Jasmin 8533 Skrevet 14. April, 2014 jeg vil ikke vide hvor lange bonobos arme er for at han har kunnet tage en selfie i den vinkel der... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 14. April, 2014 jeg har valgt at lade være med at photoshoppe ... det er jo som sådan heller ikke nødvendigt - så må I andre leve med misundelsen ! ... men jeg faktisk endnu bedre ud i virkeligheden, hmm - okay måske ikke direkte bedre - men så da i det mindste mere trimmet, eller - måske ikke sådan på den måde trimmet - men så højere, eller altså - ihvertfald ikke lavere (ret meget)..men pænere hår har jeg da - altså nogen steder - rundt omkring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2014 jeg vil ikke vide hvor lange bonobos arme er for at han har kunnet tage en selfie i den vinkel der... jeg bliver kaldt mr. elastic ude i byen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. April, 2014 jeg bliver kaldt mr. elastic ude i byen haha og du har selvf. en "elastic" pik ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. April, 2014 jeg bliver kaldt mr. elastic ude i byen På grund af armene eller røven? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2014 (edited) Jeg vil undlade at vise min røv, den er for slasket også men håber at tendensen går over til pigerne noget mere så vi får flere kvinderøve at se :-D Redigeret 14. April, 2014 af Fraiser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 14. April, 2014 Haha. Herligt at trenden spreder sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. April, 2014 snart viser alle røv på sin avatar, jeg kommer med når vi viser diller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2014 Det begynder at bekymre mig lidt at så mange mænd så gerne vil se røvballer og pikke af andre mænd Nilles trussel om at vise sin diller som i stiv tilstand skulle måle 11 cm tager jeg meget alvorligt. Er det muligt for Administrator at man kun kan se pigernes billeder eller blokere for nogens enkeltes billeder ? :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. April, 2014 Det ender måske med at folk flygter fra EG, hvis vi begynder at se mere pik og røv Billederne er måske mere grænseoverskridende for brugerne end folk der troller herinde hæhæ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. April, 2014 Jeg har hørt rygter om at natten mellem lørdag og søndag så bliver denne her tråd flyttet til gayguide.dk :D 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 14. April, 2014 Det begynder at bekymre mig lidt at så mange mænd så gerne vil se røvballer og pikke af andre mænd Nilles trussel om at vise sin diller som i stiv tilstand skulle måle 11 cm tager jeg meget alvorligt. Er det muligt for Administrator at man kun kan se pigernes billeder eller blokere for nogens enkeltes billeder ? Sporer man en smule misundelse i den udtalelse? Nille. Du kan jo selv starte diller trenden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2014 Sporer man en smule misundelse i den udtalelse? Nille. Du kan jo selv starte diller trenden Jeg er måske nok lidt misundelig , altså ikke på dig Missetand , men på Montezi :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 14. April, 2014 det kunne være mig eller måske bd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 14. April, 2014 hvor er i herlige ... dejlige profil billeder der er kommet op i løbet af dagene ! kom så resten af jer ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. April, 2014 (edited) hahaha - stakkels mand.... jeg havde en kunde sidste tirsdag - han var meget meget ked af at hans så sådan ud... kunne aldrig komme i bund, kunne kun sjældent bruge den uden klager, kunne UHYRE sjældent dyrke anal-sex.. men kompliment for æstetiskken - helt sikkert det kan godt være at det ser flot ud og at man har zero blod tilbage i det store hoved *gg* men et hit er det ikke hos pigerne... og derfor normalt heller ikke hos manden men som profil-billede JA TAK - det kan det helt sikkert bruges til !! Redigeret 14. April, 2014 af Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 14. April, 2014 Ok, der røg så den glæde ved at kigge på EG. Je har lige så lidt brug for at se mande røve, pik billeder, fisse billeder eller andet i den stil, som jeg har brug for en tredje brystvorte... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. April, 2014 Ok, der røg så den glæde ved at kigge på EG. Je har lige så lidt brug for at se mande røve, pik billeder, fisse billeder eller andet i den stil, som jeg har brug for en tredje brystvorte... Ha, ha det er vel en del af gamet. Hvad med din avatar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 14. April, 2014 Ha, ha det er vel en del af gamet. Hvad med din avatar? Der er sku lang vej fra det, til en anden mands behårede røv eller erigerede penis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 14. April, 2014 Ok, der røg så den glæde ved at kigge på EG. Je har lige så lidt brug for at se mande røve, pik billeder, fisse billeder eller andet i den stil, som jeg har brug for en tredje brystvorte... Aaah. Hold nu op med at være så sippet. Du har ikke noget at være bange for. Min numse kommer ikke og angriber dig hvis du går allene ud en mørk aften Denne side er jo ikke ligefrem en strikke klub vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2014 det kunne være mig eller måske bd. Av og nej tak, ALT for stor... Uha bliver sgu helt skræmt over at kigge med her.. Jeg må heller vande blomster nu... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 14. April, 2014 Hæhæ! Det er da go' spas - og friskt af jer gutter Hmmm... Skulle man hoppe med i klubben... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 14. April, 2014 Ja den er skræmmende stor... LOL Måske med lidt intens træning Line? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 14. April, 2014 Hæhæ! Det er da go' spas - og friskt af jer gutter Hmmm... Skulle man hoppe med i klubben... JA TAK ! Du render jo rundt med numsen over alle numser. There can be only one! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 14. April, 2014 Aaah. Hold nu op med at være så sippet. Du har ikke noget at være bange for. Min numse kommer ikke og angriber dig hvis du går allene ud en mørk aften Denne side er jo ikke ligefrem en strikke klub vel? Alle har en grænse. Min går så ved pik billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg