Hop til indhold
Missetand

Den nye selfie trend.... Nu også for mænd!!!

Recommended Posts

jeg har valgt at lade være med at photoshoppe ... det er jo som sådan heller ikke nødvendigt - så må I andre leve med misundelsen ! ...

men jeg faktisk endnu bedre ud i virkeligheden, hmm - okay måske ikke direkte bedre - men så da i det mindste mere trimmet, eller - måske ikke sådan på den måde trimmet - men så højere, eller altså - ihvertfald ikke lavere (ret meget)..men pænere hår har jeg da - altså nogen steder - rundt omkring

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jeg vil ikke vide hvor lange bonobos arme er for at han har kunnet tage en selfie i den vinkel der... 

jeg bliver kaldt mr. elastic ude i byen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg bliver kaldt mr. elastic ude i byen :D

På grund af armene eller røven?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil undlade at vise min røv, den er for slasket også :-D men håber at tendensen går over til pigerne noget mere så vi får flere kvinderøve at se :-D

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det begynder at bekymre mig lidt at så mange mænd så gerne vil se røvballer og pikke af andre mænd :D Nilles trussel om at vise sin diller som i stiv tilstand skulle måle 11 cm tager jeg meget alvorligt. Er det muligt for Administrator at man kun kan se pigernes billeder eller blokere for nogens enkeltes billeder ? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det begynder at bekymre mig lidt at så mange mænd så gerne vil se røvballer og pikke af andre mænd :D Nilles trussel om at vise sin diller som i stiv tilstand skulle måle 11 cm tager jeg meget alvorligt. Er det muligt for Administrator at man kun kan se pigernes billeder eller blokere for nogens enkeltes billeder ? :D

Sporer man en smule misundelse i den udtalelse? :D

Nille. Du kan jo selv starte diller trenden :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sporer man en smule misundelse i den udtalelse? :D

Nille. Du kan jo selv starte diller trenden :P

Jeg er måske nok lidt misundelig :D, altså ikke på dig Missetand :D, men på Montezi :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

hahaha - stakkels mand.... 

jeg havde en kunde sidste tirsdag - han var meget meget ked af at hans så sådan ud... kunne aldrig komme i bund, kunne kun sjældent bruge den uden klager, kunne UHYRE sjældent dyrke anal-sex.. 

men kompliment for æstetiskken - helt sikkert :)

det kan godt være at det ser flot ud og at man har zero blod tilbage i det store hoved *gg* men et hit er det ikke hos pigerne... og derfor normalt heller ikke hos manden :)

men som profil-billede JA TAK -  det kan det helt sikkert bruges til !! 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, der røg så den glæde ved at kigge på EG. Je har lige så lidt brug for at se mande røve, pik billeder, fisse billeder eller andet i den stil, som jeg har brug for en tredje brystvorte...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ok, der røg så den glæde ved at kigge på EG. Je har lige så lidt brug for at se mande røve, pik billeder, fisse billeder eller andet i den stil, som jeg har brug for en tredje brystvorte...

Ha, ha det er vel en del af gamet. Hvad med din avatar?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha, ha det er vel en del af gamet. Hvad med din avatar?

Der er sku lang vej fra det, til en anden mands behårede røv eller erigerede penis.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aaah. Hold nu op med at være så sippet. Du har ikke noget at være bange for. Min numse kommer ikke og angriber dig hvis du går allene ud en mørk aften :D  Denne side er jo ikke ligefrem en strikke klub vel? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

det kunne være mig eller måske bd. dating-sex-billeder09.jpg

Av og nej tak, ALT for stor... Uha bliver sgu helt skræmt over at kigge med her.. Jeg må heller vande blomster nu...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ! Det er da go' spas - og friskt af jer gutter :D

Hmmm... Skulle man hoppe med i klubben... :D

JA TAK ! Du render jo rundt med numsen over alle numser. There can be only one! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aaah. Hold nu op med at være så sippet. Du har ikke noget at være bange for. Min numse kommer ikke og angriber dig hvis du går allene ud en mørk aften :D Denne side er jo ikke ligefrem en strikke klub vel? :)

Alle har en grænse. Min går så ved pik billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...