Hop til indhold
Missetand

Den nye selfie trend.... Nu også for mænd!!!

Recommended Posts

Uden at være ekspert, er midt bedste bud, at der er brugt et spejl, ellers ringer du bare, så klarer jeg det - øhh men så er det vel ikke en selfie mere... :-P:mrgreen:

Hvis du bruger et spejl, bliver du spejlvendt :P

Selfies er egentlig ikke så nyt endda, i gamle dage hed det selvportræt  :D

For et par uger siden tog jeg en selfie på min rumvandring, I kan se på visiret at jeg faktisk selv holder kameraet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aaaaaamen. Det kan da ikke passe at der ikke er flere mænd der hopper med på trenden? :P

hehehe - jamen jeg er sgu frisk Misse - men har først lige set tråden nu, da jeg har været ude af cirkulation - eller måske nærmere i kraftig cirkulation i denne uge ;)

jeg prøver lige at få fixet et røv-selfie i løbet af weekenden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

hehehe - jamen jeg er sgu frisk Misse - men har først lige set tråden nu, da jeg har været ude af cirkulation - eller måske nærmere i kraftig cirkulation i denne uge ;)

jeg prøver lige at få fixet et røv-selfie i løbet af weekenden :D

jeg har set din røv i aktion de sidste dage haha, hvad med et pik billede i stedet haha :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har set din røv i aktion de sidste dage haha, hvad med et pik billede i stedet haha :P

Hvad med du starter så? Vel at mærke ikke endnu et fake billede :D  :mrgreen: 

Ja kom frisk Monte ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hahaha.... du har sgu da i ligeså høj grad set min pik i aktion de sidste par dage :D

jamen nu starter vi med en røv-selfie, og så kan det være vi opgraderer til en pik-selfie på et senere tidspunkt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Misse du og jeg er de eneste modige-resten er nogen ..........de er rigtige pyramide sælgerer. Snakker og snakker men leverer ikk :);)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tand, kan du bevise det er din røv, den ser fake ud,  de smilehuller er Photoshopped hæhæ :P

Jeg vil overveje et pik-billede :D

Ja det er fandens jeg ikke fik et billede da Daniella havde skrevet på den :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis jeg skriver billederne er 100% ægte tror du så på mig Aarhus?

nille det passer mig fint til sommer, så kan jeg også lige få trimmet det sidste af kroppen

Redigeret af Martin Alves

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

nille det passer mig fint til sommer, så kan jeg også lige få trimmet det sidste af kroppen

Selvfølgelig tror jeg dig. Har ikke grund til andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Her er to andre, der påstår billedet er deres:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=139110343&s=49996eca533b9734ddfc0b2e1b8336ff&p=905745083&viewfull=1#post905745083

https://twitter.com/FittieEric

For ligesom at slå alt tvivl i jorden, kan du så ikke tage et par billeder mere af dig selv foran bilen? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den er jeg med på he he... nu med blå mærker :D :D

Sådan ser en aberøv da ikke ud. Den er jo rød :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bonobo er ikke en rigtig abe, han er en wannabe :D  (wann-abe  hvad det end er :P )

Står han ikke ude i bruseren? For så er han da en vandabe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...