Hop til indhold
Gæst

Har i virkelig råd??

Recommended Posts

Gæst

Klinikprisen er 2000 kr for en time. Shit tænker jeg, det er jo en Ipad Mini eller det meste af en billig vaskemaskine :-( hvordan fanden har folk råd til at betale det??? Altså klinikkerne er der jo allevegne så nogen må jo hoste op med gyserne.

 

Tjener man kassen så er det sikkert ligemeget. Om man smider 2000, 5000 eller 10000 efter en pige hvad betyder det hvis man er vant til at kaste rundt med penge. Men vi er jo ikke alle direktører  :???:

 

Fattiglusen her tjener 131 kr i timen. Når skattefar har været der, skal jeg faktisk arbejde ca 33 timer timer ekstra for en time på en klinik. JA jeg skal sgu knokle røven ud af bukserne i 33 timer for en omgang fjams hvor man kommer det hele rundt.  Det er sgu da at stramme den lidt. Der må da være mange andre mænd i samme båd som mig, hvor det virker helt uoverskueligt at skulle besøge disse steder?

 

Da det meste af min indtægt går til husleje bil mad etc så er der ikke mange penge til piger, i hvert fald ikke hvis der også skal være til et socialt liv med vennerne. Så det er mere hvis jeg arbejder ekstra der bliver råd til det. Men vil ikke knokle 33 timer for en tur i kanen, så prøver at finde nogle udenlandske piger til 400-500 kr det er mere overskueligt for mig.

 

Hvad med Jer andre der er i samme båd som mig?? tilsidesætter i alt for at få råd til pigerne (bil, koncerter, fornøjelser etc)? sparer i op i månedsvis og håber på pigen ikke er en fuser?? eller gør i ligesom mig finder de billigste udenlandske??

 

Ja det er sgu ikke fordi man ikke vil støtte det Danske :-) men det er altså over my league når i skal have de timelønninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

4-500 i timen. Så skal du nok ikke regne med meget andet end et blow fra en gadepige (og hvad der dermed følger)  :P

Men det er jo udbud og efterspørgsel. Såre simpelt. Denne brance er jo ikke ligefrem for alle piger ;)

Redigeret af Missetand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel et spørgsmål om hvordan man prioriterer. Heldigvis behøver man ikke købe en ny iPad hver gang man skal på nettet ... ;-)

Men seriøst, nej, jeg har ikke råd - men jeg tager mig råd !! Sparer så på rødvin og rejser og ryger ikke - og så bruger jeg da pengene til noget som fogeden ikke kan rende med GGG :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

4-500 i timen. Så skal du nok ikke regne med meget andet end et blow fra en gadepige (og hvad der dermed følger)  :P

Men det er jo udbud og efterspørgsel. Såre simpelt. Denne brance er jo ikke ligefrem for alle piger ;)

Hey Mester

 

Du ved jo nok ikke bedre :smile:

 

Men det kan sagtens lade sig gøre også med fin sex. I Flensborg er timeprisen 750 kr på klinikkerne. I private piger kan det findes noget billigere. Ja Ja til 400 kr er hun ingen model men vil sgu gerne knalde igennem. Så når man alligevel skal ned og købe ind, hente sodavand og bajer så kan man jo kigge forbi en sød trunte

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er da udemærket klar over at det er billigere i Tyskland. Men for det første gider jeg ikke køre derned. Og for det andet sætter jeg mere pris på danske piger.
Og igen..... Det er udbud og efterspørgsel der afgør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De udenlandske piger udenfor københavn er ofte ligeså dyre som de danske, servicen og standarden ofte ringere, så dem gider jeg efterhånden ikke spilde flere penge på, bortset fra en enkelt thaipige i ny og næ :wink:  Hvis jeg skal have noget udenlandsk, drager jeg istedet syd for grænsen, hvor man virkelig får noget for pengene:

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er udbyde seksuelle ydelser er jo ikke et kald eller en filantropisk gerning, og det må man jo som kunde acceptere, og vurdere om man synes at det man så giver afkald på, opvejes af købeoplevelserne.

 

Jeg har indrettet mit liv og tilværelse således, at jeg har et passende rådighedsbeløb til fornøjelser af den ene eller den anden art. Selvom jeg nok ikke tilhører de lavest lønnede, så forholder det sig ikke således, at jeg ikke regner pengene for noget. Jeg har også svært ved at tro, at andre ikke løbende gør sig nogle tanker omkring den økonomi, det nu engang kræver for at kunne nyde disse skønne oplevelser. Alt andet ville da være uansvarligt.

 

Når det så er sagt så handler det i praksis nok mere om økonomisk råderum når alle regninger er betalt end om ens bruttoløn. Det er jo ikke sådan at blot fordi man har en højere timesats end den i oplægget angivet, så har man pr. automatik også flere penge der kan brændes af på fornøjelser.

