Fisken16 158 Skrevet 15. August Jeg har altid købt mindst 30 minutter og som regel 60 eller 90 minutter med en GP, men jeg har gået og blevet lidt varm på at prøve 15 minutter, synes at det på en måde vil være lidt fræk, bare at komme og kneppe pigen og så gå igen. Min angst er at ppigen føler sig udnyttet og om man godt kan være bekendt bare at kneppe hende uden at der er tid til at hun får lidt fornøjelse. Og vil også gerne høre om det er tid nok (jeg kommer ret hurtig) man skal jo lige have tøjet af og pikken skal jo måske lige hjælpes lidt på vej ??? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 42 Skrevet 15. August En ide kunne være at prøve at starte med 15 min bj - så er der en plan for hvad der skal ske og fokus er kun på dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 428 Skrevet 15. August Tror på noget nær 100% af pigerne er det ren business. De er sikkert ligeglad om du vælger 15, 30 eller 60 min så længe de får deres betaling og kan ligeså nok en orgasme lige meget hvilket tidsinterval du vælger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 931 Skrevet 15. August Man kan ikke nå ret meget på 15 min, man bruger mindst 5 min i bad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1581 Skrevet 15. August Le courvoisier skrev, for 3 minutter siden: Man kan ikke nå ret meget på 15 min, man bruger mindst 5 min i bad. Badet tæller da ikke med i tiden med mindre pigen bader med... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1581 Skrevet 15. August Tag tøjet af imens hun er ude med pengene, så er du klar når hun kommer tilbage. Jeg synes egentlig at man kan nå en del. Jeg slikker altid mindst 10 min. og jeg er lang tid om at komme, men de 30 min. jeg køber plejer at passe fint. Hun er på arbejde og er vant til er der bliver gået lige på, så hvis ikke det er vigtigt for dig at hun får andet end pengene ud af det, så er det bare fint. Jeg hører faktisk oftere pigerne brokke over at nogle bestiller for lang tid... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 495 Skrevet 15. August Fisken16 skrev, 1 time siden: Og vil også gerne høre om det er tid nok (jeg kommer ret hurtig) man skal jo lige have tøjet af og pikken skal jo måske lige hjælpes lidt på vej ??? Der er vel kun en måde at finde ud af, om det er noget for dig. Men rent grundlæggende, hvis man er til den slags, så er der vel intet galt med en quickie. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1337 Skrevet 15. August Jeg tager mindst 30 min, men aftaler ofte med damen at vi starter ret lige på, for det har jeg lettest ved, og så vil jeg gerne have massage og snak i den resterende tid. Nogle piger skal lige hjælpes til at forstå at man ikke skal videre 30 sek efter udløsning … men det er jo bare om at sige: jeg er en gammel mand, skal lige ligge lidt, så lidt massage vi være dejligt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 15. August 15 minutters aftaler er ofte de frækkeste og mest kinky, men det kommer an på, hvad man søger og hvem piger er. Du skal bestemt ikke have dårlig samvittighed over kun at booke 15 minutter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 226 Skrevet 16. August Jeg har et par enkelte gage prøvet 15 min, men så har det været fordi, det var det eneste pigen havde på menuen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1870 Skrevet 16. August Hvis jeg skulle nøjes med 15 minutter, så ville jeg bruge tiden til at slikke den dejlige GP'er og så ordne resten selv når jeg var hjemme igen. Tror 15 minutter er for lidt tid for mig til at komme. Men måske jeg skulle give det en fræk chance? og se hvad der sker, man kan jo blive overrasket. Hvis pigen har 15 minutters valg på kortet, så er det ok at booke det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 158 Skrevet 16. August Tak for alle jeres råd, det lader til at de fleste mener at det er ok at bestille 15 minutter, og nogle endda også mener at det er ekstra fræk !!! Jeg har besluttet mig for at prøve i næste uge, hvorfor ikke? jeg har været sammen med langt over 100 GP'er uden at have valgt en quickie, så nu er tiden inde. Jeg vil vælge en lidt ældre, meget rutineret pige som helt sikker har prøvet det flere gange før, og som jeg kender ret godt og har kneppet mange gange før. - Gad vide hvad hun siger til det - jeg plejer at bestille 60 eller 90 minutter hos hende, så jeg håber at jeg kan nå at få den suttet lidt stiv, smage hendes fisse, og derefter aflevere min sperm dybt oppe i hendes fisse, inden tiden er gået !!