Hop til indhold
Sigge

Hvor mange mænd har en prostitueret sex med på en måned?

Recommended Posts

Hej,

Har været særdeles aktiv i et par år, kun gået til Thai piger. Troede at jeg var en der aldrig blev forelsket, men blev faktisk forelsket i en af pigerne, og følelsen var gensidig, så hun stoppede og vi gav det et forsøg. Desværre må jeg erkende at hendes baggrund generede mig for meget. Ved godt det er dobbeltmoralsk, vi mænd er ikke bedre. Vil sige enda omvendt, da hun fortalte at det ikke var hendes drømmejob men en måde at kunne støtte familien i Thailand når man ikke har uddannelse og kommer fra fattig familie. Hendes forældre hade ikke råd at sende hende til skolen efter niende klasse. Vil ikke ind i for mange detaljer, men desværre er jeg ikke stærk eller fornuftig nok. Så har simpelthen stoppet det hele. En af den ting der generede  mig var hvor mange hun haft sex med. Hun var aktiv i hvert fald et par år. Og stoppede for nylig. Er det nogen som af en eller anden grund har indblik på hvor mange forskellige gæster in pige har på månedsbasis?

Forstår godt at der varierer. Og igen ved godt jeg ikke er det mindste bedre. Er bare en spøgelse jeg ikke kunne få væk.

Og som sagt er det hele stoppet, dette er mere en nysgerrighed. Ikke sådan en måde at eventuelt gå tilbage. Denne dør er helt lukket.

Redigeret af Sigge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Sigge. Det er forskelligt fra pige til pige, men for den typiske thai der arbejder fx 6 dage om ugen, er tallet nok minimum 3 x 6 = 18 mænd pr. uge. Af disse vil nogle være gengangere men gjort op i antal penetrationer ved eksempelvis 45 arbejdsuger pr år, så er det altså 18 mænd x 45 uger = ca 800 knald / år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sigge skrev, for 11 minutter siden:

Så har simpelthen stoppet det hele

Fornuftigt, man kan ikke rede hele verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 9 minutter siden:

Fornuftigt, man kan ikke rede hele verden.

Det som også skal siges at det ikke var noget økonomisk i det hele som forventedes af mig . Snarare omvendt hende der ofte kom med gaver. Hun har gennem åren lykkes bygge op en business i Thailand som familien forvalter. Men kunne simpelthen ikke få mine spøgelser væk. Måske er jeg en nar der indirekte dømmer en kvinde som vil væk fra det hele og kun har vist mig kærlighed og omtanke…kan dog igen ikke give slip at tænke på det. Så er det simpelthen ikke godt for hverken hende eller mig. Og den evindelige tanke - hvad hvis det bliver penge problemer fremover?

Redigeret af Sigge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sigge skrev, for 2 minutter siden:

Det som også skal siges at det ikke var noget økonomisk i det hele som forventedes af mig . Snarare omvendt hende der ofte kom med gaver. Hun har gennem åren lykkes bygge op en business i Thailand som familien forvalter. Men kunne simpelthen ikke få mine spøgelser væk. Måske er jeg en nar der indirekte dømmer en kvinde som vil væk fra det hele og kun har vist mig kærlighed og omtanke…kan dog igen ikke give slip at tænke på det. Så er det simpelthen ikke godt for hverken hende eller mig. Og den evindelige tanke - hvad hvis det bliver penge problemer fremover?

Et svært valg, går man glip af livets kærlighed, eller ? har selv mødt nogen piger , hvor jeg blev for glade for dem , valgte at stoppe med besøge dem, for at beskytte mig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 27 minutter siden:

Et svært valg, går man glip af livets kærlighed, eller ? har selv mødt nogen piger , hvor jeg blev for glade for dem , valgte at stoppe med besøge dem, for at beskytte mig selv. 

Nemlig…det jeg nu sidder og lidt fortryder men alligevel ikke da jeg aldrig gav slip på det gamle. Og  var meget fornuftig der - sku ha gjort detsamme ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil heller ikke have en kvinde, som har arbejdet med prostitution på den ene eller anden måde. Jeg er simpelthen for jaloux og der vil være for mange tanker. Dobbeltmoralsk ad helvede til, ja! Jeg vil heller ikke have en kvinde, som har været mig utro. Et forhold for mig er "rent" og jeg besøger heller ikke GP, når jeg er i et forhold, som jeg vil. Besøger jeg GP under et forhold, så er forholdet for mig forbi. Det er uacceptabelt i forhold til min egen samvittighed og selvopfattelse, hvor et ord er et ord. Jeg ønsker ikke, at man skal "brændemærkes", fordi man på et tidspunkt fx har levet af at sælge sex, men der er heldigvis mænd derude, som er mere tolerante end mig. Og tak for det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror at i lægger for meget i det. At man har spredt sine ben for en masse kunder er ikke værre end "almindelige" kvinder der går i seng med den samme mand igennem mange år. At man af fattigdom (som i  slet ikke forstår omfanget af, når vi snakker 3. verdens kvinder) vælger at gøre disse ting for penge, kan igen ikke sammenlignes med europæiske kvinder der udfører samme arbejde, men af andre grunde for nu at sige det som det er. 

Men at der kan være helt legitime og andre underliggende grunde til at Sigge ikke ønskede at fortsætte forholdet kan man jo ikke begynde at sætte på formel eller argumentere for eller imod. Dog er det i praksis umuligt at blive gift en 3. verdens kvinde og samtidig bo i danmark. Man skal i hvert fald være indstillet på at det KOSTER og at det tager TID.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexlife skrev, for 15 minutter siden:

Et forhold for mig er "rent" og jeg besøger heller ikke GP,

Har det helt på samme måde. Og lige som dig så kamning se at jeg er dobbeltmoralsk af helvede til. Og føler mig som et svin men må erkende at min jealouxi er for stor til at jeg kan klare det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man elsker en kvinde elsker man HENDE, ikke hvad hun ev laver. Hvis hun elsker dig, elsker hun dig - ikke dit tøj eller dit arbejde. Hvad er egentlig problemet?

I øvrigt skal i matematikere også tage med i jeres beregninger at langt fra alle besøg på thaiklinikker resulterer i penetration - halvdelen eller mere (mit gæt) drejer sig om massage og handjob - som ikke en gang tæller som sex i thaiverdenen.

Personligt tror jeg du ville vinde meget på at arbejde med dine spøgelser istedet for at applicere dem på andre mennesker. Men dig om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@NielsKim - du siger mange fornuftige ting. Og har måske dummet mig. Har kunnet i forhold med skandinaviske kvinder, og må sige at jeg aldrig fået den opmærksomhed, omsorg og kærlighed som af denne kvinde. Skylden ligger kun på mig , jurdebha været afklaret inden.

@Bananas - enig i meget af det du siger og helt klart er det mig selv jeg skal arbejde med. Vil dog sige trods at jeg elsker en kvinde har det betydelse hvis hun bliver ved med at at ha sex med andre mænd. Det var underordnet at hun stoppede. I øvrigt er dette sted ikke kendt for massage delen…men noget jeg viste i forvejen.

Redigeret af Sigge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sigge skrev, 1 time siden:

Er det nogen som af en eller anden grund har indblik på hvor mange forskellige gæster in pige har på månedsbasis?

Jeg nøjes med at forholde mig til trådens egentlige emne, selvom den medfølgende debat ellers er interessant nok.

Det er et svært spørgsmål. Reelt kan kun pigerne selv svare på det, og det er utrolig individuelt. Hvad den ene svarer, er fuldstændig misvisende for den anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ret populær glædespige har været okay med overførelser på MobilePay. Under et besøg, må jeg dog overfører til et andet nummer fordi hendes årlige beløbsgrænse er nået: 300.000 på et år. Plus der også er det ubekendte kontant beløb. Klassiske priser på 1000-1800 kr. You do the math.  
Så for de meget populære kvinder, har de mange gæster igennem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NielsKim skrev, for 1 time siden:

Jeg tror at i lægger for meget i det. At man har spredt sine ben for en masse kunder er ikke værre end "almindelige" kvinder der går i seng med den samme mand igennem mange år. At man af fattigdom (som i  slet ikke forstår omfanget af, når vi snakker 3. verdens kvinder) vælger at gøre disse ting for penge, kan igen ikke sammenlignes med europæiske kvinder der udfører samme arbejde, men af andre grunde for nu at sige det som det er. 

Men at der kan være helt legitime og andre underliggende grunde til at Sigge ikke ønskede at fortsætte forholdet kan man jo ikke begynde at sætte på formel eller argumentere for eller imod. Dog er det i praksis umuligt at blive gift en 3. verdens kvinde og samtidig bo i danmark. Man skal i hvert fald være indstillet på at det KOSTER og at det tager TID.

Nu ved du af gode grunde ikke, hvad vi ved og hvad vi ikke ved. Jeg kender udmærket til forholdene i "tredje verdens lande", men det betyder stadig ikke, at jeg kan abstrahere fra at se den kvinde, som jeg er forelsket i, have den ene kunde efter den anden for mit indre. Jeg ser fx hellere en dansk kvinde, der gør det mere af lyst end af nød. Det har jeg det meget bedre med. Og jeg støtter i øvrigt heller ikke kvinder, som decideret gør det af nød. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil anbefale en psykolog. Du spolerer jo kærligheden for dig selv. Hvor og hvordan har du selv mødt pigen ? Og så har du skrupler med hvad hun laver. Gå tilbage til hende og indrøm at du elsker hende mere end hendes arbejde, som bare er massage og sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For et par år siden besøgte jeg flere gange en bestemt thailandsk dame, men var nødt til at stoppe, idet jeg blev bange for at hun "ville brænde sig fast" et eller andet sted i min hukommelse, så jeg ikke ville kunne få hende ud af hovedet igen. Da jeg sagde farvel, talte vi om det, og blev helt enige om at problemt drejede sig om, at jeg var: "an old fool". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrExtra skrev, for 48 minutter siden:

Vil anbefale en psykolog. Du spolerer jo kærligheden for dig selv. Hvor og hvordan har du selv mødt pigen ? Og så har du skrupler med hvad hun laver. Gå tilbage til hende og indrøm at du elsker hende mere end hendes arbejde, som bare er massage og sex. 

Næsten du siger er helt rigtigt - dobbeltmoralsk og enligt tarveligt af helvede til. Er glad at mange mænd i dette forum forstår at vi ikke er det mindste bedre. Skal se mig selv i spegeln igen. Det syge er at det var en måde for mig at IKKE finde kærlighed. Dog vil jeg aldrig acceptere at være med en kvinder som stadig arbejder i dette erhverv (som hun dog stoppet med), ligesom jeg aldrig vil besøge eller være med en anden kvinde hvis jeg er i forhold.

Og det lyder måske mega ulogisk, men har virkelig respekt overfor kvinder i dette erhverv. Må nok tænke mig om hvad fanden det er i gang i mit hovede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja men du kan jo også bare gå med naboens datter, der er jomfru og 17 år gammel og ikke særlig køn. Alle de attraktive kvinder har jo været i gang med x antal mænd i deres liv, så kan det jo egentlig være ligegyldigt om det er 10 eller 100, og det er jo netop fordi de er attraktive. Glem alt om hvor mange mænd de har været sammen med, og gå efter kærligheden. Hvis du er vild med denne Thai pige, så skynd dig at snuppe hende mens der er mulighed for det, og før en anden hanhund kommer dig i forkøbet. Nyd at være sammen med hende og glem alt om hvad hun har lavet før. Det kan jo være ligegyldigt nu. Go for it man”..

Redigeret af MrExtra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan jo også møde en alm dansk kvinde som måske aldrig rigtigt har fundet den eneste ene, og i stedet haft rigtig mange kærester - fra få uger til nogle måneder pr stk.

Hvis hun fx er 45 og har været aktiv siden hun var 15, han hun måske været sammen med 10 mænd om året - nogle kun en enkelt gang, andre i en længere periode - det giver 300 sexpartnere på 30 år.

Jeg selv var heldig og fandt den eneste ene - min eks-kone - da jeg var relativt ung, og har derfor haft mindre en 10 sexpartnere totalt. Vi var sammen i næsten 30 år. Men det betyder ikke, at jeg vil udelukke at blive kæreste med en kvinde som beskrevet ovenfor, som aldrig fandt den rigtige prins på den hvide hest.

Så for mig er en kvindes fortid ikke så afgørende, det er vigtigere hvordan hun er som person og at hun er vild med mig:)

Redigeret af spaceman99

Del dette indlæg

Link til indlæg

Antallet kommer an på hvor populær hun er, det giver sig selv.

Når du interagerer med hende må du forvente at der har været mange før dig, hvis du baserer dit besøg på andmeldelser. 

Set i det lys vil du altid være én i mængden, medmindre du har været noget helt specielt.

Hvorom alting er, nyd at du har haft en speciel oplevelse med en dejlig kvinde og nu er jeres forhold nået en afslutning som du ikke havde håbet.

Men sådan går livet engang imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære du.

Din situation handler om én bestemt kvinde så hvordan hendes kolleger arbejder, er irrelevant.

Du er forelsket i en sex arbejder som du har mødt som kunde så du kan enten 1: "købe hende fri". 2: Gå din vej. 3: Elske hende og lade hende elske dig og acceptere hendes job.

Er der fare for at hun forelsker sig i en anden kunde, ligesom med dig? Well.....det er en risiko. Vi kan aldrig kan gardere os mod at vores elskede, forelsker sig i en anden, vi må bare lære at den frygt ikke skal have taletid så vi i stedet kan nyde det der er lige foran os :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er meget enig i dit skriv @Pianistinden

Og helt generelt, så synes jeg egentligt ikke, at nogle af os på dette forum eller i branchen generelt skal interessere os for, hvor mange forskellige sexpartnere vi har haft eller hvor hyppigt vi dyrker sex. 

I hvert fald ikke med et negativt perspektiv, da det for mig vil være meget dobbeltmoralsk. 

Redigeret af Søren - Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Pianistinden - kan bare give dig ret. Og i mit tilfælde er det enda alternativt fire. Hun har forladt det job og den bedste tid var med hende. Inden mit hoved begynde at gå amok. Jeg er en nar - må se hvis jeg kan ret op det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sigge skrev, for 22 minutter siden:

@Pianistinden - kan bare give dig ret. Og i mit tilfælde er det enda alternativt fire. Hun har forladt det job og den bedste tid var med hende. Inden mit hoved begynde at gå amok. Jeg er en nar - må se hvis jeg kan ret op det.

Som der også nævnes så kan en "civil" kvinde have haft rigtig mange sex partnere....og hvad så? Hvad betyder antallet i bund og grund?

Der findes stadig stigmata i forhold til at mænd gerne "må" have haft mange sexpartnere, men en kvinde er en "værre én" hvis hun kan matche hans antal af sex partnere..

Selvfølgelig kan du rette op på det <3.

HVIS du kan slippe det der spøgelse på din skulder.....ellers er det ikke fair over for hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...