 

Ja, og går vaskemaskinen i stykker, så overlever man nok også, hvis det betyder at man skal springe et planlagt besøg over.  Nu er opfattelse af kvalitet jo som bekendt også meget individuelt, det gør sig jo også gældende hvis man smutter på restaurant.  Der er noget for en hver smag og pengepung.

 

Personligt kunne jeg ikke finde på, at invitere en kvinde på Jensens Bøf hus. Jeg gider sådant set heller ikke købe en udenlandsk oplevelse til 1000 for en time, velvidende at jeg kun kan forvente en oplevelse som på Jensens Bøf hus. Så hellere indregne nogle længere intervaller imellem besøgene.

 

Til gengæld ville jeg da, som alle andre tage imod billigere tilbud i den velrenommerede del af branchen hvis en sådan utopisk dille skulle starte. Det betyder vel også, at  om man/jeg har råd til at betale 2000 for en times skøn og lækker forkælelse, så køber de fleste nok færre timer og oplevelser end hvad de kunne tænkte sig optimalt, end hvis det pludseligt ikke kostede noget.  Hvis ikke, kunne jeg godt forestille mig, at man på et tidspunkt bliver fanget i en økonomisk fælle med kedelige konsekvenser. Og der sker jo rent faktisk også for nogle mænd, hvilket er sørgeligt.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klinikprisen er 2000 kr for en time. Shit tænker jeg, det er jo en Ipad Mini eller det meste af en billig vaskemaskine :sad: hvordan fanden har folk råd til at betale det??? .......... Men vi er jo ikke alle direktører  :???:

 

Nej, vi er ikke alle direktører, men den titel er nok heller ikke afgørende. I hvert fald ikke, hvis man har været i f.eks Roskilde Bank.

 

Jeg er imidlertid lidt træt af de misundelsesbetragtninger, der af og til dukker op herinde. Ikke Netværkets, for han lægger tingene ærligt på bordet uden misundelse, men andres ........

 

Da jeg gik i folkeskolen gik mange ud efter 8. klasse og fik en læreplads eller et ufaglært arbejde. De tjente "styrtende" og teede sig som grever og baroner over for os, som mere eller mindre ubemidlet gik videre i realklassen og gymnasiet på vore forældres nåde.

 

Selv fik jeg (med min middelmådige begavelse) en højere uddannelse, og frem for at optage de dyre statslån med påløbende renter i studietiden, som venstreregeringen indførte i 1975, levede jeg 12 år på en sten. De fire måneder om året, hvor læreanstalten var lukket, arbejdede jeg fuldtids i erhvervslivet og tog f.eks aldrig på solskinsferie til udlandet, som mine tidligere folkeskolekammerater og mange af mine daværende studiekammerater gjorde.

 

Resultatet var, at jeg kom gældfri ud af mine studier, og mens mange af mine tidligere studiekammerater - bl.a med titler af overlæger, speciallæger, psykiatere og lignende - endnu her kort før deres pensionering sidder og slider med de sidste rester af studiegælden, så har jeg i en årrække kunnet leve højt på min nøjsomhed i ungdommen.

 

Jeg har derfor økonomisk råderum til at gå til en dejlig glædespige uden at det på nogen måde smadrer hele økonomien.

Økonomi er at vælge, og jeg traf i ungdommen et heldigt og rigtigt valg.

Andre har disponeret anderledes. Dem om det, men fri mig for deres jammer.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey Mester

 

Du ved jo nok ikke bedre :smile:

 

Men det kan sagtens lade sig gøre også med fin sex. I Flensborg er timeprisen 750 kr på klinikkerne. I private piger kan det findes noget billigere. Ja Ja til 400 kr er hun ingen model men vil sgu gerne knalde igennem. Så når man alligevel skal ned og købe ind, hente sodavand og bajer så kan man jo kigge forbi en sød trunte

 

Det giver ikke mening at tage afsæt i forhold i et andet land, hvis man mener at de danske klinikpriser er for høje. Derimod kan man ikke fortænke folk i, at brænde deres sparepenge af i udlandet på ferie eller sodavands indkøb. Jeg har selv lige haft en dejlig lille ferie i Berlin, og jeg undrede mig faktisk lidt over priserne på gode hoteller, restauranter, lækker shopping indkøb. Det var faktisk mit indtryk at stort set alt er billigere der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et alternativ til at besøge glædespiger, kan også være at gå på nettet og hygge sig med nogle WebCamGirls - hvis man er lidt påpasselig med ikke at vælge dem, som har alt for høje minutpriser og heller ikke dem som bare snakker/skriver om ens familie mv. og lader tiden løbe, kan man med et budget på måske kun 20 $ - godt kr. 100,-/ uge, godt have det rimeligt fornøjeligt med nogle smukke og søde piger..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et alternativ til at besøge glædespiger, kan også være at gå på nettet og hygge sig med nogle WebCamGirls ..

 

Mulighederne er da mange. Man kan da også gå til singleballer. Har man lidt udstråling og charme kan man da hente mange fede oplevelser sådanne steder, specielt hvis man gemmer den utopiske kravsliste til den eneste ene hjemme i kommodeskuffen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville ikke drømme om at betale 2000 kroner og er ligeglad om vedkommende er fra Danmark. Jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle betale ekstra for det. Faktisk er det for mig lidt mere spændende, hvis det er en udenlandsk pige og helst en thailandsk eller østeuropæisk, så en 1000-1200 kroner er hvad jeg betaler. Derudover er det kun cirka hver 3. måned, så det er ikke ligefrem noget der signifikant belaster budgettet.

 

"Et alternativ til at besøge glædespiger, kan også være at gå på nettet og hygge sig med nogle WebCamGirls - hvis man er lidt påpasselig med ikke at vælge dem, som har alt for høje minutpriser og heller ikke dem som bare snakker/skriver om ens familie mv. og lader tiden løbe, kan man med et budget på måske kun 20 $ - godt kr. 100,-/ uge, godt have det rimeligt fornøjeligt med nogle smukke og søde piger.."

 

Se det er noget jeg aldrig kommer til at forstå. :) Hvis man vil se piger på computer skærmen, så er der da rigeligt af gratis indhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mulighederne er da mange. Man kan da også gå til singleballer. Har man lidt udstråling og charme kan man da hente mange fede oplevelser sådanne steder, specielt hvis man gemmer den utopiske kravsliste til den eneste ene hjemme i kommodeskuffen. :)

Eneste problem er at en alt for stor del af dem render rundt med 100kg..... I hver sko. Og det tænder jeg bare minus på :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det giver ikke mening at tage afsæt i forhold i et andet land, hvis man mener at de danske klinikpriser er for høje. Derimod kan man ikke fortænke folk i, at brænde deres sparepenge af i udlandet på ferie eller sodavands indkøb. Jeg har selv lige haft en dejlig lille ferie i Berlin, og jeg undrede mig faktisk lidt over priserne på gode hoteller, restauranter, lækker shopping indkøb. Det var faktisk mit indtryk at stort set alt er billigere der.

Afsættet er heller ikke et andet land, men hvor meget jeg skal arbejde for at købe en time. 33 timer. ( det var kun ment som svar på Missetand holdning om man ikke kunne få noget for den mængde penge)

 

Ligeså vel at folk køber taxfree, sodavand, både, køkkener, øl etc i udlandet for at få mere for pengene så benytter jeg mig af sexen selv samme sted.

 

Man er nød til at sætte sig ned og kigge på hvor meget man skal yde for at nyde! I mit tilfælde skal jeg knokle 33 timer for at besøge en pige 1 time. Det er at yde for meget i mine øjne. Man er da ikke økonomisk ansvarlig, hvis man ikke tænker på hvad man får for pengene og hvad man skal undvære for at gøre plads til det. 

 

I mit tilfælde fandt jeg andre veje, hvilket blev udlandet. Og er vel også ligegyldig om jeg besøger en Polsk, Bulgarsk, Rumænsk pige i Danmark eller Tyskland. Uanset hvor man køber disse piger så gavner det ikke de Danske piger

 

p.s De er altså på ingen måder ringere i sengen end Danske! 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eneste problem er at en alt for stor del af dem render rundt med 100kg..... I hver sko. Og det tænder jeg bare minus på :P

 

Som han skriver, så kan man få mange fede oplevelser :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som han skriver, så kan man få mange fede oplevelser :cool:

 

Kvikt set :grin:  Selvom det nu ikke var det jeg havde i tankerne ved anvendelse af vendingen "fede oplevelser".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

p.s De er altså på ingen måder ringere i sengen end Danske! 

 

Det bliver hurtigt en højtflyvende diskussion. Hvis du har det fint med dine køb, og andre med deres på trods af nogle prisforskelle, så burde alle jo være tilfredse.

 

Personligt har jeg ikke regnet på hvor mange brutto arbejdstimer jeg skal arbejde for netto at kunne betale kr. 2.000. For mit vedkommende giver de udsøgte oplevelser med min favorit-pige mig så meget glæde både før, under og efter et besøg, så det kan jeg slet ikke finde ud af at lave et regnestykke på.  Ok, der er så også tale om noget andet end hvis jeg pendlede fra den ene til den anden.