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1581 Skrevet 16. August KnudSan skrev, for 12 timer siden: Hvis jeg skulle nøjes med 15 minutter, så ville jeg bruge tiden til at slikke den dejlige GP'er og så ordne resten selv når jeg var hjemme igen. Det der har jeg gjort flere gange. Nogle gange dagen efter vi har haft et længere møde, som dessert 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 16. August Fisken16 skrev, 1 time siden: Gad vide hvad hun siger til det - jeg plejer at bestille 60 eller 90 minutter hos hende, så jeg håber at jeg kan nå at få den suttet lidt stiv, smage hendes fisse, og derefter aflevere min sperm dybt oppe i hendes fisse, inden tiden er gået !!!! Hvis jeg må give dig et godt råd, så synes jeg du skal prøve noget andet end det du plejer når du bestiller 60 eller 90 minutter. Men jeg ved godt det kommer meget an på, hvad der tænder dig osv. Det jeg mener er, at hvis du gerne vil nå de samme ting som du plejer bare hurtigere, så tror jeg ikke det bliver en succes. Har du brug for lange forspil for at du bliver tændt og stiv, så er de 15 minutter måske ikke for dig. Men tænder du f.eks. på, at du har aftalt med hende, at hun har beordret dig til, at besøge hende og betale for, at få lov til at spille pik for hende (mens hun viser sine bryster og kigger på) som straf for, at hun har fundet ud af, at du har gloet på hendes billeder på annoncen hele dagen, så vil du få stor succes med 15 minutter. Nu har du selv skrevet det med at slikke fisse. Samme setup kunne også være indledningen til, at du skal besøge hende for at slikke fisse og du skal beholde bukserne på, som straf for, at du har gloet på hendes billeder hele dagen. Det var blot et par eksempel på et 15 minutters besøg. Jeg har mange, mange flere i ærmet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skinkelynet32 50 Skrevet 16. August Du ku booke de 15 min, men tage ekstra med på lommen til de 30 hvis tiden flyver. Så har du en backup til nøds. Bestilte fornyligt 45 min, havde det så sjovt at jeg spurgte om der var tid til at udvidde med et kvarter mere, ingen problem der. (Plejer som regel altid at bestille 30 ved første møde, just in case...) den eneste forskel var ar jeg rushede badet bagefter lidt og fik en grundig skyller derhjemme i stedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1337 Skrevet 17. August (edited) En anden model er at bestille en times massage hos en “dejlighed” - uden sex og happy ending og så have bestilt en anden “dejlighed” til 15 min sex bare lidt senere. Den måde Thai piger prissætter på gør det faktisk til en ret billig fornøjelse fx 500 kr for massage og 600 for 15 min sex. Og der er lidt frækt at samle appetit et sted og så tage lidt fastfood et andet. Jeg opdagede det ved den tilfældighed at jeg havde bestilt massage hos en sød Thai der “kun” leverer det og da det var veloverstået, måtte jeg simpelt hen gøre noget. For en ældre herre der normalt ikke er hurtig, var det faktisk ret fantastisk at få 15 min, hvor det bare handlede og at gøre pigen klar og så kneppe hende. Redigeret 17. August af Slowman 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5018 Skrevet 17. August Fisken16 skrev, den 15.8.2025 at 19:14: Jeg har altid købt mindst 30 minutter og som regel 60 eller 90 minutter med en GP, men jeg har gået og blevet lidt varm på at prøve 15 minutter, synes at det på en måde vil være lidt fræk, bare at komme og kneppe pigen og så gå igen. Har samme udgangspunkt som dig, men blev for noget tid siden ligesindet også fristet til at finde ud af, om en 15 minutter tid ville kunne virke. Det var på en thaiklinik, hvor en af pigerne reklamerede med 15 minutter for vistnok 500 kr. Indehaveren tog imod, viste mig ind i et lokale og gik ud for at hente pigen. Imens klædte jeg mig af. Den rimeligt unge thaipige kom næsten nøgen ind i lokalet, og vi kastede os over hinanden. Fra min side med en liderlig grådighed, fra hendes side i virkeligheden nok mest med professionel service i forhold til den købte ydelse, men det fungerede. Når man er vant til lidt længere seancer, var det lidt specielt at være så hurtigt ude igen, men alt forløb til stor tilfredshed. Gentog det en enkelt gang mere, men har herefter valgt mindst 30 minutter for bedre at nyde samværet, ikke kun sexen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterJensen007 60 Skrevet 19. August Refresh skrev, den 15.8.2025 at 20:24: Badet tæller da ikke med i tiden med mindre pigen bader med... Selvfølgelig tæller badet med i tiden. Ellers kunne man jo stå i bruseren for sig selv længe mens GP'eren bare sidder og venter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 20. August PeterJensen007 skrev, for 6 timer siden: Selvfølgelig tæller badet med i tiden. Ellers kunne man jo stå i bruseren for sig selv længe mens GP'eren bare sidder og venter. Det er faktisk meget forskellige fra GP til GP om tiden under bruseren tæller med. Det gælder også ved besøg på 15 minutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3494 Skrevet 20. August PeterJensen007 skrev, for 9 timer siden: Selvfølgelig tæller badet med i tiden. Ellers kunne man jo stå i bruseren for sig selv længe mens GP'eren bare sidder og venter. Det gør den altså ikke hos alle piger der tager du helt fejl. Prøv lige at huske på at ikke alle GPer gør alting 100% ens altid uden undtagelser. GPer er individer og derfor er der også et væld af forskellige måder de hver især griber tingene an på såsom hvornår og hvorfor tiden startes. Der kan feks. være en åbenlys