Miza 983 Skrevet søndag klokken 08:53 (edited) Jeg er nu kommet i den alder hvor jeg ikke længere har menstruation på faste tidspunkter, i stedet har jeg af og til pletblødning, som kommer uden varsel, så det er ikke muligt at planlægge efter og jeg har ikke tænkt mig at bruge svamp ved hvert samleje, så jeg har nu opdateret min profil med denne info. Det er selvfølgelig ikke samme mængde som da jeg havde menstruation, men jeg har bare ind i mellem oplevet nogen der absolut ikke vil mødes hvis der bare var en lille risiko for at jeg snart fik menstruation, så jeg tænker de er vel lige så sarte når de bliver oplyst om at der er risiko for pletblødning. Men jeg kan jo regne ud jeg ikke er den eneste modne GP i denne situation, så nu vil jeg gerne lægge op til paneldiskussion. Bliver du som kunde skræmt væk af en advarsel om pletblødning? Andre GP’er der har gjort sig tanker om dette emne? Varme sommerhilserner Miza Redigeret søndag klokken 08:55 af Miza 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 835 Skrevet søndag klokken 08:59 Miza skrev, for 2 minutter siden: Bliver du du som kunde skræmt væk af en advarsel om pletblødning? Bring it on. Hvis man er sammen med kvinder i den alder, privat eller gp, så er det en naturlig del af hendes biologi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 549 Skrevet søndag klokken 09:00 Miza skrev, for 7 minutter siden: Bliver du som kunde skræmt væk af en advarsel om pletblødning? Næ det vil jeg ikke blive 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 124 Skrevet søndag klokken 09:00 Det er ikke et problem for mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blandet 1 Skrevet søndag klokken 09:34 Min erfaring er at kvinder der menstruerer, de ofte er meget liderlige, mig rører det ikke, synes det er frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4161 Skrevet søndag klokken 09:45 Jeg havde en bolleveninde, der lærte mig, at en god sømand også sejler på det Røde Hav. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1409 Skrevet søndag klokken 09:49 @Miza velkommen klubben. Jeg har ikke advaret om det i annoncen. Men de sidste par måneder ofte måttet aflyse med kort varsel fordi pletblødning er startet. Det er ikke super smart for forretningen og troværdigheden. Kan mærke nogen har set det som løgn. Problemet er jo bare selvom det er meget lidt, kun ses ved toilet besøg og hverken bind etc er nødvendigt. Så kan det se værre ud når det blandes med skede safter. Tak for at bringe emnet op. Har selv været i syv sind, med hvad jeg skulle gøre. Mine aflysninger har af og til været lagt op til, det er dit valg om du vil gennemføre besøget. Og de fleste springer fra så var egentlig endt på bedst bare at aflyse. Så det undrer mig med så mange tilkendegivelser om det ikke er et problem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 983 Skrevet søndag klokken 09:54 @SweettieDK Tak for svar. Nu er det netop sket ved sex. Dvs. når kondomet bliver trukket ud er der lidt lyserødt snask, mere har det faktisk ikke været indtil nu, og ikke engang mere selvom jeg har haft sex igen nogen timer senere, så det vil være helt umuligt for mig at vide på forhånd. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
odensefyr 14 Skrevet søndag klokken 10:18 intet problem for mig. Det er en naturlighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2823 Skrevet søndag klokken 10:29 Jeg er måske den sarte i panelet ? jeg ville ikke besøge, hvis der er risiko for blødning. Hvis det var kæreste/kone ville det ikke betyde noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 371 Skrevet søndag klokken 11:40 Jeg er en kylling. Jeg bryder på ingen måde om andres blod. Ingen forskel på om det er menses eller en rift i fingeren eller i en film på det gamle katodestrålehusalter. Mit eget blod, ingen problemer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 983 Skrevet mandag klokken 09:43 @LarsTysker og @sweetstone så hvis det var jeres faste GP I havde set igennem årevis ville I stoppe besøgene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 371 Skrevet mandag klokken 09:55 Miza skrev, for 9 minutter siden: @LarsTysker og @sweetstone så hvis det var jeres faste GP I havde set igennem årevis ville I stoppe besøgene? I princippet, ja. Men nu har jeg ingen fast gp, da jeg fuldt og holdent følger rettesnoren "max tre gange". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2823 Skrevet mandag klokken 10:04 Miza skrev, for 18 minutter siden: @LarsTysker og @sweetstone så hvis det var jeres faste GP I havde set igennem årevis ville I stoppe besøgene? Har ingen faste GP, besøger mest Thaimassage, og der skifter pigerne ofte adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 457 Skrevet mandag klokken 13:55 Ingen problem for mig, bare jeg har fået det at vide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1330 Skrevet mandag klokken 14:39 Miza skrev, den 29.6.2025 at 10:53: Bliver du som kunde skræmt væk af en advarsel om pletblødning? Jeg bliver ikke skræmt, men jeg ville nok gå udenom med mindre vi allerede havde en relation og kunne lave en aftale af en art. At slikke er den vigtigste del for mig og har ikke lyst til at slikke, hvis der er blødning. Så med mindre vi kunne aftale at du brugte svamp når jeg kommer eller at du kommunikerede grundigt og ærligt, så vi kunne aflyse/flytte møder de dage hvor blødningerne er der, så ville jeg nok vælge at se en anden. Hvorfor egentlig ikke bruge svamp i din situation? Til pletblødninger er det vel meget begrænset mængde blod, så en svamp kan vel holde i mange timer uden problemer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 983 Skrevet mandag klokken 14:42 (edited) Refresh skrev, for 3 minutter siden: Hvorfor egentlig ikke bruge svamp i din situation? Til pletblødninger er det vel meget begrænset mængde blod, så en svamp kan vel holde i mange timer uden problemer? Jeg mærker meget mindre og får sværere ved at få orgasme. Og det er jo ikke kun blod den opsamler, den tager også de naturlige safter. Så jeg ser det kun som en løsning når jeg har reel blødning, kunne ikke forestille mig at bruge den forebyggende. Redigeret mandag klokken 14:42 af Miza 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1330 Skrevet mandag klokken 14:48 Miza skrev, for 4 minutter siden: Jeg mærker meget mindre og får sværere ved at få orgasme. Og det er jo ikke kun blod den opsamler, den tager også de naturlige safter. Så jeg ser det kun som en løsning når jeg har reel blødning, kunne ikke forestille mig at bruge den forebyggende. Tak for dit svar Jeg har aldrig hørt andre udtrykke den slags omkring brug af svamp. Min kone bruger dem ofte og er meget begejstret. Trist at det har de sideeffekter for dig... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 450 Skrevet tirsdag klokken 10:40 Hvis der bliver banket til min spiral så kan det godt bløde lidt. Det har jeg aldrig tænkt det skulle være en hindring. Jeg har heller aldrig nævnt for næste gæst, at det måske kunne bløde lidt pga det. Og jeg har aldrig haft nogle mænd der har nævnt det. Så jeg har ingen gode råd eller ideer. Men forstår godt at du ikke vil have en svamp oppe hele tiden. Det er ikke sundt for området. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 290 Skrevet tirsdag klokken 11:26 Rigtig god stil at advare om, at der kan forekomme lidt blod (har prøvet at stå på gaden med lidt blod på fingrene, det ser dumt ud). Iøvrigt intet problem for mig - forstår overhovedet ikke at man kan slubre fissesafter i sig, men blod, uha? Men hver sin smag, klart. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 499 Skrevet tirsdag klokken 19:20 Jeg har pletblødning desværre på grunden min Spirale. Men til gengæld har jeg ikke min Menstruation. Det sker at jeg få det når en kunde har en lang en eller er for voldsom... eller er det mig som er for voldsomt? Haha..... Men de kunder som har oplevet det ved mig er ikke blev afskrækket af det. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JustAnotherMan 6 Skrevet for 6 timer siden SweettieDK & Miza, Personligt ville jeg ikke blive skræmt af det og har da personligt haft sex med kvinder mens de havde deres menstruation. I worst case skyller man sig da bare bagefter og så er den skid slået :D. Jeg ville ihvertfald ikke blive skræmt eller afskrækket af det, bare jeg lige fik en headsup inden man gik i gang. Det er da trods alt det mest naturlige der sker for jer begge 2. Men ja nogen kan og vil ikke. Men så er det jo godt der også er nogen af os der gerne kan og vil ;). Og som en der elsker duften og smagen af jeres safter, ville jeg personligt også blive noget ked af at blive mødt af en "svamp" der suger noget af alt det gode væk og ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg