Hop til indhold
skinkelynet32

At gå igen/sende nogle væk

Recommended Posts

Hey EG, 

Efter et par anmeldelser/svar på indlæg i det jyske tænkte jeg at starte en tråd der omhandler at gå igen. Jeg snakker ikke nødvendigvis at pakke sine sager sammen før tid, men konkret at dreje 180 grader i døren og bare gå -eller for vores piger: at afvise en i døren. 

Hvad skal der til for dig at gå væk? Er det udelukkende mave fornemmelse, snyd med billeder og ingen chance? 

Personligt har jeg honet min mave fornemmelse og den har slået ud en enkelt gang. Der har også været enkelte gange hvor pigen ikke har matchet billederne men jeg alligevel har haft en super tid. 

Hvad er jeres erfaringer? 

-sl32

Redigeret af skinkelynet32

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg  reagerer  helt  klart  på  min  mave fornemmelse, hvis jeg ikke  føler  mig  sikker  eller fornemmer  kemi/tænding  så bliver der  ingen aftale.

Hvis manden  ikke er det han har  udgivet sig  for,  så takker jeg  pænt nej tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er super svært.

Jeg har en enkelt gang haft lyst til at bakke ud, men nøjedes med at halvere tiden. Det var ok, men heller ikke mere end det.

Ellers er det altid super uforudsigeligt hvad der sker. I lang tid var jeg skeptisk overfor alt for smukke kvinder, da min oplevelse var at de ikke var så nærværende, men så mødte jeg den smukkeste kvinde jeg nogensinde har set og vi viste os at have en fuldstændig vidunderlig seksuel kemi.

I dag har jeg det sådan at når jeg skal møde en ny, så er det en 49/48 chance. Enten bliver det fint eller også bliver det ligegyldigt. Så er der 1% horrible oplevelser i bunden og 2% magi i toppen.

Med det mindset er det sjældent at jeg bliver skuffet.

Faktisk er mine største skuffelser oplevet på baggrund af anmeldelser på EG, fordi det har skabt forventninger, som det viste sig ikke kunne indfries.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har gået et par gange på det seneste års tid. De gangene var fordi der ikke var kemi/pigen virkede til ikke at gide det. Den sidste fordi, da jeg kom ud fra badeværelset så var pigen igang med at tage coke. 

I starten, var det ikke noget jeg gjorde, og prøvede bare lidt at få det bedste ud af situationen. Selvom der nok har været en gang eller to hvor jeg skulle have smuttet igen, hvor mavefornemmelsen nok sagde man skulle gå. Men gav det alligevel chancen, og jeg ender altid med at stå ude på gaden skuffet efter. Så de seneste års tid har jeg gået et par gange, selvom det ikke er nemt. Og der har det været mavefornemmelsen, pigen der ikke virkede eller så oplagt ud. Synes allerede man kan spottet det, hvis de ikke rigtig har gjort noget ud af sig selv, ikke at jeg forventer de skal stå helt dullet op. Men hvis de ikke har noget make up på eller står i et par mormortrusser, så virker det bare på mig som et dårligt signal at sende.

Men jeg synes ikke det er unfair, at man forventer at de piger man møder er oplagte og klar til et besøg. Er de ikke er det, så synes jeg det er helt på sin plads at gå igen. Det er ikke fedt for nogle parter, hvis der ikke er kemi eller pigen ikke virker til at gide det. Det kan der være massere af grunde til at det er sådan, og mange af dem også helt reelle grunde. Men jeg gider bare ikke spilde min tid og penge på en dårlig oplevelse, hvis jeg kunne have haft en god oplevelse hos en anden. Det er heldigvis få gange det har været sådan og har haft rigtig mange fede oplevelser. 

Har aldrig oplevet at der er blevet snydt så meget med billederne, eller at det var en helt anden der åbnede døren. Men jeg ville klart vende om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skinkelynet32 skrev, 1 time siden:

Hvad er jeres erfaringer? 

Har endnu aldrig gået igen. Måske fordi jeg er rimelig grundig i forberedelserne, måske fordi jeg bare har været heldig at undgå svindlere.

Det, som kommer tættest på, var på en thaiklinik i Vangede, hvor jeg først blev modtaget af en storsmilende og godt udseende indehaver, og efterfølgende givet videre til en anden, væsentlig mindre appellerende kollega. Havde som altid kun bestilt massage og planlagt at opgradere derfra, alt efter stemningen, men i dette tilfælde måtte planerne om tilkøb ændres. Helt snyd var det dog ikke, for jeg havde ikke bestilt nogen specifik pige, men jeg fik alligevel lidt skuffet, da jeg blev givet videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 1 time siden:

Hvis manden  ikke er det han har  udgivet sig  for,  så takker jeg  pænt nej tak. 

Jeg tror aldrig at jeg har beskrevet migselv når jeg har booket tid, er det noget du kræver? 

Refresh skrev, 1 time siden:

Jeg synes det er super svært.

I dag har jeg det sådan at når jeg skal møde en ny, så er det en 49/48 chance. Enten bliver det fint eller også bliver det ligegyldigt. Så er der 1% horrible oplevelser i bunden og 2% magi i toppen.

Med det mindset er det sjældent at jeg bliver skuffet.

Det ER super svært, derfor tråden :D Har også brændt nallerne i år, men generelt set passer dit estimat ganske godt på mine egne erfaringer. Vi håber vel alle på at finde de 2% magiske øjeblikke hver gang, men det er bare sjældent tilfældet. Jeg fanger mig stadig i at stirre længe på en annonce før jeg gør noget, simpelthen for at se om annoncen er en 1%, 48/49 eller 2%. Det kan man ofte bare ikke læse og så er det bare noget man må ud og opleve på egen hånd.

LK12345 skrev, for 38 minutter siden:

Har gået et par gange på det seneste års tid. De gangene var fordi der ikke var kemi/pigen virkede til ikke at gide det. 

Synes allerede man kan spottet det, hvis de ikke rigtig har gjort noget ud af sig selv, ikke at jeg forventer de skal stå helt dullet op. Men hvis de ikke har noget make up på eller står i et par mormortrusser, så virker det bare på mig som et dårligt signal at sende.

Men jeg synes ikke det er unfair, at man forventer at de piger man møder er oplagte og klar til et besøg. Er de ikke er det, så synes jeg det er helt på sin plads at gå igen. Det er ikke fedt for nogle parter, hvis der ikke er kemi eller pigen ikke virker til at gide det.

Jeg har haft svært ved at bedømme det med et førstehåndsindtryk, men pointeren med make up og generel udstråling er gode observationer! 

Hvad jeg har prøvet så bliver man ofte kaldt så fint ind, stemningen er god osv, indtil at pengene skifter hænder. I en periode for et stykke tid siden skete det så ofte at jeg seriøst overvejede at lægge pengene på bordet men aftale at de skiftede hænder bagefter -heldigvis gik det lidt i sig selv igen. 

Personligt kan jeg ikke have sex med nogle der ikke har lyst, kald det morale pik eller noget :P 

Hvor langt inde i mødet har du gået? 5 min inde? 

Den_glade_amatør skrev, for 41 minutter siden:

Det, som kommer tættest på, var på en thaiklinik i Vangede, hvor jeg først blev modtaget af en storsmilende og godt udseende indehaver, og efterfølgende givet videre til en anden, væsentlig mindre appellerende kollega. Havde som altid kun bestilt massage og planlagt at opgradere derfra, alt efter stemningen, men i dette tilfælde måtte planerne om tilkøb ændres. 

Det er lige præcis derfor jeg er gået ned til 30 min ved første møde. I sjældne tilfælde har jeg booket en time. Det er bare mange penge at satse, specielt når der ikke er anmeldelser etc. Er der noget specifikt du kikker efter når du forbereder dig? 

Sry for den lange post, var lige hængt op :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
skinkelynet32 skrev, for 10 minutter siden:

Hvor langt inde i mødet har du gået? 5 min inde? 

En af gangene var omkring de 5 min ud af de bestilte 30. Fik alle mine penge tilbage, og gik ganske gnidningsfrit. Selvom jeg fik en sur sms senere på dagen fra pigen og hun sagde hun ikke ydede dårlig service. 

Har beskrevet en anden gang her:

Det er lige præcis derfor jeg er gået ned til 30 min ved første møde. I sjældne tilfælde har jeg booket en time. Det er bare mange penge at satse, specielt når der ikke er anmeldelser etc. Er der noget specifikt du kikker efter når du forbereder dig? 

Ja helt samme her. Orker ik bestille en time eller mere, uden man har afprøvet inden om der er kemi osv. Been there done that. 

Redigeret af LK12345

Del dette indlæg

Link til indlæg
skinkelynet32 skrev, for 50 minutter siden:

Jeg tror aldrig at jeg har beskrevet migselv når jeg har booket tid, er det noget du kræver? 

Jeg forventer at få en  beskrivelse af  manden  og hans ønsker til mig (det skal være konkret). Jeg skal kunne fornemme at han har  lyst til mig. Kan jeg ikke det skal han  vælge en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er gået igen få gange fordi den jeg har mødt har været så langt fra billederne i annoncen, at jeg næsten ikke vidste, om jeg skulle grine eller græde, men det er en del år siden det er sket sidst. 

De piger jeg som udgangspunkt besøger nu, er velanmeldte piger eller nogle jeg kendte i forvejen. Når jeg en sjældent gang har taget chancen, så har jeg haft en god fornemmelse inden mødet og den har ikke slået fejl. Så heldigvis lang tid siden, at det har været nødvendigt for mig, at gå igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LK12345 skrev, for 1 time siden:

En af gangene var omkring de 5 min ud af de bestilte 30. Fik alle mine penge tilbage, og gik ganske gnidningsfrit. Selvom jeg fik en sur sms senere på dagen fra pigen og hun sagde hun ikke ydede dårlig service. 

Ja helt samme her. Orker ik bestille en time eller mere, uden man har afprøvet inden om der er kemi osv. Been there done that. 

Det var godt! Specielt at du ikke skulle konfrontere en pimp som i en nylig anmeldelse af en pige fra støvring! 

Det er bare på en måde... synd? At skulle begrænse sig til 30 min. Har altid lidt ekstra på lommen, hvis lyst og kemi bare spiller! 

Søren - Aalborg skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er gået igen få gange fordi den jeg har mødt har været så langt fra billederne i annoncen, at jeg næsten ikke vidste, om jeg skulle grine eller græde, men det er en del år siden det er sket sidst. 

De piger jeg som udgangspunkt besøger nu, er velanmeldte piger eller nogle jeg kendte i forvejen. Når jeg en sjældent gang har taget chancen, så har jeg haft en god fornemmelse inden mødet og den har ikke slået fejl. Så heldigvis lang tid siden, at det har været nødvendigt for mig, at gå igen. 

Man skal dog aldrig sige aldrig. Min nok bedste oplevelse til dags dato er en overraskelse hvor der blev lokket med en model latin, men jeg fik en der hvertfald ikke passede. Til gengæld fik jeg en tur jeg aldrig glemmer! 

Jeg er også blevet mere påpasselig med tiden, en chance skal man dog give i ny og næ! Vil også gerne bidrage lidt herinde i stedet for at tage hele tiden :D

lejogbrug skrev, 1 time siden:

Jeg forventer at få en  beskrivelse af  manden  og hans ønsker til mig (det skal være konkret). Jeg skal kunne fornemme at han har  lyst til mig. Kan jeg ikke det skal han  vælge en anden.

Er det noget du skriver til dem, at de skal skrive ved første sms, eller noget du beder dem om? Personligt kan jeg godt se det fra pigens side, men der er også langt fra ord til et full body billede -for at være sikker selvfølgelig

Del dette indlæg

Link til indlæg
skinkelynet32 skrev, for 2 timer siden:

Er der noget specifikt du kikker efter når du forbereder dig? 

Det kommer lidt an på, om det er Gp eller thaibesøg. Med GPer følger jeg med her på EG og prøver at huske dem, som får gode anmeldelser. Så besøger jeg dem, når der er gået noget tid, normalt nogle måneder efter at de har fået ros herinde. Er jeg i tvivl om noget, retter jeg nogen gange henvendelse til en, som har besøgt pigen, men det er ikke altid.

Ved thaibesøg er tingene normalt ok, så der handler det mest om at undgå de få, som igen og igen anmeldes dårligt her på EG. Jeg plejer at bestille massage, og når jeg så er på stedet, kommer der ofte en ekstraydelse med. Om det bliver håndjob eller fuld pakke er ikke altid afgjort på forhånd, men ofte har jeg en idé om, hvad jeg tror det skal ende med.

Men hvad der virker for mig, virker jo ikke nødvendigvis for alle andre. Nogen er mere spontane, når lysten melder sig, mens jeg selv finder fornøjelse i udvælgelsen og planlægningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skinkelynet32 skrev, 1 time siden:

Er det noget du skriver til dem, at de skal skrive ved første sms, eller noget du beder dem om? Personligt kan jeg godt se det fra pigens side, men der er også langt fra ord til et full body billede -for at være sikker selvfølgelig

Jeg  beder om en  beskrivelse af dem selv samt at  beskrive deres  ønsker til mig. 

Har aldrig bedt  om  billeder. 

Jeg ved  godt at det er meget mere  besværligt for  jer mænd. Derfor ender det ofte ikke i en aftale,  da det er meget nemmere at  bestille en  tid hos en  mere  traditionel gp som  både  har  menu og tidsbestilling.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 21.8.2025 at 17:21:

Er jeg i tvivl om noget, retter jeg nogen gange henvendelse til en, som har besøgt pigen, men det er ikke

Jeg plejer at bestille massage, og når jeg så er på stedet, kommer der ofte en ekstraydelse med.

Men hvad der virker for mig, virker jo ikke nødvendigvis for alle andre. Nogen er mere spontane, når lysten melder sig, mens jeg selv finder fornøjelse i udvælgelsen og planlægningen.

Din tilgang til besøg fjerner stort chancen for at blive snydt, så skulle det være hvis nogle tænker at lave den gamle switcheroo med en anden pige -ikke første gang det er hørt om. Har du oplevet det før? 

lejogbrug skrev, den 21.8.2025 at 18:03:

Jeg  beder om en  beskrivelse af dem selv samt at  beskrive deres  ønsker til mig. 

Har aldrig bedt  om  billeder. 

Jeg ved  godt at det er meget mere  besværligt for  jer mænd. Derfor ender det ofte ikke i en aftale,  da det er meget nemmere at  bestille en  tid hos en  mere  traditionel gp som  både  har  menu og tidsbestilling.  

Altså, alder, højde, vægt, nationalitet? 

Jeg har intet mod at oplyse dette på forhånd, samt at fortælle hvad jeg kunne tænke mig! Jeg har endda overvejet at bruge det fremover, også ved piger der ikke efterspørger det. Jeg fik bare et klarhedstegn med "nå ja, jeg bliver egentlig lidt træt af hvis de ikke skriver den info om demselv, men har jeg lov til at være dobbeltmoralsk? Næh.. godt så!" 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, alder, højde, vægt, nationalitet? 

Jeg har intet mod at oplyse dette på forhånd, samt at fortælle hvad jeg kunne tænke mig! Jeg har endda overvejet at bruge det fremover, også ved piger der ikke efterspørger det. Jeg fik bare et klarhedstegn med "nå ja, jeg bliver egentlig lidt træt af hvis de ikke skriver den info om demselv, men har jeg lov til at være dobbeltmoralsk? Næh.. godt så!" 

Alder,  højde,  udseende  samt  nationalitet  og hvor de  har  tænkt sig at mødes samt  i  hvor  lang tid.  

Ja jeg er  krævende. Ønsker at  mødes med  mænd der er  afklaret med deres  ønsker  og  afklaret med at de  ønsker at  bruge lidt energi på at mødes med  lige  netop mig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
skinkelynet32 skrev, for 14 timer siden:

hvis nogle tænker at lave den gamle switcheroo med en anden pige -ikke første gang det er hørt om. Har du oplevet det før? 

Nej, det har jeg ikke. Måske fordi det trick, som jeg opfatter det, mest bruges blandt en type af steder/piger, som jeg ikke besøger.

Jeg har et par enkelte gange været i tvivl, om pigens annoncebilleder har været af hende selv, men det er jo lidt noget andet. Og de har lignet godt nok til, at det ikke med sikkerhed var fusk, men måske bare ikke retvisende for, hvordan pigen ser ud i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er vendt om en håndfuld gange. Fordi hende der åbnede ikke var hende der var i annoncen. Det var faktisk et par gentagne oplevelser som gjorde jeg fandt dette forum. 

Hvis jeg skal besøge en jeg ikke kender søger jeg altid her inden. Jeg hører til dem der godt kan køre langt for at møde en jeg tænder på og måske ikke nødvendigvis det billigste.  og så er det sgu kedeligt at det ikke er hende man møder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, den 22.8.2025 at 19:51:

Alder,  højde,  udseende  samt  nationalitet  og hvor de  har  tænkt sig at mødes samt  i  hvor  lang tid.  

Ja jeg er  krævende. Ønsker at  mødes med  mænd der er  afklaret med deres  ønsker  og  afklaret med at de  ønsker at  bruge lidt energi på at mødes med  lige  netop mig.  

Jeg vil ikke mene at det er krævende, tværtimod! Vi sætter en standard for de piger vi gerne vil besøge, jeg tænker det må gå begge veje. Har set flere der skriver at de instant blokere folk der skriver simple ting så som "hej, kneppe?", hvilket jeg godt kan forstå. Plejer normalt at skrive "hey, jeg så din annonce online, har du tid til et besøg kl xxxx?" Så er samtalen igang uden at det bliver for meget. Hvordan lyder den perfekte første sms for dig? - bare digt nogle informationer ^_^

Den_glade_amatør skrev, den 23.8.2025 at 09:52:

Nej, det har jeg ikke. Måske fordi det trick, som jeg opfatter det, mest bruges blandt en type af steder/piger, som jeg ikke besøger.

Jeg har et par enkelte gange været i tvivl, om pigens annoncebilleder har været af hende selv, men det er jo lidt noget andet. Og de har lignet godt nok til, at det ikke med sikkerhed var fusk, men måske bare ikke retvisende for, hvordan pigen ser ud i dag.

Nogle gange bliver man overrasket over hvor man bliver ført hen når man får tilsendt en addresse. Plejer som regel altid lige at streetview stedet inden jeg kører, netop for at se om det er et almnindeligt sted eller super shady... er det også noget du gør? 

Har en enkelt gang mødt en der åbenlyst ikke var pigen på billedet, var dog så liderlig at jeg tænkte "well.. fuckit lad os se hvad der sker", uden tvivl bedste møde jeg har haft. Selvfølgelig regner jeg ikke med at billederne passer 100%, men helst gerne 90%. 

bagwell skrev, for 1 time siden:

Jeg er vendt om en håndfuld gange. Fordi hende der åbnede ikke var hende der var i annoncen. Det var faktisk et par gentagne oplevelser som gjorde jeg fandt dette forum. 

Hvis jeg skal besøge en jeg ikke kender søger jeg altid her inden. Jeg hører til dem der godt kan køre langt for at møde en jeg tænder på og måske ikke nødvendigvis det billigste.  og så er det sgu kedeligt at det ikke er hende man møder. 

Som skrevet for oven har jeg haft én tosse god erfaring med en der slet ikke var pigen i annoncen, men har også været i dine sko. Hvad fik dig til at vende om og ikke give pigen en chance? Mave fornemmelse eller, hvad der bedst kan beskrives som, falsk markedsføring?

Del dette indlæg

Link til indlæg
skinkelynet32 skrev, for 5 timer siden:

Plejer som regel altid lige at streetview stedet inden jeg kører, netop for at se om det er et almnindeligt sted eller super shady... er det også noget du gør? 

Ja, det gør jeg så godt som altid. Både for at få en fornemmelse af stedet/området og for at identificere gode parkeringsmuligheder, hvis jeg er i bil. Det er rart at vide på forhånd, hvis det kan være problematisk at parkere i nærheden, for det er pisse irriterende og dræbende for den gode fornemmelse i kroppen at komme hen til en p-bøde efter en heftig gang sex. Det er vi nogen stykker, som har prøvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden:

Ja, det gør jeg så godt som altid. Både for at få en fornemmelse af stedet/området og for at identificere gode parkeringsmuligheder, hvis jeg er i bil. Det er rart at vide på forhånd, hvis det kan være problematisk at parkere i nærheden, for det er pisse irriterende og dræbende for den gode fornemmelse i kroppen at komme hen til en p-bøde efter en heftig gang sex. Det er vi nogen stykker, som har prøvet.

Tror hele danmark kollektivt hader p bøder, men hold nu fast det er en downer efter man lige har været en tur i himlen. 

Har du afvist nogle pga et shady sted før? Det er ikke noget jeg har gjort. Men jeg har før tænkt at der ikke skal være mange biler på vejen før, at det ser super dumt ud at dreje ind i netop den indkørsel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I de gamle dage med Ekstrabladets grå sider, ingen aftale booking og mavefornemmelsen af hvordan AA Baal havde beskrevet sig selv, kunne Jeg nemt vende om på hælen 6-7 gange på en dag, hvis hende der åbnede døren ikke var det Jeg håbede...Man anede simpelthen ikke hvad man gik ind til og Nogen gange kunne en tilfældig gåtur om aftenen afsløre en rød lampe der var tændt, så nysgerrigheden tog over...Men det var ok, det var lidt spændende at browse kvinder og Jeg følte på ingen måde at Jeg spildte min tid...Jeg er dog blevet råbt af et par gange af kvinder som havde det svært med at blive afvist.

I disse "playdates" tider og alle de falske profiler, billeder og decideret bondefangeri...Er Jeg glad for at Jeg lærte at bare gå dengang...Der er næppe noget mere irriterende at lave en aftale med en som viser ikke at være hvad hun giver sig ud for...Hun har spildt min tid, måske står jeg på Lars tyndskids mark og Jeg skal hen og finde en ny kvinde...Bedste råd er at gå, du har at gøre med et menneske som ikke respekterer din tid og hvis Hun ikke gør det er der helt sikkert Andre ting I akten som Hun besværligør.

Der er selvfølgelig ingen regler uden undtagelser...Men er blevet for gammel til russisk roulette. Andre kan tage den kugle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skinkelynet32 skrev, for 2 timer siden:

Har du afvist nogle pga et shady sted før? Det er ikke noget jeg har gjort. Men jeg har før tænkt at der ikke skal være mange biler på vejen før, at det ser super dumt ud at dreje ind i netop den indkørsel. 

Nej, jeg har faktisk ikke afvist nogen pga stedet. Næsten alle mine besøg er i Storkøbenhavn, og der er næsten altid tale om almindelige bygninger.

Et par gange har besøgene fundet sted i rimelig stille industriområder udenfor almindelig arbejdstid, og der har jeg da været lidt bekymret for, om bilen nu også kunne holde uden at blive ramt af hærværk eller forsøg på at stjæle den. Men endnu er der ikke sket noget i den retning.

Jeg har bagefter tænkt, at måske skal man i virkeligheden føle sig mere sikker (ikke mindre) sådan et sted, fordi sexindustrien jo ikke har lyst til at fremtidige kunder skræmmes væk, hvis det rygtes at man ikke kan besøge stedet i fred og ro. Og at udlejere/bagmænd derfor passer på stedet, og dermed også indirekte på din bil.

En enkelt gang viste det sig, at jeg blev dirigeret hen til en adresse, hvor kommunen for nogle år siden havde erklæret stedet for uegnet til beboelse, efter at der havde været en ret alvorlig brandskade. Der var jeg i tvivl og var indstillet på at droppe det, hvis det var så uhumsk, som jeg havde læst om. Det viste sig dog, at bygningen var blevet gennemrenoveret i mellemtiden, så stedet var faktisk helt fint, og besøget ligeså.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min "fetish" er store bryster og når man nu har udset sig et par tunge bryster og aftalt pris tid ect på sms. Så er det jo ret nedslående at have glædet sig og så er det en fin lille b skål der åbner. Et par enkelte gange er jeg gået med ind fordi jeg godt kunne se det ikke var hende på billederne, men motiveret af liderlighed har jeg tænkt " ok det er vist tæt nok på "

Men der har aldrig været grund til gentagelse på den konto.  I bedste fald har det været en "meeh" oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skinkelynet32 skrev, den 25.8.2025 at 00:51:

Jeg vil ikke mene at det er krævende, tværtimod! Vi sætter en standard for de piger vi gerne vil besøge, jeg tænker det må gå begge veje. Har set flere der skriver at de instant blokere folk der skriver simple ting så som "hej, kneppe?", hvilket jeg godt kan forstå. Plejer normalt at skrive "hey, jeg så din annonce online, har du tid til et besøg kl xxxx?" Så er samtalen igang uden at det bliver for meget. Hvordan lyder den perfekte første sms for dig? - bare digt nogle informationer ^_^

Skal prøve at svare på dit spørgsmål 

"Hej 

Jeg er en  mand medio , velholdt,  xx cm høj,  blå  øjne og  kortklippet. 

Jeg bor  i Jylland og  har  ønske om  at  vi  kan  mødes til dejlig fræk leg. 

Jeg er til en frodig tøs som dig,  og vil nyde at kysse med dig. Jeg er dominerende  og tænder  på  xxxx, xxx.

Vil  gerne  lege i  1-2 timer i den  nærmeste fremtid.  Jeg sørger for et ugenert sted  i  nærheden af  xx.

Jeg vil gerne belønne dig  med xx kr."

Lad mig høre om du kan se dig selv indfri mine lyster. "

Det kunne være et eksempel på en fremragende henvendelse til mig, altså beskrivende  og konkret som jeg kan forholde mig til.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er aldrig gået igen, men tanken har forud strejfet mig flere gange, hvor jeg har tvivlet meget stærkt på, at pigen nu også var hende på billedet.

Trods det er jeg alligevel blevet, fordi pigen nu så meget fin ud, selvom det helt åbenlyst ikke var hende.

En enkelt gang var der dog ikke mange ting til fælles mellem pigen på billederne og pigen, jeg mødte. Her burde jeg været gået, for skuffelsen over dette var nok årsag til, at jeg på en eller anden måde mistede lysten. Min forventning skal helst passe nogenlunde til den pige jeg møder. Det skal så siges, at pigen faktisk var både meget sød og serviceminded. Havde hun annonceret med egne billeder, så ville forventningen have passet bedre til virkeligheden, og så havde jeg måske fået en god oplevelse. Nu var det på ingen måde en succes.

Jeg har bestemt ikke urimelig forventninger til de piger, jeg søger. Der har været flere gange, hvor pige og billede ikke passede, men der var trods alt en vis lighed. Men skal jeg være ærlig, så  har de jo valgt billeder af piger, der lige er en tand mere perfekt end dem selv. Pigen jeg møder er noget mere ordinær. Men når alt kommer til alt, så er det jo også en helt almindelig pige, jeg vil møde, og da der har været en vis lighed med billede og pige, så har det været godt nok til mig. På visse måder måske bedre, for så var det jo en ganske normal pige, jeg mødte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 16 timer siden:

Skal prøve at svare på dit spørgsmål 

"Hej 

Jeg er en  mand medio , velholdt,  xx cm høj,  blå  øjne og  kortklippet. 

Jeg bor  i Jylland og  har  ønske om  at  vi  kan  mødes til dejlig fræk leg. 

Jeg er til en frodig tøs som dig,  og vil nyde at kysse med dig. Jeg er dominerende  og tænder  på  xxxx, xxx.

Vil  gerne  lege i  1-2 timer i den  nærmeste fremtid.  Jeg sørger for et ugenert sted  i  nærheden af  xx.

Jeg vil gerne belønne dig  med xx kr."

Lad mig høre om du kan se dig selv indfri mine lyster. "

Det kunne være et eksempel på en fremragende henvendelse til mig, altså beskrivende  og konkret som jeg kan forholde mig til.  

Det der er nok noget vi alle kan lære af! Tusinde mange tak!

ensomfyr skrev, for 14 timer siden:

Jeg er aldrig gået igen, men tanken har forud strejfet mig flere gange, hvor jeg har tvivlet meget stærkt på, at pigen nu også var hende på billedet.

Trods det er jeg alligevel blevet, fordi pigen nu så meget fin ud, selvom det helt åbenlyst ikke var hende.

En enkelt gang var der dog ikke mange ting til fælles mellem pigen på billederne og pigen, jeg mødte. Her burde jeg været gået, for skuffelsen over dette var nok årsag til, at jeg på en eller anden måde mistede lysten. Min forventning skal helst passe nogenlunde til den pige jeg møder. Det skal så siges, at pigen faktisk var både meget sød og serviceminded. Havde hun annonceret med egne billeder, så ville forventningen have passet bedre til virkeligheden, og så havde jeg måske fået en god oplevelse. Nu var det på ingen måde en succes.

Jeg har bestemt ikke urimelig forventninger til de piger, jeg søger. Der har været flere gange, hvor pige og billede ikke passede, men der var trods alt en vis lighed. Men skal jeg være ærlig, så  har de jo valgt billeder af piger, der lige er en tand mere perfekt end dem selv. Pigen jeg møder er noget mere ordinær. Men når alt kommer til alt, så er det jo også en helt almindelig pige, jeg vil møde, og da der har været en vis lighed med billede og pige, så har det været godt nok til mig. På visse måder måske bedre, for så var det jo en ganske normal pige, jeg mødte.

Jeg kunne ikke være mere enig @ensomfyr, jeg ville ønske at de bare tog et billede af sigselv på sengen, på det sted de er og bruger det. Jeg ku ikke være mere ligeglad med model billeder, jeg vil hellere vide hvad jeg går ind til - og jeg er ikke kræsen. Jeg forstår ikke dem der åbenlyst bruger flere år gamle billeder til at catfish. I sidste ende ødelægger det bare forventningerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...