 

Det korte af det lange så føler jeg ikke at mine kr. 2000 kun dækker 60 min "behandlings velvære" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det er vel lige akkurat det man køber - velvære ;-) og sjovt nok står jeg hver gang og ærger mig over at betalingen ikke (ihvertilfælde delvis) kunne ordnes med sygesikringskortet ... men det bliver jo nok ved drømmen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen det er vel lige akkurat det man køber - velvære :wink: og sjovt nok står jeg hver gang og ærger mig over at betalingen ikke (ihvertilfælde delvis) kunne ordnes med sygesikringskortet ... men det bliver jo nok ved drømmen.

 

:D

 

På den anden side hvis man kan få det offentlige til at sponsorere et par nye forlygter, pga af psykiske problemer, tja.... så burde man måske prøve en sag omkring betalt sex på det offentliges regning. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klinikprisen er 2000 kr for en time. Shit tænker jeg, det er jo en Ipad Mini eller det meste af en billig vaskemaskine :sad: hvordan fanden har folk råd til at betale det??? Altså klinikkerne er der jo allevegne så nogen må jo hoste op med gyserne.

 

Tjener man kassen så er det sikkert ligemeget. Om man smider 2000, 5000 eller 10000 efter en pige hvad betyder det hvis man er vant til at kaste rundt med penge. Men vi er jo ikke alle direktører  :???:

 

Fattiglusen her tjener 131 kr i timen. Når skattefar har været der, skal jeg faktisk arbejde ca 33 timer timer ekstra for en time på en klinik. JA jeg skal sgu knokle røven ud af bukserne i 33 timer for en omgang fjams hvor man kommer det hele rundt.  Det er sgu da at stramme den lidt. Der må da være mange andre mænd i samme båd som mig, hvor det virker helt uoverskueligt at skulle besøge disse steder?

 

Da det meste af min indtægt går til husleje bil mad etc så er der ikke mange penge til piger, i hvert fald ikke hvis der også skal være til et socialt liv med vennerne. Så det er mere hvis jeg arbejder ekstra der bliver råd til det. Men vil ikke knokle 33 timer for en tur i kanen, så prøver at finde nogle udenlandske piger til 400-500 kr det er mere overskueligt for mig.

 

Hvad med Jer andre der er i samme båd som mig?? tilsidesætter i alt for at få råd til pigerne (bil, koncerter, fornøjelser etc)? sparer i op i månedsvis og håber på pigen ikke er en fuser?? eller gør i ligesom mig finder de billigste udenlandske??

 

Ja det er sgu ikke fordi man ikke vil støtte det Danske :smile: men det er altså over my league når i skal have de timelønninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så priviligeret at jeg sjælden kan holde mig mere end 10-15 minutter så jeg nøjes næsten altid med et kvarter - bortset fra i Flensborg hvor jeg kan forbedre mine tyskkundskaber i den resterende tid  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kliniktime 2.000 kt. ja det er mange penge Øvelsen er vel altid at begge parter er titfreds, og at kunden får opfyldt det han betaler for, og pigen sætter på bankbogen. Jeg har noget jeg gerne vil gi dig mod betaling. Alt er ok.

 

Så er der den billige løsning.Istedgade Gate 11, en forfrossen 17 årig tjekkisk pige. What U want sir. 500.-, I do anything for you. EVERYTHING ok. I pay 500 .- and tell her to wash her self. If you try to look the girl in the eay. she look away. She has ben in London ,Pragh,Paris Copenhagen, and will never get free, or come back to the child she left. 

WHY do I write like this. Det er fordi at danske mænd skal være opmærlsom på at Libidoen ikke må gå ud over nogen. 

Nå men derudover elsker jeg sex i alle afskygninger med partnere der vil det samme som mig.

KH.Niels

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som 70 årig har jeg stadig behov for sex mindst 1 gang om ugen, hvis jeg skulle købe det, og give 2000 kr. pr. gang, blev det til over 10000 kr. om måneden. Godt jeg har en dejlig kone, bordelbesøg ville jo koste mere end jeg får i folkepension. Hvis jeg havde behov for at købe sex, ville prøve at lave en fast aftale med en prostitueret, til en fornuftig pris, f. eks. 300 kr. 1 gang om ugen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som 70 årig har jeg stadig behov for sex mindst 1 gang om ugen, hvis jeg skulle købe det, og give 2000 kr. pr. gang, blev det til over 10000 kr. om måneden. Godt jeg har en dejlig kone, bordelbesøg ville jo koste mere end jeg får i folkepension. Hvis jeg havde behov for at købe sex, ville prøve at lave en fast aftale med en prostitueret, til en fornuftig pris, f. eks. 300 kr. 1 gang om ugen.

 

Der må da være nogle muligheder i denne tråd    :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...