bull1977 146 Skrevet 15. Juli https://annoncelight.dk/showad/422230 Kender i det med at vågne og tænke der skal ske noget specielt? denne morgen så jeg til min overraskelse at khalesi var tilbage i Århus så skyndte mig at tage kontakt og fik aftalt en tid mødte hende i en diskret lejlighed og hun var fantastisk smilende og skøn som altid. Efter lidt snak af med tøjet og op på briksen. For pokker hun kan bruge hendes hænder på trods af sin spinkle bygning. Og hendes bodyslide, Wow fantastisk som altid hund har været savnet og virkelig et besøg værd, kan varmt anbefale inden hun smutter igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bob8270 12 Skrevet 15. Juli (edited) Brian, dit mobil nr er offentligt tilgængelig i din signatur Redigeret 15. Juli af bob8270 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 146 Skrevet 15. Juli bob8270 skrev, for 2 minutter siden: Brian, dit mobil nr er offentligt tilgængelig i din signatur Og? Har det noget med mit oplæg at gøre? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 236 Skrevet 15. Juli bull1977 skrev, for 7 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/422230 Kender i det med at vågne og tænke der skal ske noget specielt? denne morgen så jeg til min overraskelse at khalesi var tilbage i Århus så skyndte mig at tage kontakt og fik aftalt en tid mødte hende i en diskret lejlighed og hun var fantastisk smilende og skøn som altid. Efter lidt snak af med tøjet og op på briksen. For pokker hun kan bruge hendes hænder på trods af sin spinkle bygning. Og hendes bodyslide, Wow fantastisk som altid hund har været savnet og virkelig et besøg værd, kan varmt anbefale inden hun smutter igen hund? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 146 Skrevet 15. Juli Jyskpik skrev, for 1 time siden: hund? Hahah skide stave kontrol Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael1608 12 Skrevet 23. Juli Hun er en fantastisk kvinde som virkelig giver sig hen og man får den bedste behandling og nærvær hos hende. Desværre er hun ikke i Bjerringbro mere - men ser frem til at besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 4 Skrevet 23. Juli Kan se hun er i Tilst nu. Hvad koster en time hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentlemanfromdenmark@gmail 44 Skrevet 23. Juli bull1977 skrev, den 15.7.2025 at 11:37: https://annoncelight.dk/showad/422230 Kender i det med at vågne og tænke der skal ske noget specielt? denne morgen så jeg til min overraskelse at khalesi var tilbage i Århus så skyndte mig at tage kontakt og fik aftalt en tid mødte hende i en diskret lejlighed og hun var fantastisk smilende og skøn som altid. Efter lidt snak af med tøjet og op på briksen. For pokker hun kan bruge hendes hænder på trods af sin spinkle bygning. Og hendes bodyslide, Wow fantastisk som altid hund har været savnet og virkelig et besøg værd, kan varmt anbefale inden hun smutter igen Synes hun er overvurderet. Havde en virkelig træls oplevelse med hende sidst hun var i Aarhus. Ville til enhver tid vælge en, der er mere serviceminded end Khalesi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg