Hop til indhold
Gæst

Har i virkelig råd??

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Smart, så kan man for at hjælpe den stakkels lavlønnede pige tilbyde, at man da godt kan gå med til at betale sort, så sparer vi de 400kr. Og pigen kan spare skatten.

Ja da, det er ret populært. Hagen ved det er at der ikke er penge nok på pigens konto i statsbogholderiet, når der skal betales for den eventuelle hospitals regning hun afføder den dag hun får brug for vores sundhedssystem - f.eks!!

Men så betaler vi andre da bare via vores skatteindbetaling. Denne indbetaling stiger kun en lille smule hver gang en eller anden nyder godt af den offentlige velfærd, men ikke bidrager til omkostningerne.

Surt bøvs, jeg ved det, men for f.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Smart, så kan man for at hjælpe den stakkels lavlønnede pige tilbyde, at man da godt kan gå med til at betale sort, så sparer vi de 400kr. Og pigen kan spare skatten.

 

Hun skal faktisk have travlt på lagnerne for at tjene godt. Du kan ikke sammenligne de 1.600 eller 2.000 med din timeløn, der tikker ind hele arbejdsdagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er utvivlsomt thaier der ikke vil give så meget som svensk. Men der er også thaier de pæneste steder der kan tilbyde faste kunder dansk uden..

 

Ja der er faktisk væsentlig flere end man sådan lige skulle tro. (til det sidstnævnte altså)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som newbee i dette fornemme forum våver jeg her lige en lille kort kommentar! Jeg tror der var en der hed Borende et eller andet som mente, at det var vejen fra at leve på en sten i 12 år, ikke tage på rejser og lign. for så senere at have sparet op til finansieringen af diverse fruentimmere. Tja det er jo altid fornuftigt at ligge lidt til side for a rainy day som man jo siger. Når det så er sagt er der en berømt forfatter som siger: "At rejse er at leve" Intet kunne i min optik være mere rigtigt! Jeg vil hellere undvære danske hammer dyre klinikker osv. og i stedet kunne rejse og opleve andre kulturer mv. At man så også på sådanne rejser kan opleve erotiske eskapader til en brøkdel af herhjemme er jo en ekstra sidegevinst. Bedst selvfølgelig at have råd til det hele. Har selv været igennem en kold tyrker, da jeg tidligere havde et budget på vel omkring 20.000 pr. måned på det jeg vil kalde unødigt fråseri ud i dekadencen. En fin herreskjorte koster vel 800 kr. et par Lloyd sko 1100 osv. Tænk hvor et klædeskab man kunne have for de penge. Omkring de udenlandske piger er der altså mange som er rigtig søde og yder fremragende service, value for money. Privat diskret er også godt og her er da også mange danske piger som er rimelige. Det gode ved at være lidt på røven er så bare at man vender blikket tilbage til sin søde kæreste eller kone - og det er vel det som er det bedste ret betænkt. Bordelbesøg bør i min optik være en lille dessert som vi alle ved smager godt, men er usund i for store mængder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er det altså kæden hopper af for mig og jeg synes sexdelen bliver for dyr (kr. 4 - 6000,-/timen) og man burde allerede fra starten aftale en samlet pris for både BumBum og massage - og så har jeg det sådan at jeg gerne vil have pigen nøgen hele tiden, så jeg virkelig får noget for pengene og evt. at BumBum falder, når der er mest stemning for det, men det er ofte svært at kommunikere med mange af Thai-pigerne og aftale det helt rigtige tilbud - eller de lader ihvertfald som om de ikke forstår det for ikke at komme til at give afslag på deres på forhånd ofte opskruede priser.

 

I de gode gamle dage, for ikke så længe siden, der kunne man bestille en time med alt godt fra havet på 505 i Hvidovre.

Det kostede så 1.500 spir, og man kunne sådan set selv bestemme hvad der skulle ske.

Så det kunne jo være en tur i boblebadet med den udkårne, eller B2B eller bare fuld gas på lagenet.

Og hvis der var krudt nok til et ekstra skud, ja så kunne man jo bare skyde løs.

 

Se det er jo sådan et koncept alle raske drenge går og sukker efter. :cool:

 

Ikke så mange dikkedarer, med uforståelige gloser, og snyd med tiden.

Jeg nåede såmænd at blive rigtig fast kunde, og det "udløste" så et rabatkort med halv pris på næste besøg.

Pigerne blev behandlet godt af mutter og kunderne, og de tjente rigtig gode penge så alle var sådan set glade.

 

 

Hold da kæft hvor jeg savner den tid!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

I de gode gamle dage, for ikke så længe siden, der kunne man bestille en time med alt godt fra havet på 505 i Hvidovre.

Det kostede så 1.500 spir, og man kunne sådan set selv bestemme hvad der skulle ske.

Så det kunne jo være en tur i boblebadet med den udkårne, eller B2B eller bare fuld gas på lagenet.

Og hvis der var krudt nok til et ekstra skud, ja så kunne man jo bare skyde løs.

 

Se det er jo sådan et koncept alle raske drenge går og sukker efter. :cool:

 

Ikke så mange dikkedarer, med uforståelige gloser, og snyd med tiden.

Jeg nåede såmænd at blive rigtig fast kunde, og det "udløste" så et rabatkort med halv pris på næste besøg.

Pigerne blev behandlet godt af mutter og kunderne, og de tjente rigtig gode penge så alle var sådan set glade.

 

 

Hold da kæft hvor jeg savner den tid!!

 

Kom til Århus Diller. Vi er ikke nået længere i udviklingen end de gamle tider du beretter om, og det koster kun 1000 eller der omkring. Der er dog ingen der har boblebad desværre. Jo Pimek, men der er ikke så sjovt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hop bare en tur i ålerusen, men husk først ;)

 

1. Helt og aldeles særeje.

 

2. Invester ikke i jord eller fastejendom i Thailand, da det skal stå i hendes navn.

 

Og vil hun så stadig gå gennem livet sammen med dig, trods du er 20 + år ældre, så pas på ikke at blive sponsor for en større familie, eller en mindre landsby derude, bortset fra de penge hun selv tjener her i landet, og derfor selvfølgelig bør kunne sende hjem.

 

Skal jeg så bestemme det - nej overhovedet, det er helt op jer, men jeg har læst for mange af den slags historier på Stumps blog, og hørt om dem i øvrigt, til at jeg nok skal holde mig til ikke at gå længere end at nyde den smiger de ofrer en, hvor danske piger i den alder bare griner af mig, hvis jeg opsøger steder de færdes :roll:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Du har ret. Det er svært at komme ud af ålerusen igen. For de er jo nogle søde væsner.

 

Punkt 1: Det gælder vel også for alle andre kvindemennesker, eller ??

Punkt 2: Man kan så lave en kontrakt hvor man leaser grunden i f. eks 99 år, det skulle vel egentligt kunne række :cool:

 

Nu skal man passe på med at skære alle over en kam.

Jeg kender temmelig mange der er thai gift, og det er faktisk kun et fåtal af dem der supporterer landsbyen.

Faktisk er en del af dem ejere af større landområder, (ikke rismarker) og huse og erhvervs ejendomme og de mangler ikke noget.

Jeg kender i hvertfald 3 damer, som har større formue end mig, og jeg er altså ikke specielt fattig.

Størsteparten af dem jeg kender, har en højere uddannelse end gennemsnitsdanskeren.

 

Jeg kan da sagtens gennemskue at et par af dem har arbejdet i en bar, men forbløffende mange af dem jeg kender er faktisk fra de bedre velfungerende familier, som bare ikke gider at være gift med en thai mand.

 

 

Men måske er det bare mig der kommer de forskellige steder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom til Århus Diller. Vi er ikke nået længere i udviklingen end de gamle tider du beretter om, og det koster kun 1000 eller der omkring. Der er dog ingen der har boblebad desværre. Jo Pimek, men der er ikke så sjovt.

 

 

Ja for satan, jeg svinger forbi Aahus en gang i juni. Kan du ikke reservere bord på en ordentlig klinik for mig :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja for satan, jeg svinger forbi Aahus en gang i juni. Kan du ikke reservere bord på en ordentlig klinik for mig :cool:

 

Altså Arne, vi er på trods af geografien civiliserede mennesker. vi gør det sgu ikke på bordene, men i sengene. Nåeee ja altså, normalt - men afviger da gerne for din skyld. Det koster lidt ekstra men hvad faen, du har jo guldet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 6/4/2014 at 17:50:

 

Så vidt jeg kan forstå så stiger prisen betragteligt når der skal være blandet sex med i en massage hos en Thai massør ?

Vil ikke sige det stiger betragteligt, men selvfølgeligt stiger det. Langt de fleste tager 1000-1200 for massage og sex.

Jeg har da fået den skønneste omgang i Fredricia med det hele for 1000, og så endda med god tid og følelsen af det også var en nydelse for dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen skrev, den 6/4/2014 at 18:38:

 

Bestemt. Massagen er for en time 350-500 kr., kommer der så gfe sex oveni med eller uden gummi så taler vi 1.500-2.000 ekstra.

Ved da ikke lige hvor du har dine priser fra, men de passer jo ikke. Hvis du tager et eksempel som Ann og Bee i Fredricia, så får du altså HELE pakken alt efter hvem du er, for 1000-1200 kr..altså både massage, samt virkeligt lækker behandling og super frækt sex, men de er måske også lidt nogle enere på det sted ( prøv selv at læse anmeldelserne af dem herinde hvis du er i tvivl). Enten er du blevet snydt godt og grundigt hvis du har givet helt op til 2500 kr for massage og sex, eller også er du bare kommet det forkerte sted. men prisen er nogenlunde standard ved Thai pigerne, men kvaliteten er vist meget svingende for hvad du får hvor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 9 timer siden:

Young, har du set hvornår tråden er fra?

Har lige noteret, at jeg skal huske at tjekke den tråd igen i 2020 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...