Hop til indhold

Khalesi er tilbage i Århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/422230

Kender i det med at vågne og tænke der skal ske noget specielt? 
denne morgen så jeg til min overraskelse at khalesi var tilbage i Århus så skyndte mig at tage kontakt og fik aftalt en tid

mødte hende i en diskret lejlighed og hun var fantastisk smilende og skøn som altid.  Efter lidt snak af med tøjet og op på briksen.  For pokker hun kan bruge hendes hænder på trods af sin spinkle bygning. Og hendes bodyslide, Wow fantastisk som altid

hund har været savnet og virkelig et besøg værd, kan varmt anbefale inden hun smutter igen 

Skrevet

Brian, dit mobil nr er offentligt tilgængelig i din signatur

Redigeret af bob8270

Skrevet
bull1977 skrev, for 7 timer siden:

denne morgen så jeg til min overraskelse at khalesi var tilbage i Århus så skyndte mig at tage kontakt og fik aftalt en tid

mødte hende i en diskret lejlighed og hun var fantastisk smilende og skøn som altid.  Efter lidt snak af med tøjet og op på briksen.  For pokker hun kan bruge hendes hænder på trods af sin spinkle bygning. Og hendes bodyslide, Wow fantastisk som altid

hund har været savnet og virkelig et besøg værd, kan varmt anbefale inden hun smutter igen 

hund?

Skrevet

Hun er en fantastisk kvinde som virkelig giver sig hen og man får den bedste behandling og nærvær hos hende. Desværre er hun ikke i Bjerringbro mere - men ser frem til at besøge hende igen.

Skrevet

Kan se hun er i Tilst nu. Hvad koster en time hos hende?

Skrevet
bull1977 skrev, den 15.7.2025 at 11:37:

Synes hun er overvurderet. Havde en virkelig træls oplevelse med hende sidst hun var i Aarhus. Ville til enhver tid vælge en, der er mere serviceminded end Khalesi.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.