Hop til indhold
Le courvoisier

Musik og GP besøg

Recommended Posts

Jeg har aldrig forstået hvorfor GPerne altid skal  spille radio eller musik når man besøger dem. Er det overhovedet nogen af jer som kan lide det musik? Nogle gange kan musikken være virkelig ringe, men jeg tør ikke at sige til pigerne om de gider at slukke den :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kan være mange grunde til, at pigen sætter musik på. Måske tror hun, at gæsten gerne vil have det. Måske er det for at gæsten ikke distraheres af andre lyde fra tilstødende rum. Måske er det for at jeres lyde blandes med noget andet og dermed ikke i samme grad høres af naboer eller andre personer i lejligheden. Måske er det en måde for hende at distancere sig fra den sex, I skal have lige om lidt. Måske hjælper hendes playliste hende med at holde styr på tiden. Måske har musikken en positiv virkning på hendes lyst til at arbejde. Måske kan hun bare godt lide musik. Måske er hun lige så gerne selv fri, men er usikker på at gøre noget, som hun tror er anderledes end hvad “alle andre” gør. Måske noget helt tiende.

Måsker er det nemmest bare at spørge, hvad hun ville sige til at droppe musikken?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 35 minutter siden:

Jeg har aldrig forstået hvorfor GPerne altid skal  spille radio eller musik når man besøger dem. Er det overhovedet nogen af jer som kan lide det musik? Nogle gange kan musikken være virkelig ringe, men jeg tør ikke at sige til pigerne om de gider at slukke den :lol:

The music must be well chosen.
I can't play a song that I personally like because the client might not like it, and that's why common sense is essential…

The music serves to create an atmosphere, a pleasant mood, it shouldn't be too loud and preferably just the melody...

I hope my information helps you…:)

Have a good night… 

Rafaela 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte engang en GP af latinamerikansk oprindelse. Og hun gik rundt og smånynnede hele tiden. Jeg spurgte hende så om hun var glad for at synge- og god til det. Det var hun. Så jeg fik hende til sådan rigtigt at synge nogle sange. Og det gjorde hun så. Det var bare så fedt, og et anderledes besøg end jeg ellers havde forestillet mig. 

Redigeret af Mildur

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rafaela skrev, for 2 minutter siden:

The music must be well chosen.
I can't play a song that I personally like because the client might not like it, and that's why common sense is essential…

The music serves to create an atmosphere, a pleasant mood, it shouldn't be too loud and preferably just the melody...

I hope my information helps you…:)

Have a good night… 

Rafaela 

I agree, the problem is that often it is loud music or radio with super market advertisements 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 3 minutter siden:

I agree, the problem is that often it is loud music or radio with super market advertisements 

Honestly, if I am the customer, I would kindly ask her to turn off the radio/music...:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har altid musik på og det helt bevidst den slags musik som hjælper med at min besøge falder nemmere i den stemning jeg vil har ham. 

Nogen gang har jeg også BDSM sæson og der sætter jeg også helt bevidst noget på for påvirker min kunde følse. 

Musik har en direkte indflydelse på vores tilstand og humør. Jeg bruger musik lige som duft som mine værktøjer for at skaffe den bedst mulige ønskede oplevelse for mine Kunder. 

Men der tilhører en portion viden og empati til det. Fordi man skulle ikke række ud til de kende kunstner og sange som alle kender fordi en hver person har sine egen minder og de tilknyttede følse med det. 

Nyt musik som man har aldrig hører før kan dermed også bidrage at skaffe en helt nye minder som er tilknyttet til den tid som den person er sammen med dig og brænder sig dermed mere ind i hukommelsen. 

Jeg bruger musik på den måde også i privaten. Når jeg vil på virke andre mennesker humør. Om mine børn, lærlinge eller venner. Alt efter om de har brug for blev opbakket, falder lidt til ro eller har bruge for energi.. 

Musik er noget helt vidunderligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at det godt kan genere og fjerne fokus, hvis det er noget musik der får mig til at tænke på andre ting.

Det mest mærkelige jeg har prøvet var en gp der havde TV2 News kørende på TVet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterJensen007 skrev, for 9 timer siden:

Måske kan hun sætte den rislende lyd af et vandfald på blandet med lyden af eksotiske fugle.

Det er nemlig det bedste ved at besøge et Thai sted.

Helt enig. Men oplever desværre ofte ved Thaimassage , at en lokal radio kører med reklamer hver 5 minut , det sætter absolut  IKKE en erotisk stemning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 9 minutter siden:

Helt enig. Men oplever desværre ofte ved Thaimassage , at en lokal radio kører med reklamer hver 5 minut , det sætter absolut  IKKE en erotisk stemning.

Ja, enten det eller også musik fra YouTube, som ind imellem, og gerne midt i musikken, afbrydes af en ikke synderlig erotisk reklame for Arla Minimælk.

Det mest underlige, jeg har oplevet, har været til en thaimassage, hvor jeg lagde mig på briksen til lidt orientalsk musik fra en radiokanal, viste det sig,, men få minutter inde i seancen blev musikken erstattet af en messende præstestemme, som på monoton vis fremsagde bønner i tæt på 30 minutter. Det var sgu lidt stramt at komme i stemning til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en playliste jeg har sammensat til GP besøg den bruger jeg ikke altid men ved bestemte besøg kan jeg godt lide at lade den køre fordi den altid sætter mig i stemningen og enkelte GPer har også haft positiv respons på den. 

Der var en gang hvor timingen gjorde at en sang med en langsom og rolig opbygning og så senere en mere intens rytme blev brugt tilfældigt mens jeg gav oralsex til at styre slikkerytmen og intensiteten og det gav god respons men var ikke planlagt og fik ikke hæftet mig ved hvilket nummer det var. :oops:

Jeg har mere end en gang startet playlisten med et nummer af H.E.R der hedder “Comfortable” da den sætter en fin start stemning fordi den netop handler om at være helt tryg sammen og følelsen af at kunne slappe af og bare give sig hen til hinanden. :wub:

Et par gange har jeg med @Miley_for_pleasure haft et atypisk nummer på og tilhørende kostume men det er mest fordi jeg elsker når hun bryder sammen af grin over noget skørt. :lol: 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 17 timer siden:

Musik til GP besøg? ALTID!

Jeg elsker musik og særligt musik der afspilles dæmpet i baggrunden og lige løfter stemningen lidt.

Bedst er det hvis det er noget musik jeg ikke kender og som har en god rytme. 
Jeg har fundet meget god musik på den måde <3

Det er da også bedre at snakke om musik end vejret :lol:

Bare det ikke er Tibetansk steppemusik :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 8 timer siden:

Det mest underlige, jeg har oplevet, har været til en thaimassage, hvor jeg lagde mig på briksen til lidt orientalsk musik fra en radiokanal, viste det sig,, men få minutter inde i seancen blev musikken erstattet af en messende præstestemme, som på monoton vis fremsagde bønner i tæt på 30 minutter. Det var sgu lidt stramt at komme i stemning til.

Ja fadervor har jeg ikke noget imod - men hvis det er trosbekendelsen......der sætter jeg sgu grænsen! 

Så vil jeg sgu hellere høre TV2 News :lol:

Redigeret af Needy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er faktisk lidt problematisk på klinikkerne, når de spiller samme musik på samme styrke i begge rum. Det gør det lidt svært, hvis der er forskelle i moods og musiksmag.

Musik er fint som baggrund, men det irriterer mig, hvis det er for højt.

Når først vi er i gang hører jeg slet ikke musikken mere, så er jeg fuldstændig optaget i hvad der sker i hende og imellem os :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det værste jeg har prøvet var det med en pige som havde Ramstein som baggrundsmusik-  hvordan kan man have sex med den slags musik med en man aldrig har mødt før ? :lol: Jeg griner nu, men det var ikke sjovt den gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 6 minutter siden:

Ramstein som baggrundsmusik-  hvordan kan man have sex med den slags musik

Nummeret “Rein Raus” passer da vist ellers godt til situationen. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan være en god måde at holde styr på tiden for GP.

Det fedeste jeg selv kan huske med musik, var en lang blid seance hvor Enya kørte i højtaleren. Når jeg hører sange fra det album i dag, så får jeg stadig lyster :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så hyggeligt at kunne have musik tændt mens man skal hygge sammen :)

Men jeg har også overblik over for hvilke gæster, der kommer (musikgenrer oversigt)

Faktisk er jeg inde i alle musikgenrer :) nogen  gerne vil høre den samme musik(afslappende), som jeg ofte spiller for dem, og det er også flere som selv vælger de smukke musik de godt kan lide, og andre vil helst bedst lide uden musik, men en lang samtale i stedet - det er også hyggeligt :)

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er masser af folk, som har arbejder, der har en radio kørende i baggrunden, håndværkere, chauffører, kontoransatte og så videre. Der er sikkert en arbejdspsykologisk årsag til dette, måske noget om at højner produktiviteten eller noget lignende.  Foruden har muzak tidligere været almindeligt i diverse ventesale/-værelser rundt omkring, såsom rutebilstationer, tandlæger, læger, indkøbscentre, etc.

Tag det som en op-/udfordring til at pumpe i takt til rytmen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 16 timer siden:

Det er så hyggeligt at kunne have musik tændt mens man skal hygge sammen :)

Men jeg har også overblik over for hvilke gæster, der kommer (musikgenrer oversigt)

Faktisk er jeg inde i alle musikgenrer :) nogen  gerne vil høre den samme musik(afslappende), som jeg ofte spiller for dem, og det er også flere som selv vælger de smukke musik de godt kan lide, og andre vil helst bedst lide uden musik, men en lang samtale i stedet - det er også hyggeligt :)

Er @Mook mon aktiv igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...