forskel for pigerne på om du går alene ud og tager en skyller i bruseren og så starter tiden når du er tilbage på værelset med hende eller på om du har enten tilkøbt eller ønsket at i bader sammen i hvilket tilfælde det er logisk oftest at så starter tiden i bruseren fordi det er en del af ydelsen. Jeg har mere end en gang (ret ofte) prøvet efter endt tid at ende under bruseren sammen med GPen men så bonger hun mig da ikke for en ekstra quicky eller tilkøb af tid fordi bruseren altid tæller med som du lidt naivt påstår at det altid tæller. Ligesådan når jeg er blevet tilbudt en brusetur for mig selv efter en endt aftale og tager imod så får jeg heller ikke en ekstra regning for tilkøbt tid automatisk hver gang (Spoiler alert: Det er aldrig sket nogensinde for mig). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3494 Skrevet 20. August Men tilbage til emnet det egentlig handler om. om 10-15 (Quicky) fungerer eller ikke fungerer for en er jo en smagssag og personligt. Som med nærmest alt andet seksuelt så er det enormt individuelt. Hvad der fungerer for en og om man får en god nok oplevelse ud af de korte aftaler det er både forskelligt fra mand til mand. Men det er også forskelligt fra GP til GP om det kan være en god eller dårlig forhastet oplevelse det afhænger om alle de nævnte ting som hvornår starter tiden, tæller tiden fra man går ind af døren, tæller en skyller under bruseren med, er pigen forførende og engageret så du hurtig bliver stiv og klar eller uengageret og mekanisk med fokus et andet sted så stemningen dræbes og begejstring og erektion tager længere tid eller udebliver. Der er mange faktorer og forskelle og derfor ikke et entydigt svar. Et konkret eksempel på forskellen fra mig personligt er at som helt ung der var quickys / hurtige aftaler et hit som jeg ofte benyttede mig af det var mest lige på og direkte uden akavet snak og så få skudt kanonen af det galt om. Idag er jeg til de længere aftaler jeg gider ikke stresse jeg kan lide at bygge en stemning op og fordybe mig i oplevelsen så jeg dur ikke til de korte aftaler og fravælger dem det er stort set altid en halv time minimum men gerne længere tid. Og dog fordi selv for mig lige nu i mit liv så er der undtagelser jeg har stadig en GP tilbage der kun er kortere aftaler med, fordi tanken om hendes set up, den rå direkte sex og måden vi bruger hinanden til at tilfredstille hinandens lyster og fantasier giver mig stiv pik bare jeg tænker på det før en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 158 Skrevet 20. August Så fik jeg prøvet en aftale på 15 min. og det gik fantastisk godt. Det var fræk som jeg havde forestillet mig, og der var tid nok til at skyde kanonen af i hendes fisse, så både mig og lillemanden var glade. Da vi var færdige og tiden var gået bad hun mig endda om at ligge mig på maven på sengen, og så fik jeg lige 5 min. massage. Det blev ikke med hende jeg havde udtænkt mig til at sutte og kneppe med mig, hun er åbenbart ikke i byen længere, så jeg måtte finde en anden og det blev "Bang" som jeg også har prøvet før, men det har jeg ikke fortrudt, så jeg kommer nok til at booke flere 15 min. aftaler i fremtiden !!!! https://annoncelight.dk/showad/434101 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterJensen007 60 Skrevet 20. August Dillermand Junior skrev, for 8 timer siden: Det gør den altså ikke hos alle piger der tager du helt fejl. Prøv lige at huske på at ikke alle GPer gør alting 100% ens altid uden undtagelser. GPer er individer og derfor er der også et væld af forskellige måder de hver især griber tingene an på såsom hvornår og hvorfor tiden startes. Jeg har ikke skrevet det gælder for alle piger, og jeg har heller ikke skrevet at alle piger gør tingene på samme måde. Der er sikkert piger hvor man snupper en pizza bagefter og lige ser det sidste afsnit af Sopranos. Men ... som hovedregel kan man ikke regne med mere tid end den tid man alt i alt tilbringer hos pigen, vel? Anyway, omkring de 15 minutter, så tror jeg faktisk de varer længere end man lige tror, og derfor synes jeg slet ikke det er nogen dårlig ide at prøve det. Er der ikke noget med at et gennemsnitligt knald kun varer 9 minutter (uden forspil)? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterJensen007 60 Skrevet 20. August Altså ... forstået på den måde at hvis man betaler for 30 minutter kan man ikke regne med at få mere end 30 minutter fra man går ind ad døren til man går ud igen. Det kan sagtens være det sker, men man kan ikke satse på det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1581 Skrevet 20. August Søren - Aalborg skrev, for 13 timer siden: Det er faktisk meget forskellige fra GP til GP om tiden under bruseren tæller med. Det gælder også ved besøg på 15 minutter. Jeg har mest erfaring fra de danske klinikker, der tæller det i hvert fald ikke med, med mindre pigen bader med, men jeg har taget bad 3-4 gange hos selvstændige og har aldrig været ude for at det talte med i tiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg