Jaycal56 0 Skrevet 23. Juli (edited) Hej jeg har spørgsmål til om folk generel bruger f.eks. Special mail eller mere anonymiseret til kontakt med sex arbejdere og f.eks. dominaer Eller man bruger sin private /almindelige mail med fulde navn? Og eventuel hvad de professionelle foretrækker? Personligt har jeg mest brugt fulde navn, men ift. når det mere unikt gør det også en nem at finde , som selvfølgelig kan have fordele og ulemper Redigeret 23. Juli af Jaycal56 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 183 Skrevet 23. Juli For mit vedkommende, må man gerne skrive mail med spørgsmål, .men ønsker man at booke mig, er det pr sms. Om du kalder dig Bent eller Jens er ligemeget. Bare jeg har et navn jeg kan notere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 354 Skrevet 23. Juli Jeg bruger min almindelige mail med fulde navn. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3494 Skrevet 23. Juli Jeg bruger mit rigtige navn og min almindelige mail for de kvinder der møder mig for første gang hvis det gør dem mere trygt at vide hvem jeg er og kunne søge på mig for deres egen trygheds skyld gør jeg gerne det ved jeg at de er herinde på EG får de også mit EG profil navn igen det giver dem et billede af hvem jeg er inden vi ses og det må de gerne for min skyld. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 340 Skrevet 23. Juli det kan man ikke advare nok imod. Glædespiger bliver hacket jævnligt, netop fordi kriminelle godt ved at det er en rigtig lækkerbidsken at få fingre i. Hvis du har familie eller på anden måde ikke bryder dig om pludselig at blive kontaktet af Borislaw med et rigtig godt tilbud - så er det falsk navn, email og taletidskort 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GFE 5 Skrevet 23. Juli Har altid brugt rigtige navn og rigtige mail. Også altid mit almindelige mobil nr. Har endnu ikke givet mig nogle problemer. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 87 Skrevet 23. Juli Jeg bruger eget navn og mail og tlf nr 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1585 Skrevet 23. Juli Jaycal56 skrev, for 2 timer siden: Hej jeg har spørgsmål til om folk generel bruger f.eks. Special mail eller mere anonymiseret til kontakt med sex arbejdere og f.eks. dominaer Eller man bruger sin private /almindelige mail med fulde navn? Og eventuel hvad de professionelle foretrækker? Personligt har jeg mest brugt fulde navn, men ift. når det mere unikt gør det også en nem at finde , som selvfølgelig kan have fordele og ulemper Læser godt du skriver generelt og dermed godt ved at det er forskelligt og nok mest spørger hvad gør flest. Hvad mænd gør og hvad kvinder foretrækker er netop ligeså individuelt som meget andet. I forhold til hvad den du vil besøge foretrækker er det som regel oplyst i annoncen. Og du skal især være opmærksom på at nogen ikke svarer på anonyme taletidskort. Hvad du bør gøre vil jeg sige, kommer helt an på hvilke piger du mest besøger. Er du typen som hele tiden ønsker nyt kød. Og besøger piger som ikke er anmeldt herinde endnu. Så er der brug for extra forsigtighed. Gør du grundigt forarbejde og er forsigtig med hvem du henvender dig til. Burde der ikke være problemer i at bruge din alm mail/telefon. F-jernet skrev, 1 time siden: Glædespiger bliver hacket jævnligt Må man være fræk at spørge hvor du har en viden fra. 11år i branchen og aldrig blevet hacket. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1581 Skrevet 23. Juli Jeg har intet at skjule, så bruger min private mail, mobil og navn... Men vil man helst holde sit købesexforbrug for sig selv, så gør man klogt i at passe lidt på. Jeg fik for et par år siden pludselig en sms fra et nr. jeg ikke kendte: Fræk søndag? Da jeg spurgte hvem det var, så var det en pige jeg ikke kendte fra en dansk klinik jeg nyligt havde besøgt. Tænker at hun på en stille vagt har gennemgået klinikkens telefon og prøvet at lokke de seneste numre. Hun må have været nogle stykker igennem, for det var en uge tidligere jeg havde ringet til dem. Ret uprofessionelt i min optik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 897 Skrevet 23. Juli Har en tlf med taletidskort og bruger et mellemnavn. Jeg vil nødig have, at jeg bagefter bliver ringet op af de forkerte typer med krav om flere penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 226 Skrevet 23. Juli (edited) Jeg bruger min egen telefon til kontakt, men har en bolle e-mail konto. det er nu mere for at skille seriøse mail og bolle mails fra hinanden. Bruger derfor også 2 forskellige email aps jeg kontakter ikke udenlandske piger, så er ikke så bekymret for at Borislaw kontakter mig. Redigeret 23. Juli af Noob2025 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5018 Skrevet 23. Juli Refresh skrev, for 2 timer siden: Jeg fik for et par år siden pludselig en sms fra et nr. jeg ikke kendte: Fræk søndag? Da jeg spurgte hvem det var, så var det en pige jeg ikke kendte fra en dansk klinik jeg nyligt havde besøgt. Tænker at hun på en stille vagt har gennemgået klinikkens telefon og prøvet at lokke de seneste numre. Hun må have været nogle stykker igennem, for det var en uge tidligere jeg havde ringet til dem. Interessant. Det plejer vist ellers mest at være andre segmenter end pigerne fra de danske klinikker, som kan finde på den slags. Men taget i betragtning hvor ofte det potentielt kunne være sket, er det alligevel sjældent, at det sker, er min erfaring. Men omvendt er der jo ingen garanti for, at de piger, jeg har besøgt gennem tiden (alle ikke-danske) er repræsentative for noget som helst. Jaycal56 skrev, for 5 timer siden: Hej jeg har spørgsmål til om folk generel bruger f.eks. Special mail eller mere anonymiseret til kontakt med sex arbejdere og f.eks. dominaer Eller man bruger sin private /almindelige mail med fulde navn? Svaret afhænger nok meget af, om man er i forhold eller ej. Det er meget sjældent, at jeg kontakter GPer via mail, men jeg har oprettet en anonym Gmail til de erotiske henvendelser. I forhold til mobil, så har jeg hverken anskaffet en bollofon eller et særskilt simkort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1585 Skrevet 23. Juli (edited) F-jernet skrev, 1 time siden: Har i 30 år kørt alt for stærkt i min bil, og det er altid gået godt. Fartgrænserne er derfor helt unødvendige. Så du kan ikke besvare mit spørgsmål, har du konkret viden om det skulle være sket. Eller noget du bare selv frygter kan ske. Og hvis du i øvrigt forholder dig til mit svar til TS. Er jeg enig i der i visse tilfælde bør udvises forsigtighed. Men der behøves ikke spredes frygt for noget du ikke kan påvise. Redigeret 23. Juli af SweettieDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 102 Skrevet 23. Juli (edited) Jeg oprettede en særlig mailkonto til det da jeg startede med dette. Det var der lidt to grunde til. Den ene var at jeg gerne vil holde mit privatliv helt adskilt fra dette. Brugte jeg min almindelige mail ville der måske være en lille risiko for ikke længere at være helt så anonym, som ,jeg gerne vil. Bruger dog mit fornavn over for pigerne. Anden grund var at jeg ikke ville risikere at fylde min private mail med alt for meget spam. Telefon er også en særligt nummer. Jeg har arbejdsmobil og jeg er ikke sikker på at min chef vil synes om at jeg brugte arbejdsmobilen til at købe sex. Det gør jo så også at jeg ikke risikere at nogen pige skulle finde på at ringe tilbage på et ubelejligt tidspunkt. Redigeret 23. Juli af ensomfyr 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 458 Skrevet 23. Juli Jeg troede alle hed “Peter”. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3494 Skrevet 24. Juli Jeg har endnu ikke haft problemer med brug af eget navn, nummer eller mail nogensinde og føler mig ganske tryg ved det. F-jernet skrev, den 23.7.2025 at 17:55: Glædespiger bliver hacket jævnligt, netop fordi kriminelle godt ved at det er en rigtig lækkerbidsken at få fingre Den her er endnu ikke underbygget med noget konkret af F Jernet med links til større sager eller en uddybning af hvor han har info fra om denne påstand og problemets størrelse som han får til at lyde som en kæmpe risiko. Der er nok større chance for at nogen skriver til udenlandske piger selv og kommunikerer med bagmændene som så skriver igen og igen eller truer end at det er sket ved hacking og indtil F jernet kan bevise sin vilde påstand så ændrer jeg næppe proceduren men jeg har heller intet at skjule for en kone / kæreste det er nok der hvor de flestes forsigtighed ligger og de udenlandske pigers bagmænd. Og ingen af de to problemstillinger er relevant for mig så jeg fortsætter roligt som jeg har gjort hidtil. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spaenh2019 8 Skrevet 27. Juli Af respekt for dem så får de mit navn, nr og billede inden.. så kan de også sige nej tak, som vi gør hvis man kommer ud til nogle fakes.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 620 Skrevet 27. Juli F-jernet skrev, den 23.7.2025 at 17:55: det kan man ikke advare nok imod. Glædespiger bliver hacket jævnligt, netop fordi kriminelle godt ved at det er en rigtig lækkerbidsken at få fingre i. Hvis du har familie eller på anden måde ikke bryder dig om pludselig at blive kontaktet af Borislaw med et rigtig godt tilbud - så er det falsk navn, email og taletidskort Ved mig få man aldrig en chance hvis jeg mærker at han lyver over sit identitet. Min sikkerhed først. Jeg arbejder også udelukkende over SMS aldrig Mail og det fordi politiet kan over SMS spor den indehaver hvis han har gjort noget i måde mig. Det er ikke så nemt med mail. Ved enkelte tilfælde forventer jeg fremvisning af IDkort ved ankomst- det er mest de som er blev adopteret fra Afrika, Kina, eller andre lande. Da jeg forbeholder mig enlige at afviser folk som er vokset op i et land med en ande etniske eller kulturelle baggrund. Dermed er for mig Anonymitet en no go. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 5. August Den_glade_amatør skrev, den 23.7.2025 at 22:49: Interessant. Det plejer vist ellers mest at være andre segmenter end pigerne fra de danske klinikker, som kan finde på den slags. Men taget i betragtning hvor ofte det potentielt kunne være sket, er det alligevel sjældent, at det sker, er min erfaring. Men omvendt er der jo ingen garanti for, at de piger, jeg har besøgt gennem tiden (alle ikke-danske) er repræsentative for noget som helst. Det er sjovt så forskelligt vi oplever tingene, og hvilke erfaringer vi har gjort os, og det er derfor svært at konkludere noget, og det skal vi sikkert heller ikke Jeg er enig i, at det er sjældent det sker, men i alle min år med købesex er de eneste piger der uopfordret har skrevet til mig været danske piger fra danske klinikker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg