SweettieDK 1452 Skrevet 10. Juli På trods jeg selv er ved at være træt af emnet “straf” og synes det er dejligt der fokus på både den gode tone og urelevante kommentarer. Så må jeg lige bringe dette eksempel op. https://www.eroguide.dk/forum/topic/200810-sex-og-blødning/page/2/#comments I tråden får mister12 straf for at dele et link. Mens MisterNysgerrig, som faktisk starter afsporingen går fri. Klart mister og mister kan skabe forvirring, men nogen må ha rapporteret uden af rapporterne begge. Og @Stapler må også selv ha overset det. Især ud fra kommentarer “TS har svaret dig”. Nej hun har svaret den anden. For at retfærdighed skulle ske, forsøgte jeg i går at rapportere misternysgerrig, med forklaring om der er 2 med enslydende navn. Men intet er sket. Trods sitet chrasede er jeg sikker på rapporten gik igennem. For da jeg kom online igen, var jeg stadig ved at rapportere og min kommentar blev gendannet og jeg trykkede send igen og fik en bekræftelse. Mods, når der sker fejl må I også rette dem. Siger ikke mister12 ikke skal ha sin advarsel. For linket er også urelevant, men så må det være alle eller ingen. Måske pinligt at skulle tilbage til en tråd og uddele forsinket straf. Men det bør I være voksne nok til at kunne håndtere. Så løst som straffene sidder skal det så også være retfærdigt for alle. Beklager MisterNysgerrig men håber du får din advarsel for en andens ugennemtænkte forsøg på at hjælpe gav bagslag. Håber mods fremover lige kan afse 2 sekunder ekstra til danne sig et overblik og se det store billede. Go dag til alle. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 89 Skrevet 10. Juli Jeg rapporterede også den uretfærdige straf til Mods, men tænker måske der er gået lidt sommerferie i Mods lejren. Jeg har fx ikke set andre tråde der er blevet modereret siden i tirsdags. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1452 Skrevet 10. Juli Noob2025 skrev, for 5 minutter siden: måske der er gået lidt sommerferie i Mods lejren Måske så må vi se hvad der sker når de er på igen. Nok ikke noget de melder ud for når katten er ude danser musene på bordet. Hvis de holder ferie / pause samtidig får de nok utroligt travlt med at at komme igennem rapporterne når de er retur. Mere praktisk de i så fald tog ferie på skift. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 231 Skrevet 10. Juli SweettieDK skrev, for 7 timer siden: Måske så må vi se hvad der sker når de er på igen. Nok ikke noget de melder ud for når katten er ude danser musene på bordet. Hvis de holder ferie / pause samtidig får de nok utroligt travlt med at at komme igennem rapporterne når de er retur. Mere praktisk de i så fald tog ferie på skift. KORREKT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3291 Skrevet fredag klokken 22:56 Enig med Sweetie det er skævt ikke at straffe begge to som minimum 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2073 Skrevet lørdag klokken 04:38 (edited) Jeg er næsten, men ikke helt, enig i trådstartes opfattelse. Jeg har blandet 2 personer sammen og kun givet en henvisning til den sidste person, der afsporede emnet, fordi jeg i et øjebliks hjerneblødning tænkte at det var samme person. Der var 2 afsporinger af 2 forskellige personer. Jeg kan godt se at nogle føler at det er uretfærdigt at jeg i forum ikke skrives til begge. Jeg har været væk et par dage - og det opfatter nogle så som ligegyldighed. Det er skam ikke tilfældet. Den sidste person der afsporede fik en besked. Jeg er sikker på at den første person også har forstået den samme besked for jeg så at Miza har skrevet til personen. Såh begge personer har forstået beskeden, er jeg sikker på. Redigeret lørdag klokken 04:41 af Stapler 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1236 Skrevet søndag klokken 20:12 SweettieDK skrev, den 10.7.2025 at 11:54: Hvis de holder ferie / pause samtidig får de nok utroligt travlt med at at komme igennem rapporterne når de er retur. Mere praktisk de i så fald tog ferie på skift. Du @SweettieDK mener simpelthen, at vores lille frivillige tjans her på EG, skal have indvirkning på, hvordan vi planlægger vores ferie i vort civile erhverv eller planlægger ferie med vores familie? Jamen altså Den praktik kan vi desværre ikke tilbyde. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1452 Skrevet søndag klokken 21:09 Bryan Mills skrev, for 51 minutter siden: Du @SweettieDK mener simpelthen, at vores lille frivillige tjans her på EG, skal have indvirkning på, hvordan vi planlægger vores ferie i vort civile erhverv eller planlægger ferie med vores familie? Jamen altså Den praktik kan vi desværre ikke tilbyde. Jeg sagde det ville være mest praktisk (underforstået også for jer selv) og at i så fald I begge var væk fik I ekstra travlt, når i kom retur. Og at hvis I begge var væk, blev det logisk nok ikke meldt ud, da det ville få mange til at se chancen til lidt mere ballade i perioden. Men nej på ingen måde en forventning eller krav. Håber min omformulering opfattes mindre negativt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1452 Skrevet søndag klokken 21:12 Stapler skrev, den 12.7.2025 at 06:38: Såh begge personer har forstået beskeden, er jeg sikker på. Oki men man ved jo aldrig om en kommentar fra jer har medført straf point. I så fald skal begge have. Men I dette tilfælde så kun en skrifligt advarsel går jeg ud fra. Og nej ikke alle som vender retur til en tråd og ser en besked. Hvis de ikke bliver tagget, citeret etc. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1452 Skrevet søndag klokken 23:52 Bryan Mills skrev, for 2 timer siden: Jamen altså Den praktik kan vi desværre ikke tilbyde. Og lige en tilføjelse. Mit indlæg i sig selv virker som uforstående overfor “ferie” da jeg kun giver en dag til at reagere på rapporten. Dette er ej heller tilfældet, bare nogen gange uanset årstid I skal råbes lidt ekstra op. Holder stort set aldrig selv ferie, da vores liv er skruet anderledes sammen. Så glemmer ofte andre holder ferie, at helligdage eksisterer, står ved butikken og tænker nej nu igen, hvad gør vi så…. Jeg skriver helt roligt nå ja “måske” I har ferie….. Havde jeg set dårligt på det. Havde min formulering nok nærmere været, “det håber jeg da ikke”, “hvad!!!, der kan de da ikke”, eller andre formuleringer uden bandeord. Men go ferie til alle andre inkl. mods 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2073 Skrevet tirsdag klokken 01:32 Du behøver ikke at bekymre dig om hvilke brugere, der har hvor mange strafpoint. Vi har styr på det. Men tak for interessen. SweettieDK skrev, den 13.7.2025 at 23:12: Oki men man ved jo aldrig om en kommentar fra jer har medført straf point. I så fald skal begge have. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1452 Skrevet tirsdag klokken 13:00 Stapler skrev, for 11 timer siden: Du behøver ikke at bekymre dig om hvilke brugere, der har hvor mange strafpoint. Vi har styr på det. Men tak for interessen. Taget i betragtning af du tidligere i denne tråd indrømmet fejl og hele jeres arbejde er bundet op på vi brugere rapporterer det vi ser. Så er det helt unødvendig at latterliggøre mit svar. Men velbekom for interessen for retfærdighed, ha en go dag. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 231 Skrevet tirsdag klokken 19:09 Godt svaret , og ja , nogle her er for sensitive for kritik!! hvem ved, hvem jeg mener! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2073 Skrevet i går klokken 02:53 Tak for dit svar. Du har fuldstændig ret, @SweettieDK. Min formulering var ganske kikset. Det er bestemt ikke sådan vi skal tale til hinanden. Jeg ville reagere på nøjagtigt samme måde som dig, ved at sige "det synes jeg ikker er OK", hvis nogle havde formuleret sig på den måde overfor andre brugere eller mig selv, fordi sådanne sarkastiske kommentarer bruger vi jo netop ikke herinde Omkring retfærdigheden. Så holder min kommentar. Vi har styr på det. Fordi. Det enkelte point har ikke den store betydning i sig selv, men bidrager til et billede af en brugers mange svar og ageren. De første point en bruger får er ofte ikke ret meget andet end "vær lige opmærksom på dette", en hjælp til brugeren, når der er tale om at træde så småt ved siden af, som var dette scenarie vi talte om. Når en bruger har akkumuleret mange point, så får de en grundig vurdering af tidligere point om de skal have pause eller smides ud. Så når jeg siger "vi har styr på det", så mente jeg faktisk i relation til at retfærdigheden nok skal ske fyldest, når en bruger skal have en vurdering. Igen skal jeg beklage min formulering, @SweettieDK. Jeg er meget glad for at du citerede mig og gav mig feedback på den. SweettieDK skrev, for 13 timer siden: Så er det helt unødvendig at latterliggøre mit svar. Men velbekom for interessen for retfærdighed, ha en go dag. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 231 Skrevet for 16 timer siden Du Stapler , kan jeg kun have respekt for , men saa mangler vi bare, Life of Brian, On line , Hans svar var ogsaa lidt sarkastisk til SweettieDK, !!! mener jeg! korrekt eller, Tak igen for dit frivillige arbejde her paa EG. God aften til dig Tronheim 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1452 Skrevet for 14 timer siden tronheim skrev, for 2 timer siden: Du Stapler , kan jeg kun have respekt for , men saa mangler vi bare, Life of Brian, On line , Hans svar var ogsaa lidt sarkastisk til SweettieDK, !!! mener jeg! korrekt eller, Tak igen for dit frivillige arbejde her paa EG. God aften til dig Tronheim Tak for bekymringen. Men alt er vist fint og afklaret nu. Alt det med ferie var helt urelevant for emnet. Og kun fordi en anden bruger, nævnte de måske var på ferie. Plus min formulering med det var “praktisk” kunne misforstås. Men ja dejligt med en undskyldning fra @Stapler dejligt at mærke der er et menneske bag skærmen. Nemt at ryge med på bølgen med at hade dem, ligesom p vagter osv. men følger man reglerne undgår man jo problemer med dem. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 231 Skrevet for 6 timer siden Tak for svar , og enig ! God dag til jer allesammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg