hamderfrække 56 Skrevet fredag klokken 06:53 Kære GP. JA det er desværre sørgeligt at nogen kan blive udsat for sådan en ulykkelig situation og jeg håber bare at det ikke kommer til at ske for nogen jer,men hjælpe hinanden og være på vagt. https://kobenhavnliv.dk/kobenhavn/pludselig-dukkede-maskerede-maend-op-sexarbejder-lokket-i-faelde?fbclid=IwY2xjawLUVnVleHRuA2FlbQIxMQABHnKuDFVwTVKwLL1HzkkzWJbMJUCvVQRCh20_shORZPphTyOGDXuLPpSnr6bd_aem_kFBXOwDEIooeMu93GTYKuA 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 656 Skrevet fredag klokken 07:51 Man må håbe, at hvis andre GP'er har været udsat for noget lignende fra de sigtede gerningsmænd at de så melder det til politiet. Dette understeger igen, hvorfor det er hensigtsmæssigt at pigerne frabeder sig besøg af mænd/drenge af anden etnisk herkomst end dansk(MENAPT). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 174 Skrevet fredag klokken 10:19 Det er også grunden til jeg ikke bryder mig om, når der igen og igen bliver spurgt om jeg er alene. For det er netop noget man kan frygte sker. For nogen gange kommer der nogen suspekte typer. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 364 Skrevet fredag klokken 10:42 Gudinden med kæmpe patter skrev, for 22 minutter siden: Det er også grunden til jeg ikke bryder mig om, når der igen og igen bliver spurgt om jeg er alene. For det er netop noget man kan frygte sker. For nogen gange kommer der nogen suspekte typer. Som jeg husker det, har du vist også haft uheldige oplevelser, så pas godt på dig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 174 Skrevet fredag klokken 10:46 frisk fyr nsj skrev, for 2 minutter siden: Som jeg husker det, har du vist også haft uheldige oplevelser, så pas godt på dig selv Mange tak og ja, heldigvis ikke så slemt så den artikel der er lagt op. Tror desværre ikke man kan blive fri for de lidt trælse typer og oplevelser. Men heldigvis er der flere af de skønne mænd end de trælse 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1422 Skrevet fredag klokken 11:42 Gudinden med kæmpe patter skrev, 1 time siden: om jeg er alene Heldigvis ikke et spørsmål jeg får ret ofte. Men ja hvad er intentionen. Mener de er der andre piger, en vagt eller bare generelt andre mennesker. Mange synes jeg er lidt skrap. Især dem som bliver dømt ude på den mindste kommunikations fejl. Men hellere fravælge for mange som møde den type mænd. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 174 Skrevet fredag klokken 11:47 Ja enig Havde en ung fyr, da han kom ind spurgte han flere gange om jeg var alene og om jeg havde en hund. Var i pigekollektivet i Randers og han spurgte igen om jeg var alene for han var før blevet overfaldet. Han fortalte at hans kammerat var nede i bilen og han havde glemt pengene, så det skulle han lige hente... han ringede igen, men jeg sagde pænt at jeg var optaget. Han gav mig the creeps. Så ja nogen gange kan man virke skarp i sin tone, ved visse spørgsmål 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1136 Skrevet fredag klokken 12:03 Det er jo efterhånden også det eneste sted personer med skumle hensigter ved der er mulighed for kontanter, så ikke så underligt man ser flere og flere af den slags episoder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13987 Skrevet fredag klokken 14:31 (edited) Gudinden med kæmpe patter skrev, for 2 timer siden: Var i pigekollektivet i Randers Der har de ellers et gammelt pengeskab med brevsprække, I kan sige pengene er kommet i - og at I ikke har nøglen Redigeret fredag klokken 14:32 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 174 Skrevet fredag klokken 15:38 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Der har de ellers et gammelt pengeskab med brevsprække, I kan sige pengene er kommet i - og at I ikke har nøglen Fedt du skriver det i åbent forum og desuden har vi ikke nøglen. Det er kun ejeren! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 174 Skrevet fredag klokken 15:54 Mon ikke ejeren sørger for at tømme den regelmæssigt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1422 Skrevet fredag klokken 16:34 Jernsvinet skrev, for 49 minutter siden: Har ellers hørt, der ikke er nogen nøgle - så mon ikke der må ligge en del penge derinde Undskyld men tror du artiklen er en joke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TallGirlsEnjoyer 25 Skrevet fredag klokken 17:16 Jernsvinet skrev, for 1 time siden: Har ellers hørt, der ikke er nogen nøgle - så mon ikke der må ligge en del penge derinde Bro, læs lige rummet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2042 Skrevet lørdag klokken 02:37 Og Jernsvinet deltager ikke længere i tråden. Jernsvinet skrev, for 10 timer siden: Har ellers hørt, der ikke er nogen nøgle - så mon ikke der må ligge en del penge derinde 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikachoo 26 Skrevet lørdag klokken 10:32 ErnstOle skrev, den 4.7.2025 at 09:51: Man må håbe, at hvis andre GP'er har været udsat for noget lignende fra de sigtede gerningsmænd at de så melder det til politiet. Dette understeger igen, hvorfor det er hensigtsmæssigt at pigerne frabeder sig besøg af mænd/drenge af anden etnisk herkomst end dansk(MENAPT). Det er jeg sgu ikke så meget for. Jeg kan dog godt, se at hvis det her bliver ved med at ske, er det der vi ender ud i, at alle bare bliver skåret over en kam og bandlyst alle steder. Der står ikke noget i artiklen om hvilken etnisk herkomst de anholdte har, men jeg ville desværre ikke blive overrasket over at de alle er MENA(hva fan står PT for?). Man ser også flere og flere GPer der påkræver videoopkald før mødet eller ens fulde identitet dokumenteret, så hun har det til at afskrække dem med urent mel i posen, hvilket der sikkert bare kommer mere af. Uheldigvis er det den verden vi laver i, hvor man bare bliver nødt til at prioritere sikkerheden frem for alt, for der vil altid være de her røvhuller, der ødelægger det for alle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1422 Skrevet lørdag klokken 11:17 (edited) pikachoo skrev, for 46 minutter siden: Uheldigvis er det den verden vi laver i, hvor man bare bliver nødt til at prioritere sikkerheden frem for alt Problemet med det er jo bare at I mænd også er nødt til at tænke på jeres sikkerhed, diskretion mm. Piger med ægte ansigt på annoncen eller der som minimum er villige til at sende et billede kan tillade sig at forvente billede eller video opkald. Jeg fravælger selv den mulighed ved, at ville være anonym til gæsten står i døren og vi er helt i samme båd. Jo mere anden etniske bliver afvist, så begynder de sikkert bare at skrive de er danske selv om det er løgn. Deres gebrokne dansk afslører det af og til. Men kan også være en ordblind dansker. Så er der muligheden med at give en falsk adresse et sted man kan se personen inden man oplyser den ægte adresse. Men her igen 2 problemer, gæsten vil måske selv vælge at smutte pga den falske adresse. Eller i det fald at pigen så aflyser i sidste øjeblik fordi hun kan se det er en udlænding kommer måske en negativ anmeldelse herinde som I andre tager ilde op. Der er ikke nogen gode løsninger som fungere for alle parter. Kun vores forsøg på at dømme ud fra hvordan I henvender jer. Hvor seriøst henvendelsen virker, attitude etc. Så dejligt der er empati for de piger som bliver udsat for ubehagelige hændelser, men pga jeres egen usikkerhed, risiko for afsløring, afpresning mm er der ikke mange som i realiteten bakker op om de ting som kunne gøre sikkerheden bedre. Der er rigeligt brok når vores advarselslister af og til nævnes. Det er ilde set hvis vi tjekker telefonnumre mm. Selvom flere indlæg herinde viser nogen mænd selv gør det. Redigeret lørdag klokken 11:21 af SweettieDK 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 523 Skrevet søndag klokken 05:28 Jeg fik flere gang i København samme besked fra samme person hvor kun blev spurgt ,,Adresse?,, i flere måneder. Jeg har aldrig svar ind til da er kom en lidt mere længere og charmerende besked men fra den samme person. Hvor jeg så har reageret på ham og vi har aftalt noget. Men jeg er blevet jo allerede meget kritisk. Jeg har ikke give ham adressen og send ham kun til et sted i nærheden, der kunne jeg se hvem han var fra vinduer plus jeg har bede en ven om at gå hen til ham som skulle fortælle ham hvor jeg er bare for at vise ham at jeg er ikke alene. Men til sidst er han ikke dukket op. Det føles som at da er nogen som føler efter om man er en nemt offer. Men måske er det kun mig som er over forsigtig. Men jeg vil hellere være over forsigtig end bagklog. Passe på jer og jeres mavefornemmelse piger. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 103 Skrevet søndag klokken 12:05 (edited) @cowgirl.90Jeg forstår godt din bekymring, men jeg ville synes det var upassende, hvis en ‘anden person’ mødte mig og skulle videregive en besked. Det er ikke diskretion for mig. Redigeret søndag klokken 12:06 af Spectrum 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 81 Skrevet søndag klokken 15:47 (edited) Spectrum skrev, for 4 timer siden: @cowgirl.90Jeg forstår godt din bekymring, men jeg ville synes det var upassende, hvis en ‘anden person’ mødte mig og skulle videregive en besked. Det er ikke diskretion for mig. Jeg tænker at i scenarier som dette, hvor personen har været upassende over for pigen, og hun føler sig utryg ved situationen, trumfer hendes fremgangsmetode, kundens behov for diskretion. Redigeret søndag klokken 16:07 af Noob2025 Stavefejl 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 523 Skrevet søndag klokken 19:03 Spectrum skrev, for 6 timer siden: @cowgirl.90Jeg forstår godt din bekymring, men jeg ville synes det var upassende, hvis en ‘anden person’ mødte mig og skulle videregive en besked. Det er ikke diskretion for mig. Da gå jo en historie forude som over 6 måneder. Han er hellere ikke dukket op. Jeg afstikkere mig altid på den ene eller anden måde at da kan komme hurtig en at hjælpe mig. Som jeg heldigvis jeg ikke har haft bruge for endu da jeg screener mine nye mulige kunder godt og grundigt igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 103 Skrevet søndag klokken 21:01 cowgirl.90 skrev, for 1 time siden: Da gå jo en historie forude som over 6 måneder. Han er hellere ikke dukket op. Jeg afstikkere mig altid på den ene eller anden måde at da kan komme hurtig en at hjælpe mig. Som jeg heldigvis jeg ikke har haft bruge for endu da jeg screener mine nye mulige kunder godt og grundigt igennem. Med den historie, forstår jeg slet ikke hvorfor du mødtes med ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 523 Skrevet i går klokken 00:43 (edited) Jeg har erfaret, at nogle personer simpelthen kan være lidt usikre eller klodsede i, hvordan de kontakter en GP. Med tiden udvikler man sig og lærer, hvad der virker bedre, når man ønsker at åbne op for et møde. Måske har det også været tilfældet her. Det er ofte netop dem, der har det sværest med kvinder – dem, der kæmper med at interagere med piger eller har svært ved at finde tryghed i intime relationer – som opsøger en GP. Ja da findes også de som er gift, men får ikke længere sex. Andre har en kinky side, de ikke tør udleve med deres partner, eller synes simpelthen, det er frækt at betale for sex. Men det er ikke altid så enkelt eller sort-hvidt. Redigeret i går klokken 00:49 af cowgirl.90 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg