mærke hun ville have mig. Jeg ville det også og sagde til hende hun skulle finde kondomet. Lidt flere kys og så blev jeg blev ført op i hende. I øjeblikket var jeg simpelthen for liderlig til at tænke, men da jeg så cum, gik det op for mig at hun ikke havde smidt kondomet på trods jeg nævnte det.

Noget jeg altid gør da jeg aldrig har ubeskyttet samleje. Lidt panisk endte jeg med at tage et bad og gå mere end 30 min før den tid jeg havde bestilt.

Jeg skulle have været mere OBS. Sød pige men jeg kommer i hvert aldrig igen når hun på den måde kna ignorere hvad jeg siger.

Hun afsluttede med "Sorry, I'm on PREP/PEP" (hørte det ikke helt) inden jeg forlod.

Jeg ved godt det er en lidt sen anmeldelse, men jeg ville simpelthen lige tjekkes for diverse STD/STI inden jeg kom med en da jeg synes det skulle inkluderes. Heldigvis har jeg ikke fået noget, men kæft det er ringe i min optik..

Del dette indlæg

Link til indlæg

@3somelover...: "I øjeblikket var jeg simpelthen for liderlig til at tænke."

Altså hvis hun sagde hun ville tage kondom på og så ikke gjorde det, så ville jeg forstå dig, men gider du ikke godt selv tage ansvar for at der er gummi på din egen pik???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hulbror skrev, for 43 minutter siden:

@3somelover...: "I øjeblikket var jeg simpelthen for liderlig til at tænke."

Altså hvis hun sagde hun ville tage kondom på og så ikke gjorde det, så ville jeg forstå dig, men gider du ikke godt selv tage ansvar for at der er gummi på din egen pik???

Hvis du gider at bruge de to f*cking øjne du har, i stedet for at smide den over på mig så skriver jeg at jeg bad hende om det. Tager også ansvar ved at sige at jeg skulle have været OBS på det fra min side da det er i sidste ende mit ansvar.

Men når hun siger okay til at jeg siger find kondomet og Husk kondomet mere end en gang så synes jeg heller ikke hun er helt ærlig. Og det aynes jeg folk skal vide.

Det jeg mente men ovenstående er at hun fandt det frem og at jeg desværre ikke fik tænkt over at hun skippede den da hun tog mig ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der skal to til tango: jeg har lidt svært ved at sætte mig i en situation hvor jeg er så liderlig at jeg ikke kan mærke jeg har kondom på dilleren eller ej.     

Men vi er da enige om når der er gjort udtryk for at man ikke ønsker usikker sex, er det ikke en super fed situation, om at dette ikke er blevet efterlevet. Bare det at skulle til tjek med chancen for en smitterisiko, er de fleste nok gerne foruden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ikke ok - når begge ikke er indforsået og du har påtalt det - men kom lige ind i kampen du ved da om du har gummi på eller ej - hvis det var hende som tog dig bagfra så forståelse - men du kan jo anmelde det som voldtægt hvis du ønsker at gå videre med sagen

Del dette indlæg

Link til indlæg
3somelover skrev, for 1 time siden:

jeg skulle have været OBS på det fra min side da det er i sidste ende mit ansvar.

Fedt vi endte i enighed.

Kommunikation kan være en svær ting, jeg forestiller mig ikke at Minnies historie er at hun forstod du sagde husk gummi flere gange og at hun så bare undlod det, mon ikke hendes job er for vigtigt til at pisse dig sådan af med vilje.

Vi får kun din side så det giver ikke mening at tage den her længere - Din oplevelse af forløbet er forstået.

Skulle der være andre derude som har oplevet tilsvarende hos Minnie med forsøg på BB mod deres vilje, så vil det være fedt hvis i giver lyd her i tråden, hun har været positivt anmeldt i lang tid.

Jeg selv har ikke mødt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Minnie har vist flere gange været omtalt herinde som en der hellere end gerne dropper kondomet.

Trådstarter er dog 100 % undskyldt for ikke at have set dette, så ja...Minnie gik langt over stregen ved at undlade at finde et kondom på trods af gentagne opfordringer.

Til Trådstarters trøst er risikoen for HIV smitte 0 (altså ikke kun lille....den er simpelthen 0) ved at dyrke ubeskyttet sex med en person, der er på PREP.

Men der findes jo andre kønssygdomme end HIV.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havemand skrev, for 3 timer siden:

Minnie har vist flere gange været omtalt herinde som en der hellere end gerne dropper kondomet.

Næ det har hun ikke, jeg har læst alt om Minnie nu og det er faktisk kun dig som skriver du har gjort det med hende, men at du er i tvivl om hun vil gøre det med andre, du har også nævnt Karen Castro som en du knalder uden og at hun gør det uden at spørge først hvilket du ikke mener er ok, men i den sammenhæng nævner du ikke Minnie.

Minnie skriver sex med kondom i sin annoncelight annonce.

Jeg tror nu fint på at du har haft sex med Minnie uden Havemand, jeg tror også trådstarter har oplevet hvad han skriver, men jeg tror ikke Minnies opfattelse af kommunikationen var det samme og der synes jeg bare trådstarter skulle have været lidt skarpere på om han selv havde fået gummi på eller ej, også selv om han var for liderlig til at tænke og så havde det super stramt med det efterfølgende.

Det er derfor jeg spørg om andre har oplevet en Minnie som forsøger at snyde og f.eks. knalde folk uden, på nuværende tidspunkt er det ikke mit indtryk og hun er jo en populær pige hvis telefon bimler og bamler kan man læse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har oplevet PRÆCIS det samme med hende. Og det gik så hurtigt, at jeg ikke på nogen måde kunne nå at stoppe hende. 

Hun fandt et kondom frem, og puttede glidecreme op i sig selv. Men i stedet for derefter at give mig kondomet på, hoppede hun bare direkte op på mig og begyndte at ride mig uden gummi.

Og jeg fattede det ikke straks, fordi jeg på ingen måde kunne forestille mig, at nogen ville gøre sådan uden en klar forudgående aftale.

Men så trængte det ind, og jeg fik smidt hende af hesten. 

Jeg kan derfor udmærket forstå, at trådstarter først bagefter indså, hvad der var sket. 

Risikoen ved ubeskyttet sex med homo- og transprostituerede, som ikke bruger kondom, når de lader sig penetrere, er ekstrem høj. Og at hun bagefter siger, at hun er på Prep, betyder på ingen måde, at hun rent faktisk også er det.

Derfor forstår jeg udmærket trådstarters følelser og deler disse.

Alle er bestemt velkomne til at have deres egne holdninger til dette emne. Og jeg skriver IKKE dette indlæg for at indgå i en diskussion med nogen. Mit indlæg skal blot vise, at trådstarter ikke er den eneste, der har haft denne oplevelse med Minnie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor Diller skrev, for 10 timer siden:

Hun fandt et kondom frem, og puttede glidecreme op i sig selv. Men i stedet for derefter at give mig kondomet på, hoppede hun bare direkte op på mig og begyndte at ride mig uden gummi.

Hulbror skrev, for 7 timer siden:

Godt nok ærgerligt hun opfører sig sådan, det kommer til at koste hende rigtig dyrt.

Både i trådstarten fra @3somelover og i beskrivelsen fra @Doktor Diller lyder det til, at det er en bevidst handling fra Minnie, at hun snyder sine kunder ved at lade som om, at kondomet kommer i spil, men at hun alligevel dropper det. Og det kan da godt være, at hun gør det bevidst. Hvilket, som @Hulbror skriver, givetvis støder en del potentielle gæster væk (og sikkert også lokker andre til).

Men tillad mig lige at beskrive en anden vinkel: Baseret på, hvad jeg selv har oplevet en lille håndfuld gange på thaiklinikker hos kvindelige GPer, så er der også en anden mulighed. Nemlig at pigen finder kondomet frem og ligger det, så gæsten er klar over, at det er der. Derpå tolker pigen så på sin gæsts reaktion, om han (stadig) ønsker kondom, eller om seancen bare skal køre videre uden gummi.

Jeg har som nævnt selv været i den situation nogle gange. De første par gange lod jeg mig rive med af stemningen, og vi havde ubeskyttet sex for fuld musik. (Blev efterfølgende testet, heldigvis med negative resultater) De senere år er samme situation også opstået et par gange, og der har det været mig selv, som skulle stoppe op og sige, at nu skulle kondomet altså på. Faktisk pissesvært, for man er jo godt liderlig i det øjeblik, hvor man ellers er klar til at lade sin stive pik glide ind i hende.

Jeg tvivler ikke på, hvad @3somelover og @Doktor Diller skriver, og især trådstarter må jo siges at have sagt tydeligt fra. Men set fra pigens side oplever hun det måske som om, at hun giver sin gæst en ekstra valgmulighed, for det kunne jo være, at han i virkeligheden allerhelst ville kneppe uden gummi, men bare var for tilbageholdende til at ville spørge om det. Altså set fra pigens side: “Nu har jeg lagt gummiet frem, så er det op til dig at tage initiativ til, om du vil bruge det eller ej”.

Jeg har ikke selv besøgt Minnie, så jeg ved ikke, om hun mest bare følger sin egen dagsorden og er ligeglad med, hvad hendes gæst ønsker, sådan som @3somelover og @Doktor Diller oplevede det. I så fald er der jo ingen grund til at tage hende i forsvar. Men det er bare ikke sikkert, at de to herrers udlægning beskriver hele sandheden, så derfor mit forsøg på at nuancere lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...