Nille 6301 Skrevet 12. April, 2014 Uden at være ekspert, er midt bedste bud, at der er brugt et spejl, ellers ringer du bare, så klarer jeg det - øhh men så er det vel ikke en selfie mere... Hvis du bruger et spejl, bliver du spejlvendt Selfies er egentlig ikke så nyt endda, i gamle dage hed det selvportræt For et par uger siden tog jeg en selfie på min rumvandring, I kan se på visiret at jeg faktisk selv holder kameraet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 12. April, 2014 Aaaaaamen. Det kan da ikke passe at der ikke er flere mænd der hopper med på trenden? hehehe - jamen jeg er sgu frisk Misse - men har først lige set tråden nu, da jeg har været ude af cirkulation - eller måske nærmere i kraftig cirkulation i denne uge jeg prøver lige at få fixet et røv-selfie i løbet af weekenden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2014 hehehe - jamen jeg er sgu frisk Misse - men har først lige set tråden nu, da jeg har været ude af cirkulation - eller måske nærmere i kraftig cirkulation i denne uge jeg prøver lige at få fixet et røv-selfie i løbet af weekenden jeg har set din røv i aktion de sidste dage haha, hvad med et pik billede i stedet haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 12. April, 2014 jeg har set din røv i aktion de sidste dage haha, hvad med et pik billede i stedet haha Hvad med du starter så? Vel at mærke ikke endnu et fake billede Ja kom frisk Monte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 12. April, 2014 jeg har set din røv i aktion de sidste dage haha, hvad med et pik billede i stedet haha hahaha.... du har sgu da i ligeså høj grad set min pik i aktion de sidste par dage jamen nu starter vi med en røv-selfie, og så kan det være vi opgraderer til en pik-selfie på et senere tidspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. April, 2014 Misse du og jeg er de eneste modige-resten er nogen ..........de er rigtige pyramide sælgerer. Snakker og snakker men leverer ikk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2014 Hvad med du starter så? Vel at mærke ikke endnu et fake billede Ja kom frisk Monte Tand, kan du bevise det er din røv, den ser fake ud, de smilehuller er Photoshopped hæhæ Jeg vil overveje et pik-billede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. April, 2014 et anderledes foto. Hmm...bum bum, hvad skal jeg have tatoveret på min krop ?! Jo..!! rynker :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 12. April, 2014 Tand, kan du bevise det er din røv, den ser fake ud, de smilehuller er Photoshopped hæhæ Jeg vil overveje et pik-billede Ja det er fandens jeg ikke fik et billede da Daniella havde skrevet på den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. April, 2014 . Du har fået dig en rigtig røvballe ven, hva :p aka. Montezi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 Du har fået dig en rigtig røvballe ven, hva :P aka. Montezi hvad med en "skide"balle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Alves 63 Skrevet 13. April, 2014 Jeg vil da også være med til denne trend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 Jeg vil da også være med til denne trend god røv ! blærerøv Vil du med på date Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Alves 63 Skrevet 13. April, 2014 god røv ! blærerøv Vil du med på date ville bare vise lidt mere end bare det, og det virkede Det kan vi da godt finde ud af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 ville bare vise lidt mere end bare det, og det virkede Det kan vi da godt finde ud af Dejlig Martin ! min kalender er fullbooked frem til midt i maj, men lad os finde en passende dato derefter, så bliver det varmere og du kan smide lidt mere tøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. April, 2014 Kyllinger. Kom nu med noget sand hud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Alves 63 Skrevet 13. April, 2014 (edited) hvis jeg skriver billederne er 100% ægte tror du så på mig Aarhus? nille det passer mig fint til sommer, så kan jeg også lige få trimmet det sidste af kroppen Redigeret 13. April, 2014 af Martin Alves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. April, 2014 hvis jeg skriver billederne er 100% ægte tror du så på mig Aarhus? nille det passer mig fint til sommer, så kan jeg også lige få trimmet det sidste af kroppen Selvfølgelig tror jeg dig. Har ikke grund til andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2014 hvis jeg skriver billederne er 100% ægte tror du så på mig Aarhus? nille det passer mig fint til sommer, så kan jeg også lige få trimmet det sidste af kroppen Her er to andre, der påstår billedet er deres: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=139110343&s=49996eca533b9734ddfc0b2e1b8336ff&p=905745083&viewfull=1#post905745083 https://twitter.com/FittieEric For ligesom at slå alt tvivl i jorden, kan du så ikke tage et par billeder mere af dig selv foran bilen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 14. April, 2014 Haha. Good catch Prince Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2014 Den er jeg med på he he... nu med blå mærker :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. April, 2014 Den er jeg med på he he... nu med blå mærker :D Sådan ser en aberøv da ikke ud. Den er jo rød :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. April, 2014 (edited) Sådan ser en aberøv da ikke ud. Den er jo rød :D Bonobo er ikke en rigtig abe, han er en wannabe (wann-abe hvad det end er ) Redigeret 14. April, 2014 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. April, 2014 Den er jeg med på he he... nu med blå mærker :D Hov jeg synes jeg har set den røv før haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. April, 2014 Bonobo er ikke en rigtig abe, han er en wannabe (wann-abe hvad det end er ) Står han ikke ude i bruseren? For så er han da en vandabe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg