GLstodder 71 Skrevet 1. Juli I nogle tilfælde går jeg ind for sharia lovgivning. De idioter burde have være dømt i en sharia retsal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedmand 5 Skrevet 1. Juli Hvorfor kan man ikke bare opføre sig ordentligt, altså. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2583 Skrevet 1. Juli Jeg håber at de idioter får en kærlig behandling i fængslet som de kan forstå! Det er positivt at de bliver smidt ud af Danmark, jeg håber at det er for bestandigt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1098 Skrevet 1. Juli lille_peter skrev, for 57 minutter siden: Jeg håber at de idioter får en kærlig behandling i fængslet som de kan forstå! Det er positivt at de bliver smidt ud af Danmark, jeg håber at det er for bestandigt. Hmm ja mon ikke de måske får en diller eller to at mærke derinde...hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1432 Skrevet 1. Juli De får vel lov at blive i de luksuriøse danske fængsler mens de afventer ankesagerne. Men håber de ryger ud af dk i sidste ende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 95 Skrevet 1. Juli Jeg er mest chokeret over at se at teksttv stadig findes 1 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 833 Skrevet 1. Juli Er de ikke idømt fængselsstraf ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikachoo 26 Skrevet 5. Juli Forfærdelig sag! Og udvisningerne er på sin plads, intet under nogle af dem har anket deres udvsining. De ville ikke få så god en behandling i deres hjemlande og at blive dumpet i Afghanistan specifikt er jo en kæmpenedgradering i forhold til den livskvalitet vi har her. Nogle mennesker lærer aldrig før det er for sent... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg