Dillermand Junior 3494 Skrevet 21. Juli (edited) Spectrum skrev, den 6.7.2025 at 14:05: men jeg ville synes det var upassende, hvis en ‘anden person’ mødte mig og skulle videregive en besked. Det er ikke diskretion for mig. Det står jo så folk frit at fravælge hvis det er men har alligevel lyst til at skrive at det jeg læser Cowgirl skrive var at hun i en ekstraordinær situation og et anderledes tilfælde valgte denne fremgangsmåde og at det ikke foregår sådan hver gang ( Så må hun rette mig hvis jeg tager fejl). Min personlige holdning er at jeg ikke har et problem med at pigerne finder en måde at sikre deres egen sikkerhed og tryghed særligt ved førstegangs besøg. Har selv oplevet en GP der ved et førstegangs besøg med mig havde en alarm på mobilen og når den gik fortalte hun at nu sendte hun lige en besked til en bekendt og så kunne vi fortsætte for ellers ville vennen vide at noget var galt og komme og afbryde os og jeg tænkte bare “Klog kvinde, godt for dig” og det skete kun den ene gang ved første besøg. Ift. til diskretionsdelen så kan jeg delvis godt følge Spectrum i teorien men så alligevel ikke for så markant anderledes er det vel heller ikke diskretionsmæssigt end feks. Mama San på en Thai klinik der tager imod, en telefondame på en af de Danske klinikker der tager imod, en mand eller anden kvinde der tager imod og sikrer at tingene foregår trygt og ordentligt til et Gang Bang, dogging eller hotwife set up. Mange steder er der også videoovervågning på stederne og man er naiv ved besøg hos nogen af de udenlandske piger hvis der ikke er andre piger på adressen ja muligvis endda bagmænd på adressen eller tæt på. Redigeret 21. Juli af Dillermand Junior 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 1. August (edited) SweettieDK skrev, den 4.7.2025 at 13:42: Heldigvis ikke et spørsmål jeg får ret ofte. Men ja hvad er intentionen. Mener de er der andre piger, en vagt eller bare generelt andre mennesker. Jeg kan ikke svare på, hvad andres intention er, men jeg kan godt finde på i en sms forud for mødet at spørge om hun arbejder alene på stedet. Nogle gange bliver jeg også spurgt om hvorfor, og det svarer jeg gerne på. For mig drejer det sig om, at jeg gerne vil minimere risikoen for at være på stedet under en kontrol. I Aalborg er der ikke så mange faste steder og pigerne anvender ofte nye lokaliteter, som ikke er kendt af myndighederne. Fremgangsmåden for kontrollerne her er, at politiet bestiller en tid og møder op hos pigen og giver sig til kende. Arbejder pigen alene på adressen, så kommer politiet ikke fordi det er mig der har tiden. Arbejder pigen i en lejlighed sammen med to andre piger, så kan politiet bestille en tid hos en af dem og så komme på besøg og kontrollere alle pigerne (og mændene) i lejligheden. Det vil jeg helst undgå. Når jeg fortæller pigen dette, så oplever jeg fuld forståelse for det. Jeg er en sød og ordentlig mand og jeg har ingen onde intentioner. Jeg vil bare gerne passe på mig selv. En sjælden gang søger jeg selskab med to piger på samme og så er det selvfølgelig fint nok, at de er to i samme lejlighed Redigeret 1. August af Søren - Aalborg Tastefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg