Hop til indhold

Sex og blødning

Featured Replies

Skrevet
Gent55 skrev, for 10 minutter siden:

Det er bare, en intim fræk glæde at dele, menstruation periode, og blødning med kvinde,  det gør sex enormt frækt og spændende leg 

Skrevet
Miza skrev, den 29.6.2025 at 10:53:

Jeg er nu kommet i den alder hvor jeg ikke længere har menstruation på faste tidspunkter, i stedet har jeg af og til pletblødning, som kommer uden varsel, så det er ikke muligt at planlægge efter og jeg har ikke tænkt mig at bruge svamp ved hvert samleje, så jeg har nu opdateret min profil med denne info.

Det er selvfølgelig ikke samme mængde som da jeg havde menstruation, men jeg har bare ind i mellem oplevet nogen der absolut ikke vil mødes hvis der bare  var en lille risiko for at jeg snart fik menstruation, så jeg tænker de er vel lige så sarte når de bliver oplyst om at der er risiko for pletblødning.

Men jeg kan jo regne ud jeg ikke er den eneste modne GP i denne situation, så nu vil jeg gerne lægge op til paneldiskussion. 

Bliver du som kunde skræmt væk af en advarsel om pletblødning?

Andre GP’er der har gjort sig tanker om dette emne?

Varme sommerhilserner

Miza <3

Har ikke noget imod det, men hvor kan jeg se din profiltekst?

Skrevet
  • Author
Mister nysgerrig skrev, Lige nu:

Har ikke noget imod det, men hvor kan jeg se din profiltekst?

Jeg sender dig en privat besked da jeg ikke må reklamere for mig selv her. 

Skrevet

Jeg er nu kommet i den alder hvor jeg ikke længere har menstruation på faste tidspunkter, i stedet har jeg af og til pletblødning, som kommer uden varsel, så det er ikke muligt at planlægge efter og jeg har ikke tænkt mig at bruge svamp ved hvert samleje, så jeg har nu opdateret min profil med denne info.

Det er selvfølgelig ikke samme mængde som da jeg havde menstruation, men jeg har bare ind i mellem oplevet nogen der absolut ikke vil mødes hvis der bare  var en lille risiko for at jeg snart fik menstruation, så jeg tænker de er vel lige så sarte når de bliver oplyst om at der er risiko for pletblødning.

Men jeg kan jo regne ud jeg ikke er den eneste modne GP i denne situation, så nu vil jeg gerne lægge op til paneldiskussion. 

Varme sommerhilserner

Miza <3

Det er uden betydning for mig,  så længe der er kommunikeret om det på forhånd 

Skrevet

Hvis nu du var i nærheden af københavn måtte du meget gerne pletbløde på mig - også mens jeg slikker dig. Det er voldsomt intimt og derfor ophidsende. 

• 3 months later...
Skrevet

Varme sommerhilserner

Miza <3

jeg bliver helt bestemt ikke skræmt væk!!!

det er en naturlig ting og på sin helt egen måde frækt

• 2 weeks later...
Skrevet

Så opretter du bare en kontaktannonce et andet sted en EG.

Gent55 skrev, den 23.10.2025 at 23:27:

Min drøm er fast at kunne møde lady, der bløder , som blid vil forkæles 

[email protected]

• 3 weeks later...
Skrevet

Det ville overhovedet ikke være et problem for mig. Men ville gerne have at vide inden vi starter på hyggen mest bare som en info så jeg ikke ville blive bange for at det var mig der havde gjort noget forkert og havde udløst det. Så efter min mening bare vær ærlig omkring det. De fleste af os gutter der er til de modne kvinder vil være helt ok med det.<3

Skrevet

Der er flere aspekter i dette spørgsmål i tråden… 

men jeg tror som basis ikke det er blødningen (eller plet blødningen), der er et problem. Det er mænds indstilling og forventning til hvad de møder.

når jeg søger en glædespige, så søger jeg det jeg normalt ikke kan få. Jeg søger det der ligger på en forbudt hylde. Det der er specielt. 
derfor vil der for mig, ikke være en der har disse udfordringer. (Ps jeg er selv 50… ) 

så jeg vil fravælge dette hvis jeg bliver bekendt. 

men… som mange skriver, så er der mange der er lige glade… 

vi er alle mennesker, og ser ting forskelligt. Derfor er der ikke et entydigt svar her. Men er godt eksempel på at vandene bliver delte. 

Kanon emne der er blevet bragt op, håber at det ikke har givet for meget forvirring til de damer der er nået til dette sted i livet. 

så personligt vil jeg gerne have beskeden, og mulighed for at finde et andet møde, da jeg vælger dig… fordi du har nogle ting der tænder mig, og ikke så impulsiv som mange unge måske er… 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.